Marketing Mesterképzések

280 Marketing Mesterképzés Összevetése

Marketing

Azok, akik szeretnének előre pályafutásuk, és akik már megkapták a főiskolai lehet találni megszerzéséhez mesterképzésre is logikus és hasznos következő lépés. A mester fokozat segít élesíteni az egyén fókusz egy adott területen, és felkészíti őket a további vizsgálat, ha szükséges.

Mi az a Master in Marketing és kommunikáció? Ez egy szak, amely lehetővé teszi a résztvevők, hogy felfedezzék, hogy a világ körülöttük kommunikál, valamint a leghatékonyabb módja a relé üzenetet különböző közönséget. Nem csak a diákok tanulmányi jelenlegi marketing és kommunikációs stratégiák, de ők is szert éles elemző készség, üzleti ismereteket és megértése marketing befolyásolja a különböző gazdaságokban. Elvégzése után ilyen mértékű diplomások képesek fejleszteni és végre hatékony marketing kampányok és beszédek.

Van néhány különböző előnyöket kitöltésével Master in Marketing és kommunikáció.Interdiszciplináris fogalmak segítségével a végzett hallgatók válni sokoldalú dolgozók. Ez segíthet azon egyének fenntartani ügyességgel a munkaerőpiacon.

Vannak különböző tényezők, amelyek hozzájárulnak a megszerzés költségei ilyen mértékű. Bizonyos tényezők, mint például az átlagos költsége az intézmény, a földrajzi elhelyezkedés, valamint attól, hogy tanulmányozza online, vagy az egyetemen mind szerepet játszanak a döntés a végső árat.

Az ilyen mértékű biztosít a különböző karrier lehetőség közül választhat. Pályakezdő dönthet úgy, hogy a játéktérre, a marketing és a munka gyakorlatilag bármilyen típusú üzleti. Nagyvállalatok, kisvállalkozások, non-profit, kiskereskedelmi üzlet és több folyamatosan szüksége van a marketing szakemberek. Magánszemélyek is dönt, hogy csatlakozni marketing cégek vagy saját vállalkozás indítására. Azok, akik élvezik a beszélő szempontja is fontolóra folytat pozíciót a film és a média területén.

Ha van egy ajándék marketing vagy szeretik kommunikál másokkal, ez a fokozat érdemes figyelembe venni. Keresse meg a programot az alábbiakban és a kapcsolattartó közvetlenül a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.

Mutass többet

Master Of International Marketing (MIM)

Hult International Business School
Campus Nappali 1 év August 2018 Amerikai Egyesült Államok San Francisco Boston Egyesült Királyság London Egyesült Arab Emírségek Dubai Kína Shanghai New York Cambridge + 9 további

Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing mértékben felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön. [+]

Marketing Mesterek. Get szerelve a marketing készségek van szüksége, hogy kitűnjön a globális piacon. Ahogy a vállalatok meg, hogy kínálatukat a globális piacon, Hult egyéves Master of International Marketing fokú felvértezi az Ön számára a stratégiai és executional marketing ismeretek szükségesek, hogy kitűnjön. Helyszínek Kezdje a Master of International Marketing Bostonban, Londonban, majd úgy dönt, hogy vizsgálja meg minden más két campus részeként Hult egyedülálló Global Campus forgás. A Master of International Marketing egy pillantásra Ki ez a program? A jelentkezőknek, akik a közelmúltban végzett egyetemet vagy főiskolát, valamint az egyének, akár három év szakmai tapasztalattal, akik szeretnék elindítani a karrier a marketing. Mit fogsz tanulni Mastering a marketing mix kritikusabb, mint valaha, a fogyasztók folyamatosan ki vannak téve egyre több online és offline tartalom. Master of International Marketing diákok megtanulják, hogyan hasznosítható a digitális marketing, közösségi média, marketing analitika, és a fogyasztói elkötelezettség stratégiák, hogy áttörje a zajt, és mérhető hatást gyakorolt ​​az üzleti célokat a marketing. Miért Hult? Marketing gyorsan változik, és egy üzleti iskolába kell egyformán ügyes lépést tartani. Hult egyike volt az első üzleti iskolák kínálnak Mester Digital Marketing, és bár a fő összetevői az ilyen fokú azóta építeni a Master of International Marketing program, az a tény is, hogy HULT gyorsan forog, és szándékosan, hogy biztosítsa a diákok kapnak a legjobb marketing oktatás elérhető. Ezért a mi professzorok is szakértők egyaránt marketing elmélet és a marketing alkalmazása, néhány kezeli a saját marketing cégek, és mások lefutása jelentős marketing kezdeményezések találkozunk. Tanterv Core tanfolyamok képezik a... [-]

Mester Fokozatot Reklám

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Campus Nappali 10 hónapok September 2018 Olaszország Milánó

Tíz rendkívüli hónap. Tíz felső szintű hivatalok az osztályban, egy havonta, azok legfontosabb adatait. Tíz egyedi lehetőséget, hogy megtanulják közvetlenül a főszereplők. Mester Raffles Milan. Végül valaki gondolt. A monolit omladozik. A reklám keresi az új lehetőségeket, hogy elérje az embereket, akik jobban összpontosított, és felkészült, mint a múltban. Egyszer volt egy csomó pénzt, és kevés erőforrást. Ma van pontosan az ellenkezője, és a tömör szabályokat és módszereket a múlt, hogy gyorsan ugrik egy reklám, ami folyékony, hogy beleférjen minden fronton által rendelkezésre bocsátott technológia. [+]

Tíz rendkívüli hónap. Tíz felső szintű hivatalok az osztályban, egy havonta, azok legfontosabb adatait. Tíz egyedi lehetőséget, hogy megtanulják közvetlenül a főszereplők. Mester Raffles Milan. Végül valaki gondolt. Miért? A monolit omladozik. A reklám keresi az új lehetőségeket, hogy elérje az embereket, akik jobban összpontosított, és felkészült, mint a múltban. Egyszer volt egy csomó pénzt, és kevés erőforrást. Ma van pontosan az ellenkezője, és a tömör szabályokat és módszereket a múlt, hogy gyorsan ugrik egy reklám, ami folyékony, hogy beleférjen minden fronton által rendelkezésre bocsátott technológia. szakmai lehetőségek Nem állítunk elő előadók elméleti utakat épített máshol, mások által, de aktív tolmácsok, hatékony, felelős, tudja, hogy az összes fejlődési szakaszban az a gondolat, a rövid, hogy a színpadon a kiállító és gyűjtő visszajelzést. A végén természetesen a diákok dolgoznak a nagy nemzetközi és nemzeti csoportok, szolgáltató cégek, tanácsadó cégek, valamint a nem kormányzati szervezetek és kutatóintézetek. Tehát hogyan lehet őket venni a kihívást, és saját vállalkozás indítására. Ki A kurzus célja a hallgatók egy főiskolai diplomát és / vagy szakmai tapasztalat kérdéseiben arculattervezés, reklám, kommunikáció és marketing, és általában mindazoknak, akik úgy vélik, hogy a kommunikáció érvényes pályaválasztás és egy erős önálló fejlesztési eszköz. A résztvevők a másolás író, művészeti vezető és a számla a holnapi szervek, hanem a jövőbeni kommunikációs vezetők cégek. program Ha azt szeretnénk, hogy a főhős, tanul a főszereplők. A diákok a lehetőséget, hogy teljes Tekintettel az új építési rendszerek márka, működik egymás mellett a szakemberek, hogy a meghajtó a piacon. Között a kommunikációs technikák támogatása a... [-]

Mester A Marketing, A Kommunikáció és Az új Média

Bologna Business School
Campus Nappali 12 hónapok December 2017 Olaszország Bologna

A Master in Marketing, kommunikáció és New Media egy teljes munkaidőben program tanítják teljes egészében angol nyelven, amelyek célja, hogy felkészítse diplomások minden fegyelem kezelni a módszerek és technikák mind a hagyományos és a digitális média iparág jelenleg egy folyamatos forradalom. Alumni ennek mester van hely 96% -a 6 hónapon belül. [+]

Marketing Mesterek. A Mester marketing, a kommunikáció és az új média egy teljes munkaidőben program tanítják teljes egészében angol nyelven, amelyek célja, hogy felkészítse diplomások minden fegyelem kezelni a módszerek és technikák mind a hagyományos és a digitális média iparág jelenleg egy folyamatos forradalom. Alumni ennek mester van hely 96% -a 6 hónapon belül. Bővülése révén a mobil eszközök minden nap, egyre több és több ember a világon kapcsolódni az egész közösségi média: Twitter 320 millió aktív felhasználó havonta, Instagram 400 millió Google+ 540 millió, a YouTube és a Facebook 1 milliárd 1600000000. Tanúi lehetünk több, mint egy technológiai forradalom, ez egy mély társadalmi-kulturális átalakulás. A vállalatok a világ minden tájáról több mint folyamatosan növekszik az általa befektetett összeget az online hirdetési csatornákat, hogy javítsák a kapcsolatot a fogyasztók és az üzleti szféra. Partnereinkkel IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, a Google, a GroupM, az IBM és a WPP, ez mester fokozatot biztosít a hallgatók a képesítések és készségek kezdeni a vezetői vagy tanácsadói karrier a területen a digitális kommunikáció. Ez a nemzetközi program a diákok a világ minden tájáról, és a kar tagjai professzorok, a vezetők és a vállalkozók, zajlik az egyedülálló hangulatot egy 16. századi villa a hegyekben környező Bologna. Hála munkálatok, vállalati projektek és a mester előadások, a diákok lépni a legfontosabb fogalmakat a digitális korszakban: a részt vevő, létrehozása és megosztása tartalmat. Végén a képzés, a Mester arra a következtetésre jutott egy gyakorlat. A Mester egy befektetés. A megtiszteltetés hitel ÚT... [-]

Mester Diplomát Marketing és üzleti Menedzsment

EAE Business School
Campus Nappali 1 év April 2018 Spanyolország Barcelona Madrid + 1 további

A Full Time Master Program Marketing és Kereskedelmi kezelése EAE Business School kínál a szakértelem és a vezetési ismeretek, hogy ... [+]

Mester a Marketing és értékesítési menedzsment

A marketing a termékek és szolgáltatások szembesülnek az egyre igényesebb fogyasztók és az új értékesítési csatornák. Az új információs technológiák felvillanyoz minden piaci szereplő dominálnak szolgálja, hogy versenyképes válasz a globális környezet és a helyi idő szerint.

A Full Time Master Program Marketing és Kereskedelmi kezelése EAE Business School kínál a szakértelem és a vezetési ismeretek fejlesztésére az értékesítés terén képes vezérelni a lehetséges forgatókönyveket.

 

Fejlesztése révén a program célja, hogy megvalósítsa az alapok célkitűzéseit amental következő rendelkezés lép: ... [-]


Masters In Marketing Research

OBS Business School
Campus Nappali Részidős 12 hónapok May 2018 Spanyolország Barcelona Madrid + 2 további

A Masters in Marketing Research and Analysis OBS vásárlók megtanulják, hogy dolgozzon ki és kezeli az információt; kutatást, hogy megértsük, és megtanulják, hogy megfeleljen. Tanulni a technikákat gyűjtése és elemzése marketing adatok alapján azonosítja a piaci szegmensben. A Master in Marketing Research is sor kerül különböző online találkozók ... [+]

Marketing Mesterek. Masters in Marketing Research Az információs társadalom, amelyben élünk, fejlesztése és megfelelő felhasználása minőségi információt jelenthet a kulcs versenyképes versenytársakkal szembeni előny. Meg kell értenünk, hogyan befolyásolják a társadalmi, kulturális és pszichológiai jellemzői a fogyasztók számára a döntéshozatalhoz és vásárlási szokásait. A végső cél az irányítási és információs összhangba kell hozni maxima marketing találkozik, és megfelelnek az igényeinek és kívánságainak a felhasználók és a fogyasztók számára. Ez magában foglalja, akinek alapos ismeretekkel a viselkedését, motivációit, milyen hatások alatt áll, a preferenciák és megítélések. Az Masters in Marketing Research és az Ügyfél elemzés OBS megtanulják, hogyan kell fejleszteni és kezeli az információt; kutatást, hogy megértsük, és megtanulják, hogy megfeleljen. Tanulni a technikákat gyűjtése és elemzése marketing adatok alapján azonosítja a piaci szegmensben. A Master in Marketing Research is sor kerül különböző online találkozók felsővezetők, aki bemutatja tapasztalattal a tervezése és irányítása kutatási projektek marketing és webszemináriumok az eszköz szállítók az iparágban. Állásajánlatok Néhány karrier lehetőség közül lehet választani, hogy többek között a következők: kutatási igazgató Igazgatója fogyasztói betekintést Projektmenedzser, fiók ügyvezető Market elemzője kutatási vállalkozások Fiók tervezés reklámügynökségek stratégiai tervezés a nagy cégek Brand menedzsment nagyvállalatok Marketing menedzsment médiavállalatok és a reklám Consumer Insights elemzője elemzés stratégiák kutatási tanácsadó Célkitűzések a Mester a Marketing Research és az Ügyfél elemzés Milyen célokat fog kapni? Megértése a folyamatok a marketing kutatás, hogy meghatározza azokat a lehetőségeket és problémákat marketing termékek és szolgáltatások; segít megoldani problémákat, és így támogatást nyújt abban, hogy a gazdasági döntéseket. Ismerje meg, hogy tervezni és dizájn marketing... [-]

Mester A Marketing, A Turizmus Marketing és Bevételek Kezelése

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus Részidős October 2017 Spanyolország Barcelona Madrid

A Master in Marketing, Turizmus Marketing és Revenue Management az egyetlen mester Spanyolországban, amely megfelel a következő két pontot. Jelenleg nincs más iskola, hogy a vonatok főiskolai hallgatók vezetői a szektorban, és hogy ezt az azonos eszközök által használt legtöbb vállalat. Minden tanfolyam egy teljesen gyakorlati fejlesztési professzionalizációval összpontosított diák [+]

Master in Marketing, Turizmus Marketing és Revenue Management Az idegenforgalmi szektor általában, és a szálloda különösen tapasztalható gyors átalakulás a marketing területén, a forgalmazás és értékesítés. Kell az új online eszközök kulcsfontosságú kezelni a szállodák. A magas versenyképességére környezet megköveteli a szám az igazgató e-kereskedelmi és az igazgató a Revenue Management kulcspozíciót a jelenlegi vendéglátó iparban. A Master in Marketing, Turizmus Marketing és Revenue Management az egyetlen mester Spanyolországban, amely megfelel a következő két pontot. Jelenleg nincs más iskola, hogy a vonatok főiskolai hallgatók vezetői a szektorban, és hogy ezt az azonos eszközök által használt legtöbb vállalat. Minden tanfolyam egy teljesen gyakorlati fejlesztési professzionalizációval összpontosított diák Miért érdemes a Mester: Minden tanár ipari vezetők tudják, első kézből a valóság az ágazat és osztályok teljesen professzionalizációja. Gamification: A téma az Revenue Management tanítják keresztül szimulációs rendszer üzleti játék. Annak érdekében, hogy a hallgató a gyakorlat végző vállalkozás egy szálloda és dolgozó társaikkal azonos helyzetben előforduló valós környezetben. Választható Google Minősítési: a diákok, akik szeretnének is kap igazolást googleads ingyenes program, és további utat. teljes mértékben összhangban van a jelenlegi igényeinek szállodaipar programot. teljesen professzionalizációja és gyakorlati jövőkép: A program célja, hogy megszerzése alkalmazott készségek kiválóan át mélyülő eszközök és helyzetek által okozott tanár a szektor támogatásával valós eseteket. Sok szemináriumok és előadások a munkaeszközök vezető cégek. Coaching ciklus: A mesterképzésben részt vevő hallgatók vehetnek részt Cycle Ostelea coaching, ötvözve csoportos foglalkozások a különböző területeken, mint például az érzelmi edzés vagy családi coaching. Előadások, hálózati és látogatások cégek vezetői a szállodák, vendéglátó... [-]

Mester Vizuális Márkadesign

Domus Academy
Campus Nappali 12 hónapok January 2018 Olaszország Milánó

A Mester Vizuális Márkadesign, akkor kapnak a készségeket azonosítani a vállalat alapvető eszközei. Művelni egy mély megértése a termék, és a legjobb módja annak, hogy kommunikálni az értékeit, mind a fizikai és a szociális média világa. Ahhoz, hogy mindezeket egy egységes márka látás, hang, és a környezet. [+]

Marketing Mesterek. Képzeld el. Szimbolizálja. Szintetizálni. A koncepció a branding alakult messze túl cég logók és színek. Ma, branding elfogadott több tudományágak, a vizuális tervezés a sound design; re mesemondás, hogy a fogyasztói pszichológia a marketing. Branding a létrehozása egy gazdag és vonzó környezet, amely megragadja a fogyasztók figyelmét, és hozza őt a márka világszerte megosztani értékeit, és lesz egy informális támogatója a márka. Ez egy hang, egy hang, egy integrált elképzelés alakult a szinergia megvalósítása a kutatás, a tervezés, a narráció, grafika, zene, és így tovább. Ban,-ben Mester Vizuális Márkadesign, Akkor kapnak a készségeket azonosítani a vállalat alapvető eszközei. Művelni egy mély megértése a termék, és a legjobb módja annak, hogy kommunikálni az értékeit, mind a fizikai és a szociális média világa. Ahhoz, hogy mindezeket egy egységes márka látás, hang, és a környezet. Közönség A program célja a jelöltek egy első szintű diplomát vizuális és grafikai tervezés, design, kommunikáció, marketing, illetve a kapcsolódó tudományágak. Eredmény Ez alatt a szak, a diákok: Mutatnia, hogy képes olyan innovatív vizuális branding fogalmak, forgatókönyveket, és megoldásokat sokféle különböző cégek, iparágak és szervezetek. Hatékonyan kommunikálni fogalmak, módszerek, és a design javaslatok révén a különböző technikák, beleértve a képi, verbális, és a prototípus. Program A Mester Vizuális Márkadesign célja alkotnak a vizuális márka tervezői és dinamikus márka vezetői, akik innovatív, jövőbe, sokoldalú, közvetlen és hatékony. A program workshop-alapú, támogatja szemináriumok, előadások, útmutatók, és a terepmunka. Ipari szakemberek, a tanfolyam vezetője, és a projekt vezetői útmutató hallgatók segítségével egyéni coaching és a projekt mentori. A program... [-]

Mester A Marketing és A Kommunikáció

Rome Business School
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 1 év March 2018 Olaszország Róma + 1 további

Csatlakozz a legtöbb nemzetközi üzleti iskola Európában! A kiválóság, gyakornokok, 140 ország hallgatói, a karrier-szolgáltatás, a nemzetközi hálózatépítés és még sokan mások is profitálnak szakmai és személyes fejlődéséhez. Tanítási képletek minden igényt. [+]

UTOLSÓ Ösztöndíjak, jelentkezz most!

A Római Üzleti Iskola Marketing és Kommunikációs Mestere ideális választás azoknak a szakembereknek, akik világszínvonalú programot keresnek ezeken a témákon, nemzetközi sikeres pályafutás megkezdésére vagy megszilárdítására. A tanítás színvonala , fizetett nemzetközi szakmai gyakorlatok, 2 tanulmányutak Párizsban és Barcelonában, valamint a mindennapos karrier- és hálózatépítési szolgáltatások mind hozzájárulnak ahhoz, hogy ez a program tökéletesen illeszkedjen azoknak, akik a munkaerőpiacon és a globális üzleti életben törekednek. A kezdő időpont: minden évben, márciusban és októberben.

Cél címzettek ... [-]

Master in Brand Management

Macromedia University of Applied Sciences
Campus Nappali 3 - 4 félév March 2018 Németország München Berlin Region + 1 további

Brand Management tanítja a diákok, hogyan kell kombinálni irányítás a kreatív tervezés és felkészíti őket a vezetői szerepek és feladatok közötti márka fejlesztése, a marketing kommunikáció és a design funkcióit. [+]

Marketing Mesterek. Szeretné, hogy megértsék a valódi üzleti értéket a márkák? Strukturális változások a mai népesség és a digitalizálás a társadalom olyan új márka menedzsment ismeretek. Digitális branding képez új alapvető kompetencia az ügynökségek és vállalatok számára. Brands fontos szerepet játszanak az üzleti életben és a társadalomban. A diákok szakosodott márka menedzsment megtudjuk aktuális brand menedzsment kérdések, és átveheti a figyelmet egymáshoz való márka, amely a komplex márka architektúra. [-]

Mester Az Internet Marketing és A Digitális Stratégia

Escuela de Negocios y Dirección
Campus Nappali 1 év October 2017 Spanyolország Madrid

A Mester Internet Marketing és a digitális stratégia célja, hogy a hallgatók a legfontosabb ismeretek és készségek fejlesztése a sikeres karrier a digitális környezetben. [+]

MASTERS kezelni a vállalati marketing 2.0 A digitális gazdaság olyan tényező, állandó változás és az innováció. Folyamatosan új környezet, új technikai megoldások új üzleti modellek, az új módon kommunikálni az ügyfelekkel meg. Ebben a helyzetben, a meghatározása a vállalati stratégiák és marketing vannak elhelyezve, amely kulcsfontosságú az üzleti fejlődés. A domain a kommunikáció média, hogy mi biztosítja technológiák és az internet, a jelenlegi módon kommunikál a vevő, az értékesítés a digitális média, ... Ezek egy részét a kulcskompetenciák területén a mester szakmai XXI. A Mester Internet Marketing és a digitális stratégia arra törekszik, hogy felkészítsen a legfontosabb ismeretek és készségek fejlesztése a sikeres karrier a digitális környezetben. Digital Marketing Terv Felépítése a digitális marketing tervet. Célkitűzések meghatározása és a célközönség. Ütemezése intézkedéseket. Definiálása KPI. Mutatókat. Jövedelmezőségi elemzés (ROI). Azt Digital Advertising: Search Engine Optimization - SEO Működés a keresőmotorok. Célkitűzések, a honlapon. Tervezés SEO kampányt. Tényezők helymeghatározás SEO Költségvetést. Elemzés a SEO kampány. Digital II hirdető: Search Engine Marketing - SEM SEM. Search Engine Marketing. alapokat. Google Adwords I. Google Adwords II. Reklám Digital III Tervezési és beszerzési digitális média. Bejövő marketing. Reklám a társadalmi hálózatok. E-mail marketing. Affiliate marketing. Kijelző és dúsított reklám. programadó reklám. Retargeting. Mobil marketing. Tartalmi marketing. Gamification és Advergaming Landingpages létrehozása és optimalizálása. Kampány elemzés és jövedelmezőség elemzése. Ügyfélkezelés kapcsolati marketing. Felhasználói élményt. Management és a szociális hálózatok stratégia Facebook. Iwiw. Twitter. Youtube. Google +. grafikai társadalmi hálózatok. Egyéb. Online Reputation Management Szociális Branding. Management márka online. Online hírnevét. Tervezze online hírnevét. Online hírnév válság... [-]

Mester Kreatív Reklám

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Campus Nappali 1 év October 2017 Olaszország Milánó

A Mester Creative Advertising közös kezdeményezése között NABA és Media Design School Auckland, Új-Zéland. Ez az egyéves mester program középpontjában az innovatív és hatékony hirdetési technikák, hogy az ügyfelek gondolkodás, beszéd-és vásárlás. A képzés magában foglalja az összes média, ahol a reklám megjelenik-re írott sajtó, rádió és televízió a webes és közösségi média. [+]

Marketing Mesterek. 5 ÖSZTÖNDÍJ talál gazdára SCHOLARSHIP VERSENY kreatív reklám. Határidő: május 12 A Mester Creative Advertising közös kezdeményezése között NABA és Media Design School Auckland, Új-Zéland. Ez az egyéves mester program középpontjában a hatékony és innovatív reklámozási technikákat az ügyfeleket gondolkodás, beszéd-és vásárlás. A képzés magában foglalja az összes média, ahol a reklám megjelenik-re írott sajtó, rádió és televízió a webes és közösségi média. Majd előkészíti, hogy adja meg a kreatív osztályai reklámügynökségek a tanulás, hogyan kell megoldani a problémákat kreatívan és hogyan közvetíteni ötleteit mások tömör és meggyőző módon. Mindkét alapvető életvezetési átruházható egész akárhány tudományok, különösen a kapcsolódó kereskedelmi kreativitás. Amellett, hogy egy Elismerő származó Media Design School, jogosult diplomások kapnak Akadémiai mesterképzésre által odaítélt NABA és a Nuova Accademia di Belle Arti, elismert olasz Oktatási Minisztérium, Egyetemi és Kutatási. Mintegy Media Design School Media Design School Új-Zéland legnagyobb megítélt magán felsőoktatási intézmény a kreatív iparágak. Az Auckland-alapú iskolai kínál speciális fok a feltörekvő kreatív területeken, beleértve a főiskolai diplomát 3D animáció, média design, vizuális Eeffects, játék művészeti és programozási játékot. Media Design School öregdiák mentek, hogy a foglalkoztatás a legnagyobb cégek, mint például a DreamWorks, a Pixar, BBDO, és a Saatchi & Saatchi, és ők dolgoztak a nagy produkciók, mint a The Hobbit és az Avatar. Tanterv Csoportok: Reklám, szociológia a kulturális folyamatok, a projekt tervezése, Art Direction, audiovizuális dokumentáció technikák, digitális Technológiák és Alkalmazások, integrált New Media. szakmai Perspectives Pályakezdő Master Kreatív reklám lesz az elméleti és a technikai képességek, hogy a különböző szakmai szerepek... [-]

Mester Fokozatot Kommunikációs és Politikai Marketing

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus Nappali 1 év September 2018 Spanyolország Madrid

Ez a program célja, hogy a friss diplomások diplomások területek politológia, marketing, újságírás, a jog vagy a nemzetközi kapcsolatok; és a szakemberek, az egyetemi diplomával és tapasztalattal rendelkezik a politika világa, akik szeretnének javítani a személyes készségek. [+]

CÉLOK: Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot: Ezek javítják a saját szakmai profil a politika területére. Ők fogják megszerezni stratégiákat és kommunikációs technikákat alkalmazzák őket a politikai jelöltek. A munka, mint tanácsadók választási kampányok vagy kormányzati kommunikáció Legyen szakemberek támogatása választási marketing tanácsadás, mint a munka, a szolgáltatás, a politikai osztály. Célozza meg: Ez a program célja, hogy a friss diplomások diplomások területek politológia, marketing, újságírás, a jog vagy a nemzetközi kapcsolatok; és a szakemberek, az egyetemi diplomával és tapasztalattal rendelkezik a politika világa, akik szeretnének javítani a személyes készségek. METODOLODÍA CESCOMPOL egy együttműködési központ a University of Alcalá de Henares (UAH), az egyik legrégebbi Európában. A tudományos tartalom a mester épül több generikus problémák (például a politikai kommunikáció) specifikus modulok (például az alkalmazás a kormány politikai párt és jelölt). A módszer alapja az elméleti és gyakorlati részből áll, hogy megszilárdítsa az összes megszerzett tudás és minden tartalma alkalmas mind Spanyolországban és Latin-Amerikában. A kar alkotja az aktív szakemberek és szakértők a saját modulokat, tapasztalattal rendelkező közrend, a kormányzati tervek, kommunikációs stratégiák és kampányok. ÉRTÉKELÉS Megszerzése végleges cím alá leküzdéséhez minden mester modulok és a fejlesztés a diplomamunkám. KVALIFIKÁCIÓ MEGSZERZÉSE MBA, a University of Alcalá de Henares mester által CESCOMPOL AGENDA Politika, polgárság és a politikai viselkedés Politikai forgatókönyvek és a választási rendszerek Alapelvei kommunikációs politikája Politikai kommunikáció menedzsment: az intézményi kapcsolatokért és Public Affairs Kommunikációs offline és online hálózatok: Social Media Management Politikai marketing és fényképek kezelése Személyes vezetés és beszéd Politikai tanácsadás: Design and Management A választási... [-]

Mestere A Luxus Menedzsment, Az Innováció és A Márkaépítés Róma, Olaszország

Swiss School of Management, Rome Italy
Campus Részidős 1 - 2 év October 2017 Olaszország Róma

Ez egyedülálló Master program egy a maga nemében. Abban különbözik a többi Luxury Management programok egy erős eleme parctical kérdések, átfogó nemcsak a vezetői oldalon, hanem innovatív módon, hogy új koncepció branding és értékteremtés. Vállalati látogatások is megfontoljuk a programban. [+]

Mestere Luxus menedzsment, az innováció és a Branding

Annak ellenére, hogy a globális gazdasági válság, az értékesítés a luxuscikkek is hullámzó az egész világon. Több, mint egy szimbólum, luxuscikkek jelzi siker, előny, kiváltság, íz és az álmok. A luxus piacon támaszkodik a vezetők, hogy megértsék, steward, és a nő ezt az egyedülálló szektorban.

A Master in Luxury Management, az innováció és a Branding tervezték különösen a diákok törekvő karriert a luxus menedzsment területén a mai dinamikus globális piacon.

Megértése a dinamika és sajátosságai a luxus menedzsment kifizető különleges figyelmet, hogy a jövőben a hangsúly a Master.... [-]


Mester Program A Marketing, A Szolgáltatások és Kommunikációs Menedzsment

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Nappali 18 hónapok September 2018 Svájc St.Gallen

A Mester Program Marketing, Szolgáltató és Kommunikációs Management (MSC) egy egyedülálló kombinációja alapvető vezetői tudományágak és a piacok és üzleti modellek az érintett iparágakban. Ezzel a koncepció, az MSC meghaladja a klasszikus fogalmak marketing. [+]

 

Célok:

Vevői érték - a cél a fenntartható vállalati menedzsment

A globalizált világban a fenntartható vállalati érték csak akkor jöhet létre a meggyőző termékek és szolgáltatások az ügyfelek számára, akik a figyelem középpontjába. Marketing ezen vonalak mentén koncentrál lehető legmagasabb ügyfélközpontúság a termékek és szolgáltatások. Ez az integratív szemlélet, amely túlmutat a klasszikus marketing az, amit a Mester Program Marketing, Szolgáltató és Kommunikációs Management (MSC) elkötelezett: a program egyesíti az összes menedzsment tudományok hogy vegyék csapágyak az ügyfelek és egyesíti őket a piacok és üzleti modellek helyi ipar. ... [-]


Nemzetközi Mester A Többcsatornás Marketing Menedzsmentben (im4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus Nappali 12 hónapok September 2018 Olaszország Milánó

A Nemzetközi Mester többcsatornás Marketing Management egy olyan program, melynek célja, hogy egy szilárd háttér kihívásainak kortárs értékesítési gyakorlat: a digitális marketing, mobil marketing, a nem-konvencionális marketing, többcsatornás kommunikációs, mennyiségi és (nagy) adatvezérelt marketing, illeszkedést márka menedzsment, a kreativitás és a tartalom marketing és adatelemzés, modellezés és az elszámoltathatóságot. [+]

Marketing Mesterek. A Nemzetközi Mester többcsatornás marketing menedzsment egy olyan program, melynek célja, hogy egy szilárd háttér kihívásainak kortárs értékesítési gyakorlat: a digitális marketing, mobil marketing, a nem-konvencionális marketing, többcsatornás kommunikációs, mennyiségi és (nagy) adatvezérelt marketing, illő között márka menedzsment, a kreativitás és tartalmat marketing és adatelemzés, modellezés és az elszámoltathatóságot. Ez a marketinges master egy szilárd elméleti hátteret egyaránt megfelel a valós üzleti helyzetnek folyamatos alkalmazásával a világszínvonalú partnereknek köszönhetően, nemzetközi perspektívát tartva, de bemutatja a Made in Italy sajátosságait és egyediségét is. Az IBM-vel való egyedi együttműködésnek köszönhetően az UM McCann, a Nielsen és a Rulex diákok közvetlen kapcsolatot tartanak a vállalatnál üzleti szemináriumokon, előadásokon, workshopokon és üzleti játékokon keresztül. A TANFOLYAM CÉLJAI A mester célja, hogy fejlessze a jelöltek: Az a képesség, tervezése és igazgatása értékes vásárlói élményt (különös érzékenységgel, amelyet az állandó kapcsolatot az olasz és a multinacionális vállalatok élen jár a tapasztalati marketing); Az a képesség, hogy kihasználják a lehetőségeket a kommunikáció, promóció és a forgalmazás az IKT által lehetővé és a nagy adat; Az a képesség, hogy dolgozzon ki marketing elszámoltathatóság érdekében, hogy mennyiségileg és hatékonyan mérni visszatér a marketing befektetések; A vezetői készségek és a kreativitás összekapcsolódásának képessége, együttműködve a műveletekkel, a K + F-vel és a Finance & Control-szal a fenntartható innovációk fejlesztése és az ügyfélkapcsolatok folyamatos javítása érdekében; A nemzetközi piacok körülményeinek megértése, kihívások és lehetőségek az elkövetkező években. A multikannel marketing menedzsment nemzetközi mestere a MIP Politecnico di Milano 12 hónapos mesterképzési programja, melynek célja a marketing menedzsment szempontjából releváns... [-]