Marketing Mesterképzések

230 Marketing Mesterképzés Összevetése

Marketing

Azok, akik szeretnének előre pályafutásuk, és akik már megkapták a főiskolai lehet találni megszerzéséhez mesterképzésre is logikus és hasznos következő lépés. A mester fokozat segít élesíteni az egyén fókusz egy adott területen, és felkészíti őket a további vizsgálat, ha szükséges.

Mi az a Master in Marketing és kommunikáció? Ez egy szak, amely lehetővé teszi a résztvevők, hogy felfedezzék, hogy a világ körülöttük kommunikál, valamint a leghatékonyabb módja a relé üzenetet különböző közönséget. Nem csak a diákok tanulmányi jelenlegi marketing és kommunikációs stratégiák, de ők is szert éles elemző készség, üzleti ismereteket és megértése marketing befolyásolja a különböző gazdaságokban. Elvégzése után ilyen mértékű diplomások képesek fejleszteni és végre hatékony marketing kampányok és beszédek.

Van néhány különböző előnyöket kitöltésével Master in Marketing és kommunikáció.Interdiszciplináris fogalmak segítségével a végzett hallgatók válni sokoldalú dolgozók. Ez segíthet azon egyének fenntartani ügyességgel a munkaerőpiacon.

Vannak különböző tényezők, amelyek hozzájárulnak a megszerzés költségei ilyen mértékű. Bizonyos tényezők, mint például az átlagos költsége az intézmény, a földrajzi elhelyezkedés, valamint attól, hogy tanulmányozza online, vagy az egyetemen mind szerepet játszanak a döntés a végső árat.

Az ilyen mértékű biztosít a különböző karrier lehetőség közül választhat. Pályakezdő dönthet úgy, hogy a játéktérre, a marketing és a munka gyakorlatilag bármilyen típusú üzleti. Nagyvállalatok, kisvállalkozások, non-profit, kiskereskedelmi üzlet és több folyamatosan szüksége van a marketing szakemberek. Magánszemélyek is dönt, hogy csatlakozni marketing cégek vagy saját vállalkozás indítására. Azok, akik élvezik a beszélő szempontja is fontolóra folytat pozíciót a film és a média területén.

Ha van egy ajándék marketing vagy szeretik kommunikál másokkal, ez a fokozat érdemes figyelembe venni. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.

Mutass többet

Master in Digital Marketing

ESEI International Business School Barcelona
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali 1 év October 2018 Spanyolország Barcelona

Az ESEI Master in Digital Marketing programja felkészíti Önt az induló vállalkozások és vállalatok által a világ minden tájára bevezetett gyakorlati készségekkel és ismeretekkel. Tökéletes az eredményekorientált, kreatív szakemberek számára, ez a minősítés felkészíti Önt a sikerre az online marketing rendkívül versenyképes területén. [+]

Legyen szakértő a digitális marketing stratégia minden aspektusában és alakítsa az üzleti élet jövőjét

Az ESEI Master in Digital Marketing programja felkészíti Önt az induló vállalkozások és vállalatok által a világ minden tájára bevezetett gyakorlati készségekkel és ismeretekkel. Tökéletes az eredményekorientált, kreatív szakemberek számára , ez a minősítés felkészíti Önt a sikerre az online marketing rendkívül versenyképes területén .

A világhírű, intelligens városban és az európai 5 legfontosabb elindító központban található Barcelona , az ESEI Digitális Marketing programjának mestere a Click360formacional együttműködve, hivatalos Google partnerként működik , és vállalkozói szaktudással és valóságos iparági betekintéssel rendelkező oktatókkal büszkélkedhet.... [-]


MS marketing

Baruch College, Zicklin School of Business
Campus Nappali Részidős 3 - 4 félév September 2018 Amerikai Egyesült Államok New York + 1 további

A marketing mesterek átfogó képet kapnak a fogyasztói döntések meghozataláról és a stratégiai folyamatokról, amelyek felkészítik Önt a sikeres marketingpályára. Speciális koncentrációi a digitális marketing, az internacionális üzleti, a marketingelemzés és a marketing menedzsment terén lehetővé teszik, hogy a tanulmányait a szakmai célokhoz igazítsa. [+]

A marketing mesterek átfogó képet kapnak a fogyasztói döntések meghozataláról és a stratégiai folyamatokról, amelyek felkészítik Önt a sikeres marketingpályára. Speciális koncentrációi a digitális marketing, az internacionális üzleti, a marketingelemzés és a marketing menedzsment terén lehetővé teszik, hogy a tanulmányait a szakmai célokhoz igazítsa.

A program kiemeli30 kreditÁtlagos végzettség 3 - 4 félévSpeciális koncentráció a digitális marketing, nemzetközi üzleti, marketing elemzés és marketing menedzsmentMarketing menedzsment koncentráció

A marketing menedzsment koncentráció lehetővé teszi a diákok számára, hogy személyre szabott program választásával választható kurzusok minden 9000-szintű kurzusok az Allen G. Aaronson Marketing és Nemzetközi üzleti . A diákok is választhatnak kiválasztott kurzusokat a statisztikák és a számítógépes információs rendszerek, amelyek szükségessé tehetnek további előfeltételeket, amelyek lemondhatnak az előzetes tanfolyamon.... [-]


Mester Program Marketing, Szolgáltatások és Kommunikáció Menedzsment

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Nappali 18 hónapok September 2019 Svájc St. Gallen

A Master Program marketing, szolgáltatások és kommunikáció menedzsment (MSC) áll az egyedülálló kombinációja alapvető vezetői tudományok és a piacok és üzleti modellek a megfelelő iparágak. Ezzel a koncepcióval az MSC meghaladja a marketing klasszikus fogalmát. Az alapos elméleti ismeretek és a partnerekkel folytatott gyakorlati és kutatási projektek kombinációjának köszönhetően a hallgatók integrált megértést tanulnak mind a vállalati menedzsmenttől, mind az ügyfelek szempontjából, valamint az ügyfél értékteremtéséből. [+]

Marketing Mesterek. célok:Ügyfélérték - a fenntartható vállalatirányítás céljaA globalizált világban a fenntartható vállalati érték csak olyan meggyőző termékekkel és szolgáltatásokkal hozható létre, amelyek a figyelem középpontjába kerülnek. A marketing ezen a vonalon koncentrál a legmagasabb ügyfélfókusz elérésére a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ez az integratív nézet, amely túlmutat a klasszikus marketingen, a Master of Marketing, Szolgáltatások és Kommunikáció Menedzsment (MSC) elkötelezettje: a program ötvözi azokat a vezetői tudományágakat, amelyek csapdázzák az ügyfeleket és összekapcsolják őket a piacok és üzleti modellekkel helyi iparágak.TantervMarketing, szolgáltatásmenedzsment és kommunikáció és alkalmazási területeik:Az MSC-t német és angol nyelven tanítják. Egyrészt a marketing, a piackutatás, a szolgáltatásmenedzsment és a kommunikáció funkciói, másrészt pedig a diákok számára betekintést nyújt számos olyan korszerű alkalmazási területre, mint az Interactive Marketing , Autóipari marketing vagy luxus márkamenedzsment. Ezen alkalmazási területek kiválasztása folyamatosan frissül, és célja, hogy a hallgatók megalapozott hozzáférést biztosítsanak bizonyos piacokhoz. Egy másik központi elem a partnerségek és projektmunkák a vállalatokkal. Például az alkalmazott kutatási projektben a hallgatók három félévvel azonos problémákkal foglalkoznak valódi problémával. Ezenkívül az alapkutatások a Független Választók és a Mesterek téziséből állnak, és azokat kiegészítik a Contextual Studies (különösen a szociológiában, a pszichológiában, a kommunikációban és a nyelvekben).partnerekAz MSC ösztönzi a diákok, intézetek és gyakorlat közötti cserét. Alkalmazási projektekben a diákok kis csoportokban dolgoznak egy cég vagy intézet által meghatározott valódi feladatokon. A projektpartner ugyanaz marad a hároméves projektidőszak alatt. Ez a korai és tartós kapcsolat a gyakorlati partnerekkel tanítja a diákokat szakmai csapatmunkát az üzleti partnerekkel, és gyakran a diákokkal folytatott további együttmőködéshez... [-]

Master of International marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus Nappali 1 év August 2019 Amerikai Egyesült Államok San Francisco Boston Egyesült Királyság London Egyesült Arab Emírségek Dubai Kína Shanghai New York Cambridge + 9 további

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing mértékben felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön. [+]

Get szerelve a marketing készségek van szüksége, hogy kitűnjön a globális piacon.

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing fokú felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön.

Helyszínek

Kezdje a Master of International Marketing Bostonban, Londonban, majd úgy dönt, hogy vizsgálja meg minden más két campus részeként Hult egyedülálló Global Campus forgás.

A Master of International Marketing egy pillantásra

Ki ez a program?

A jelentkezőknek, akik a közelmúltban végzett egyetemet vagy főiskolát, valamint az egyének, akár három év szakmai tapasztalattal, akik szeretnék elindítani a karrier a marketing.... [-]


Mester Marketing

ISG Business & Economics School
Campus Nappali 2 év October 2018 Portugália Lisbon

Az elsődleges cél a Mester a Marketing, egyrészt, hogy olyan képzés, amely a fejlett és up-to-date a tudományos területeken Marketing és másrészt, hogy motiválja a diákokat, hogy végezzen. .. [+]

Az elsődleges cél a Mester a Marketing, egyrészt, hogy olyan képzés, amely a fejlett és up-to-date a tudományos területeken Marketing és másrészt, hogy motiválja a diákokat, hogy végezzen.

A Mester a Marketing fognak tanítani, és a vonat a diákokat, hogy fel lehessen használni a speciális tudást a fegyelem, kihasználva fogalmak, modellek és hagyományos elméletek marketing. Ezen kívül azt, hogy tudatosítsa az új fejlesztések olyan területeken jellemző a kapcsolatokat a cégek ügyfeleik és a köz- és ösztönzi az új technológiák az információs és kommunikációs, hogy hozzájáruljon a vállalatok külső teljesítményt, a nemzetközi környezetben, a integratív szerepe különböző területein menedzsment.... [-]


Master in Marketing

EU Business School
On-line Campus Nappali 1 év October 2018 Spanyolország Barcelona Svájc Switzerland Online + 3 további

A közösségi média marketing hatékony felhasználásán keresztül a célközönség megértéséért ez a program különböző perspektívákból álló modern marketingmódokat és elméleteket tár fel, így betekintést nyerhet arra, hogy a marketing döntések hogyan kapcsolódnak az üzlet analitikus, stratégiai és működési területeihez. [+]

A piacok folyamatosan változnak, egyre kifinomultabb fogyasztókkal. Most, mint valaha, a vállalatok innovatív, képzett marketingszakembereket igényelnek a kreatív változások megvalósításához.

A közösségi média marketing hatékony felhasználásán keresztül a célközönség megértéséért ez a program különböző perspektívákból álló modern marketingmódokat és elméleteket tár fel, így betekintést nyerhet arra, hogy a marketing döntések hogyan kapcsolódnak az üzlet analitikus, stratégiai és működési területeihez.

Hogyan szerezheti meg a tanúsítványt?

A Master in Marketing (60 ECTS) egy egyéves program, három részre osztva. Minden kifejezés négy tanfolyamot (4 ECTS) és egy szemináriumot (2 ECTS) tartalmaz. Az egész évben a diákok is kitéve valós életet esettanulmányok, játékok és üzleti szimulációk. A diplomás végzettség érdekében a résztvevőknek üzleti tervet is be kell fejezniük (6 ECTS).... [-]


Mester a kreatív hirdetésekben

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti
Campus Nappali 1 év October 2018 Olaszország Milan Rome + 1 további

A Master in Creative Advertising egy közös kezdeményezés a NABA és a Media Design School Aucklandben, Új-Zélandon. Ez az egyéves mesterképzés olyan innovatív és hatékony hirdetési technikákra fókuszál, amelyekkel az ügyfelek gondolkodnak, beszélek és vásárolnak. A kurzus magában foglalja az összes olyan adathordozót, amelyen a hirdetések megjelennek - a nyomtatott, a rádió és a televízió, valamint a webes és a közösségi média számára. [+]

Mester a kreatív hirdetésekben

"Tanulás a Doing" megközelítéssel egyesíti a hagyományos vizuális diszciplínákat az új digitális technológiákkal, és az egyéni tanulmányokat szintetizálja a csoportos projektmunkával. Számos együttműködést és projektet hozunk létre az olasz és nemzetközi vállalatok és intézmények számára, hogy a hallgatók gyakorlati munkalehetőségeiket fejlesszék kritikai gondolkodásuk, fogalmi problémamegoldásuk és gyakorlati művészi és formatervezési készségeik fejlesztése érdekében.

MIÉRT NABATanulni Milánóban, amelyet a divat, a művészet és a design világának fővárosa elismert.Több mint 1000 céggel való együttműködés, valódi projektek kidolgozása és egyedi tanulmányi lehetőségekkel kiegészített tanulmányok kiegészítése.A multidiszciplináris és multikulturális tanulási tapasztalatok megszerzése, a közvetlen kísérletezésre összpontosítva.Megtanulni az iparági szakemberek és mentorok kiemelkedő képzettségét.Az olasz és az angol nyelvű csúcstechnológiákon való részvételhez nemzetközileg elismert diplomát kap.Tanulni egy díjnyertes akadémián, amelyet olyan vezető kiadványok választanak ki, mint a Frame Publishers, a Domus Magazine és a Business of Fashion, mint a világ egyik legkiválóbb művészeti és formatervező iskolája.... [-]

Marketing és digitális marketing mester

Galicia Business School
Campus Részidős 8 hónapok November 2018 Spanyolország Santiago de Compostela

A legjobb marketing a szakemberek megfelelő előkészítésén megy keresztül. Ezzel a meggyőződéssel a Galíciai Marketing Szövetség (Markea) és a Galicia Business School együttműködik egy olyan avantgárd program kidolgozásában, amely az utóbbi években leginkább megváltozott: a marketing és a digitális marketing mesterképzése. [+]

Mesterek, Masters és posztgraduális2018. november - 2019. június, Santiago de Compostela10 950 € Lásd a kedvezményes feltételeketA marketing mester nemzetközi akkreditációval

A marketing a vállalatok sikerének különbözõ elemévé vált. Nem számít, mennyire jó a gyártás vagy a kiszolgálás, a legjobb termék vagy szolgáltatás megfelelő marketingstratégiát igényel, hogy különböző és fenntartható előnyöket érjen el a piacokon.

Az a meggyőződés, hogy a legjobb marketing a szakemberek megfelelő előkészítésén megy keresztül, a Galíciai Marketing Szövetség és a Galicia Business School egyesíti erőit egy első szintű program kidolgozására Galíciában. A marketing és a digitális marketing mestere születik: olyan program, amelyen a Galicia legjobb marketing szakemberei találkoznak, valamint a spanyol legjobb iskolák specialistáinak listája és a Galicia Business School és a Digitális Marketing Intézet.... [-]


Online mester marketing és kommunikáció

Rome Business School
On-line Részidős 1 év Nyílt Beiratkozás Olaszország Rome Italy Online + 1 további

Csatlakozzon Európa legnagyobb nemzetközi üzleti iskolájához! A Rome Business School Marketing és Kommunikációs Mestere ideális választás azoknak a szakembereknek, akik világszínvonalú programot keresnek ezeken a témákon, nemzetközi sikeres pályafutás megkezdésére vagy megszilárdítására. [+]

A kezdő időpont: minden évben, márciusban és októberben.

A Rome Business School Marketing és Kommunikációs Mestere ideális választás azoknak a szakembereknek, akik világszínvonalú programot keresnek ezeken a témákon, nemzetközi sikeres pályafutás megkezdésére vagy megszilárdítására. Az oktatás színvonala, az Egyesült Államokban, Dubaiban vagy Európában folytatott nemzetközi szakmai gyakorlatok, valamint a pályafutás és a hálózatépítő szolgáltatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ez a program tökéletesen illeszkedjen azoknak, akik a munkaerőpiacon és a globális üzleti életben törekednek.

Cél címzettek

A mesterképzést mindenki számára tervezték, aki elsőként keresi a marketing és kommunikáció világát, vagy mindazoknak, akik már dolgoznak ebben a környezetben, de törekszenek a saját szakterületükre vonatkozó ismeretek bővítésére, mindezt strukturált környezetben . Azok a diákok, akik érdeklődnek a mesterképzésben való részvételre jellemzőek:... [-]


Nemzetközi üzleti Menedzsment Mester

GEMA Business School
Campus Nappali Nyílt Beiratkozás Olaszország Rome

A program által képzett szakember tudni fogja, hogyan kell piacelemzést készíteni, elkészíteni és nyomon követni a marketing és kommunikáció és a külföldi kereskedelmi fejlesztési terveket (figyelembe véve a különböző célországok lehetséges multikulturális dinamikáját is), valamint fejlesztenie kell az értékesítés és az e- kereskedelem technikákat, és hatékonyan javíthatja a nyelvtudását is: a Master program központi témáival kapcsolatos összes leckét angol nyelven tartják, lehetővé téve a hallgatók számára, hogy egyszerre tökéletesítsék műszaki és nyelvi készségeiket. [+]

A címzettek

A Nemzetközi Export Menedzsment Mesterképzést a GEMA Business School tervezte és támogatta, és moduláris posztgraduális program, amelynek célja az export menedzserek és nemzetközi marketing menedzserek új generációjának képzése, amely képes arra, hogy a vállalkozásokat és a vállalkozásokat a nemzetközi piacokon :

növelik azon országok számát, ahol a termékeket / szolgáltatásokat értékesítik, különösen a gyorsan növekvő piacokon;a nemzetközi piacokon értékesített termék / szolgáltatási sorok számának növelése a helyi kereslet struktúrájával összhangban;olyan új terjesztési stratégiákat fogad el, amelyek "közelebb kerülnek az ügyfélhez" a nemzetközi piacokon (pl. kereskedelmi fióktelepek, vegyesvállalat, helyi termelés).... [-]

Mestere marketing (mmktg)

University of Auckland Business School
Campus Nappali 18 hónapok March 2019 Új-Zéland Auckland

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a marketing. Diplomások kapnak megbecsülésére [+]

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a marketing. Diplomások kapnak felmérték a mai marketing és a globális környezet és a képesség, hogy azonosítsa a piaci lehetőségeket, és kidolgozza a megfelelő marketing stratégiák.

Karrier kilátások

A Master of Marketing, diplomások lesz felszerelve a készségek és ismeretek szükségesek a karrier a marketing és kommunikációs ipar. A diákok folytatja a pályafutását a vállalati, a tanácsadás, illetve a piaci elemzés, többek között lehetőség.

Képzési szerkezet

A Master of Marketing egy 18 hónapos, 240 pontból álló programot vizsgált hat negyedévben. Meg fogja tanulni az alapvető üzleti tanfolyamok, mielőtt folytatná egy sor speciális Marketing kurzusok, amelyek középpontjában a mai marketing gyakorlat, piaci elemzés, branding és stratégia, valamint a menedzsment.... [-]


Mester Brand Design és Menedzsment: Élelmiszer, Bor és Turizmus

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Nappali 11 hónapok February 2019 Olaszország Florence

A branding technikáktól kezdve a szolgáltatástervezésig a márkatervezési és -gazdálkodási mesterképzés célja: az élelmiszer, a bor és a turizmus célja, hogy segítse a diákokat és a fiatal szakembereket, hogy fejlesszék készségeiket, mint a horeca ipar vezetőinek, az élelmiszerbort és az idegenforgalmat az életmódba integrálva kínál. A firenzei és a barcelonai kurzus transzverzális készségeket biztosít a vendéglátóiparban és a turizmusban alkalmazott szolgáltatástervezésben, különös tekintettel a barcelonai élelmiszerekre és a firenzei borágazat vertikális feltárására. Catalunya és Toszkána beépítették a márkaépítési stratégiáikat a területi értékre, mint a globális megkülönböztető képesség kulcsa. Ennek a mesternek köszönhetően a hallgatóknak lehetősége nyílik arra, hogy kísérletezzenek a különböző európai és a legfontosabb turisztikai célpontok sikeres kihasználása érdekében. [+]

Mit jelent egy márka létrehozása és kezelése az élelmiszeriparban? Hogyan bocsássanak piacra egy borcéget és dolgozzanak az identitásán? Hogyan integrálható az idegenforgalom?

A branding technikáktól kezdve a szolgáltatástervezésig a márkatervezési és -gazdálkodási mesterképzés célja: az élelmiszer, a bor és a turizmus célja, hogy segítse a diákokat és a fiatal szakembereket, hogy fejlesszék készségeiket, mint a horeca ipar vezetőinek, az élelmiszerbort és az idegenforgalmat az életmódba integrálva kínál.

A firenzei és a barcelonai kurzus transzverzális készségeket biztosít a vendéglátóiparban és a turizmusban alkalmazott szolgáltatástervezésben, különös tekintettel a barcelonai élelmiszerekre és a firenzei borágazat vertikális feltárására.... [-]


Marketing (MSc)

Hochschule Bonn-Rhein-Sieg
Campus Nappali 3 félév October 2018 Németország Sankt Augustin

A cél a Master program célja, hogy a diákok egy mélyebb megértését marketing kérdések alapján egy hang marketing kapcsolatos képzést. [+]

A cél a Master program célja, hogy a diákok egy mélyebb megértését marketing kérdések alapján egy hang marketing kapcsolatos képzést. Elsősorban különböző technológiai fejlesztések és a várható tendenciákat figyelembe véve a fejlesztés piacokon. Ez biztosítja, hogy a hallgatók készek a jövőbeli piaci követelményeknek, és nagyon vonzó a potenciális munkaadó. Osztályok kerül sor mind a Campus Rheinbach és Campus Sankt Augustin.

Ránézésre

Fokozat: Mesterdiplomákig Campus: Sankt Augustin Németország Normál tanulmányi időszak: 3 félév, összesen 90 ECTS kreditpont Akkreditáció: még nem fejeződött

Előfeltételek:

El kell ismerni, hogy a mesterképzésre program pályázók kötelesek benyújtani bizonyítékot, hogy megszerezte az első fokú kiérdemeljük szakma (pl. g. Bachelor vagy egy bizonyos fokú vagy annál magasabb szinten), Közgazdaságtudományi, Business Information Systems, Business Engineering vagy üzleti pszichológia. Mértéke kell kiállítania legalább az utolsó évesek 2,7 és legalább 210 kredit (ECTS). Abban az esetben, hogy a követelmények teljesülnek, a tanulmány helyeken kerülnek összhangban kiosztott helyi kiválasztási eljárás (Észak-Karolina). Ha a szakmai mértékben elnyerte kevesebb mint 210 kredit, de legalább 180 kredit, a gyakorlati félév sikeres elvégzése. Hivatalos kérelmet a téli félévben a között kerül sor 15.05. és 15.07. Diplomáját, tanúsítványok, amelyek magukban foglalják az átlagos minőségű lehet benyújtani, amíg július 22. (ez vonatkozik a pályázók tanúsítványokat EU-n kívüli).... [-]


Digitális marketing mester

IEA Paris
Campus Nappali 2 év October 2018 Franciaország Paris

A Digital Marketing Master olyan diákoknak szól, akik megértették, hogy a világ változik, és hogy a gazdasági szereplőknek fejlődniük kell. Célja, hogy felkészítse a hallgatókat a közvetítő készségekkel, hogy tudják, hogyan lehet előrejelezni, dekódolni, képzelni, befolyásolni és együttműködni ma a holnap világában, ahol az elromló innováció lesz az egyetlen lajtmotívum. A francia vállalatok az innováció élvonalában vannak, és struktúrájukban és szervezetükben átalakulnak, hogy megteremtsék vagy üdvözöljék a holnap munkahelyeit és funkcióit. [+]

A Digital Marketing Master olyan diákoknak szól, akik megértették, hogy a világ változik, és hogy a gazdasági szereplőknek fejlődniük kell. Célja, hogy felkészítse a hallgatókat a közvetítő készségekkel, hogy tudják, hogyan lehet előrejelezni, dekódolni, képzelni, befolyásolni és együttműködni ma a holnap világában, ahol az elromló innováció lesz az egyetlen lajtmotívum. A francia vállalatok az innováció élvonalában vannak, és struktúrájukban és szervezetükben átalakulnak, hogy megteremtsék vagy üdvözöljék a holnap munkahelyeit és funkcióit.

MASTERE 1

Digitális üzleti panoráma

Stratégiai tervezés, Watch, Gazdasági IntelligenciaMódszertan (Projektek: MódszertangazdaságÜzleti stratégiaÜzleti tervtárgyalásTársasági jogangoladatfeldolgozásKöltségvetés kezeléseértékesítésEurópai intézményekDigitális marketingDigitális kommunikációDTP (számítógépes támogatású közzététel)Szociális média stratégiaWeb Analytics... [-]

A digitális transzformáció marketingje

Il Sole 24 ORE Business School
Campus Nappali 10 hónapok October 2018 Olaszország Milan

A nemzetközi marketing-mester, a digitális átalakítás [+]

A nemzetközi marketing-mester, a digitális átalakítás

Ez lehetőséget biztosít a hallgatóknak arra, hogy tanuljanak elismert és tapasztalt vezetőkből és szakemberekből, valamint gyakornokokba a fontos vállalatokban, és kialakítsanak egy tartós hálózatot a területen.

A mester korábbi olasz kiadásai a Business School által biztosított konszolidált tapasztalatokat és kapcsolatokat biztosítanak a globális márkákkal.

A kurzus végén az elhelyezés fő területei a multinacionális vállalatok, a webes kommunikációs ügynökségek, a médiaközpontok, a tanácsadó cégek.

IDŐTARTAM ÉS STRUKTÚRA

A program két fázisban szerveződik:

... [-]