20 Mester Programok ban ben India for 2024

Mester Programok ban ben India for 2024Filter
    • Rajgir, India

    Teljes idő

    2 évek

    Az egyetemen

    Angol

    A Buddhista Tanulmányok, Filozófia és Összehasonlító Vallás Iskola a buddhista tanulmányok, a filozófia és az összehasonlító vallástudomány, valamint a hindu tanulmányok MA szakán (Sanātana) kínál MA. A Buddhista Tanulmányok programja a buddhista eszmék és értékek mély és jellegzetes tanulmányozását hangsúlyozza, és történelmileg kontextualizálja ezeket az elképzeléseket más proximális filozófiai és vallási hagyományokhoz, például a védikushoz, a sankhyához, a jógához és a tantrához. A Hindu Studies program célja, hogy lehetővé tegye a hallgatóknak a hinduizmus gazdag spirituális és intellektuális rendszerének megragadását – egy jellegzetesen interdiszciplináris rendszert, ahol a szöveges és a szóbeli, a verbális és a vizuális, a tudományos és a metafizikai, a transzcendentális. a funkcionális pedig egy egész részeként kapcsolódnak egymáshoz. Egy interdiszciplináris/összehasonlító tananyagon keresztül az Iskola megvizsgálja a hindu és buddhista hagyományok fejlődésének tágabb társadalmi-történeti-kulturális összefüggéseit, valamint Ázsia egyidejű filozófiai rendszereit általában, valamint Dél- és Délkelet-Ázsiát különösen.

    • Rio de Janeiro, Brazília
    • Bailrigg, Egyesült Királyság
    • + 3 more

    Részidő

    18 hónapok

    Az egyetemen

    Angol

    A sokféleség az IMPM alapja. Hitelesen nemzetközi programként a világ minden tájáról tapasztalt vezetőknek és vállalkozóknak kínál egyedülálló lehetőséget, hogy elgondolkozzanak és tanuljanak egymás perspektíváiról és tapasztalataikról. A tanulás és a csere öt ország öt vezető üzleti iskolájában bontakozik ki. A program résztvevői különböző szervezetektől és helyszínektől származnak.

    • Rajgir, India

    Teljes idő

    2 évek

    Az egyetemen

    Angol

    Az Ökológiai és Környezettudományi Iskola az M.Sc. az Ökológia és Környezettudományok szakon. Ez az első valóban interdiszciplináris iskola Indiában és valószínűleg a kelet-ázsiai régióban, amely az alaptudományok, a társadalomtudományok és a humán tudományok tudását ötvözi a jövő környezetvédelmi vezetőinek képzésére. Az Ökológiai és Környezettudományi Iskola egyike annak a hét iskolának, amely meghatározza a fenntartható és inkluzív fejlődés Nalanda-modelljét. Az iskola a természettudományok és a társadalomtudományok széles skáláját öleli át a természettudományok és a társadalomtudományok területén, hogy előmozdítsa a természeti környezet és az emberi tevékenységek közötti kölcsönhatásokkal kapcsolatos oktatást és kutatást.

    • Rajgir, India

    Teljes idő

    2 évek

    Az egyetemen

    Angol

    A programot a School of Historical Studies (SHS) kínálja. Az iskola a kar tagjainak és végzős diákjainak dinamikus közössége, akik szisztematikus és szigorú vizsgálatot folytatnak az Ázsián belüli és kívüli történelmi tapasztalatokkal kapcsolatos alapvető kérdésekről. Az iskola az ősi Nālandā dicsőséges örökségéből merít ihletet, amely közel egy évezreden keresztül India és a világ közötti élénk szellemi kapcsolatok csatornájaként szolgált. Amint az a kar kutatási profiljából is kitűnik, az SHS egyedülállóan alkalmas arra, hogy a hallgatókat India és Ázsia más régióinak kulturális, vallási és szellemi történelmére képezze összehasonlító és kultúrák közötti perspektívából.

    • Oxford, Egyesült Királyság
    • Hong Kong, Hongkong
    • + 5 more

    Részidő

    12 hónapok

    Távoktatás

    Angol

    Az MSL középpontjában a fejlődő személyes és szakmai hatékonyságát, lehetővé téve gyakorló és leendő menedzserek, hogy fokozzák a tudás és készségek menedzsment, vezetés és stratégia.

    • Mumbai, India

    Teljes idő

    2 évek

    Az egyetemen

    A program szakirányok pénzügyi, termelési, marketing és információ-kezelés és van rangsorolva, az első tíz közé az országban.

    • Ahmedabad, India

    Az egyetemen

    A CEM - Építőmérnöki és menedzsment a CEPT -n egy nagyon keresett program, amely az építési projektekre és portfóliókra alkalmazott professzionális irányítási gyakorlatokra összpontosít. A tervezés, a tervezés, az építés és az építés utáni fázisok során számos szolgáltatást foglal magában, amelyek célja a projekt céljainak elérése, például a minőség, a költségek, az idő és a hatókör kezelése.

    • Ahmedabad, India

    Az egyetemen

    A kar oktatása tehát azon a feltevésen alapul, hogy az építész felelős a társadalmi változásokért. Célja, hogy diákjainak széles körű kulturális expozíciót nyújtson, amely tükröző és kritikus szemléletet alakít ki a társadalmi és környezeti tudatosságon és reagáláson alapulóan. Ezt kombinálni kell az építész szakmában szükséges készségek és tudományok szigorú elsajátításával. Ez a kettős irányultság és a jól kidolgozott pedagógiai módszer segített a Karnak az építészeti gondolkodás, a kutatás és a tanulás kiemelkedő központjává válni. A Bachelor of Architecture program célja, hogy a hallgatókat átgondolt és felelősségteljes személyekké formálja, akik hatékonyan képesek megbirkózni a szakma kihívásaival. Az Építészmérnöki Kar négy független mesterképzést kínál az alábbi területeken: 1. Építészeti tervezés; 2. Építészettörténet és kutatás; 3. Konzerválás és regenerálás; 4. Tájépítészet.

    • Oxford, Egyesült Királyság
    • Hong Kong, Hongkong
    • + 5 more

    Teljes idő

    12 hónapok

    Távoktatás

    Angol

    A Master of Science in Szervezeti vezetés (MSOL) egy szak közösen által kínált Oxademy és Northwood Egyetem. A MSOL kifejezetten fiatal, dinamikus magasan képzett szakemberek és vezetők, akiknek hangsúly a stratégia, a vezetés és a változás, és a globalizáció. Úgy tervezték, hogy segítsen felszabadítsa az emberi potenciál a szervezeten belül, miközben elhelyezése magát a szakmai előmenetel.

    • Mumbai, India

    Teljes idő

    11 hónapok

    Az egyetemen

    A misszió a program létrehozására és ápolják értékalapú jövő vezetőit figyelembe a magasabb vezetői szerepek átalakuló szervezetekben.

    • Ahmedabad, India

    Az egyetemen

    A városgazdálkodás egy feltörekvő terület, amely speciális ismereteket igényel a városi településekről és a gazdálkodási gyakorlatokról. A városvezetők megértik a települések és városok működését, és igyekeznek javítani a városi területek társadalmi, technológiai, működési és pénzügyi működését az élhetőség javítása érdekében. A Mester program a városgazdálkodásban (MUM) program célja, hogy kiváló minőségű szakembereket hozzon létre, akik készségekkel rendelkeznek az emberi élőhelyeket kezelő szervezetek vezetésére. A program középpontjában a városi rendszerek és szolgáltatások kezelése és azok fejlesztése áll. A diákok ki vannak téve a szükséges menedzsment eszközöknek mind a magán, mind a nyilvános épületekben. A tanfolyam megkönnyíti a hallgatók számára, hogy készségeket fejlesszenek az összetett problémák kezelésére, például a városi szolgáltatások hosszú távú hatékonyságának növelésére, a városok napi működésének javítására és a városi rendszerek finanszírozásának javítására. A tananyag célja: - Széles körű perspektívát nyújtani a városi kérdésekről - Javítani kell a menedzsmentorientált döntéshozatalt - Fejleszti az összetett problémák kezeléséhez szükséges elemző készségeket A kétéves tanfolyammunka multidiszciplináris képzésnek teszi ki a hallgatókat mind az elmélet, mind a gyakorlat alapú tanulás révén. A szakmai kapacitások növelése érdekében a program a stúdióalapú tanulásra összpontosít. Itt a diákok jól megtervezett életszerű problémákkal foglalkoznak. Az első évben az alapítványi stúdió fejleszti azt a készséget, hogy a zárt épített környezet menedzsment kérdéseire összpontosítson. A második félév a problémamegoldó készségeket kívánja fejleszteni a nagyméretű városi területek, például a városrészek és városok kezeléséhez. A harmadik félév a szolgáltatásfejlesztésre összpontosít a Szolgáltatási Műveletek és Menedzsment Stúdión keresztül. A negyedik félévben a hallgatók vállalnak egy csúcsprojektet, amely vagy kutatási alapú tézis, vagy egy kar által irányított és mentorált projekt. A tanulási pedagógia lehetővé teszi a diákok számára, hogy élő projekteken dolgozzanak és kapcsolatba lépjenek a szakemberekkel. A tanfolyam lehetőséget ad a legkülönfélébb témák elsajátítására, mint például a menedzsment elvei, az emberi erőforrás menedzsment, a szervezeti magatartás, a pénzügyi menedzsment, a költségvetés, az etika és a kormányzás, az e-kormányzás, az üzleti készségek, a városi közművek, a vállalkozói szellem fejlesztése, az üzleti modellek, a köz- magán partnerség, szerződéskezelés, projektmenedzsment, tárgyalások és konfliktuskezelés, intelligens városok és mások. A hallgatók tanulmányi kirándulásokat és tanfolyamokat vehetnek részt a nyári-téli iskola programjainak részeként, valamint a CEPT University kínált egyéb választható tárgyakat. A diákokat képzett akadémikusok és gyakorlók csoportja tanítja. Mindketten együttműködnek, hogy elméletet és gyakorlaton alapuló tanulási expozíciót biztosítsanak a tanfolyam során.

    • Bengaluru, India

    Az egyetemen

    Angol

    A világ, miután több évtizedes előrelépést látott, hogy emberek millióit emelje ki a szörnyű szegénységből, az egyenlőtlenség növekedését látja, amelyet súlyosbítanak az éghajlatváltozás okozta események, amelyek még az emberiség fennmaradását is megkérdőjelezik. A munkakörülmények és az egyenlőség egy ügynökségnél még mindig járható út, függetlenül attól, hogy a nem, a társadalmi státusz vagy a tőkéhez való hozzáférés korlátozza -e. A rabszolgaságot két évszázaddal ezelőtt szüntették meg, csak azt váltotta fel, amit Noam Chomsky és más nyelvészek bérrabszolgaságként írnak le. „A tapasztalatok azt mutatják, hogy a bérek rabszolgasága csak valamivel kevésbé bódító és lenyűgöző hatású lehet, mint az ingósági rabszolgaság, és hogy ennek a bérszolgaságnak együtt kell járnia a másikkal”. Frederick Douglas 1888. Az ipari forradalom sok tekintetben váltotta az ingóságok rabszolgaságát bérrabszolgasággá, ahol a termelők és az alkalmazottak ki vannak zárva a döntéshozatal alól, és nem szabad kreatívan alkalmazni magukat, hogy megvalósítsák korlátlan veleszületett potenciáljukat.

    • Ghaziabad, India

    Az egyetemen

    Angol

    A Master of Commerce egy 2 éves (4 féléves) program, amelynek célja, hogy a diplomásokat és a dolgozó szakembereket a szükséges pénzügyi ismeretekkel és készségekkel ruházza fel. A program segít megismerni a hagyományos általános elveket és a pénzügyi menedzsment vonásait.

    • Rajpura, India

    Az egyetemen

    Angol

    Egy gyakorlati, UNESCO modelltantervek ihlette program, amely technikai készségeket fejleszt, valamint a tudományág művészeti, történelmi és elméleti alapjainak megértését. A PROGRAMOK ÁTTEKINTÉSE Az indiai média- és szórakoztatóipar az egyik leggyorsabban fejlődő iparág az országban. Különböző szegmensei, a Film, a Televízió, a Reklám, a Nyomtatás és a Digital óriási növekedésnek voltak tanúi az elmúlt években. Az iparágat nagymértékben elősegíti a nem metró és kisvárosok erős fogyasztása, a regionális média intenzív megjelenése, valamint az új médiavállalkozások és formátumok fejlődése. Mesterképzésünk erős elméleti alapokra épül, amelyet a kommunikáció és a kreatív iparágak dinamikájának alkalmazott kutatása támogat, szakmai szakértelemmel együtt.

    • Ahmedabad, India

    Angol

    Az AnantU várostervezési mestere egy kétéves, teljes munkaidős multidiszciplináris program, amelyet minden diplomás számára kínálnak, különösen a tervezés, építészet, tervezés, mélyépítés, környezettechnika és társadalomtudományok hátteréből. A városi megoldások előkészítésére kész programot az építészet, a tervezés és a stratégiai menedzsment felületén tervezték.