Kommunikáció Mesterképzések

111 Kommunikáció Mesterképzés Összevetése

Kommunikáció

Keres a karrier, hogy csatlakozik a hálózatok kiépítése és miután sok kapcsolatot? Talán álmodni dolgozik a média? Aztán egy mester fokozatot olyan területeken, mint kommunikáció, média-és / vagy PR lehet tökéletes mértékben az Ön számára.

A karrier Kommunikáció lehetővé teszi, hogy vizsgálja meg a dinamika az Ügyfél és a vállalat, és akkor kapnak egy alapos ismerete az elmélet és a gyakorlat a stratégia, a marketing és a kutatás. A mester fokozat Kommunikáció / Média olyan programokat tartalmaz, amelyek kapcsolódnak különböző tudományos területen, beleértve a humán-és társadalomtudományokat és a média, együttesen együtt egy alkalmazott tudomány. Az ilyen mértékű akkor kapnak egy átfogóbb megértése a történelem kommunikáció és a média, és hogyan, hogy Önre, mint egy kommunikációs szakértő. A diploma Közönségkapcsolatok (PR) megadja annak megértését, hogyan kell kezelni közötti kommunikáció egy szervezet és a közvéleménye, fenntartani nyilvános képet non-profit szervezetek, illetve magas színvonalú emberek, mint a politikusok és hírességek.


Ezen az oldalon számos programot a kommunikáció területén / Média / Public Relations (PR) vannak felsorolva. Van egy közelebbi pillantást, és ne habozzon, kattintson a program leírását, hogy az Önt érdeklő legjobban!

Mutass többet

Mester Program Marketing, Szolgáltatások és Kommunikáció Menedzsment

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Nappali 18 hónapok September 2019 Svájc St. Gallen

A Master Program marketing, szolgáltatások és kommunikáció menedzsment (MSC) áll az egyedülálló kombinációja alapvető vezetői tudományok és a piacok és üzleti modellek a megfelelő iparágak. Ezzel a koncepcióval az MSC meghaladja a marketing klasszikus fogalmát. Az alapos elméleti ismeretek és a partnerekkel folytatott gyakorlati és kutatási projektek kombinációjának köszönhetően a hallgatók integrált megértést tanulnak mind a vállalati menedzsmenttől, mind az ügyfelek szempontjából, valamint az ügyfél értékteremtéséből. [+]

Kommunikáció Mesterek. célok:Ügyfélérték - a fenntartható vállalatirányítás céljaA globalizált világban a fenntartható vállalati érték csak olyan meggyőző termékekkel és szolgáltatásokkal hozható létre, amelyek a figyelem középpontjába kerülnek. A marketing ezen a vonalon koncentrál a legmagasabb ügyfélfókusz elérésére a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ez az integratív nézet, amely túlmutat a klasszikus marketingen, a Master of Marketing, Szolgáltatások és Kommunikáció Menedzsment (MSC) elkötelezettje: a program ötvözi azokat a vezetői tudományágakat, amelyek csapdázzák az ügyfeleket és összekapcsolják őket a piacok és üzleti modellekkel helyi iparágak.TantervMarketing, szolgáltatásmenedzsment és kommunikáció és alkalmazási területeik:Az MSC-t német és angol nyelven tanítják. Egyrészt a marketing, a piackutatás, a szolgáltatásmenedzsment és a kommunikáció funkciói, másrészt pedig a diákok számára betekintést nyújt számos olyan korszerű alkalmazási területre, mint az Interactive Marketing , Autóipari marketing vagy luxus márkamenedzsment. Ezen alkalmazási területek kiválasztása folyamatosan frissül, és célja, hogy a hallgatók megalapozott hozzáférést biztosítsanak bizonyos piacokhoz. Egy másik központi elem a partnerségek és projektmunkák a vállalatokkal. Például az alkalmazott kutatási projektben a hallgatók három félévvel azonos problémákkal foglalkoznak valódi problémával. Ezenkívül az alapkutatások a Független Választók és a Mesterek téziséből állnak, és azokat kiegészítik a Contextual Studies (különösen a szociológiában, a pszichológiában, a kommunikációban és a nyelvekben).partnerekAz MSC ösztönzi a diákok, intézetek és gyakorlat közötti cserét. Alkalmazási projektekben a diákok kis csoportokban dolgoznak egy cég vagy intézet által meghatározott valódi feladatokon. A projektpartner ugyanaz marad a hároméves projektidőszak alatt. Ez a korai és tartós kapcsolat a gyakorlati partnerekkel tanítja a diákokat szakmai csapatmunkát az üzleti partnerekkel, és gyakran a diákokkal folytatott további együttmőködéshez... [-]

Master In Digital Business

EU Business School
Campus Nappali 1 év October 2018 Spanyolország Barcelona

Ez a program feltárja az elméleti és gyakorlati alapokat, a megvalósítást és az üzleti modelleket, amelyek a digitális üzleti tevékenységet nyújtják és a mai vállalati világban megkövetelt kulcskompetenciákat biztosítják. [+]

A digitális átalakulás már nem egy jövőbeli paradigma, hanem kulcsfontosságú valóság. Az üzleti világ immár hihetetlen ütemben digitalizálódik, és a vállalatok aktívan keresik a digitális látnokokat, akik képessé válnak arra, hogy szakértelmet és betekintést nyerjenek minden olyan vállalatba, amely versenyképes marad.

Ez a program feltárja az elméleti és gyakorlati alapokat, a megvalósítást és az üzleti modelleket, amelyek a digitális üzleti tevékenységet nyújtják és a mai vállalati világban megkövetelt kulcskompetenciákat biztosítják.

Hogyan szerezheti meg a tanúsítványt?

A Master in Digital Business (60 ECTS) egy egyéves program három főre osztva. Minden kifejezés négy tanfolyamot (4 ECTS) és egy szemináriumot (2 ECTS) tartalmaz. Az egész évben a diákok is kitéve valós életet esettanulmányok, játékok és üzleti szimulációk. A diplomás végzettség érdekében a résztvevőknek üzleti tervet is be kell fejezniük (6 ECTS).... [-]


A Brand Management és Kommunikáció Mestere (a CBA Design-kal - Carmi E Ubertis)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Nappali 1 év November 2018 Olaszország Milan

16. kiadás - A Brand Management és kommunikáció mester szakemberei olyan szakembereket vonnak be, akik képesek branding tevékenységeket kezelni, és meghatározni egy olyan márkastratégiát, amely ötvözi a minőség és a teljesítmény, valamint az immateriális értékek kézzelfogható értékeit, például a differenciálódást, a relevanciát és a képeket. A vállalatoknál vagy ügynökségeknél dolgozva mindketten kreatív nyelvet használhatnak, és kezelhetik a technikai és stratégiai folyamatokat. Néhány vállalat, mint például Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour és Nintendo, csak néhányat említ, friss és multidiszciplináris szempontból, annak érdekében, hogy közösen dolgozzanak ki stratégiai projektet a márkájukhoz. A Mester a CBA-val és a Carmi e Ubertis-szel közösen szerveződik. [+]

A márka menedzsment és kommunikáció mestere olyan szakembereket képez, akik képesek branding tevékenységeket kezelni, és meghatározni egy olyan márkastratégiát, amely összekapcsolja a minőséget és a teljesítményt, valamint az immateriális értékeket, például a differenciálódást, a relevanciát és a képeket. A vállalatoknál vagy ügynökségeknél dolgozva mindketten kreatív nyelvet használhatnak, és kezelhetik a technikai és stratégiai folyamatokat.

Néhány vállalat, mint például Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour és Nintendo, csak néhányat említ, friss és multidiszciplináris szempontból, annak érdekében, hogy közösen dolgozzanak ki stratégiai projektet a márkájukhoz.... [-]


Mester Marketing és Kommunikáció

Rome Business School
On-line Campus Nappali Részidős 1 év Nyílt Beiratkozás Olaszország Rome + 2 további

Csatlakozzon Európa legnagyobb nemzetközi üzleti iskolájához! A kiválóság, garantált szakmai gyakorlat USA-ban, Dubaiban vagy Európában, 140 országból érkező hallgatók, karrier-szolgáltatás, nemzetközi hálózatépítés és még sokan mások is profitálnak szakmai és személyes fejlődéséből. Oktató formulák minden igényhez. [+]

A kezdő időpont: minden évben márciusban és októberben.

A Rome Business School Marketing és Kommunikációs Mestere ideális választás azoknak a szakembereknek, akik világszínvonalú programot keresnek ezeken a témákon, nemzetközi sikeres pályafutás megkezdésére vagy megszilárdítására. Az oktatás színvonala , garantált szakmai gyakorlat az USA-ban, Dubaiban vagy Európában, valamint a pályafutás és a hálózatépítési szolgáltatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ez a program tökéletesen illeszkedjen azoknak, akik a munkaerőpiacon és a globális üzleti életben törekednek.

Cél címzettek

A mesterképzést mindenki számára tervezték, aki elsőként keresi a marketing és kommunikáció világát, vagy mindazoknak, akik már dolgoznak ebben a környezetben, de törekszenek a saját szakterületükre vonatkozó ismeretek bővítésére, mindezt strukturált környezetben . Azok a diákok, akik érdeklődnek a mesterképzésben való részvételre jellemzőek:... [-]


Mester A Digitális átalakulás Vezetésében

BARCELONA TECHNOLOGY SCHOOL
Campus Nappali 9 hónapok October 2018 Spanyolország Barcelona

A digitális forradalom olyan vezetőket igényel, akik képesek megérteni a bomlasztó technológiákat és azok előnyeit és következményeit, valamint azokat a vezetőket, akik képesek kezelni a digitális átalakulást. [+]

A digitális forradalom olyan vezetőket igényel, akik képesek megérteni a bomlasztó technológiákat, azok előnyeit és következményeit, valamint a digitális átalakulás kezelésére képes vezetőket.

Mit tanítok?

A Master in Digital Transformation Leadership biztosítja Önt a mélyreható megértés a feltörekvő technológiák, és megadja azokat az eszközöket, amelyekkel a sikeres digitális üzleti stratégiák.

Képes lesz olyan digitális készségeket fejleszteni, mint a digitális stratégia, a bomlasztó technológiák, a vezetés és a változások menedzsmentje, a modern pénzügyek, az adatgyűjtés, a számítógépes biztonság, az innováció

Ez a mester lehetővé teszi, hogy digitális készen álljon az üzletből:... [-]


Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Campus Nappali 2 év September 2018 Finnország Helsinki

[+]

Hogyan globális átalakulások befolyásolják a demokratikus politika? Mi a szerepe a média átalakulásának mai demokráciákban?

A program célja

A konkrét célkitűzések a program tartalmazza:

Amellett, hogy a mértéke a diákok, mi sok látogató és cserediákok és tudósok Európában és azon kívül is. Lesz lehetősége csinál egy önkéntes szakmai külföldön támogatásával Erasmus.

Hálózat

A tudományos élet szabadságát egy erős része a tanuló tapasztalat a University of Helsinki. Ez adja meg a lehetőséget, hogy tanulmányozza a különböző választható tanulmányok az egyetemen belül és a más egyetemeken a Helsinki nagyvárosi területen keresztül rugalmas tanulmányi Right (JOÓ) megállapodásokat. Azt is elvégezheti a mester a kutatás egy cég, ahol dolgozik.... [-]


A Digitális Transzformáció Marketingje

Il Sole 24 ORE Business School
Campus Nappali 10 hónapok October 2018 Olaszország Milan

A nemzetközi marketing-mester, a digitális átalakítás [+]

A nemzetközi marketing-mester, a digitális átalakítás

Ez lehetőséget biztosít a hallgatóknak arra, hogy tanuljanak elismert és tapasztalt vezetőkből és szakemberekből, valamint gyakornokokba a fontos vállalatokban, és kialakítsanak egy tartós hálózatot a területen.

A mester korábbi olasz kiadásai a Business School által biztosított konszolidált tapasztalatokat és kapcsolatokat biztosítanak a globális márkákkal.

A kurzus végén az elhelyezés fő területei a multinacionális vállalatok, a webes kommunikációs ügynökségek, a médiaközpontok, a tanácsadó cégek.

IDŐTARTAM ÉS STRUKTÚRA

A program két fázisban szerveződik:

... [-]

Executive Mester A Globális Stratégiai Kommunikációban

Georgetown University School of Continuing Studies
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Részidős 1 év September 2018 Amerikai Egyesült Államok Washington USA Online Egyesült Királyság London Szingapúr Singapore Brazília Morro de São Paulo + 7 további

Georgetown a Globális Stratégiai Hírközlési Szakmai Tanulmányok Mesterében készül arra, hogy bizalommal vezesse a mai összetett kommunikációs tájat. A kommunikációs vezetők és a vezetők számára egy sor iparágban tervezett kohorsz-alapú programunk hangsúlyozza a stratégiai gondolkodásmódot és a globális kilátást, amely a sikerre helyezi Önt. Lehetősége lesz arra, hogy kapcsolatba léphessen más vezető szintű kommunikátorokkal, fokozza vezetői készségeit, és mélyebb megértést nyerhet a kommunikációról egy globális környezetben - mindezt anélkül, hogy megszakítaná karrierjét. [+]

Áttekintés

Georgetown a Globális Stratégiai Hírközlési Szakmai Tanulmányok Mesterében készül arra, hogy bizalommal vezesse a mai összetett kommunikációs tájat. A kommunikációs vezetők és a vezetők számára egy sor iparágban tervezett kohorsz-alapú programunk hangsúlyozza a stratégiai gondolkodásmódot és a globális kilátást, amely a sikerre helyezi Önt. Lehetősége lesz arra, hogy kapcsolatba léphessen más vezető szintű kommunikátorokkal, fokozza vezetői készségeit, és mélyebb megértést nyerhet a kommunikációról egy globális környezetben - mindezt anélkül, hogy megszakítaná karrierjét.

* A tandíj változhat; kérjük, ellenőrizze honlapunkat az aktuális árakért.... [-]


Master In Digital Marketing

CREA Geneva | INSEEC GROUP
Campus Nappali 17 hónapok February 2019 Svájc Geneva

A mester a digitális marketingben [+]

A szeretet ötleteket generál és végrehajtja azokat

A mester a digitális marketingben

Tanfolyamprogram

Marketing stratégia

Ennek a modulnak a fő célja egy kritikus elemzés kidolgozása, a márka üzleti céljainak elérése a cél ügyfeleivel kapcsolatban, valamint az integrált és közvetlenül működő digitális stratégia átfogó megértése.

Digitális marketing csatornák

Ismerje meg az új média táját és hogyan használja a főbb platformokat. Ismerje meg, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a valóságos esettanulmányok tesztelésével. Várják a társadalmi hálózatok fejlődését, és megtanulják, hogyan használják ki erejüket a márka szolgálatában.... [-]


Master in Media and Communication Management

Macromedia University of Applied Sciences
Campus Nappali Részidős 3 - 4 félév March 2019 Németország Munich Cologne Berlin + 3 további

[+]

Nagyon képzett professzorok és az ipar bennfentesek, mint előadók. Buddy hálózat nemzetközi diákok számára.

Egyetemi / BA diploma legalább 180 ECTS (előfizettévé). Egyetemi / BA diploma legalább 210 ECTS (jogosult MA program).

Tegyen fel nekünk egy kérdést!

Szeretnénk hallani tőled, és szívesen válaszolunk kérdéseire az egyik a sok információ eseményeket. Itt találkozhatnak a tanárok, diákok és tanácsadó személyzet barátságos környezetben, és fedezze fel többet campus helyeken. A barátok és a család is szívesen jön. Szeretnénk segíteni abban, hogy megtalálja a tökéletes tanulmányi programot az Ön igényeihez.... [-]


Mester Az Audio és Vizuális Média Művészet

RISEBA
Campus Nappali 2 év September 2018 Lettország Riga

Humán Mester Tanulmányok audiovizuális Média egyik leginnovatívabb és szigorú multidiszciplináris képzés Lettországban. Gyökerei a legjobb hagyományait a szerzői film és kibővített szerte a különböző szakterületek: filmkészítés, irányító operatőr, animáció, videó és CG grafika, interaktív 2D és 3D termelés, és játékfejlesztés ... [+]

Humán Mester Tanulmányok audiovizuális Média egyik leginnovatívabb és szigorú multidiszciplináris képzés Lettországban. Gyökerei a legjobb hagyományait a szerzői film és kibővített szerte a különböző szakterületek: filmkészítés, irányító operatőr, animáció, videó és CG grafika, interaktív 2D és 3D termelés, és a játék fejlesztését.

Míg átfogó szerkezetében, hogy a vonat a jövőben vezetők film és televíziós stúdiók, reklámügynökségek, animációs stúdió, kreatív osztályok a közösségi hálózatok, és SFX és utómunka házak, a program kínál a hallgatók szakosodnak egy választott területen keresztül Független tanulmányok ciklus. A kiskorú által bejelentett egy diák alatt égisze megbecsült kar tagja és általában azokon a területeken, filmrendező, művészeti rendezés, animáció, és utómunka felügyelő.... [-]


Mester A Nemzetközi Kommunikáció Menedzsment (micm) - Teljes Munkaidős

The Hague University of Applied Sciences
Campus Nappali 12 hónapok August 2018 Hollandia The Hague

A MICM vonzza a diákok a világ minden tájáról, akik rendelkeznek egy széles spektrumú szakmai érdekek és tapasztalatok. Sok diák már dolgoznak [+]

A MICM program vonzza a diákok a világ minden tájáról, akik rendelkeznek széles spektrumú szakmai érdekek és tapasztalatok. Sok diák már dolgozik olyan területeken, mint a vállalati kommunikációs és PR, míg mások jönnek hozzánk kapcsolódó területeken, beleértve a marketing, brand menedzsment, újságírás, televízió, rádió, és a szociális média. Ugyanakkor azt is szívesen szakemberek különböző területeken, akik keresik a karrier változás.

Arra törekszünk, szakmai férfiak és nők, akik, hogy mit vesz, hogy sikeresen a MICM programot, és aki hozzájárul a gazdagságát osztályukban.

filozófiánk

Úgy véljük, hogy a kommunikációs szakemberek holnap kell jobban felkészült egy széles spektrumú kérdések és kihívások, mint valaha. Sőt, a kommunikációs funkció egyre inkább, mint az egyik stratégiai fontosságú a legtöbb nagy szervezetek. Küldetésünk az, hogy egy gyakorlati hangsúlyt, hogy releváns és élvonalbeli elmélet készül diplomások vezetői kiválóság a kommunikáció területén az általuk választott.... [-]


Master Of Advanced Studies Az Interkulturális Kommunikáció (MIC)

USI Università della Svizzera italiana
Campus Részidős 14 - 18 hónapok September 2018 Svájc Lugano

Az Interkulturális Kommunikáció Mestere Mestere (MIC) egy részmunkaidős posztgraduális program a multikulturális környezetben működő operatív vagy stratégiai helyzetek kezelésében és a multikulturális humán erőforrások kezelésében. [+]

Gazdagítsa szakmai profilját az állami vagy a magánszektorban magas szintű interkulturális kompetenciákkal!

Az alkalmazások 2018-ra és 2019-re nyitottak!

USI.ch/sites/all/themes/mic/img/top-img/home0.jpg" alt="MIC" />

Az Interkulturális Kommunikáció Mestere Mestere (MIC) egy részmunkaidős posztgraduális program a multikulturális környezetben működő operatív vagy stratégiai helyzetek kezelésében és a multikulturális humán erőforrások kezelésében.

A 2004-ben alapított MIC az egyetlen olyan európai interkulturális kommunikációs program, amely lehetővé teszi számodra szakmai tevékenységét tanulás közben.

Az interkulturális kommunikáció elengedhetetlen a befogadás és a gazdagodás mindenki számára.... [-]


Master In Marketing és Kommunikáció Menedzsment

Zagreb School of Business
Campus Nappali 2 év October 2018 Horvátország Zagreb

Zagreb School of Business folytat egy speciális szakmai posztgraduális tanulmányok a Marketing és kommunikáció, hiszen 2015-ig. Speciális szakmai posztgraduális tanulmányok Marketing és kommunikáció egy 4 féléves programot (2 év), ahol a diákok lehet keresni akár 120 ECTS pont. [+]

A Zagreb School of Business kínál egy egyetemi szakmai tanulmány, amely az utolsó három évben, és függ a befejezés, a hallgatók kapnak a tudományos cím baccalaureus / baccalaurea a marketing és a kommunikáció (bacc.oec.) és speciális posztgraduális képzés, amely utóbbi két évben, és hogy 120 ECTS pont. A diákok elnyerte a szakember (spec.) Marketing és a kommunikáció. Tanfolyamok lehet venni a rendszeres és külső hallgatók.

A tanfolyamok egy vonalban vannak a bolognai nyilatkozatot elveket, amely lehetővé teszi a diákokat, hogy váltani más kiegészítő tanulmányok Horvátországban és külföldön. A Zagreb School of Business belépett az Erasmus + programot, amely megnyitja az utat a nagyobb mobilitás a diákok és oktatók. ... [-]


A Kommunikáció Mestere

University of Canberra
Campus Nappali 4 félév January 2019 Ausztrália Canberra

A Kommunikációs Mester specializálódott a kortárs kommunikációs elméletek, a stratégiai tervezés és a közösségi média feltérképezésére, és arra kéri őket, hogy alkalmazzák ezeket egy jelentős kutatási projekt keretében. [+]

A marketing kommunikációs készségek elsajátítása

A Kommunikációs Mester specializálódott a kortárs kommunikációs elméletek, a stratégiai tervezés és a közösségi média feltérképezésére, és arra kéri őket, hogy alkalmazzák ezeket egy jelentős kutatási projekt keretében.

Kiválaszthatja, hogy a stratégiai kommunikáció útját választja, ahol a kortárs kommunikációra, a szociális elméletre és a kritikus kérdésekre, illetve a marketingkommunikációs útra koncentrál, ahol feltárja, hogyan kapcsolódnak össze a reklámozás, a PR, a promóciók és a közvetlen marketing. marketing kommunikációs stratégiák. Ez a kurzus különösen alkalmas a vezető kommunikációs vezetők számára, akik készségük fejlesztésére törekszenek, és felkészítenek a lehetőségekre a kereskedelmi, közszférában és a nonprofit szektorokban.... [-]