Filter
Mesterdiplomák
A tanulmányok típusa: Minden Képzés Típusa: Minden

209 Marketing tanulmányok Mesterképzés Összevetése

Azok, akik szeretnének előre pályafutásuk, és akik már megkapták a főiskolai lehet találni megszerzéséhez mesterképzésre is logikus és hasznos következő lépés. A mester fokozat segít élesíteni az egyén fókusz egy adott területen, és felkészíti őket a további vizsgálat, ha szükséges.

Mi az a Master in Marketing és kommunikáció? Ez egy szak, amely lehetővé teszi a résztvevők, hogy felfedezzék, hogy a világ körülöttük kommunikál, valamint a leghatékonyabb módja a relé üzenetet különböző közönséget. Nem csak a diákok tanulmányi jelenlegi marketing és kommunikációs stratégiák, de ők is szert éles elemző készség, üzleti ismereteket és megértése marketing befolyásolja a különböző gazdaságokban. Elvégzése után ilyen mértékű diplomások képesek fejleszteni és végre hatékony marketing kampányok és beszédek.

Van néhány különböző előnyöket kitöltésével Master in Marketing és kommunikáció.Interdiszciplináris fogalmak segítségével a végzett hallgatók válni sokoldalú dolgozók. Ez segíthet azon egyének fenntartani ügyességgel a munkaerőpiacon.

Vannak különböző tényezők, amelyek hozzájárulnak a megszerzés költségei ilyen mértékű. Bizonyos tényezők, mint például az átlagos költsége az intézmény, a földrajzi elhelyezkedés, valamint attól, hogy tanulmányozza online, vagy az egyetemen mind szerepet játszanak a döntés a végső árat.

Az ilyen mértékű biztosít a különböző karrier lehetőség közül választhat. Pályakezdő dönthet úgy, hogy a játéktérre, a marketing és a munka gyakorlatilag bármilyen típusú üzleti. Nagyvállalatok, kisvállalkozások, non-profit, kiskereskedelmi üzlet és több folyamatosan szüksége van a marketing szakemberek. Magánszemélyek is dönt, hogy csatlakozni marketing cégek vagy saját vállalkozás indítására. Azok, akik élvezik a beszélő szempontja is fontolóra folytat pozíciót a film és a média területén.

Ha van egy ajándék marketing vagy szeretik kommunikál másokkal, ez a fokozat érdemes figyelembe venni. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.

Tovább Kevesebb

209 Találatok Marketing tanulmányok

University of St. Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs

A mester program Marketing Menedzsment (MiMM) vonatok diákok, akik érdeklődnek az ügyfelek és a design válni reflexív, kompetens és vállalkozói személyiségek. A program a ... [+]

célok:Célkitűzés

MiMM diplomások ...

... meghatározza a kihívásokat és a cselekvés szükségességét az ügyfelek és a piac szempontjából, és képes más vállalkozói perspektívákat is elfogadni. ... ismerik a piackutatás és fogyasztói magatartás módszereit és eszközeit, mivel gyakorlati példákra alkalmazzák őket, és gyakorolják őket. ... alapos megalapozott értékelést készít a stratégiák és kampányok hatékonyságáról és hatékonyságáról a piacorientált vállalatirányítás (marketing menedzsment) összefüggésében. ... kompetensek az eszközök piacorientált használatának koncepciójában, és dinamikus környezetben új stratégiákat képesek innoválni. ... jól ismerik a (digitális) médiát. ... kvalitatív és kvantitatív analitikai és fogalmi módszereket kombinálnak a jelen és a jövőbeli problémák megoldása érdekében. ... mérje fel a vállalkozói stratégiák és tervek hatását a piacon, a társadalomra és a környezetre reálisan. ... megtanulják kezelni az új dolgokat a személyes felelősség szellemében. ... világos következményeket fogalmaz meg.... [-]

Svájc St. Gallen
Szeptember 2019
Angol,Német
Nappali
18 hónap
Campus
Bővebben magyarul
Hult International Business School

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing mértékben felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional ... [+]

Get szerelve a marketing készségek van szüksége, hogy kitűnjön a globális piacon.

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing fokú felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön.

Helyszínek

Kezdje a Master of International Marketing Bostonban, Londonban, majd úgy dönt, hogy vizsgálja meg minden más két campus részeként Hult egyedülálló Global Campus forgás.

A Master of International Marketing egy pillantásra

Ki ez a program?

A jelentkezőknek, akik a közelmúltban végzett egyetemet vagy főiskolát, valamint az egyének, akár három év szakmai tapasztalattal, akik szeretnék elindítani a karrier a marketing.... [-]

Amerikai Egyesült Államok San Francisco Boston Egyesült Királyság London Egyesült Arab Emírségek Dubai Kína Shanghai New York Cambridge  + 7 Több
Augusztus 2019
Angol
Nappali
1 év
Campus
Bővebben magyarul
University of Auckland Business School

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a mar ... [+]

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a marketing. Diplomások kapnak felmérték a mai marketing és a globális környezet és a képesség, hogy azonosítsa a piaci lehetőségeket, és kidolgozza a megfelelő marketing stratégiák.

Karrier kilátások

A Master of Marketing, diplomások lesz felszerelve a készségek és ismeretek szükségesek a karrier a marketing és kommunikációs ipar. A diákok folytatja a pályafutását a vállalati, a tanácsadás, illetve a piaci elemzés, többek között lehetőség.

Képzési szerkezet

A Master of Marketing egy 18 hónapos, 240 pontból álló programot vizsgált hat negyedévben. Meg fogja tanulni az alapvető üzleti tanfolyamok, mielőtt folytatná egy sor speciális Marketing kurzusok, amelyek középpontjában a mai marketing gyakorlat, piaci elemzés, branding és stratégia, valamint a menedzsment.... [-]

Új-Zéland Auckland
Kérj Információt
Angol
Nappali
18 hónap
Campus
Bővebben magyarul
University of Deusto: Deusto Business School

Ez a Master tanított spanyol nyelven célja, hogy felkészítse a vezetők, akik felelősséget vállalnak a marketing területén a fejlett tudás és készségek pontos egyre inkább ... [+]

Program leírás

Ez a Master célja, hogy felkészítse a vezetők ki vállalja a felelősséget a marketing területén a fejlett tudás és készségek pontos egyre inkább globális és összekapcsolt piacokon.

Célja, hogy szakemberek képzése, amely képes olyan stratégiák kapcsolatot az ügyfelekkel és a fogyasztók, elosztási politika és a kommunikáció, a márka menedzsment fényében az új kihívások és lehetőségek által kínált fejlődése az információs és kommunikációs technológia, valamint figyelembe véve a sajátosságait a különböző piacok és országok; vezetők, akik képesek azonosítani, és tegyen javaslatot a legmegfelelőbb üzleti modell az adott környezetben, kialakítása és végrehajtása a fenntartható és felelősségteljes stratégiák. ... [-]

Spanyolország Bilbao
Kérj Információt
Angol,Spanyol,Francia
Nappali
12 hónap
Campus
Bővebben magyarul
Ghent University - Faculty of Economics and Business Administration

A Marketingelemzés Master egy egyéves teljes munkaidős tanulmány (vagy kétéves részmunkaidős tanulmány) az analitikus ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) / Business Intelli ... [+]

A Marketingelemzés Master egy egyéves teljes munkaidős tanulmány (vagy kétéves részmunkaidős tanulmány) az analitikus ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) / Business Intelligence témakörökről angol nyelven, amely az adatbányászati technikákat tartalmazza. Pontosabban, a tanulmány főként az alábbiakra összpontosít: Analitikus Ügyfélkapcsolatkezelés / Ügyfél-intelligencia (azaz az adatbányászati ismeretek feltárására szolgáló adatbányászati technikák felhasználásával), valamint a piac / marketing kutatás.

Gent Egyetem 1999 októbere óta kínálja ezt a magas színvonalú felsőfokú mesterképzést.

A diplomások mindegyike jelentős pozíciókat szerzett világszerte a nagy és közepes vállalatokban (Brüsszeltől Londonig... [-]

Belgium Ghent
Szeptember 2019
Angol
Nappali
Részidős oktatás
1 év
Campus
Bővebben magyarul
ESDES Lyon Business School

Célok: Megfelelő kompetenciák beszerzése a B2B és a B2C vállalatok karrierjének nemzetközi környezetben történő folytatásához. ... [+]

Angolul tanított

célokA releváns kompetenciák megszerzése a B2B és a B2C vállalatok karrierjének nemzetközi környezetben való folytatásához.Digitális marketing és kommunikációs eszközök.Ismerje meg az üzleti adatok digitális átalakulását és a fejlődő piactereket.FőbbMinden kurzus angolul.„Tanulás a pedagógiával”.Számos beavatkozás a marketing szakemberek által a B2B és B2C szektorban.Lehetőség részt venni az üzleti iskolák közötti versenyeken, mint a SEB Akadémia kihívás, l'Oreal Brandstorm, Decathlon.A több kurzusból származó készségeket és elméleteket tartalmazó projektekKét 6 hónapos szakmai gyakorlat.Kettős okleveles opciók.KarrierlehetőségekMárkaigazgatóDigitális stratégaTermék menedzserDigitális marketing menedzserKulcsszámlavezetőMédiatervezésKategória menedzsmentRendezvényszervezőWeb AnalystMédiatervezésReklám ExecutiveSEO / SEM ManagerPéldák a tanfolyamokraDigitális kommunikációs stratégiákTermékmarketingWebdesignMobil marketingÉrtékesítési menedzsmentExcel elemzés és jelentéskészítésWeb optimalizálás és elemzésB2B Értékesítés és marketingFókusz: Digitális események vezetése... [-]
Franciaország Lyon
Szeptember 2019
Angol
Nappali
2 év
Campus
Bővebben magyarul
Munich Business School

A Master of International Marketing és márka menedzsment tanulmányi program fejlett üzleti, marketing és márka menedzsment tudás, és felkészíti Önt a megfelelő készségek ... [+]

A Master International Marketing és Brand Management tanulmányi program fejlett üzleti, marketing és márka menedzsment ismereteket nyújt, és felkészíti Önt a megfelelő készségekkel és eszközökkel, hogy sikeresen alkalmazhassa innovatív ötleteit a gyakorlatban.

Emellett a tanulmányi program egyedülálló formája és holisztikus, interdiszciplináris megközelítése lehetővé teszi, hogy felfedezzen új látóköröket és rendkívül aktuális témákat, amelyek a Master International Marketing és Brand Management igazán egyedülálló élményt nyújtanak.

Ily módon felelősségteljes marketing- és márkamenedzsment szakembergé válik, aki széleskörű kulturális megértéssel és erős személyiséggel rendelkezik.... [-]

Németország Munich
Szeptember 2019
Angol
Nappali
18 - 24 hónap
Campus
Bővebben magyarul
EU Business School

A piacok folyamatosan változnak, egyre kifinomultabb fogyasztókkal. Most, mint valaha, a vállalatok innovatív, képzett marketingszakembereket igényelnek a kreatív változá ... [+]

A piacok folyamatosan változnak, egyre kifinomultabb fogyasztókkal. Most, mint valaha, a vállalatok innovatív, képzett marketingszakembereket igényelnek a kreatív változások megvalósításához. A közösségi médiacsatornák eredményes felhasználása a célközönség megértéséért a modern marketing módszerek és elméletek különböző perspektívákból indulnak ki, így betekintést nyerhet arra, hogy a marketing döntések hogyan kapcsolódnak az üzlet analitikus, stratégiai és működési területeihez.

Időtartam: 3 óra / egy év (60 kredit)

Helyszínek: Barcelona, ​​Genf, Montreux, Online

Tanítási nyelv: angol

A kezdő időpontok: október / január / március... [-]

Spanyolország Barcelona Svájc Geneva Montreux Switzerland Online  + 2 Több
Október 2019
Angol
Nappali
1 év
Campus
On-line
Vegyes online és egyetemi
Bővebben magyarul
EAE Business School International

A Master in Marketing ... [+]

Ez a program angol nyelven kerül megrendezésre.

A jelenlegi üzleti környezet gyorsan fejlődik. A globalizáció, az új információs technológiák és az innovatív forgalmazási csatornák megváltoztatják a marketing perspektíváját. A vállalatok egyre nagyobb igényeket támasztanak olyan szakemberek számára, akik képesek vezetni ezeket a változásokat, és ezeknek a lehetőségeknek versenyelőnyöket fordítanak. Jó képzettséggel rendelkező szakemberek, akik jól ismerik az új modern marketing trendeket és betekintést nyújtanak a szervezeti szempontokba, amelyek vállalati értéket teremtenek.

A fogyasztók egyre igényesebbek és nagyobb információhoz jutnak, így teljes mértékben tisztában vannak azzal, amit akarnak és szükségük vannak. Minden vállalatnak olyan szakemberekre van szüksége, akik képesek sikeresen kezelni a mesterképzés három fő elemének megfelelő kombinációját: szilárd marketinges képzés és ismeretek, a készségek, amelyek hatékonyan reagálnak a jelenlegi piacra és a környezetre, valamint a a meglévő technológiák versenyelőnyévé váljanak.... [-]

Spanyolország Barcelona Madrid
Kérj Információt
Angol
Nappali
12 hónap
Campus
Bővebben magyarul
ESA Business School - Ecole Supérieure des Affaires

Vonat marketing-és kommunikációs szakemberek a mester, és elmélyítsék tudásukat a szükséges elméletek és eszközök alakulását azok funkcióit. ... [+]

MSM: Marketing specializált mester

Speciális tanterv a marketingben Cél: Mesterfokozat megszerzése Minimális tapasztalat: 2 év Nyelv: francia

Célkitűzés

Vonat marketing-és kommunikációs szakemberek a mester, és elmélyítsék tudásukat a szükséges elméletek és eszközök alakulását azok funkcióit.

Két nemzetközi diplomákat Specialized Master in Marketing és kommunikáció az ESA Specialized Master in Marketing és kommunikáció a ESCP Europe A tanfolyam szerkezete

Időtartam: 18 hónap A tanfolyamokat minden harmadik héten, keddtől péntekig 16: 00-20: 30 és szombaton 9: 00-1: 30 között tartják.

Díjak

Tandíj: 18.600 Ft

[-]
Libanon Beirut Egyesült Királyság London
Október 2019
Francia
Nappali
18 hónap
Campus
Bővebben magyarul
Swiss School of Management, Rome Italy

Ez egyedülálló Master program egy a maga nemében. Abban különbözik a többi Luxury Management programok egy erős eleme parctical kérdések, átfogó nemcsak a vezetői oldalon ... [+]

Mestere Luxus menedzsment, az innováció és a Branding

Annak ellenére, hogy a globális gazdasági válság, az értékesítés a luxuscikkek is hullámzó az egész világon. Több, mint egy szimbólum, luxuscikkek jelzi siker, előny, kiváltság, íz és az álmok. A luxus piacon támaszkodik a vezetők, hogy megértsék, steward, és a nő ezt az egyedülálló szektorban.

A Master in Luxury Management, az innováció és a Branding tervezték különösen a diákok törekvő karriert a luxus menedzsment területén a mai dinamikus globális piacon.

Megértése a dinamika és sajátosságai a luxus menedzsment kifizető különleges figyelmet, hogy a jövőben a hangsúly a Master.... [-]

Olaszország Rome
Október 2019
Angol
Részidős oktatás
1 - 2 év
Campus
Bővebben magyarul
IDRAC Business School

Ma a digitális média (okostelefon, tablet, számítógép, stb.) Révén a digitális marketing a vállalkozások és a márkák számára lehetővé teszi a növekedést, miközben ellenőr ... [+]

Pedagógia a készségek megszerzésének szolgálatábanA készség blokkok

Szakosodott MBA programok szerveződnek ügyességi blokkok szentelt alapvető tudományágak a menedzsment és a gazdasági ügyek.

A tanfolyamok moduljait a megszerzett készségek céljaiból meghatározott pedagógiai előrehaladás szerint szervezik.

A kereskedelmi és marketing stratégia kidolgozása

Határozza meg a vállalat pozicionálását, azonosítsa a potenciális piacokat, értékelje az üzleti teljesítményt és határozza meg az üzleti célokat.

A kereskedelmi és marketing stratégia végrehajtása és kezelése

A kereskedelempolitika kialakítása és végrehajtása, kereskedelmi cselekvési tervek kidolgozása, a stratégia pénzügyi hatásainak értékelése.... [-]

Franciaország Lyon Nice Bordeaux Montpellier Nantes Grenoble Paris Toulouse Amiens  + 6 Több
Szeptember 2019
Francia
Nappali
8 - 24 hónap
Campus
Bővebben magyarul
CESMA Business School

A CESMA Business School kereskedelmi menedzsment és marketing mestereivel ismeri a marketing stratégiai változóit, a fogyasztói magatartás megértését, a kommunikáció font ... [+]

Egy rendkívül versenyképes üzleti környezetben a legfontosabb az, hogy tudjuk, hogyan kell alkalmazkodni az egyes helyzetekhez, tudni, hogyan kell előre látni és megkülönböztetni a többitől. Ha azt szeretné, hogy a marketing és értékesítés nagyszerű szakemberévé váljon, a legfontosabb, hogy a legjobb képzést biztosítsuk és megosszák tapasztalataikat a térség legjobb szakembereivel.

A CESMA Business School kereskedelmi menedzsment és marketing mestereivel ismeri a marketing stratégiai változóit, a fogyasztói magatartás megértését, a kommunikáció fontosságát a marketingben, az alkalmazott CRM-et, a tervezési technikákat és a médiavásárlást. naprakész a legmodernebb marketing- és e-üzleti koncepciókban és technikákban, tisztában azzal, hogy mennyire fontos a napjainkban. Ezenkívül megtanulhatja, hogy szervezzen és vezessen egy értékesítési csapatot, a legfejlettebb technikákat a legmagasabb szintű tárgyalásokon, az ügyfélhűség programjait, valamint az értékesítési csatornák különböző lehetőségeit és stratégiákat a célok eléréséhez.... [-]

Spanyolország Madrid
Kérj Információt
Spanyol
Nappali
1 év
Campus
Bővebben magyarul
CREA Geneva | INSEEC GROUP

A nemzetközi mester a luxus marketing célja, hogy a diákok szilárd és pontos megértése a luxus világot, figyelembe véve az új szabályok erősen összefügg az új fogyasztói ... [+]

A luxushoz alkalmazott új dinamika teljes megértése

Egy olyan gyorsan mozgó környezetben, ahol a luxuskiviteleket megkérdőjelezik és elmosódnak, ez a program teljes mértékben meg fogja tudni venni a luxushoz alkalmazott új dinamikát. A nemzetközi mester a luxus marketing célja, hogy a diákok szilárd és pontos megértése a luxus világot, figyelembe véve az új szabályok erősen összefügg az új fogyasztói észlelés, kihívások a kiskereskedelmi környezet, valamint az online szolgáltatások és a CRM. Az elemzés egy kemény luxusból a szolgáltatásokba fog terjedni, az élelmiszerektől és az italtól való utazásig.

Tanfolyamprogram

Branding

A marketing technikák alapjaitól kezdve az új luxusstratégiák kialakulásáig a fő hangsúly az üzleti, kommunikációs, pénzügyi és vezetési új szabályokra irányul. A fejlesztés egy általános áttekintés lesz a luxuspiacról a rést és a sajátos igényeket feltárva. Elemzést fogunk alkalmazni a különböző luxus üzleti modellekre és azok stratégiáira, valamint a különböző földrajzi területekre.... [-]

Svájc Geneva
Október 2019
Angol
Nappali
17 hónap
Campus
Bővebben magyarul
IED – Istituto Europeo di Design Florence

A márkaépítési technikáktól a szolgáltatástervezésig a márkatervezés és menedzsment mesterkurzus célja: az élelmiszer, a bor és a turizmus célja, hogy segítse a diákokat ... [+]

Ez a tanfolyam ENGLISH LANGUAGE-ban található.

Mit jelent egy márka létrehozása és kezelése az élelmiszeriparban? Hogyan bocsássanak piacra egy borcéget és dolgozzanak az identitásán? Hogyan integrálható az idegenforgalom?

A márkaépítési technikáktól a szolgáltatástervezésig a márkatervezés és menedzsment mesterkurzus célja: az élelmiszer, a bor és a turizmus célja, hogy segítse a diákokat és a fiatal szakembereket, hogy továbbfejlesszék készségeiket a horeca iparág jövőbeli vezetői, integrálva az élelmiszerbort és a turizmust életmód ajánlatok.

A firenzei és a barcelonai kurzus transzverzális készségeket biztosít a vendéglátóiparban és a turizmusban alkalmazott szolgáltatástervezésben, különös tekintettel a barcelonai élelmiszerekre és a firenzei borágazat vertikális feltárására.... [-]

Olaszország Florence
Február 2020
Angol
Nappali
11 hónap
Campus
Bővebben magyarul