Marketing Mesterképzések

255 Marketing Mesterképzés Összevetése

Marketing

Azok, akik szeretnének előre pályafutásuk, és akik már megkapták a főiskolai lehet találni megszerzéséhez mesterképzésre is logikus és hasznos következő lépés. A mester fokozat segít élesíteni az egyén fókusz egy adott területen, és felkészíti őket a további vizsgálat, ha szükséges.

Mi az a Master in Marketing és kommunikáció? Ez egy szak, amely lehetővé teszi a résztvevők, hogy felfedezzék, hogy a világ körülöttük kommunikál, valamint a leghatékonyabb módja a relé üzenetet különböző közönséget. Nem csak a diákok tanulmányi jelenlegi marketing és kommunikációs stratégiák, de ők is szert éles elemző készség, üzleti ismereteket és megértése marketing befolyásolja a különböző gazdaságokban. Elvégzése után ilyen mértékű diplomások képesek fejleszteni és végre hatékony marketing kampányok és beszédek.

Van néhány különböző előnyöket kitöltésével Master in Marketing és kommunikáció.Interdiszciplináris fogalmak segítségével a végzett hallgatók válni sokoldalú dolgozók. Ez segíthet azon egyének fenntartani ügyességgel a munkaerőpiacon.

Vannak különböző tényezők, amelyek hozzájárulnak a megszerzés költségei ilyen mértékű. Bizonyos tényezők, mint például az átlagos költsége az intézmény, a földrajzi elhelyezkedés, valamint attól, hogy tanulmányozza online, vagy az egyetemen mind szerepet játszanak a döntés a végső árat.

Az ilyen mértékű biztosít a különböző karrier lehetőség közül választhat. Pályakezdő dönthet úgy, hogy a játéktérre, a marketing és a munka gyakorlatilag bármilyen típusú üzleti. Nagyvállalatok, kisvállalkozások, non-profit, kiskereskedelmi üzlet és több folyamatosan szüksége van a marketing szakemberek. Magánszemélyek is dönt, hogy csatlakozni marketing cégek vagy saját vállalkozás indítására. Azok, akik élvezik a beszélő szempontja is fontolóra folytat pozíciót a film és a média területén.

Ha van egy ajándék marketing vagy szeretik kommunikál másokkal, ez a fokozat érdemes figyelembe venni. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.

Mutass többet

Mester Program Marketing, Szolgáltatások és Kommunikáció Menedzsment

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Nappali 18 hónapok September 2019 Svájc St. Gallen

A Master Program marketing, szolgáltatások és kommunikáció menedzsment (MSC) áll az egyedülálló kombinációja alapvető vezetői tudományok és a piacok és üzleti modellek a megfelelő iparágak. Ezzel a koncepcióval az MSC meghaladja a marketing klasszikus fogalmát. Az alapos elméleti ismeretek és a partnerekkel folytatott gyakorlati és kutatási projektek kombinációjának köszönhetően a hallgatók integrált megértést tanulnak mind a vállalati menedzsmenttől, mind az ügyfelek szempontjából, valamint az ügyfél értékteremtéséből. [+]

Marketing Mesterek. célok:Ügyfélérték - a fenntartható vállalatirányítás céljaA globalizált világban a fenntartható vállalati érték csak olyan meggyőző termékekkel és szolgáltatásokkal hozható létre, amelyek a figyelem középpontjába kerülnek. A marketing ezen a vonalon koncentrál a legmagasabb ügyfélfókusz elérésére a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ez az integratív nézet, amely túlmutat a klasszikus marketingen, a Master of Marketing, Szolgáltatások és Kommunikáció Menedzsment (MSC) elkötelezettje: a program ötvözi azokat a vezetői tudományágakat, amelyek csapdázzák az ügyfeleket és összekapcsolják őket a piacok és üzleti modellekkel helyi iparágak.TantervMarketing, szolgáltatásmenedzsment és kommunikáció és alkalmazási területeik:Az MSC-t német és angol nyelven tanítják. Egyrészt a marketing, a piackutatás, a szolgáltatásmenedzsment és a kommunikáció funkciói, másrészt pedig a diákok számára betekintést nyújt számos olyan korszerű alkalmazási területre, mint az Interactive Marketing , Autóipari marketing vagy luxus márkamenedzsment. Ezen alkalmazási területek kiválasztása folyamatosan frissül, és célja, hogy a hallgatók megalapozott hozzáférést biztosítsanak bizonyos piacokhoz. Egy másik központi elem a partnerségek és projektmunkák a vállalatokkal. Például az alkalmazott kutatási projektben a hallgatók három félévvel azonos problémákkal foglalkoznak valódi problémával. Ezenkívül az alapkutatások a Független Választók és a Mesterek téziséből állnak, és azokat kiegészítik a Contextual Studies (különösen a szociológiában, a pszichológiában, a kommunikációban és a nyelvekben).partnerekAz MSC ösztönzi a diákok, intézetek és gyakorlat közötti cserét. Alkalmazási projektekben a diákok kis csoportokban dolgoznak egy cég vagy intézet által meghatározott valódi feladatokon. A projektpartner ugyanaz marad a hároméves projektidőszak alatt. Ez a korai és tartós kapcsolat a gyakorlati partnerekkel tanítja a diákokat szakmai csapatmunkát az üzleti partnerekkel, és gyakran a diákokkal folytatott további együttmőködéshez... [-]

MS Marketing

Baruch College, Zicklin School of Business
Campus Nappali Részidős 3 - 4 félév September 2018 Amerikai Egyesült Államok New York + 1 további

A marketing mesterek átfogó képet kapnak a fogyasztói döntések meghozataláról és a stratégiai folyamatokról, amelyek felkészítik Önt a sikeres marketingpályára. Speciális koncentrációi a digitális marketing, az internacionális üzleti, a marketingelemzés és a marketing menedzsment terén lehetővé teszik, hogy a tanulmányait a szakmai célokhoz igazítsa. [+]

A marketing mesterek átfogó képet kapnak a fogyasztói döntések meghozataláról és a stratégiai folyamatokról, amelyek felkészítik Önt a sikeres marketingpályára. Speciális koncentrációi a digitális marketing, az internacionális üzleti, a marketingelemzés és a marketing menedzsment terén lehetővé teszik, hogy a tanulmányait a szakmai célokhoz igazítsa.

A program kiemeli30 kreditÁtlagos végzettség 3 - 4 félévSpeciális koncentráció a digitális marketing, nemzetközi üzleti, marketing elemzés és marketing menedzsmentMarketing menedzsment koncentráció

A marketing menedzsment koncentráció lehetővé teszi a diákok számára, hogy személyre szabott program választásával választható kurzusok minden 9000-szintű kurzusok az Allen G. Aaronson Marketing és Nemzetközi üzleti . A diákok is választhatnak kiválasztott kurzusokat a statisztikák és a számítógépes információs rendszerek, amelyek szükségessé tehetnek további előfeltételeket, amelyek lemondhatnak az előzetes tanfolyamon.... [-]


Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus Nappali 1 év August 2018 Amerikai Egyesült Államok San Francisco Boston Egyesült Királyság London Egyesült Arab Emírségek Dubai Kína Shanghai New York Cambridge + 9 további

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing mértékben felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön. [+]

Get szerelve a marketing készségek van szüksége, hogy kitűnjön a globális piacon.

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing fokú felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön.

Helyszínek

Kezdje a Master of International Marketing Bostonban, Londonban, majd úgy dönt, hogy vizsgálja meg minden más két campus részeként Hult egyedülálló Global Campus forgás.

A Master of International Marketing egy pillantásra

Ki ez a program?

A jelentkezőknek, akik a közelmúltban végzett egyetemet vagy főiskolát, valamint az egyének, akár három év szakmai tapasztalattal, akik szeretnék elindítani a karrier a marketing.... [-]


Master In Marketing és üzleti Intelligencia

Avicenne Private Business School (APBS)
Campus Nappali 4 félév September 2018 Tunézia Tunis

Ez a program célja azoknak kívánnak szerezni a marketing és menedzsment ismeretek, amelyek szükségesek, hogy fejlesszék a műszaki értékesítési és versenyképes hírszerzés az üzleti és iparágak a nemzetközi környezetben. [+]

Ez a program célja azoknak kívánnak szerezni a marketing és menedzsment ismeretek, amelyek szükségesek, hogy fejlesszék a műszaki értékesítési és versenyképes hírszerzés az üzleti és iparágak a nemzetközi környezetben. Úgy tervezték, hogy az emberek, akik már megszerezték bachelor diploma akkreditált intézmények területén a marketing, menedzsment, illetve a kapcsolódó területeken.

felvételi követelmények

Licenc a területen, vagy az azzal egyenértékű; Pass a vizsgálatok által szervezett APBs.

megszerzett készségek

Képzett diákok készségek fejlesztése a döntési megoldani értékesítési problémák modellezése fogyasztói magatartás, és képesek olyan termékeket vagy stratégiákat üzlet.... [-]


Mester A Kreatív Hirdetésekben

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Campus Nappali 1 év October 2018 Olaszország Milan

A Master in Creative Advertising egy közös kezdeményezés a NABA és a Media Design School Aucklandben, Új-Zélandon. Ez az egyéves mesterképzés olyan innovatív és hatékony hirdetési technikákra fókuszál, amelyekkel az ügyfelek gondolkodnak, beszélek és vásárolnak. A kurzus magában foglalja az összes olyan adathordozót, amelyen a hirdetések megjelennek - a nyomtatott, a rádió és a televízió, valamint a webes és a közösségi média számára. [+]

Mester a kreatív hirdetésekben

"Tanulás a Doing" megközelítéssel egyesíti a hagyományos vizuális diszciplínákat az új digitális technológiákkal, és az egyéni tanulmányokat szintetizálja a csoportos projektmunkával. Számos együttműködést és projektet hozunk létre az olasz és nemzetközi vállalatok és intézmények számára, hogy a hallgatók gyakorlati munkalehetőségeiket fejlesszék kritikai gondolkodásuk, fogalmi problémamegoldásuk és gyakorlati művészi és formatervezési készségeik fejlesztése érdekében.

MIÉRT NABATanulni Milánóban, amelyet a divat, a művészet és a design világának fővárosa elismert.Több mint 1000 céggel való együttműködés, valódi projektek kidolgozása és egyedi tanulmányi lehetőségekkel kiegészített tanulmányok kiegészítése.A multidiszciplináris és multikulturális tanulási tapasztalatok megszerzése, a közvetlen kísérletezésre összpontosítva.Megtanulni az iparági szakemberek és mentorok kiemelkedő képzettségét.Az olasz és az angol nyelvű csúcstechnológiákon való részvételhez nemzetközileg elismert diplomát kap.Tanulni egy díjnyertes akadémián, amelyet olyan vezető kiadványok választanak ki, mint a Frame Publishers, a Domus Magazine és a Business of Fashion, mint a világ egyik legkiválóbb művészeti és formatervező iskolája.... [-]

Master In Marketing

EU Business School
On-line Campus Nappali 1 év October 2018 Spanyolország Barcelona Svájc Switzerland Online + 3 további

A közösségi média marketing hatékony felhasználásán keresztül a célközönség megértéséért ez a program különböző perspektívákból álló modern marketingmódokat és elméleteket tár fel, így betekintést nyerhet arra, hogy a marketing döntések hogyan kapcsolódnak az üzlet analitikus, stratégiai és működési területeihez. [+]

A piacok folyamatosan változnak, egyre kifinomultabb fogyasztókkal. Most, mint valaha, a vállalatok innovatív, képzett marketingszakembereket igényelnek a kreatív változások megvalósításához.

A közösségi média marketing hatékony felhasználásán keresztül a célközönség megértéséért ez a program különböző perspektívákból álló modern marketingmódokat és elméleteket tár fel, így betekintést nyerhet arra, hogy a marketing döntések hogyan kapcsolódnak az üzlet analitikus, stratégiai és működési területeihez.

Hogyan szerezheti meg a tanúsítványt?

A Master in Marketing (60 ECTS) egy egyéves program, három részre osztva. Minden kifejezés négy tanfolyamot (4 ECTS) és egy szemináriumot (2 ECTS) tartalmaz. Az egész évben a diákok is kitéve valós életet esettanulmányok, játékok és üzleti szimulációk. A diplomás végzettség érdekében a résztvevőknek üzleti tervet is be kell fejezniük (6 ECTS).... [-]


Mester A Kiskereskedelmi Marketingben

ISTUD Business School
Campus Nappali 1 év November 2018 Olaszország Stresa

A mester azért született, hogy alapos és szilárd tudást teremtsen a forgalmazási csatornákról és a marketing- és értékesítési politikájukhoz kapcsolódó operatív mozgatórugalmáról. A cél az, hogy szoros kapcsolatot alakítsanak ki a fiatalok és a különböző termékszegmensekhez tartozó vállalatok között, a divattól a nagy kiskereskedelmi láncokig, hogy támogassák Olaszországban és a szakosodott láncok, az e-kereskedelem és a márkák erős terjeszkedését. kezelje az új terjesztési dinamikát. [+]

Mester a kiskereskedelmi marketingben

A mester azért született, hogy alapos és szilárd tudást teremtsen a forgalmazási csatornákról és a marketing- és értékesítési politikájukhoz kapcsolódó operatív mozgatórugalmáról. A cél az, hogy szoros kapcsolatot alakítsanak ki a fiatalok és a különböző termékszegmensekhez tartozó vállalatok között, a divattól a nagy kiskereskedelmi láncokig, hogy támogassák Olaszországban és a szakosodott láncok, az e-kereskedelem és a márkák erős terjeszkedését. kezelje az új terjesztési dinamikát.

A Mester erőssége intenzív és gyakorlati képzés, amely azonnal belép a vételi és eladási, e-kereskedelmi, vizuális merchandising, export menedzsment, kategóriamenedzsment, instore marketing, kereskedelmi marketing, üzleti elemzéssel foglalkozó cégbe.... [-]


Mestere Marketing (mmktg)

University of Auckland Business School
Campus Nappali 18 hónapok September 2018 Új-Zéland Auckland

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a marketing. Diplomások kapnak megbecsülésére [+]

A Master of Marketing egy 18 hónapos tanfolyam mester szak célja, hogy segítsen, hogy fejlesszék a készségek és ismeretek szükségesek, hogy folytassa a pályafutását a marketing. Diplomások kapnak felmérték a mai marketing és a globális környezet és a képesség, hogy azonosítsa a piaci lehetőségeket, és kidolgozza a megfelelő marketing stratégiák.

Karrier kilátások

A Master of Marketing, diplomások lesz felszerelve a készségek és ismeretek szükségesek a karrier a marketing és kommunikációs ipar. A diákok folytatja a pályafutását a vállalati, a tanácsadás, illetve a piaci elemzés, többek között lehetőség.

Képzési szerkezet

A Master of Marketing egy 18 hónapos, 240 pontból álló programot vizsgált hat negyedévben. Meg fogja tanulni az alapvető üzleti tanfolyamok, mielőtt folytatná egy sor speciális Marketing kurzusok, amelyek középpontjában a mai marketing gyakorlat, piaci elemzés, branding és stratégia, valamint a menedzsment.... [-]


Mester A Fashion Marketing - A Stratégia A Branding

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Nappali 1 év January 2019 Olaszország Milan

18. kiadás - A Fashion Marketing Master - A Stratégia és a Branding segítségével a szakemberek képesek szembesülni a világ új kihívásaival a gyors és állandó fejlődésben. A kurzus különösen a divat marketing menedzsment legfontosabb aspektusainak tanulmányozására, a kommunikációs technikákra összpontosítva - a helymeghatározási stratégiák és a márkairányítás szempontjaira összpontosítva - az identitás és a fogyasztói igények figyelmen kívül hagyásával a digitális média elemzését. A kurzus olyan kreatív megközelítésen alapul, amely innovatív gondolkodást és új stratégiákat kísérel meg a térségben. Karrier lehetőségek - A posztgraduális hallgatók különböző divatszegmenseket vehetnek igénybe: Brand Management, Vállalati Marketing, Üzletfejlesztés, Forgalmazási és Kiskereskedelmi, valamint tanácsadó és kommunikációs ügynökségek. [+]

A Fashion Marketing Master - A Stratégia és a Branding segítségével a szakemberek gyorsan és folyamatosan fejlődni képesek az új kihívásokkal szembenézni. A kurzus különösen a divat marketing menedzsment legfontosabb aspektusainak tanulmányozására, a kommunikációs technikákra összpontosítva - a helymeghatározási stratégiák és a márkairányítás szempontjaira összpontosítva - az identitás és a fogyasztói igények figyelmen kívül hagyásával a digitális média elemzését.

A kurzus olyan kreatív megközelítésen alapul, amely innovatív gondolkodást és új stratégiákat kísérel meg a térségben.

Karrier lehetőségek - A posztgraduális hallgatók különböző divatszegmenseket vehetnek igénybe: Brand Management, Vállalati Marketing, Üzletfejlesztés, Forgalmazási és Kiskereskedelmi, valamint tanácsadó és kommunikációs ügynökségek.... [-]


Mester Az Export Menedzsmentben

GEMA Business School
Campus Nappali October 2018 Olaszország Rome

A Nemzetközi Export Menedzsment Mesterképzést a GEMA Business School tervezte és támogatta, és egy moduláris posztgraduális program, amelynek célja az export menedzserek és a nemzetközi marketing menedzserek új generációjának képzése, amelyek képesek arra, hogy a vállalatok és a vállalkozások ösztönözzék piaci részesedését a nemzetközi piacokon. [+]

A Nemzetközi Export Menedzsment Mesterképzést a GEMA Business School tervezte és támogatta, és moduláris posztgraduális program, amelynek célja az export menedzserek és nemzetközi marketing menedzserek új generációjának képzése, amely képes arra, hogy a vállalkozásokat és a vállalkozásokat a nemzetközi piacokon :

növelik azon országok számát, ahol a termékeket / szolgáltatásokat értékesítik, különösen a gyorsan növekvő piacokon;a nemzetközi piacokon értékesített termék / szolgáltatási sorok számának növelése a helyi kereslet struktúrájával összhangban;olyan új terjesztési stratégiákat fogad el, amelyek "közelebb kerülnek az ügyfélhez" a nemzetközi piacokon (pl. kereskedelmi fióktelepek, vegyesvállalat, helyi termelés).... [-]

Online Mester Marketing és Kommunikáció

Rome Business School
On-line Részidős 1 év Nyílt Beiratkozás Olaszország Rome Italy Online + 1 további

Csatlakozzon Európa legnagyobb nemzetközi üzleti iskolájához! A Rome Business School Marketing és Kommunikációs Mestere ideális választás azoknak a szakembereknek, akik világszínvonalú programot keresnek ezeken a témákon, nemzetközi sikeres pályafutás megkezdésére vagy megszilárdítására. [+]

A kezdő időpont: minden évben, márciusban és októberben.

A Rome Business School Marketing és Kommunikációs Mestere ideális választás azoknak a szakembereknek, akik világszínvonalú programot keresnek ezeken a témákon, nemzetközi sikeres pályafutás megkezdésére vagy megszilárdítására. Az oktatás színvonala, az Egyesült Államokban, Dubaiban vagy Európában folytatott nemzetközi szakmai gyakorlatok, valamint a pályafutás és a hálózatépítő szolgáltatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ez a program tökéletesen illeszkedjen azoknak, akik a munkaerőpiacon és a globális üzleti életben törekednek.

Cél címzettek

A mesterképzést mindenki számára tervezték, aki elsőként keresi a marketing és kommunikáció világát, vagy mindazoknak, akik már dolgoznak ebben a környezetben, de törekszenek a saját szakterületükre vonatkozó ismeretek bővítésére, mindezt strukturált környezetben . Azok a diákok, akik érdeklődnek a mesterképzésben való részvételre jellemzőek:... [-]


Okleveles Közgazdasági és üzleti - Marketing Specializáció

Erasmus School of Economics - Erasmus University Rotterdam
Campus Nappali 1 év September 2018 Hollandia Rotterdam

Megkülönböztető marketing programunk a legfrissebb ismeretek és legújabb technikák a közgazdaságtan és a marketing területén. Ez bizonyítékokon alapul, és mindent lefed a célpiac kiválasztásáról, a szegmentációról és a pozícionálásról, valamint a marketing hatékonyság számszerűsítéséről. Olykor olyan korban, ahol az elszámoltathatóság fontos, és ahol döntő fontosságú az adatok felhasználhatósága és rugalmassága az új médiumok fogyasztók elérése érdekében, az ESE marketing fokozata megszerzi Önt a többi diplomás előtt. [+]

Okleveles közgazdasági és üzleti - Marketing specializáció

Tökéletes jellegű program, amely felkészíti Önt a jövőbeli marketing kihívásokra

Megkülönböztető marketing programunk a legfrissebb ismeretek és legújabb technikák a közgazdaságtan és a marketing területén. Ez bizonyítékokon alapul, és mindent lefed a célpiac kiválasztásáról, a szegmentációról és a pozícionálásról, valamint a marketing hatékonyság számszerűsítéséről. Olykor olyan korban, ahol az elszámoltathatóság fontos, és ahol döntő fontosságú az adatok felhasználhatósága és rugalmassága az új médiumok fogyasztók elérése érdekében, az ESE marketing fokozata megszerzi Önt a többi diplomás előtt.... [-]


WSB Torun - Menedzsment és Jog: Nemzetközi Marketing és Menedzsment

WSB Torun
Campus Nappali Részidős 2 év October 2018 Lengyelország Torun + 1 további

Második fokú programjaink lehetővé teszik Önnek, hogy tovább fejlessze készségeit és kompetenciáit. Sok diákunk folytatja a második ciklusú programokat egy olyan területen, amely nem kapcsolódik közvetlenül a korábbi képzéshez. Ily módon jelentősen kiterjeszthetik szakértelmüket. [+]

Marketing Mesterek. WSB UNIVERSITY IN TORUŃ

Webhely: http://www.wsb.pl/english/program-offerings/torun/masters-programs/majors-and-specializations/management-and-law

Angolul tanítottTeljes időRészidőMásodik fokozatú (mester) programok

Második fokú programjaink lehetővé teszik Önnek, hogy tovább fejlessze készségeit és kompetenciáit. Sok diákunk folytatja a második ciklusú programokat egy olyan területen, amely nem kapcsolódik közvetlenül a korábbi képzéshez. Ily módon jelentősen kiterjeszthetik szakértelmüket.

Ez a tanulmányok területe, amely a tanulmányok második ciklusának innovatív programja. Ez egyesíti a tudást mind a menedzsment, mind a jog területén. Ez a két terület a kortárs vezető munkájának elengedhetetlen részének tűnik. A tanulmányok során többek között az üzleti menedzsment korszerű koncepcióiról, a stratégiai döntéshozatal elveiről és az üzleti vállalkozások működésére gyakorolt ​​hatásáról, az adminisztratív és polgári eljárásokról, valamint az üzletvezetési felelősség elveiről fog tanulni. Ezen felül a Nemzetközi Menedzsment és Marketing szakirányon belül a következő területeken szerez tudást és készségeket:... [-]


Master's Program Marketing

Umeå University, Umeå School of Business, Economics and Statistics
Campus Nappali 2 év September 2018 Svédország Umeå

Ez a program célja, hogy a hallgatók alapos ismerete a fogyasztói magatartás, a tudás az eszközök és technikák segítségével gyűjteni és elemezni információkat a fogyasztók és a versenytársak, és tapasztalattal rendelkezik a végrehajtó szintű döntéseket. [+]

Mester Marketing Program, 120 ECTS

A program célja, hogy a hallgatók alaposan megismerjék a fogyasztói magatartást, ismerjék azokat az eszközöket és technikákat, amelyek segítségével összegyűjthetik és elemezhetik a fogyasztókról és a versenytársakról szóló információkat, és tapasztalatokat szerezhessenek a végrehajtó szintű döntések meghozatalában a marketing menedzsment.

A program hangsúlyozza az analitikus technikák és gyakorlati tapasztalatok alkalmazását a marketinges stratégiák versenykörnyezetben történő kialakításában és megvalósításában az esetek kiegyensúlyozott felhasználásával, online szimulációval, statisztikai szoftvercsomagokkal és a tényleges terepmunka tapasztalattal.... [-]


Mester Az üzleti Menedzsment és Marketing

ESEM
Campus Nappali September 2018 Spanyolország Madrid

A szakmai program a nemzetközi szinten. Célja az emberek, akik vagy hívják, hogy elfoglalják a pozíciókat és funkcióit Kereskedelmi Marketing Managers vagy értékesítési ... [+]

A szakmai program a nemzetközi szinten. Célja az emberek, akik vagy hívják, hogy elfoglalják a pozíciókat és funkcióit Kereskedelmi marketing igazgatója vagy értékesítési

ESEM, 47 éves tevékenységét és fejlődését, az üzleti iskola szakosodott üzleti területeken a kereskedelmi és marketing, a felismerés, a nemzeti és nemzetközi vállalatok.

A mi tantermek és programok már több mint 20.000 diák az öt kontinensen.

Természetesen cél

Biztosítja a szükséges eszközöket az üzleti fejlődés. Ezek az eszközök szolgálják a kettős funkciója Értékesítési és marketing menedzsment.

Az elméleti módszertan - ESEM gyakorlatban a hallgató, amennyiben a adptación az új technológiák, a szükséges és igényelt ma egy poszt értékesítési, marketing és értékesítési vezetője.... [-]