Marketing Mesterképzések

217 Marketing Mesterképzés Összevetése

Marketing

Azok, akik szeretnének előre pályafutásuk, és akik már megkapták a főiskolai lehet találni megszerzéséhez mesterképzésre is logikus és hasznos következő lépés. A mester fokozat segít élesíteni az egyén fókusz egy adott területen, és felkészíti őket a további vizsgálat, ha szükséges.

Mi az a Master in Marketing és kommunikáció? Ez egy szak, amely lehetővé teszi a résztvevők, hogy felfedezzék, hogy a világ körülöttük kommunikál, valamint a leghatékonyabb módja a relé üzenetet különböző közönséget. Nem csak a diákok tanulmányi jelenlegi marketing és kommunikációs stratégiák, de ők is szert éles elemző készség, üzleti ismereteket és megértése marketing befolyásolja a különböző gazdaságokban. Elvégzése után ilyen mértékű diplomások képesek fejleszteni és végre hatékony marketing kampányok és beszédek.

Van néhány különböző előnyöket kitöltésével Master in Marketing és kommunikáció.Interdiszciplináris fogalmak segítségével a végzett hallgatók válni sokoldalú dolgozók. Ez segíthet azon egyének fenntartani ügyességgel a munkaerőpiacon.

Vannak különböző tényezők, amelyek hozzájárulnak a megszerzés költségei ilyen mértékű. Bizonyos tényezők, mint például az átlagos költsége az intézmény, a földrajzi elhelyezkedés, valamint attól, hogy tanulmányozza online, vagy az egyetemen mind szerepet játszanak a döntés a végső árat.

Az ilyen mértékű biztosít a különböző karrier lehetőség közül választhat. Pályakezdő dönthet úgy, hogy a játéktérre, a marketing és a munka gyakorlatilag bármilyen típusú üzleti. Nagyvállalatok, kisvállalkozások, non-profit, kiskereskedelmi üzlet és több folyamatosan szüksége van a marketing szakemberek. Magánszemélyek is dönt, hogy csatlakozni marketing cégek vagy saját vállalkozás indítására. Azok, akik élvezik a beszélő szempontja is fontolóra folytat pozíciót a film és a média területén.

Ha van egy ajándék marketing vagy szeretik kommunikál másokkal, ez a fokozat érdemes figyelembe venni. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.

Mutass többet

Master in Marketing & Sales

EAE Business School International
Campus Nappali 1 év April 2019 Spanyolország Barcelona Madrid + 1 további

Az EAE Master in Marketing & Sales Spanyolországban kínálunk a legfontosabb, hogy a vállalati kiválóság szakemberek ügyfelekkel való közvetlen kapcsolat, látják el őket a szükséges készségek a piac. [+]

Marketing és értékesítési mester

Ez a program fogja az angol.

Az EAE marketing és értékesítési mestere Spanyolországban a vállalati kiválóság kulcsa az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolatba kerülő szakemberek számára, a piac igényeihez igazodva. A program során a szakemberek vannak ellátva feltételek változhatnak. A résztvevők a program megy keresztül egy élmény és a változási folyamat.

Az EAE marketing és értékesítési mestere Spanyolországban:

AME és ADIGITAL Az EAE tagja Spanyolországban a Marketing és Digitális Gazdaság egyik legfontosabb szövetségének: az AME és az ADIGITAL. Marketing Szövetség Spanyolország egy olyan szervezet, amelynek célja, a hasznosítási és elismerése a szakma és tevékenység Marketing. ADIGITAL a legnagyobb multi-szektor partnerség a digitális gazdaság. Marketing terv A mester alatt marketingterv készítése kulcsfontosságú tényező, mert segít a résztvevőknek a program során szerzett készségek és kompetenciák fejlesztésében. Továbbá, mi teszi számukra, hogy nagyobb betekintést nyerjenek ezen eszköz, ami alapvető fontosságú a stratégiai fejlesztés a cég. Tanúsítvány a Google Hirdetésekben Az EAE lehetőséget ad a résztvevőknek arra, hogy ingyenesen vegyenek részt szakosodási programokkal. A "Program Tanácsadó Hírdetések" minősítésű EAE és tanúsítás a Google. Tanúsítvány az IBM SPSS-ben Az EAE lehetőséget ad a résztvevőknek arra, hogy ingyenesen vegyenek részt szakosodási programokkal. A 'Program kvantitatív piackutatás módszerei és szakirány SPSS IBM képesítéssel EAE. Az egyik legjobb mester a környéken A marketing és értékesítési mester az egyik legjobb a rangsor szerint az El Mundo. Úgy áll, mint a második legjobb Masters of Marketing Spanyolországból. A rangsor méltó, mert 100% tanítani angol nyelven. Ezen kívül értékeli a magas foglalkoztathatóságának a diplomások. Spanyolország második leghíresebb iskolája... [-]

MS marketing

Baruch College, Zicklin School of Business
Campus Nappali Részidős 3 - 4 félév September 2019 Amerikai Egyesült Államok New York + 1 további

A marketing mesterek átfogó képet kapnak a fogyasztói döntések meghozataláról és a stratégiai folyamatokról, amelyek felkészítik Önt a sikeres marketingpályára. Speciális koncentrációi a digitális marketing, az internacionális üzleti, a marketingelemzés és a marketing menedzsment terén lehetővé teszik, hogy a tanulmányait a szakmai célokhoz igazítsa. [+]

A marketing mesterek átfogó képet kapnak a fogyasztói döntések meghozataláról és a stratégiai folyamatokról, amelyek felkészítik Önt a sikeres marketingpályára. Speciális koncentrációi a digitális marketing, az internacionális üzleti, a marketingelemzés és a marketing menedzsment terén lehetővé teszik, hogy a tanulmányait a szakmai célokhoz igazítsa.

A program kiemeli30 kreditÁtlagos végzettség 3 - 4 félévSpeciális koncentráció a digitális marketing, nemzetközi üzleti, marketing elemzés és marketing menedzsmentMarketing menedzsment koncentráció

A marketing menedzsment koncentráció lehetővé teszi a diákok számára, hogy személyre szabott program választásával választható kurzusok minden 9000-szintű kurzusok az Allen G. Aaronson Marketing és Nemzetközi üzleti . A diákok is választhatnak kiválasztott kurzusokat a statisztikák és a számítógépes információs rendszerek, amelyek szükségessé tehetnek további előfeltételeket, amelyek lemondhatnak az előzetes tanfolyamon.... [-]


Mester A Marketing Menedzsment (MiMM)

University of St. Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Nappali 18 hónapok September 2019 Svájc St. Gallen

A mester program Marketing Menedzsment (MiMM) vonatok diákok, akik érdeklődnek az ügyfelek és a design válni reflexív, kompetens és vállalkozói személyiségek. A program az ügyfelekre összpontosít. A fogyasztói magatartás és a piackutatás területén kiterjedt és tudományosan megalapozott oktatással a diákok megtanulják egy vállalat ügyfélközpontú módon történő működtetését, másfelől a vevői igények kielégítését, hogy a vállalatok képesek legyenek a globális versenyben sikeresen állniuk. [+]

célok:Célkitűzés

MiMM diplomások ...

... meghatározza a kihívásokat és a cselekvés szükségességét az ügyfelek és a piac szempontjából, és képes más vállalkozói perspektívákat is elfogadni. ... ismerik a piackutatás és fogyasztói magatartás módszereit és eszközeit, mivel gyakorlati példákra alkalmazzák őket, és gyakorolják őket. ... alapos megalapozott értékelést készít a stratégiák és kampányok hatékonyságáról és hatékonyságáról a piacorientált vállalatirányítás (marketing menedzsment) összefüggésében. ... kompetensek az eszközök piacorientált használatának koncepciójában, és dinamikus környezetben új stratégiákat képesek innoválni. ... jól ismerik a (digitális) médiát. ... kvalitatív és kvantitatív analitikai és fogalmi módszereket kombinálnak a jelen és a jövőbeli problémák megoldása érdekében. ... mérje fel a vállalkozói stratégiák és tervek hatását a piacon, a társadalomra és a környezetre reálisan. ... megtanulják kezelni az új dolgokat a személyes felelősség szellemében. ... világos következményeket fogalmaz meg.... [-]


Master of International marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus Nappali 1 év August 2019 Amerikai Egyesült Államok San Francisco Boston Egyesült Királyság London Egyesült Arab Emírségek Dubai Kína Shanghai New York Cambridge + 9 további

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing mértékben felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön. [+]

Get szerelve a marketing készségek van szüksége, hogy kitűnjön a globális piacon.

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing fokú felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön.

Helyszínek

Kezdje a Master of International Marketing Bostonban, Londonban, majd úgy dönt, hogy vizsgálja meg minden más két campus részeként Hult egyedülálló Global Campus forgás.

A Master of International Marketing egy pillantásra

Ki ez a program?

A jelentkezőknek, akik a közelmúltban végzett egyetemet vagy főiskolát, valamint az egyének, akár három év szakmai tapasztalattal, akik szeretnék elindítani a karrier a marketing.... [-]


Master in Marketing

EU Business School
On-line Campus Nappali 1 év January 2019 Spanyolország Barcelona Svájc Switzerland Online + 3 további

A közösségi média marketing hatékony felhasználásán keresztül a célközönség megértéséért ez a program különböző perspektívákból álló modern marketingmódokat és elméleteket tár fel, így betekintést nyerhet arra, hogy a marketing döntések hogyan kapcsolódnak az üzlet analitikus, stratégiai és működési területeihez. [+]

A piacok folyamatosan változnak, egyre kifinomultabb fogyasztókkal. Most, mint valaha, a vállalatok innovatív, képzett marketingszakembereket igényelnek a kreatív változások megvalósításához.

A közösségi média marketing hatékony felhasználásán keresztül a célközönség megértéséért ez a program különböző perspektívákból álló modern marketingmódokat és elméleteket tár fel, így betekintést nyerhet arra, hogy a marketing döntések hogyan kapcsolódnak az üzlet analitikus, stratégiai és működési területeihez.

Hogyan szerezheti meg a tanúsítványt?

A Master in Marketing (60 ECTS) egy egyéves program, három részre osztva. Minden kifejezés négy tanfolyamot (4 ECTS) és egy szemináriumot (2 ECTS) tartalmaz. Az egész évben a diákok is kitéve valós életet esettanulmányok, játékok és üzleti szimulációk. A diplomás végzettség érdekében a résztvevőknek üzleti tervet is be kell fejezniük (6 ECTS).... [-]


Mester Marketing

ISG Business & Economics School
Campus Nappali 2 év October 2019 Portugália Lisbon

Az elsődleges cél a Mester a Marketing, egyrészt, hogy olyan képzés, amely a fejlett és up-to-date a tudományos területeken Marketing és másrészt, hogy motiválja a diákokat, hogy végezzen. .. [+]

Az elsődleges cél a Mester a Marketing, egyrészt, hogy olyan képzés, amely a fejlett és up-to-date a tudományos területeken Marketing és másrészt, hogy motiválja a diákokat, hogy végezzen.

A Mester a Marketing fognak tanítani, és a vonat a diákokat, hogy fel lehessen használni a speciális tudást a fegyelem, kihasználva fogalmak, modellek és hagyományos elméletek marketing. Ezen kívül azt, hogy tudatosítsa az új fejlesztések olyan területeken jellemző a kapcsolatokat a cégek ügyfeleik és a köz- és ösztönzi az új technológiák az információs és kommunikációs, hogy hozzájáruljon a vállalatok külső teljesítményt, a nemzetközi környezetben, a integratív szerepe különböző területein menedzsment.... [-]


Mester Nemzetközi Marketing Menedzsment

GEMA Business School
Campus Nappali Nyílt Beiratkozás Olaszország Rome

A Master Programot azoknak ajánljuk, akik nemzetközi marketing szakosodást kívánnak szerezni, kezdve a Marketing alapjaitól a nemzetközi marketingig, a Digital Business és a Social Media kommunikációig. [+]

Marketing Mesterek. Miért érdemes diplomázni a nemzetközi marketing menedzsmentben?

A Master Programot azoknak ajánljuk, akik nemzetközi marketing szakosodást kívánnak szerezni, kezdve a Marketing alapjaitól a nemzetközi marketingig, a Digital Business és a Social Media kommunikációig.

A program céljai különböző típusú tanuláshoz fognak érinteni: a hozzáállások és értékek előmozdítása, a képességek fejlesztése a teljesítményben, valamint információ és fogalmak megszerzése.

A résztvevők készségeket és kompetenciákat fejlesztenek ki a stratégia kritikus elemeiben: üzleti (marketing, marketingkutatás, fenntarthatóság, szociális média kommunikáció stb.), Tervezési és tervezési gondolkodás, vezetés és érzelmi intelligencia és etika. A Szent József Philadelphiai Egyetem (USA), az Egyesült Államok egyik legreprezentatívabb egyetemi intézménye, az összes képzési tevékenység (előadások, kutatások, feladatok, projektmunkák stb.) Angolul lesz a kar Tagok, vendégprofesszorok és vendégbeszélők az amerikai és a nemzetközi üzleti környezetben.... [-]


Marketingi, Turisztikai Marketing és Hotel Bevételek Menedzsment (Part Time) - Barcelona

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Campus Részidős April 2019 Spanyolország Barcelona

Az idegenforgalmi ágazat általában, és különösen a szállodai szolgáltató, a forgalmazás, a forgalmazás és az értékesítés területén gyorsított átalakuláson megy keresztül. Az új online eszközök elsajátítása kulcsfontosságú a szállodai létesítmények kezelésében. [+]

Az idegenforgalmi ágazat általában, és különösen a szállodai szolgáltató, a forgalmazás, a forgalmazás és az értékesítés területén gyorsított átalakuláson megy keresztül. Az új online eszközök elsajátítása kulcsfontosságú a szállodai létesítmények kezelésében. Ennek a környezetnek a magas versenyképessége megköveteli, hogy az e-kereskedelem igazgatója és a bevételkezelő igazgatója a jelenlegi szállodaipar kulcsfontosságú pozíciói legyenek.

A mester marketing, marketing és turizmus bevételek menedzsment az egyetlen mester Spanyolországban, amely megfelel a következő két pontot. Jelenleg nincs más egyetemi iskola, amely a diákjait a szektorban dolgozó vezetőkkel együtt oktatja, és ez ugyanazokkal az eszközökkel történik, amelyeket a legtöbb vállalat használ. Minden tantárgynak teljesen gyakorlati fejlődése van, és a diákok professzionalizálására összpontosít... [-]


Mestere marketing (mmktg)

University of Auckland Business School
Campus Nappali 18 hónapok March 2019 Új-Zéland Auckland

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a marketing. Diplomások kapnak megbecsülésére [+]

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a marketing. Diplomások kapnak felmérték a mai marketing és a globális környezet és a képesség, hogy azonosítsa a piaci lehetőségeket, és kidolgozza a megfelelő marketing stratégiák.

Karrier kilátások

A Master of Marketing, diplomások lesz felszerelve a készségek és ismeretek szükségesek a karrier a marketing és kommunikációs ipar. A diákok folytatja a pályafutását a vállalati, a tanácsadás, illetve a piaci elemzés, többek között lehetőség.

Képzési szerkezet

A Master of Marketing egy 18 hónapos, 240 pontból álló programot vizsgált hat negyedévben. Meg fogja tanulni az alapvető üzleti tanfolyamok, mielőtt folytatná egy sor speciális Marketing kurzusok, amelyek középpontjában a mai marketing gyakorlat, piaci elemzés, branding és stratégia, valamint a menedzsment.... [-]


Mester a kreatív hirdetésekben

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti
Campus Nappali 1 év October 2019 Olaszország Milan Rome + 1 további

A Master in Creative Advertising egy közös kezdeményezés a NABA és a Media Design School Aucklandben, Új-Zélandon. Ez az egyéves mesterképzés olyan innovatív és hatékony hirdetési technikákra fókuszál, amelyekkel az ügyfelek gondolkodnak, beszélek és vásárolnak. A kurzus magában foglalja az összes olyan adathordozót, amelyen a hirdetések megjelennek - a nyomtatott, a rádió és a televízió, valamint a webes és a közösségi média számára. [+]

Mester a kreatív hirdetésekben

"Tanulás a Doing" megközelítéssel egyesíti a hagyományos vizuális diszciplínákat az új digitális technológiákkal, és az egyéni tanulmányokat szintetizálja a csoportos projektmunkával. Számos együttműködést és projektet hozunk létre az olasz és nemzetközi vállalatok és intézmények számára, hogy a hallgatók gyakorlati munkalehetőségeiket fejlesszék kritikai gondolkodásuk, fogalmi problémamegoldásuk és gyakorlati művészi és formatervezési készségeik fejlesztése érdekében.

MIÉRT NABATanulni Milánóban, amelyet a divat, a művészet és a design világának fővárosa elismert.Több mint 1000 céggel való együttműködés, valódi projektek kidolgozása és egyedi tanulmányi lehetőségekkel kiegészített tanulmányok kiegészítése.A multidiszciplináris és multikulturális tanulási tapasztalatok megszerzése, a közvetlen kísérletezésre összpontosítva.Megtanulni az iparági szakemberek és mentorok kiemelkedő képzettségét.Az olasz és az angol nyelvű csúcstechnológiákon való részvételhez nemzetközileg elismert diplomát kap.Tanulni egy díjnyertes akadémián, amelyet olyan vezető kiadványok választanak ki, mint a Frame Publishers, a Domus Magazine és a Business of Fashion, mint a világ egyik legkiválóbb művészeti és formatervező iskolája.... [-]

Politikai marketing mester

Rome Business School
On-line Részidős 12 hónapok Nyílt Beiratkozás Olaszország Rome

A politikában való munkában soha nem volt szükség annyi szakmai kompetenciára, mint ebben a történelmi időszakban. A választási kampányban vagy a párt életében aktív szerepet játszanak, napi rendszerességgel pedig a politikáról írnak olyan tevékenységeket, amelyek - anélkül, hogy speciális képzést kapnának és a legmodernebb technikák elsajátítása nélkül - kockáztatnák, hogy nem produktívak . [+]

A kezdő időpont: minden évben, márciusban és októberben.

A politikában való munkában soha nem volt szükség annyi szakmai kompetenciára, mint ebben a történelmi időszakban. A párt életében a választási kampányban való aktív szerepvállalás, de a politika napi rendszerességgel történő írása olyan tevékenységek, amelyek - speciális képzés nélkül és a legmodernebb technikák elsajátítása nélkül - nem produktívak .

A Politikai Marketing Mesterképzés célja a politikai kampányokat és tevékenységeket támogató kommunikációs és marketing folyamatok hatékony és szakszerű kezeléséhez szükséges ismeretek és képességek biztosítása. Politikai-választási marketing - Stratégia - Piackutatás a politika számára - Szegmentálás, célzás és pozícionálás a politikára - Politikai-választási marketing mix - Marketing 2.0 és 3.0 a politikához Webes és szociális média a politikára - Webes és szociális média kampánytervezés, politika - A Facebook, a Twitter, a LinkedIn és a Google használata a politikai kommunikációért - Politikai blogolás - E-mailes technikák Nyilvános beszélgetés - Verbális és nem verbális kommunikáció - Visszajelzés hatékonysága - Aktív hallgatás - Hatékony nyilvános előadás lépései Politikai sajtóiroda - Politikai újságírás - Sajtó Iroda - A tevékenységek tervezése - Végrehajtási intézkedések és monitoring eredmények. Rendezvények szervezése - A legmegfelelőbb esemény kiválasztása és elképzelése a célok elérése érdekében - Projektmeghatározás - Költségvetési meghatározás a gazdasági szempontok értékelése révén - Promóció: online a közösségi médián keresztül és offline módon a hagyományos médián keresztül - Az esemény gyakorlati rendezése. A választási rendszer és annak sajátosságai - Többségi rendszerek - Többségi rendszerek - Arányos rendszerek - Vegyes rendszerek Vezetés a politikához - Interperszonális befolyás - Vezetési stílusok - A technikák Spin Doctoring... [-]


Szakirányú marketing master

ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires
Campus Nappali 18 hónapok October 2019 Libanon Beirut Egyesült Királyság London + 2 további

Vonat marketing-és kommunikációs szakemberek a mester, és elmélyítsék tudásukat a szükséges elméletek és eszközök alakulását azok funkcióit. [+]

MSM: Marketing specializált mester

Speciális tanterv a marketingben Cél: Mesterfokozat megszerzése Minimális tapasztalat: 2 év Nyelv: francia

Célkitűzés

Vonat marketing-és kommunikációs szakemberek a mester, és elmélyítsék tudásukat a szükséges elméletek és eszközök alakulását azok funkcióit.

Két nemzetközi diplomákat Specialized Master in Marketing és kommunikáció az ESA Specialized Master in Marketing és kommunikáció a ESCP Europe A tanfolyam szerkezete

Időtartam: 18 hónap A tanfolyamokat minden harmadik héten, keddtől péntekig 16: 00-20: 30 és szombaton 9: 00-1: 30 között tartják.

Díjak

Tandíj: 18.600 Ft

[-]

Mester fejlett marketing

University of Deusto: Deusto Business School
Campus Nappali 12 hónapok September 2019 Spanyolország Bilbao

Ez a Master tanított spanyol nyelven célja, hogy felkészítse a vezetők, akik felelősséget vállalnak a marketing területén a fejlett tudás és készségek pontos egyre inkább globális és összekapcsolt piacokon. [+]

Program leírás

Ez a Master célja, hogy felkészítse a vezetők ki vállalja a felelősséget a marketing területén a fejlett tudás és készségek pontos egyre inkább globális és összekapcsolt piacokon.

Célja, hogy szakemberek képzése, amely képes olyan stratégiák kapcsolatot az ügyfelekkel és a fogyasztók, elosztási politika és a kommunikáció, a márka menedzsment fényében az új kihívások és lehetőségek által kínált fejlődése az információs és kommunikációs technológia, valamint figyelembe véve a sajátosságait a különböző piacok és országok; vezetők, akik képesek azonosítani, és tegyen javaslatot a legmegfelelőbb üzleti modell az adott környezetben, kialakítása és végrehajtása a fenntartható és felelősségteljes stratégiák. ... [-]


Mester Brand Design és Menedzsment: Élelmiszer, Bor és Turizmus

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Nappali 11 hónapok February 2019 Olaszország Florence

A branding technikáktól kezdve a szolgáltatástervezésig a márkatervezési és -gazdálkodási mesterképzés célja: az élelmiszer, a bor és a turizmus célja, hogy segítse a diákokat és a fiatal szakembereket, hogy fejlesszék készségeiket, mint a horeca ipar vezetőinek, az élelmiszerbort és az idegenforgalmat az életmódba integrálva kínál. A firenzei és a barcelonai kurzus transzverzális készségeket biztosít a vendéglátóiparban és a turizmusban alkalmazott szolgáltatástervezésben, különös tekintettel a barcelonai élelmiszerekre és a firenzei borágazat vertikális feltárására. Catalunya és Toszkána beépítették a márkaépítési stratégiáikat a területi értékre, mint a globális megkülönböztető képesség kulcsa. Ennek a mesternek köszönhetően a hallgatóknak lehetősége nyílik arra, hogy kísérletezzenek a különböző európai és a legfontosabb turisztikai célpontok sikeres kihasználása érdekében. [+]

Ez a tanfolyam ENGLISH LANGUAGE-ban található.

Mit jelent egy márka létrehozása és kezelése az élelmiszeriparban? Hogyan bocsássanak piacra egy borcéget és dolgozzanak az identitásán? Hogyan integrálható az idegenforgalom?

A branding technikáktól kezdve a szolgáltatástervezésig a márkatervezési és -gazdálkodási mesterképzés célja: az élelmiszer, a bor és a turizmus célja, hogy segítse a diákokat és a fiatal szakembereket, hogy fejlesszék készségeiket, mint a horeca ipar vezetőinek, az élelmiszerbort és az idegenforgalmat az életmódba integrálva kínál.

A firenzei és a barcelonai kurzus transzverzális készségeket biztosít a vendéglátóiparban és a turizmusban alkalmazott szolgáltatástervezésben, különös tekintettel a barcelonai élelmiszerekre és a firenzei borágazat vertikális feltárására.... [-]


Marketing (MSc)

Hochschule Bonn-Rhein-Sieg
Campus Nappali 3 félév October 2019 Németország Sankt Augustin

A cél a Master program célja, hogy a diákok egy mélyebb megértését marketing kérdések alapján egy hang marketing kapcsolatos képzést. [+]

A cél a Master program célja, hogy a diákok egy mélyebb megértését marketing kérdések alapján egy hang marketing kapcsolatos képzést. Elsősorban különböző technológiai fejlesztések és a várható tendenciákat figyelembe véve a fejlesztés piacokon. Ez biztosítja, hogy a hallgatók készek a jövőbeli piaci követelményeknek, és nagyon vonzó a potenciális munkaadó. Osztályok kerül sor mind a Campus Rheinbach és Campus Sankt Augustin.

Ránézésre

Fokozat: Mesterdiplomákig Campus: Sankt Augustin Németország Normál tanulmányi időszak: 3 félév, összesen 90 ECTS kreditpont Akkreditáció: még nem fejeződött

Előfeltételek:

El kell ismerni, hogy a mesterképzésre program pályázók kötelesek benyújtani bizonyítékot, hogy megszerezte az első fokú kiérdemeljük szakma (pl. g. Bachelor vagy egy bizonyos fokú vagy annál magasabb szinten), Közgazdaságtudományi, Business Information Systems, Business Engineering vagy üzleti pszichológia. Mértéke kell kiállítania legalább az utolsó évesek 2,7 és legalább 210 kredit (ECTS). Abban az esetben, hogy a követelmények teljesülnek, a tanulmány helyeken kerülnek összhangban kiosztott helyi kiválasztási eljárás (Észak-Karolina). Ha a szakmai mértékben elnyerte kevesebb mint 210 kredit, de legalább 180 kredit, a gyakorlati félév sikeres elvégzése. Hivatalos kérelmet a téli félévben a között kerül sor 15.05. és 15.07. Diplomáját, tanúsítványok, amelyek magukban foglalják az átlagos minőségű lehet benyújtani, amíg július 22. (ez vonatkozik a pályázók tanúsítványokat EU-n kívüli).... [-]