Filter
Mesterdiplomák
A tanulmányok típusa: Minden Képzés Típusa: Minden

214 Marketing tanulmányok Mesterképzés Összevetése

Azok, akik szeretnének előre pályafutásuk, és akik már megkapták a főiskolai lehet találni megszerzéséhez mesterképzésre is logikus és hasznos következő lépés. A mester fokozat segít élesíteni az egyén fókusz egy adott területen, és felkészíti őket a további vizsgálat, ha szükséges.

Mi az a Master in Marketing és kommunikáció? Ez egy szak, amely lehetővé teszi a résztvevők, hogy felfedezzék, hogy a világ körülöttük kommunikál, valamint a leghatékonyabb módja a relé üzenetet különböző közönséget. Nem csak a diákok tanulmányi jelenlegi marketing és kommunikációs stratégiák, de ők is szert éles elemző készség, üzleti ismereteket és megértése marketing befolyásolja a különböző gazdaságokban. Elvégzése után ilyen mértékű diplomások képesek fejleszteni és végre hatékony marketing kampányok és beszédek.

Van néhány különböző előnyöket kitöltésével Master in Marketing és kommunikáció.Interdiszciplináris fogalmak segítségével a végzett hallgatók válni sokoldalú dolgozók. Ez segíthet azon egyének fenntartani ügyességgel a munkaerőpiacon.

Vannak különböző tényezők, amelyek hozzájárulnak a megszerzés költségei ilyen mértékű. Bizonyos tényezők, mint például az átlagos költsége az intézmény, a földrajzi elhelyezkedés, valamint attól, hogy tanulmányozza online, vagy az egyetemen mind szerepet játszanak a döntés a végső árat.

Az ilyen mértékű biztosít a különböző karrier lehetőség közül választhat. Pályakezdő dönthet úgy, hogy a játéktérre, a marketing és a munka gyakorlatilag bármilyen típusú üzleti. Nagyvállalatok, kisvállalkozások, non-profit, kiskereskedelmi üzlet és több folyamatosan szüksége van a marketing szakemberek. Magánszemélyek is dönt, hogy csatlakozni marketing cégek vagy saját vállalkozás indítására. Azok, akik élvezik a beszélő szempontja is fontolóra folytat pozíciót a film és a média területén.

Ha van egy ajándék marketing vagy szeretik kommunikál másokkal, ez a fokozat érdemes figyelembe venni. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.

Tovább Kevesebb

214 Találatok Marketing tanulmányok

Hult International Business School

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing mértékben felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional ... [+]

Get szerelve a marketing készségek van szüksége, hogy kitűnjön a globális piacon.

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing fokú felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön.

Helyszínek

Kezdje a Master of International Marketing Bostonban, Londonban, majd úgy dönt, hogy vizsgálja meg minden más két campus részeként Hult egyedülálló Global Campus forgás.

A Master of International Marketing egy pillantásra

Ki ez a program?

A jelentkezőknek, akik a közelmúltban végzett egyetemet vagy főiskolát, valamint az egyének, akár három év szakmai tapasztalattal, akik szeretnék elindítani a karrier a marketing.... [-]

Amerikai Egyesült Államok San Francisco Boston Egyesült Királyság London Egyesült Arab Emírségek Dubai Kína Shanghai New York Cambridge  + 7 Több
Augusztus 2020
Angol
Nappali
1 év
Campus
Bővebben magyarul
University of St. Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs

A mester program Marketing Menedzsment (MiMM) vonatok diákok, akik érdeklődnek az ügyfelek és a design válni reflexív, kompetens és vállalkozói személyiségek. A program a ... [+]

célok:Célkitűzés

MiMM diplomások ...

... meghatározza a kihívásokat és a cselekvés szükségességét az ügyfelek és a piac szempontjából, és képes más vállalkozói perspektívákat is elfogadni. ... ismerik a piackutatás és fogyasztói magatartás módszereit és eszközeit, mivel gyakorlati példákra alkalmazzák őket, és gyakorolják őket. ... alapos megalapozott értékelést készít a stratégiák és kampányok hatékonyságáról és hatékonyságáról a piacorientált vállalatirányítás (marketing menedzsment) összefüggésében. ... kompetensek az eszközök piacorientált használatának koncepciójában, és dinamikus környezetben új stratégiákat képesek innoválni. ... jól ismerik a (digitális) médiát. ... kvalitatív és kvantitatív analitikai és fogalmi módszereket kombinálnak a jelen és a jövőbeli problémák megoldása érdekében. ... mérje fel a vállalkozói stratégiák és tervek hatását a piacon, a társadalomra és a környezetre reálisan. ... megtanulják kezelni az új dolgokat a személyes felelősség szellemében. ... világos következményeket fogalmaz meg.... [-]

Svájc St. Gallen
Kérj Információt
Angol,Német
Nappali
18 hónap
Campus
Bővebben magyarul
IEA Paris

A Digital Marketing Master olyan diákoknak szól, akik megértették, hogy a világ változik, és hogy a gazdasági szereplőknek fejlődniük kell. Célja, hogy felkészítse a hall ... [+]

A Digital Marketing Master olyan diákoknak szól, akik megértették, hogy a világ változik, és hogy a gazdasági szereplőknek fejlődniük kell. Célja, hogy felkészítse a hallgatókat a közvetítő készségekkel, hogy tudják, hogyan lehet előrejelezni, dekódolni, képzelni, befolyásolni és együttműködni ma a holnap világában, ahol az elromló innováció lesz az egyetlen lajtmotívum. A francia vállalatok az innováció élvonalában vannak, és struktúrájukban és szervezetükben átalakulnak, hogy megteremtsék vagy üdvözöljék a holnap munkahelyeit és funkcióit.

MASTERE 1

Digitális üzleti panoráma

Stratégiai tervezés, Watch, Gazdasági IntelligenciaMódszertan (Projektek: MódszertangazdaságÜzleti stratégiaÜzleti tervtárgyalásTársasági jogangoladatfeldolgozásKöltségvetés kezeléseértékesítésEurópai intézményekDigitális marketingDigitális kommunikációDTP (számítógépes támogatású közzététel)Szociális média stratégiaWeb Analytics... [-]
Franciaország Paris
Kérj Információt
Francia
Nappali
2 év
Campus
Bővebben magyarul
EU Business School

A piacok folyamatosan változnak, egyre kifinomultabb fogyasztókkal. Most, mint valaha, a vállalatok innovatív, képzett marketingszakembereket igényelnek a kreatív változá ... [+]

A piacok folyamatosan változnak, egyre kifinomultabb fogyasztókkal. Most, mint valaha, a vállalatok innovatív, képzett marketingszakembereket igényelnek a kreatív változások megvalósításához. A közösségi médiacsatornák eredményes felhasználása a célközönség megértéséért a modern marketing módszerek és elméletek különböző perspektívákból indulnak ki, így betekintést nyerhet arra, hogy a marketing döntések hogyan kapcsolódnak az üzlet analitikus, stratégiai és működési területeihez.

Időtartam: 3 óra / egy év (60 kredit)

Helyszínek: Barcelona, ​​Genf, Montreux, Online

Tanítási nyelv: angol

A kezdő időpontok: október / január / március... [-]

Spanyolország Barcelona Svájc Geneva Montreux Switzerland Online  + 2 Több
Október 2019
Angol
Nappali
1 év
Campus
On-line
Vegyes online és egyetemi
Bővebben magyarul
New European College

A Master of Business Management program, szakosodott digitális marketing ... [+]

A Master of Business Management egy 3 szemeszter program, amelynek célja a meglévő egyetemi tanulmányok építése, lehetővé téve a karrier szélesebb körének folytatását az üzleti életben. A pénzügyi, nemzetközi marketing, vezetői számvitel, működés, etika, szervezeti magatartás és emberi erőforrások tanfolyamaiból áll, a program felkészíti Önt arra, hogy kiemelkedjen egy folyamatosan fejlődő és nemzetközi munkahelyen.

Az összes tanfolyamot angol nyelven tanítják, számos oktatási módszertannal, amelyek az egyetemi oktatásra emlékeztetnek, például bemutatókra és csoportos projektekre, valós példákkal és esettanulmányokkal együtt. A program kiterjed a nagyobb specializációra, pontos tudományos és elméleti keretrendszerrel, amelynek célja, hogy segítsen a nemzetközi menedzsment szakértőjének lenni. Ez lehetővé teszi, hogy speciálisabb szerepekre jelentkezzen, és jobb felkészülést kínál a Ph.D. program a jövőben.... [-]

Németország Munich
Október 2019
Angol
Nappali
3 - 4 félévek
Campus
Bővebben magyarul
Up Level School of Management

A Mester Kommunikáció, Social Media és az Internet Marketing egy modern és innovatív oktatás, amely felkészíti a szakemberek terén a Online marketing és vállalati online ... [+]

A Mester Kommunikáció, Social Media és az Internet Marketing egy modern és innovatív oktatás, amely felkészíti a szakemberek terén a Online marketing és vállalati online kommunikációról. Eltérően más web tanfolyamok klasszikus Marketing akar lenni egy átfogó eszköz, hanem egy speciális mester Social Media Marketing stratégiák, online reklám és a webes szövegírás alapjait, célja szerint a legmodernebb kommunikációs technikák és a legújabb fejlesztéseket az ágazat. Facebook, Google Plus, YouTube, Twitter, Google Adwords lesz mindennapi eszközöket a munka.

Miért válasszon Masters in Communication, Social Media és online marketing?

Az új Mester Kommunikáció, Social Media és a Web Marketing Up szinten alkotnak készül, hogy működik egy nagyon versenyképes ipar oktatáson keresztül a 360 fokos marketing és a kommunikáció.... [-]

Olaszország Milan Rome Naples
November 2019
Olasz
Részidős oktatás
100 - 100 órák
Campus
Bővebben magyarul
University of Auckland Business School

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a mar ... [+]

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a marketing. Diplomások kapnak felmérték a mai marketing és a globális környezet és a képesség, hogy azonosítsa a piaci lehetőségeket, és kidolgozza a megfelelő marketing stratégiák.

Karrier kilátások

A Master of Marketing, diplomások lesz felszerelve a készségek és ismeretek szükségesek a karrier a marketing és kommunikációs ipar. A diákok folytatja a pályafutását a vállalati, a tanácsadás, illetve a piaci elemzés, többek között lehetőség.

Képzési szerkezet

A Master of Marketing egy 18 hónapos, 240 pontból álló programot vizsgált hat negyedévben. Meg fogja tanulni az alapvető üzleti tanfolyamok, mielőtt folytatná egy sor speciális Marketing kurzusok, amelyek középpontjában a mai marketing gyakorlat, piaci elemzés, branding és stratégia, valamint a menedzsment.... [-]

Új-Zéland Auckland
Kérj Információt
Angol
Nappali
18 hónap
Campus
Bővebben magyarul
Munich Business School

A Master of International Marketing és márka menedzsment tanulmányi program fejlett üzleti, marketing és márka menedzsment tudás, és felkészíti Önt a megfelelő készségek ... [+]

A Master International Marketing és Brand Management tanulmányi program fejlett üzleti, marketing és márka menedzsment ismereteket nyújt, és felkészíti Önt a megfelelő készségekkel és eszközökkel, hogy sikeresen alkalmazhassa innovatív ötleteit a gyakorlatban.

Emellett a tanulmányi program egyedülálló formája és holisztikus, interdiszciplináris megközelítése lehetővé teszi, hogy felfedezzen új látóköröket és rendkívül aktuális témákat, amelyek a Master International Marketing és Brand Management igazán egyedülálló élményt nyújtanak.

Ily módon felelősségteljes marketing- és márkamenedzsment szakembergé válik, aki széleskörű kulturális megértéssel és erős személyiséggel rendelkezik.... [-]

Németország Munich
Kérj Információt
Angol
Nappali
18 - 24 hónap
Campus
Bővebben magyarul
Ghent University - Faculty of Economics and Business Administration

A Marketingelemzés Master egy egyéves teljes munkaidős tanulmány (vagy kétéves részmunkaidős tanulmány) az analitikus ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) / Business Intelli ... [+]

A Marketingelemzés Master egy egyéves teljes munkaidős tanulmány (vagy kétéves részmunkaidős tanulmány) az analitikus ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) / Business Intelligence témakörökről angol nyelven, amely az adatbányászati technikákat tartalmazza. Pontosabban, a tanulmány főként az alábbiakra összpontosít: Analitikus Ügyfélkapcsolatkezelés / Ügyfél-intelligencia (azaz az adatbányászati ismeretek feltárására szolgáló adatbányászati technikák felhasználásával), valamint a piac / marketing kutatás.

Gent Egyetem 1999 októbere óta kínálja ezt a magas színvonalú felsőfokú mesterképzést.

A diplomások mindegyike jelentős pozíciókat szerzett világszerte a nagy és közepes vállalatokban (Brüsszeltől Londonig... [-]

Belgium Ghent
Szeptember 2019
Angol
Nappali
Részidős oktatás
1 év
Campus
Bővebben magyarul
University of Deusto: Deusto Business School

Ez a Master tanított spanyol nyelven célja, hogy felkészítse a vezetők, akik felelősséget vállalnak a marketing területén a fejlett tudás és készségek pontos egyre inkább ... [+]

Program leírás

Ez a Master célja, hogy felkészítse a vezetők ki vállalja a felelősséget a marketing területén a fejlett tudás és készségek pontos egyre inkább globális és összekapcsolt piacokon.

Célja, hogy szakemberek képzése, amely képes olyan stratégiák kapcsolatot az ügyfelekkel és a fogyasztók, elosztási politika és a kommunikáció, a márka menedzsment fényében az új kihívások és lehetőségek által kínált fejlődése az információs és kommunikációs technológia, valamint figyelembe véve a sajátosságait a különböző piacok és országok; vezetők, akik képesek azonosítani, és tegyen javaslatot a legmegfelelőbb üzleti modell az adott környezetben, kialakítása és végrehajtása a fenntartható és felelősségteljes stratégiák. ... [-]

Spanyolország Bilbao
Kérj Információt
Angol,Spanyol,Francia
Nappali
12 hónap
Campus
Bővebben magyarul
Swiss School of Management, Rome Italy

Ez az egyedülálló mesterprogram egy a maga nemében. Ez különbözik a többi luxusmenedzsment programtól, mivel a gyakorlati kérdések erős alkotóeleme, és nem csupán a mened ... [+]

Mester luxus menedzsment, innováció és márkaépítés

A globális gazdasági válság ellenére a luxuscikkek értékesítése világszerte rohamosan növekszik. A szimbólumon túl a luxuscikkek sikert, előnyt, kiváltságot, ízlést és álmakat jelképeznek. A luxuspiac a vezetőkre támaszkodik, hogy megértsék, irányítsák és fejlesszék ezt az egyedülálló szektorot.

Mesterünket a luxusmenedzsment, innováció és márkaépítés területén kifejezetten a mai dinamikus, globális piac luxuskezelési ágazatában pályafutásra törekvő hallgatóknak tervezték.

Ennek a Mesternek a hangsúlya a luxuskezelés dinamikájának és sajátosságainak megértése, különös figyelmet fordítva a jövőre.... [-]

Olaszország Rome
Október 2019
Angol
Részidős oktatás
1 - 2 év
Campus
Bővebben magyarul
Flexible Learning with Falmouth University

Strukturált, hogy mélyrehatóan feltárhassa a hirdetési gyakorlat valamennyi aspektusát, a kurzus az iparág átfogó áttekintését ötvözi, és betekintést nyer a kreatív folya ... [+]

Egy online tanfolyam az opcionális szemtől-szemben workshopmal.

Korai madárkedvezmény max. 1000 fontig.

Tanfolyam áttekintés

Strukturált, hogy mélyrehatóan feltárhassa a hirdetési gyakorlat valamennyi aspektusát, a kurzus az iparág átfogó áttekintését ötvözi, és betekintést nyer a kreatív folyamatba. Megvizsgálja a kutatás, a stratégia és a tervezési eljárások igényeit és igényeit, és bemutatja Önt a kreatív osztály folyamatainak és feladatainak.

A kurzus része a Falmouth Egyetem Kommunikációs Design Schooljának: elismert oktatási kiválóságáért; amelyet első osztályú ipari kapcsolatok támogatnak; és elismerték alumíniumainak nemzetközi sokszínűségét.... [-]

Egyesült Királyság Saint Ives
Kérj Információt
Angol
Részidős oktatás
2 év
On-line
Bővebben magyarul
London School of Design and Marketing (PT)

A marketing fontos szerepet játszik minden vállalkozásban. Ennek eredményeképpen, amíg a gazdasági és üzleti fogalom létezik, a marketingesek iránti igény soha nem fog vé ... [+]

Három nyelven (angol, spanyol és portugál) rendelkezésre álló online tanintézet vagyunk Londonban, de világszerte elérhető online tanfolyamokkal.

Miért van az MSc a Marketing?

A marketing létfontosságú szerepet játszik az egyre növekvő és versenyképesebb üzleti világban. A munkaerőpiac magasan képzett, kreatív, innovatív és hatékony stratégiával rendelkezik nemzetközi összefüggésekben. Ezek a szakemberek várhatóan képesek lesznek választ adni a különböző üzleti területeken a menedzsment és a stratégiai problémák megoldásában.

A marketing és marketing marketing MSc bővíti és fejleszti az új ismereteket, új készségeket és hatékony módszertanokat a marketingesek számára, hogy magasan képzett szakembergé váljanak, magas karriert elérve.... [-]

Egyesült Királyság London
Kérj Információt
Portugál,Angol,Spanyol,Portuguese (Portugal)
Nappali
12 hónap
On-line
Bővebben magyarul
National University of Science and Technology MISIS

A kommunikációs és nemzetközi közéleti programban az egyetemi tanárok interaktív tanfolyamokat tanítanak, a kommunikációs ügynökségek vezetői megosztják az első tapasztal ... [+]

A kommunikációs és nemzetközi közéleti programban az egyetemi tanárok interaktív tanfolyamokat tanítanak, a kommunikációs ügynökségek vezetői megosztják az első tapasztalatot, és a diákok részesülnek a multikulturális megbeszélésekből és a kihívásokkal teli projektmunkából. A program befejezéséhez két év teljes munkaidős tanulmányok szükségesek.

Ennek a programnak a részeként két csodálatos évet tölthet el a kommunikáció elméletének és gyakorlatának megismerésében egy nemzetközi csoportban a világ minden tájáról. A program multidiszciplináris jellemzője lehetővé tette a különböző területek, például a kommunikáció, a közgazdaságtan, az újságírás és a menedzsment egyesítését. Míg az egyik vezető orosz technológiai egyetemen található a helyszín, különös hangsúlyt fektet a programra a tudásintenzív és technológiai szektor kommunikációjában.... [-]

Oroszország Moscow
Kérj Információt
Nappali
2 év
Campus
Bővebben magyarul
IDRAC Business School

Ma a digitális média (okostelefon, tablet, számítógép, stb.) Révén a digitális marketing a vállalkozások és a márkák számára lehetővé teszi a növekedést, miközben ellenőr ... [+]

Pedagógia a készségek megszerzésének szolgálatábanA készség blokkok

Szakosodott MBA programok szerveződnek ügyességi blokkok szentelt alapvető tudományágak a menedzsment és a gazdasági ügyek.

A tanfolyamok moduljait a megszerzett készségek céljaiból meghatározott pedagógiai előrehaladás szerint szervezik.

A kereskedelmi és marketing stratégia kidolgozása

Határozza meg a vállalat pozicionálását, azonosítsa a potenciális piacokat, értékelje az üzleti teljesítményt és határozza meg az üzleti célokat.

A kereskedelmi és marketing stratégia végrehajtása és kezelése

A kereskedelempolitika kialakítása és végrehajtása, kereskedelmi cselekvési tervek kidolgozása, a stratégia pénzügyi hatásainak értékelése.... [-]

Franciaország Lyon Nice Bordeaux Montpellier Nantes Grenoble Paris Toulouse Amiens  + 6 Több
Kérj Információt
Francia
Nappali
8 - 24 hónap
Campus
Bővebben magyarul