Marketing Mester Belgiumban

Marketing Mesterek Megtekintése Belgiumban 2019

Marketing

A master 's diplomát egy posztgraduális tudományos fokozat. Egy már rendelkeznie kell egy egyetemi diploma, hogy alkalmazni kell a mester 's program. A legtöbb mester 's szak lenne szükség a diákok, hogy töltsenek ki egy mester ' s dolgozat vagy kutatási papírt.

A marketing és kommunikáció képzések során a hallgatók megtanulják, hogyan hozzanak létre piackutatáson alapuló marketing terveket a piaci elveket szem előtt tartva. A marketing és kommunikáció tantárgyak általában okleveles képzések vagy diplomás képzések keretében is elvégezhetők. A további kurzusok során a diákok betekintést nyernek abba is, miként segítheti a fogyasztói szokások és a piaci trendek ismerete egy adott márka arculatának kialakítását.    

Az egyetemi oktatás, hogy felső szinten leginkább az oktatási rendszer, a belga, a kormány nagyobb hangsúlyt kell fektetniük, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a diákok életének is olyan egyszerű, amennyire lehetséges, a hitel és a támogatások programokat. Kínálnak szponzorok a nemzetközi diákok a szegény és sérülékeny háttérrel, akik szeretnének tanulni ebben az országban.

A Legjobb Marketing Mesterképzések Belgiumban 2019

Mutass többet

Mester européen kommunikáció, spécialité stratégies publicitaires et communication numérique

INEAD
On-line 2 év Nyílt Beiratkozás Belgium Belgium Online

Mester Européen ** délivré par la Fédération Européenne des Ecoles (FEDE) - Association Régie par le droit Suisse (CCS.art 60-79). Le Mester Européen est un diplôme européen Valide par l'IACBE (Nemzetközi Közgyűlés kollégiumi Business Education) qui est un organisme d'akkreditációs américain. [+]

UNE képződés, DES objectifs Mesurer ses connaissances et ses capacités à l'Europe comprendre Maîtriser les fondamentaux en marketing, a kommunikáció és publicité Comprendre droit de la marque, des sociétés et des consommateurs Appréhender la stratégie globale de kommunikációs et son káder juridique Approfondir la kommunikáció webes et les nouveaux Médias

UN tevékenységcsoport Chef de publicité on line Responsable Mots clés Chef de projet szerkesztői Webmaster szerkesztői Chef de projet internet reklámmenedzser Traffic manager Planneur Stratégique, webplanner Chef de produit multimédia Responsable partenariatResponsable többmédiás responsable szerkesztői ... [-]

Európai Mester Menedzsment és hirdetési stratégiák

Ecole Supérieure Ouverte à Distance
On-line Nappali Részidős 2 év Nyílt Beiratkozás Belgium Belgium Online + 1 további

Ön megtanulja az a stratégia kérdései Marks (erős verseny terén a kreativitás és a láthatóság a neten), hogy megfeleljen a követelményeknek a piacok és a mai társadalom. [+]

Ön megtanulja az a stratégia kérdései Marks (erős verseny terén a kreativitás és a láthatóság a neten), hogy megfeleljen a követelményeknek a piacok és a mai társadalom.

Saját profil

Kar hallgatás, a párbeszéd és a kapcsolat, érzékenysége a digitális világban, elsajátítását szociális média, a kreatív és meggyőző.

Megszerezni az alábbi tulajdonságok:

Azonosítani hogy további média stratégiák Hogy a választás között, nem a média technológia Létrehozza a médiatervezés Tudja, hogyan kell programozni a reklám beruházások Értsék meg a különböző szakaszaiban a grafikus lánc Hogyan válasszuk ki az audiovizuális produkciós iroda Fejleszteni kell a kommunikációs stratégia Mester a különböző típusú kommunikációs A tudás a jogi vonatkozásairól kapcsolódó szakmák közlés Védelme a digitális identitás Tervezz egy digitális stratégia A kísérleti projekt során több szereplő, a Web ... [-]

Mesterek marketing menedzsment

Vlerick Business School
Campus Nappali 1 év September 2019 Belgium Ghent

Légy pragmatikus, eredményorientált marketingszakember az intenzív marketing menedzserképzésben. Csatlakozzon diákjaihoz a valódi üzleti problémák megoldásában, szoros együttműködésben a vezető cégekkel. [+]

Légy pragmatikus, eredményorientált marketingszakember az intenzív marketing menedzserképzésben. Csatlakozzon a hallgatókhoz a valódi üzleti problémák megoldásában szoros együttműködésben a vezető cégekkel, mint a Coca-Cola, az Unilever és a Telenet.

Látogasson el az élvonalbeli marketingvállalatokhoz Belgiumban és Írországban , például a LinkedIn, a Google és az Oracle. Gyakorolja a készségeket egy intenzív 3 hónapos piackutatási projekt során egy választott cégnél.

Ranked nr. 9 a QS World University ranglistán

A marketing menedzsment mesterei a Gent központjában, közvetlenül a városközpontban zajlanak, amely a középkori báj és a modern kreativitás tökéletes kombinációját mutatja.... [-]


Executive MS - Master of Science Marketing menedzsment

United International Business Schools
On-line Campus Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 1 - 3 év September 2019 Belgium Antwerp Brussels + 4 további

A tudományos naptár negyedéves rendszeren alapul (1 negyedév = 10 hét). A program rugalmas struktúrájának és moduláris tervezésének köszönhetően minden negyedév és minden időszak kezdetén különböző kezdési időpontok érhetők el októberben, novemberben, januárban, februárban, áprilisban, májusban, júliusban és augusztusban. [+]

A kezdő időpontok

A tudományos naptár negyedéves rendszeren alapul (1 negyedév = 10 hét). A program rugalmas struktúrájának és moduláris tervezésének köszönhetően minden negyedév és minden időszak kezdetén különböző kezdési időpontok érhetők el októberben, novemberben, januárban, februárban, áprilisban, májusban, júliusban és augusztusban. Minden egyetem ugyanazt a tudományos naptárat követi.

A program időtartama

A nappali tagozatos hallgatók 1 hónapos, 9 hónapos tanévre tehetnek szert, összesen 20 kreditenként háromnegyedre, vagy 12 hónapon belül a munkaterhelés terjesztéséig.

A részmunkaidős hallgatók mesterképzést szerezhetnek 2-3 tanévben, attól függően, hogy negyedévente megpróbálták-e a kurzusokat, a kurzusválasztást és a kurzustervezést; a tanfolyamok átlagos számának felét a teljes munkaidő kétszeresének felel meg. Minél rugalmasabb a munkaidő, annál több kurzus áll rendelkezésre a gyorsabb befejezéshez. A hallgatók részmunkaidősnek tekinthetők, míg negyedévente 6 vagy kevesebb kurzust próbálnak ki. A részmunkaidős tanulmányok csak a nemzeti útlevéllel vagy tartózkodási engedéllyel rendelkező hallgatók számára állnak rendelkezésre.... [-]


MIM - Nemzetközi Menedzsment Mester - Digitális Marketing

United International Business Schools
On-line Campus Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 9 - 36 hónapok September 2019 Belgium Antwerp Brussels + 4 további

A nappali tagozatos hallgatók 1 hónapos, 9 hónapos tanévre tehetnek szert, összesen 20 kreditenként háromnegyedre, vagy 12 hónapon belül a munkaterhelés terjesztéséig. [+]

A kezdő időpontok

A tudományos naptár negyedéves rendszeren alapul (1 negyedév = 10 hét). A program rugalmas struktúrájának és moduláris tervezésének köszönhetően minden negyedév és minden időszak kezdetén különböző kezdési időpontok érhetők el októberben, novemberben, januárban, februárban, áprilisban, májusban, júliusban és augusztusban. Minden egyetem ugyanazt a tudományos naptárat követi.

A program időtartama

A nappali tagozatos hallgatók 1 hónapos, 9 hónapos tanévre tehetnek szert, összesen 20 kreditenként háromnegyedre, vagy 12 hónapon belül a munkaterhelés terjesztéséig.

A részmunkaidős hallgatók mesterképzést szerezhetnek 2-3 tanévben, attól függően, hogy negyedévente megpróbálták-e a kurzusokat, a kurzusválasztást és a kurzustervezést; a tanfolyamok átlagos számának felét a teljes munkaidő kétszeresének felel meg. Minél rugalmasabb a munkaidő, annál több kurzus áll rendelkezésre a gyorsabb befejezéshez. A hallgatók részmunkaidősnek tekinthetők, míg negyedévente 6 vagy kevesebb kurzust próbálnak ki. A részmunkaidős tanulmányok csak a nemzeti útlevéllel vagy tartózkodási engedéllyel rendelkező hallgatók számára állnak rendelkezésre.... [-]


MIM - Nemzetközi Menedzsment Mester - Digitális Üzleti

United International Business Schools
On-line Campus Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 9 - 36 hónapok September 2019 Belgium Antwerp Brussels + 4 további

A nappali tagozatos hallgatók 1 hónapos, 9 hónapos tanévre tehetnek szert, összesen 20 kreditenként háromnegyedre, vagy 12 hónapon belül a munkaterhelés terjesztéséig. [+]

A kezdő időpontok

A tudományos naptár negyedéves rendszeren alapul (1 negyedév = 10 hét). A program rugalmas struktúrájának és moduláris tervezésének köszönhetően minden negyedév és minden időszak kezdetén különböző kezdési időpontok érhetők el októberben, novemberben, januárban, februárban, áprilisban, májusban, júliusban és augusztusban. Minden egyetem ugyanazt a tudományos naptárat követi.

A program időtartama

A nappali tagozatos hallgatók 1 hónapos, 9 hónapos tanévre tehetnek szert, összesen 20 kreditenként háromnegyedre, vagy 12 hónapon belül a munkaterhelés terjesztéséig.

A részmunkaidős hallgatók mesterképzést szerezhetnek 2-3 tanévben, attól függően, hogy negyedévente megpróbálták-e a kurzusokat, a kurzusválasztást és a kurzustervezést; a tanfolyamok átlagos számának felét a teljes munkaidő kétszeresének felel meg. Minél rugalmasabb a munkaidő, annál több kurzus áll rendelkezésre a gyorsabb befejezéshez. A hallgatók részmunkaidősnek tekinthetők, míg negyedévente 6 vagy kevesebb kurzust próbálnak ki. A részmunkaidős tanulmányok csak a nemzeti útlevéllel vagy tartózkodási engedéllyel rendelkező hallgatók számára állnak rendelkezésre.... [-]


Master of Arts marketing menedzsment

United International Business Schools
Campus Nappali Részidős 1 - 2 év September 2019 Belgium Antwerp Brussels + 2 további

A MA - Master of Arts in Marketing Management program tanítják teljes egészében angol nyelven. A diákok kötelesek a teljes 27 kurzusokat 54 hiteleket és a végső átfogó dolgozat a 6 ... [+]

A tanulmányi programok és tanfolyamok karrier-orientált jellegű, és a hallgatók magas szintű rugalmasság egész posztgraduális tanulmányokat. Összpontosít széles körű speciális tantárgyakat, a hallgatók fel vannak szerelve a szükséges készségek és ismeretek, hogy sikeres legyen a mai globális gazdaságban, és felkészült a legkülönbözőbb szakmai fejlődés és karrier lehetőségeket.

Graduate programok kitűnő választás friss főiskolai és az egyetemi diplomások, akik szeretnék látni a foglalkoztathatóságot a mai munkaerőpiacon növekedést azáltal, hogy szigorú és tudományosan kihívást posztgraduális tanulmányokat szerezni releváns tudományos minősítés területén az üzleti és menedzsment.... [-]


Online digitális marketing menedzser online mester (ISEFAC)

IONISx
On-line Részidős 18 hónapok September 2019 Belgium Reunion Online

Legyen komplett marketing és kommunikációs menedzser, amely az összes digitális média kreatív, produktív és stratégiai szempontjait fedezi. [+]

Legyen komplett marketing és kommunikációs menedzser, amely az összes digitális média kreatív, produktív és stratégiai szempontjait fedezi.

MIÉRT A MASTERE MARKETING ISEFAC ONLINE?

Van kereskedelmi, marketing, kommunikációs vagy informatikai háttere? Teljesítsd a marketing és a digitális kommunikáció valamennyi aspektusát, és válj a stratégiai eszközévé, amely nélkülözhetetlen a vállalat fejlődéséhez. Vegye át a digitális stratégia irányítását és felelősséget vállaljon.

Ez az okleveles kurzus az üzleti készségek gyakorlati alkalmazására összpontosít, és lehetővé teszi a digitális marketing fejlődésének szintetikus megjelenését és a professzionális piacon a legkeresettebb pozíciók elérését.... [-]


Advanced Master in Creativity

Solvay Brussels School of Economics and Management, Université Libre de Bruxelles
Campus Nappali 1 - 1 év September 2019 Belgium Brussels

A kreativitás fejlett mestere [+]

Advanced Master in Creativity

A résztvevők számára kínálunk

a kreatív folyamat mélyreható megértése és közvetlen gyakorlata a stratégiák, működési eszközök és marketingkommunikáció összefüggésében,új utakat képzelni, támogatni és értékesíteni a termékeket, szolgáltatásokat, ötleteket és tapasztalatokat,közvetlen kreatív körökbe és iparágakba (reklám, show business, mozi, eseménykezelés stb.)

Ez a mester valóban egyedülálló a marketing megközelítésének módján: megtanítjuk "a jövő marketingét", míg a legtöbb marketingmester program a múlt marketingére koncentrál.

10 PARADIGMÁK/>

Ma a versenyelőny fejlesztése, az üzleti siker és a túlélés alapja innovatív és kreatív jellegű stratégiai szinten, nem csak operatív szinten.A legutóbbi marketinges sikerei (az Apple, a Nespresso, az eBay stb.) A kiváló kreativitásból származnak, függetlenül attól, hogy piacok vannak-e, vagy radikálisan új utakat képzelnek el az ellátási láncok tekintetében.A technológiával, az új médiával, a globalizációval és a kínálati források hihetetlen diverzifikációjával szembenézve a fogyasztók és az üzleti ügyfelek nem akarnak "csak elégedettek", izgatni akarnak."Ügyvédek, könyvelők, szoftverfejlesztők: ez az, amit anyaLétezik kreatív a matematika, a tudomány, a zene, a tánc, a konyha, a tanítás, a családok vezetése vagy a tervezés. Bármelyik üzleti tevékenységnek ma már olyan eredeti ötleteket kell generálnia, amelyek értéket generálnak.Senki sem tudja, mi fog kinézni a világ öt vagy tíz év alatt, vagy akár a következő évben is. Ha nem tudja megjósolni a jövőt, feltalálja azt.Az előttünk álló kihívások - a túlnépesedésből a természeti erőforrások hiányához - nélkülözhetetlenek. Az új problémák új megoldásokat igényelnek. Az új lehetőségek új megközelítésekre szólítanak fel."Kevés vagy semmi idő nincs elosztva a valódi gondolkodásra, az ötletgyűjtésre vagy a megítélés nélküli kísérletezésre. Annyi nyomásnak köszönhetően, hogy gyors eredményeket tudjon felmutatni... [-]