Kommunikáció Mesterképzések

113 Kommunikáció Mesterképzés Összevetése

Kommunikáció

Keres a karrier, hogy csatlakozik a hálózatok kiépítése és miután sok kapcsolatot? Talán álmodni dolgozik a média? Aztán egy mester fokozatot olyan területeken, mint kommunikáció, média-és / vagy PR lehet tökéletes mértékben az Ön számára.

A karrier Kommunikáció lehetővé teszi, hogy vizsgálja meg a dinamika az Ügyfél és a vállalat, és akkor kapnak egy alapos ismerete az elmélet és a gyakorlat a stratégia, a marketing és a kutatás. A mester fokozat Kommunikáció / Média olyan programokat tartalmaz, amelyek kapcsolódnak különböző tudományos területen, beleértve a humán-és társadalomtudományokat és a média, együttesen együtt egy alkalmazott tudomány. Az ilyen mértékű akkor kapnak egy átfogóbb megértése a történelem kommunikáció és a média, és hogyan, hogy Önre, mint egy kommunikációs szakértő. A diploma Közönségkapcsolatok (PR) megadja annak megértését, hogyan kell kezelni közötti kommunikáció egy szervezet és a közvéleménye, fenntartani nyilvános képet non-profit szervezetek, illetve magas színvonalú emberek, mint a politikusok és hírességek.


Ezen az oldalon számos programot a kommunikáció területén / Média / Public Relations (PR) vannak felsorolva. Van egy közelebbi pillantást, és ne habozzon, kattintson a program leírását, hogy az Önt érdeklő legjobban!

Mutass többet

Mester A Marketing, A Kommunikáció és Az új Média

Bologna Business School
Campus Nappali 12 hónapok December 2017 Olaszország Bologna

A Master in Marketing, kommunikáció és New Media egy teljes munkaidőben program tanítják teljes egészében angol nyelven, amelyek célja, hogy felkészítse diplomások minden fegyelem kezelni a módszerek és technikák mind a hagyományos és a digitális média iparág jelenleg egy folyamatos forradalom. Alumni ennek mester van hely 96% -a 6 hónapon belül. [+]

Kommunikáció Mesterek. A Mester marketing, a kommunikáció és az új média egy teljes munkaidőben program tanítják teljes egészében angol nyelven, amelyek célja, hogy felkészítse diplomások minden fegyelem kezelni a módszerek és technikák mind a hagyományos és a digitális média iparág jelenleg egy folyamatos forradalom. Alumni ennek mester van hely 96% -a 6 hónapon belül. Bővülése révén a mobil eszközök minden nap, egyre több és több ember a világon kapcsolódni az egész közösségi média: Twitter 320 millió aktív felhasználó havonta, Instagram 400 millió Google+ 540 millió, a YouTube és a Facebook 1 milliárd 1600000000. Tanúi lehetünk több, mint egy technológiai forradalom, ez egy mély társadalmi-kulturális átalakulás. A vállalatok a világ minden tájáról több mint folyamatosan növekszik az általa befektetett összeget az online hirdetési csatornákat, hogy javítsák a kapcsolatot a fogyasztók és az üzleti szféra. Partnereinkkel IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, a Google, a GroupM, az IBM és a WPP, ez mester fokozatot biztosít a hallgatók a képesítések és készségek kezdeni a vezetői vagy tanácsadói karrier a területen a digitális kommunikáció. Ez a nemzetközi program a diákok a világ minden tájáról, és a kar tagjai professzorok, a vezetők és a vállalkozók, zajlik az egyedülálló hangulatot egy 16. századi villa a hegyekben környező Bologna. Hála munkálatok, vállalati projektek és a mester előadások, a diákok lépni a legfontosabb fogalmakat a digitális korszakban: a részt vevő, létrehozása és megosztása tartalmat. Végén a képzés, a Mester arra a következtetésre jutott egy gyakorlat. A Mester egy befektetés. A megtiszteltetés hitel ÚT... [-]

Mester Fokozatot Marketing és Kommunikáció - Semipresencial

Universidad Católica de Murcia
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali 1 év October 2017 Spanyolország Murcia

Marketing terület beállítása ma az egyik legfontosabb az üzleti világban. Bármely cég, mérettől függetlenül, meg kell figyelni, hogy a vevőkkel, ami vagy az áruk és szolgáltatások, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megkülönböztessék magukat a versenytársak, [+]

áttekintés Módozat: Blended Kezdés: október Időtartam: 1 tanév Kredit: 60 Rendező: Maria Concepcion Parra Meroño Presentación Marketing terület beállítása ma az egyik legfontosabb az üzleti világban. Bármely cég, mérettől függetlenül, meg kell figyelni, hogy a vevőkkel, ami vagy az áruk és szolgáltatások, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megkülönböztessék magukat a versenytársak, azok elérhetővé tétele a fogyasztók és felhasználók, ahol szükség van rájuk, a lehető legrövidebb idő alatt. Ezen kívül, meg kell kommunikálni az előnyöket, és szüksége van a megfelelő szolgáltatást és terméket forgalmazzák, valamint az identitás és a differenciálás a cég, amely támogatja azt. Ezek a kifejezések, amelyek a Mester keletkezett Marketing és kommunikáció, különös figyelmet szentelve az új média és kommunikációs formákat. A tudományos szempontból a Master in Marketing & Communication összpontosít menedzsment és marketing menedzsment, a jellemzői a marketing változók, bár különös hangsúlyt fektet a kommunikációra a vállalaton belül, mind a pont megtekintheti a kommunikáció az üzleti és az új digitális média és a multiplatform, ami fokozza jelenlétét felgyorsult a mai társadalomban, mind a fogyasztók és az üzleti szervezetek ritmust. Célok A cél a Master in Marketing és Kommunikációs hogy a diákok megszerezzék a tudást fejleszteni kell az analitikai és vezetői készségek szükségesek ebben az új környezetben, az új üzleti lehetőségek, a hozzáférés a feltörekvő piacok és innovációs ügyfélszolgálatot. címzettek Ez a mester célja, hogy mindazok a diplomások, akik szeretnék bővíteni tudásukat ezen a területen, és a szakemberek, akik a feladataik ellátásához az adminisztrációs, a szakszervezetek, a nem kormányzati szervezetek, alapítványok és egyéb szervezetek részt vesznek a marketing... [-]

MA Vállalati Kommunikáció

EAE Business School
Campus Nappali 1 év April 2018 Spanyolország Madrid

Teljes munkaidős Master Program Vállalati Kommunikáció az EAE Business School célja, hogy a vonat a vezetők az új kommunikációs eszközök .... [+]

Mesterek Vállalati Kommunikáció

A kommunikáció egy dinamikus folyamat: a média a társadalom vezetett szoros a szervezetek kommunikálnak minden érdekelt fél, mind a belső és külső. A Web 2. 0, viszont vált az új társadalmi technológiák (virtuális közösségek, blogok, podcastok, stb) kérdésekben közötti fogyasztók és a vállalkozások.

Teljes munkaidős Master Program Vállalati Kommunikáció az EAE Business School célja, hogy a vonat vezetők új média eszközök a kommunikáció, ezért alkalmazzák őket céljaik elérésében.

A kúra befejezése után a diákok képesek lesznek:

- Vezető cégarculat stratégiákat és a szervezeti identitás, amelyek segítenek meghatározni a személyisége a vállalat az ügyfelek, részvényesek, beszállítók és általában a társadalom úgy érzékeli a értékeit az átláthatóság és a hatékonyság. ... [-]


Mester A Marketing és A Kommunikáció

Rome Business School
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 1 év March 2018 Olaszország Róma + 1 további

Csatlakozz a legtöbb nemzetközi üzleti iskola Európában! A kiválóság, gyakornokok, 140 ország hallgatói, a karrier-szolgáltatás, a nemzetközi hálózatépítés és még sokan mások is profitálnak szakmai és személyes fejlődéséhez. Tanítási képletek minden igényt. [+]

UTOLSÓ Ösztöndíjak, jelentkezz most!

A Római Üzleti Iskola Marketing és Kommunikációs Mestere ideális választás azoknak a szakembereknek, akik világszínvonalú programot keresnek ezeken a témákon, nemzetközi sikeres pályafutás megkezdésére vagy megszilárdítására. A tanítás színvonala , fizetett nemzetközi szakmai gyakorlatok, 2 tanulmányutak Párizsban és Barcelonában, valamint a mindennapos karrier- és hálózatépítési szolgáltatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ez a program tökéletesen illeszkedjen azoknak, akik a munkaerőpiacon és a globális üzleti életben törekednek. A kezdő időpont: minden évben, márciusban és októberben.

Cél címzettek ... [-]

Mester Program A Marketing, A Szolgáltatások és Kommunikációs Menedzsment

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Nappali 18 hónapok September 2018 Svájc St.Gallen

A Mester Program Marketing, Szolgáltató és Kommunikációs Management (MSC) egy egyedülálló kombinációja alapvető vezetői tudományágak és a piacok és üzleti modellek az érintett iparágakban. Ezzel a koncepció, az MSC meghaladja a klasszikus fogalmak marketing. [+]

Kommunikáció Mesterek.

 

Célok:

Vevői érték - a cél a fenntartható vállalati menedzsment

A globalizált világban a fenntartható vállalati érték csak akkor jöhet létre a meggyőző termékek és szolgáltatások az ügyfelek számára, akik a figyelem középpontjába. Marketing ezen vonalak mentén koncentrál lehető legmagasabb ügyfélközpontúság a termékek és szolgáltatások. Ez az integratív szemlélet, amely túlmutat a klasszikus marketing az, amit a Mester Program Marketing, Szolgáltató és Kommunikációs Management (MSC) elkötelezett: a program egyesíti az összes menedzsment tudományok hogy vegyék csapágyak az ügyfelek és egyesíti őket a piacok és üzleti modellek helyi ipar. ... [-]


Master Of Advanced Studies, Az Interkulturális Kommunikáció (mic)

USI Università della Svizzera italiana
Campus Részidős 14 - 18 hónapok September 2018 Svájc Lugano

Részmunkaidős posztgraduális program szakemberek, akik az irányító operatív vagy stratégiai helyzetben egy multikulturális környezetben, és az irányító multikulturális emberi erőforrásokat. 2004-ben alakult, MIC az egyetlen akadémiai program Interkulturális Kommunikáció a maga nemében Európában, amely lehetővé teszi, hogy folytassa a szakmai tevékenység, miközben tanul. [+]

Páratlan szakmai profil a köz- és magánszféra magas szintű interkulturális kompetenciák!

 

Új kiadás kiindulási október 2, 2017

A Master of Advanced Studies Interkulturális Kommunikáció (MIC) egy részmunkaidős posztgraduális program szakemberek, akik az irányító operatív vagy stratégiai helyzetben egy multikulturális környezetben, és az irányító multikulturális emberi erőforrásokat.

 

2004-ben alakult, MIC az egyetlen akadémiai program Interkulturális Kommunikáció a maga nemében Európában, amely lehetővé teszi, hogy folytassa a szakmai tevékenység, miközben tanul.... [-]


Mester Fokozatot Kommunikációs és Politikai Marketing

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus Nappali 1 év September 2018 Spanyolország Madrid

Ez a program célja, hogy a friss diplomások diplomások területek politológia, marketing, újságírás, a jog vagy a nemzetközi kapcsolatok; és a szakemberek, az egyetemi diplomával és tapasztalattal rendelkezik a politika világa, akik szeretnének javítani a személyes készségek. [+]

Kommunikáció Mesterek. CÉLOK: Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot: Ezek javítják a saját szakmai profil a politika területére. Ők fogják megszerezni stratégiákat és kommunikációs technikákat alkalmazzák őket a politikai jelöltek. A munka, mint tanácsadók választási kampányok vagy kormányzati kommunikáció Legyen szakemberek támogatása választási marketing tanácsadás, mint a munka, a szolgáltatás, a politikai osztály. Célozza meg: Ez a program célja, hogy a friss diplomások diplomások területek politológia, marketing, újságírás, a jog vagy a nemzetközi kapcsolatok; és a szakemberek, az egyetemi diplomával és tapasztalattal rendelkezik a politika világa, akik szeretnének javítani a személyes készségek. METODOLODÍA CESCOMPOL egy együttműködési központ a University of Alcalá de Henares (UAH), az egyik legrégebbi Európában. A tudományos tartalom a mester épül több generikus problémák (például a politikai kommunikáció) specifikus modulok (például az alkalmazás a kormány politikai párt és jelölt). A módszer alapja az elméleti és gyakorlati részből áll, hogy megszilárdítsa az összes megszerzett tudás és minden tartalma alkalmas mind Spanyolországban és Latin-Amerikában. A kar alkotja az aktív szakemberek és szakértők a saját modulokat, tapasztalattal rendelkező közrend, a kormányzati tervek, kommunikációs stratégiák és kampányok. ÉRTÉKELÉS Megszerzése végleges cím alá leküzdéséhez minden mester modulok és a fejlesztés a diplomamunkám. KVALIFIKÁCIÓ MEGSZERZÉSE MBA, a University of Alcalá de Henares mester által CESCOMPOL AGENDA Politika, polgárság és a politikai viselkedés Politikai forgatókönyvek és a választási rendszerek Alapelvei kommunikációs politikája Politikai kommunikáció menedzsment: az intézményi kapcsolatokért és Public Affairs Kommunikációs offline és online hálózatok: Social Media Management Politikai marketing és fényképek kezelése Személyes vezetés és beszéd Politikai tanácsadás: Design and Management... [-]

Fejlesztő Kommunikációs Mester

Malmö University
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Részidős 2 év September 2018 Svédország Malmö

Ebben a programban, ahol a tanulmány formája arra törekszik, hogy elősegítse a kurzus tartalmát, a progresszió a csoport dinamikus folyamatában és magában a tananyagban rejlik. A tantárgy multidiszciplináris jellege azt jelenti, hogy ugyanaz a tartalom mélyebb ismereteket biztosít a különböző hátterű diákok számára. [+]

A Fejlesztési Kommunikáció egy interdiszciplináris tanulmányi és gyakorlati terület, amely ötvözi a kultúrával, a kommunikációval és a fejlesztéssel kapcsolatos tanulmányokat, és integrálja azokat gyakorlati terepmunkával. A globalizáció kontextusában vizsgálja a kommunikáció használatát - mind eszközként, mind a társadalmi változások folyamatainak artikulálására.

Ebben a programban, ahol a tanulmány formája arra törekszik, hogy elősegítse a kurzus tartalmát, a progresszió a csoport dinamikus folyamatában és magában a tananyagban rejlik. A tantárgy multidiszciplináris jellege azt jelenti, hogy ugyanaz a tartalom mélyebb ismereteket biztosít a különböző hátterű diákok számára. Ennek a pedagógiai megközelítésnek egyik legfőbb pontja az, hogy különböző tapasztalatokat gyűjtsön össze. A csoportok sokféleségének lehetővé kell tennie a hallgatók számára, hogy elmélyítsék saját főnevelő tudásaikat, valamint megfelelő képet kapjanak a többi hallgató tudományos hátteréről és gyakorlati tapasztalatairól. Ez lehetővé teszi számukra, hogy képesek legyenek interdiszciplináris és transzkulturális munkára a jövőbeli szakmáikban.... [-]


Diplomáját A Kommunikáció, A Szociális Média és Web-marketing

Up Level School of Management
Campus Részidős 100 - 100 óra May 2018 Olaszország Milánó Róma Nápoly + 2 további

A Mester Kommunikáció, Social Media és az Internet Marketing egy modern és innovatív oktatás, amely felkészíti a szakemberek terén a Online marketing és vállalati online kommunikációról. Eltérően más web tanfolyamok klasszikus Marketing akar lenni egy átfogó eszköz, hanem egy speciális mester Social Media Marketing stratégiák, online reklám és a webes szövegírás alapjait, célja szerint a legmodernebb kommunikációs technikák és a legújabb fejlesztéseket az ágazat. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords lesz mindennapi eszközöket a munka. [+]

Kommunikáció Mesterek. A Mester Kommunikáció, Social Media és az Internet Marketing egy modern és innovatív oktatás, amely felkészíti a szakemberek terén a Online marketing és vállalati online kommunikációról. Eltérően más web tanfolyamok klasszikus Marketing akar lenni egy átfogó eszköz, hanem egy speciális mester Social Media Marketing stratégiák, online reklám és a webes szövegírás alapjait, célja szerint a legmodernebb kommunikációs technikák és a legújabb fejlesztéseket az ágazat. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords lesz mindennapi eszközöket a munka. Miért válasszon Masters in Communication, Social Media és online marketing? Az új Mester Kommunikáció, Social Media és a Web Marketing Up szinten alkotnak készül, hogy működik egy nagyon versenyképes ipar oktatáson keresztül a 360 fokos marketing és a kommunikáció. Végén a Mester akkor képes lesz arra, hogy tervezzen, kezelésére és nyomon követésére integrált kommunikációs kampányok, kizárólag a klasszikus technikák támogatása a márka és a termék, a leginkább innovatív technikák Internet Marketing és kommunikáció a szociális média. Az evolúció a közlemény előírja kell az új módszerek és mélyreható ismerete minden lehetőségeiket. A fokozatos átmenet a Web 2.0 a Web 3.0, a növekvő közötti integráció Search Engine és a Social Media, forradalmasítja az internetes kommunikáció fejlesztése a magas szintű kölcsönhatás, amely ma már a Social Network maximális kifejezése. Emiatt a Master program Kommunikáció, Social Media és a Web Up Level Marketing folyamatosan megújította és megerősítette minden területén, hogy egyre fontosabbá válnak a következő generációs marketing, mint például: SEO, vagy optimalizálni a website pozicionálják magukat jobban a kereső összehasonlítva a cél; Reklám az interneten a... [-]

Mester A Nemzetközi Kommunikáció Menedzsment (micm) - Teljes Munkaidős

The Hague University of Applied Sciences
Campus Nappali 12 hónapok August 2018 Hollandia A hágai

A MICM vonzza a diákok a világ minden tájáról, akik rendelkeznek egy széles spektrumú szakmai érdekek és tapasztalatok. Sok diák már dolgoznak [+]

A MICM program vonzza a diákok a világ minden tájáról, akik rendelkeznek széles spektrumú szakmai érdekek és tapasztalatok. Sok diák már dolgozik olyan területeken, mint a vállalati kommunikációs és PR, míg mások jönnek hozzánk kapcsolódó területeken, beleértve a marketing, brand menedzsment, újságírás, televízió, rádió, és a szociális média. Ugyanakkor azt is szívesen szakemberek különböző területeken, akik keresik a karrier változás. Arra törekszünk, szakmai férfiak és nők, akik, hogy mit vesz, hogy sikeresen a MICM programot, és aki hozzájárul a gazdagságát osztályukban. filozófiánk Úgy véljük, hogy a kommunikációs szakemberek holnap kell jobban felkészült egy széles spektrumú kérdések és kihívások, mint valaha. Sőt, a kommunikációs funkció egyre inkább, mint az egyik stratégiai fontosságú a legtöbb nagy szervezetek. Küldetésünk az, hogy egy gyakorlati hangsúlyt, hogy releváns és élvonalbeli elmélet készül diplomások vezetői kiválóság a kommunikáció területén az általuk választott. Mi tantermi tapasztalat A MICM tananyag felülvizsgálják minden évben, úgy, hogy a tanfolyamok tendenciákra a piac, ahol a diákok és a diplomások működni fog. Tanfolyamok kínálnak a legkülönbözőbb területeken, mint például a vállalati hírnév, médiakapcsolatok, Social Media, a belső kommunikáció és márkamenedzsment. Végén a program, minden hallgató működik, mint egy tanácsadó, hogy egy ügyfél szervezet kitöltésével a tézis, hogy egy olyan megoldást, hogy egy valós probléma. Nincs vita az MICM osztálytermi élmény lenne teljes anélkül, hogy említést az internacionalizmus a résztvevő diákok. A jelenlegi diákok képviselik minden kontinensen a világon, és így hozza a változatos perspektívák minden vitát. Ez a sokszínűség azt is jelenti, hogy MICM végzettek hálózatba a kortársakkal a világ minden tájáról.... [-]

Mester Vállalati Kommunikáció: PR, Protokoll és Események Barcelonában

ESERP Business School
Campus Részidős 1 év October 2017 Spanyolország Barcelona

Alakult, hogy foglalkozik a média, és megtudja, hogyan lehet vetíteni egy jó vállalati image és hogyan befolyásolják a külső ügynökök minden döntést. [+]

Kommunikáció Mesterek. tanulmányozza a Mester Vállalati Kommunikáció: Public Relations, jegyzőkönyv és események Barcelonában lehetővé teszi, hogy fejlessze a kommunikációs munkát az üzleti ismeretek. Ha egy aktív személy, az emberekhez, és érdekli a kommunikáció, figyeljen! Akkor üljön a kommunikációs terület minden cég, mert már képzett foglalkozni média és akkor a mester közönségszolgálat Általában, ami lehetővé teszi akár leküzdeni a belső és külső válság. Azt is megtanulják a különböző protokollokat, így a hivatalos, üzleti és társadalmi, mind szervezni néhány esemény, hogy segítse mások a cég neve. Nem csak, hogy, hanem megszerezni a szükséges intézkedéseket, hogy készítsen költségvetést, amely lehetővé teszi, hogy sikeresen elvégzi ezeket az eseményeket fogalmakat. Sőt, a mester nem verbális, elengedhetetlen a hálózati kommunikáció, amikor és értelmezni az üzeneteket. Tudod, ha azt szeretnénk, hogy a munka bármely területén a vállalati kommunikációs és public relations, tanulmány Mester Vállalati Kommunikáció: Public Relations, jegyzőkönyv és események Barcelonában Ez a legjobb megoldás, hogy ugrik a legjobban képzett munkaerő lehetséges. Rendelkezik az elismerést a UVic-UCC, akkor megadja, hogy véglegesítsék a saját főiskolai diplomával, és támogatta az Abertis Alapítvány. Mit vársz, hogy tájékoztassa? Célok Nagy szervezési ismeretek, vezetés és irányítás. A változásokhoz való alkalmazkodóképesség és a technológiai innováció. Képességét, hogy a stratégiai és operatív felső vezetése a cég terveit. Kritikus elemzés és kapacitás absztrakció. Sebesség azonosítása, problémák elemzésében és azok megoldására. Nyissa ki a társadalmi-gazdasági és kulturális környezet mentalitás. Mint egy magas rangú, mind személyes és szakmai fejlődése a napi tevékenységek, és végül átalakítja a termelékenység költség képzési vállalkozások és szervezetek számára a kulturális gazdagodás. Módszertan... [-]

Mestere Kommunikáció (szakmai)

Bond University
Campus Nappali 92 hetek January 2018 Ausztrália Robina

A Master of Communication (Professional) lehetővé teszi a diákok, hogy további pályafutásukat Kommunikációs látják el őket a megfelelő keveréke az elmélet és a gyakorlat alkalmas arra, hogy az ipar, amelynek végén a profi szegmens, amely egy professzionális portfólió, mező projekt és a helyszíni projekt jelentés. [+]

A szakmai program szerkezetét követi, mint a Master of kommunikációs program további 20 hetes szakmai portfólió alkatrész. Szakmai Portfolio 45 kreditpont alá rendelkezésére mester (Professional) hallgatók a Kar Társadalom & Design. Ez a téma erősen tapasztalati orientált, és arra ösztönzi a diákokat, hogy fejlesszék a szakmai készségek egy valós környezetben. A téma biztosítani fogja, hogy a diákok egyesítik önelemzés és reflektív tanulási készségek a szakmai módszereket, annak érdekében, hogy bővítse elemző és stratégiai gondolkodás képességeit. Ez biztosítja a gyakorlati tapasztalatok a diákoknak, hogy fejlesszék képességeiket a szakma releváns, a mester specializáció. Minden a diákok egy teljes 2000 szó hatókör dokumentumot, vagy vállalják a szakmai gyakorlatot Ausztráliában 210 óra (amely magában foglalja a munkaadó jelentés) és a fényvisszaverő folyóirat (5000 szó), vagy elvégzett egy közös kutatási projekt a összesen akár 15.000 szó. Minden diák be a végleges szakmai portfólió dokumentumgyűjtemény, kiemelve a gyakorlati és elméleti ismeretekkel rendelkeznek a szakma választás. A szakmai portfólió tárgy nem kezdhető meg a hallgató sikeresen teljesítette mind a 12 téma a mester eleme a fokozatot. [-]

Masters Média és Kommunikációs Management

Macromedia University of Applied Sciences
Campus Nappali Részidős 3 - 4 félév March 2018 Németország München Köln Hamburg Stuttgart Berlin Region + 5 további

A diákok megszerezzék a szükséges ismereteket és készségeket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hatékonyan és szakszerűen dolgozni média termékek és média cégek. [+]

Master program "Média Menedzsment és Kommunikációs Management"

University of Applied Sciences TERÜLETÉN Kommunikációs és Média MACROMEDIA (MHMK)

 

"Média Menedzsment és Kommunikációs Management - ez mind azt mondta, a címben. A diákok megszerezzék a szükséges ismereteket és készségeket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy hatékonyan és szakszerűen dolgozni média termékek és média cégek. Szükségletek folyamatosan fejlődik médiaipar diktálja a tanterv - a tudás interdiszciplináris média megközelítések, a vállalkozói készségek, a felelősséget. "

- Prof. Dr. Kastulus Kolo (Castulus Kolo) A kurátor a program "Média Menedzsment és Kommunikációs Management" A média szektorban van egy nagy a kereslet a vezetők stratégiai gondolkodás. Ezért a sikeres gazdálkodás bármely médiavállalat és a fejlődés olyan sajtótermék, szükség van egy hihetetlenül széles körű ismeretekkel társadalmi folyamatok és a módja a fejlesztési, amely egyesíti a minőségi tudás terén az üzleti menedzsment. Az emberek, akik képesek döntéseket hozni és a józan értékelést a jelenlegi helyzet, hogy nagyon népszerű. Master program "Média Menedzsment és Kommunikációs Management" célja, hogy a hallgatókat a képesítések in Business Administration, Távközlési és a kapcsolódó területeken, valamint a fiatal szakemberek tapasztalata a hivatalok PR osztályok, marketing és média cégek, akik szeretnék, hogy egy nagy technikai vagy vezetői pozíció. A tanfolyam interdiszciplináris orientáció a média, fejleszti a vállalkozói gondolkodás. Minden kurzus a stratégiai és gyakorlati menedzsment, amely a szilárd tudásbázis az üzleti menedzsment és alapos ismerete a módszereket gyakorlati alkalmazása a meglévő szakértelem. A diákok a lehetőséget, hogy egy pillantást a fejlődési folyamat a médiában környezetre a folyamatban lévő társadalmi változások. Pályakezdő készül nem csak értik... [-]


Mestere Kommunikáció és Média Tanulmányok

Monash University Malaysia
Campus Nappali Részidős 18 - 24 hónapok February 2018 Malajzia Selangor + 1 további

A Master of Kommunikációs és Médiatudományi megfelel a soha nem látott változás kommunikáció és média tartalmak, formák, a technológia és a politika. [+]

A Mester Kommunikációs és Médiatudományi Tanszék megfelel a soha nem látott változás kommunikáció és média tartalmak, formák, a technológia és a politika. Ez a program megkülönbözteti magát széles körű hatással üzleti, politikai, közigazgatási és a mindennapi életben. Ez kifejezetten előírja, hogy a növekvő kihívásaira digitális média, a globalizáció és a határon kulturális csere. Annak vizsgálata során, múlt, jelen és jövőbeli trendek, ez a program célja, hogy az ismeretek a kommunikáció és média rendszerek mind a helyi és globális szinten. Kortárs politikai vitákban, amelyek alakja a piacok határozzák meg, és vegyenek részt válaszok mellett a változó folyamatok a közvetítés és a fogyasztás. Tanulmányi területen Azzal, hogy ez a program, akkor megtanulják, kortárs való részvételéhez szükséges készségek és a menedzsment a kifinomult kommunikációs folyamatokat regionális, városi, országos és nemzetközi kontextusban. Ezek közé tartozik a kritikus gondolkodás, a kulturális érzékenység, a fejlett olvasási és kommunikációs készség (írásban és szóban), és a magas szintű elemző készség. Tágabb értelemben a mértéke célja, hogy fejlessze képességeit a kommunikáció és média kutatás. Ez a módszertani képzés lehetővé teszi, hogy részt vegyenek az illetékes kutatáson alapuló tanulmány és felvértezzük Önt egy él a mai versenyképes munkahelyen. Tanfolyam felépítése A kurzus alkotja 72 kreditpont (hat darab) tanulmány. Ezek vannak osztva a következő: (A) Két fő egység (24 pont) Kommunikációs kutatási módszerek Kommunikációs elméletek és gyakorlatok (B) Az alábbi kidolgozásában elért / kutatási lehetőségek (24 pont): A kidolgozásában elért egység kommunikációs kutatási projekt (12 pont), plusz egy szint-5 választható egység (12 pont) A kutatási dolgozat (24 pont) * (C) Két... [-]

Mester Tanulási és Kommunikációs Többnyelvű és Multikulturális Környezetben

University of Luxembourg, Faculty of Language And Literature, Humanities, Arts And Education (FLSHASE)
Campus Nappali Részidős 2 év September 2018 Luxemburg Esch-sur-Alzette + 1 további

A téma az Akadémiai Master program "tanulási és kommunikációs többnyelvű és multikulturális összefüggései" a tanulmány a többnyelvűség és a multikulturalizmus és a kérdések által felvetett témák egy olyan társadalomban, amely ma jellemzi inkább a mobilitás, a migráció és a sokszínűség. [+]

Kommunikáció Mesterek. Gólok A téma Akadémiai Master program "tanulási és kommunikációs többnyelvű és multikulturális Contexts" a tanulmány a többnyelvűség és a multikulturalizmus és a kérdések által felvetett témák egy olyan társadalomban, amely ma jellemzi inkább a mobilitás, a migráció és a sokszínűség. Különösen azt kérdésekre összpontosít a nyelvi és kulturális sokszínűség felmerülő többek között az oktatás, a kommunikáció és a különböző intézményi és szakmai kontextusban. A tanfolyamok és szemináriumok, többnyelvűség szintén szerves része a formák közötti diákok. A filozófia a program, a többnyelvűség kell tekinteni a hozzáadott érték az épületben a tudás. Tudományos szinten, a program: Célja, hogy megismertesse a hallgatókkal a szakirodalom foglalkozik a többnyelvűség és a multikulturalizmus olyan területeken, mint a szociolingvisztika, alkalmazott nyelvészet, az oktatás, az ismeretelmélet, a szociológia, a digitális írástudás, stb célja, hogy fejlessze a hallgatók részletes ismereteket a szükséges módszertani eszközök, különös hangsúlyt fektetve a kvalitatív kutatás ezeken a területeken célja, hogy fejlessze a tanulók önálló kutatási kompetenciák Célja, hogy kísérje a gondolkodási folyamatok szükségesek diákok fellépni felelős a társadalom tagjai, kapcsolatban kérdéseket a többnyelvűség és a multikulturalizmus Egyes kurzusok többnyelvű. Program kiemeli Nemzetközi Szimpózium a Partner Egyetem; Master Class méghozzá olyan neves nemzetközi szakértők; Munkahelyi képzések révén rövid távú gyakornoki; Többnyelvű és multikulturális oktatók és hallgatók; Kapcsolatokat az állami és a magánszektor, ideértve az európai intézmények Karrierlehetőségek Tudományos pályára A MA-program felkészíti a tanulókat a további PhD tanulmányok tudományágak, mint a szociolingvisztika, az oktatás, az antropológia vagy a szociológia. Álláslehetőség túl a tudományos világ A Mester egy interdiszciplináris program, amely megnyitja a karrier... [-]