Pedagógia Mesterképzések

261 Pedagógia Mesterképzés Összevetése

Pedagógia

Az oktatás az egyik legfontosabb ügyekben, a mai korban. És pedagógia egy tanulmányt a folyamat a tanítás és az oktatás rendszere.

Mint minden fejlett tanulmányok vagy a tudomány, a pedagógia lépést tart a modern tudás és érvényes minden új kis azt, hogy a művészeti oktatás a jobb és hatékonyabb. Néhány példa ez lehet a Creative Pedagógia, oktatási filozófia és pszichológia, valamint a kritikus Pedagógiai és Concept tanulás vagy a tanulás elmélete. Mindezek a példák azt mutatják, Pedagógia, amit ez a tanulmány valóban a - nyomva az oktatás folyamatát, hogy a határértéket a tökéletesség, hogy a tantárgyak és módszerek vagyunk kéne használni az iskolák és egyetemek igényeinek kielégítésére a drasztikusan fejlődő és változó világban.

Megosztása a tudást másokkal, hogy a tanulási folyamat izgalmas és hatékony, igyekszik javítani a jelenlegi oktatási rendszer - ezek a tevékenységek lesz tiéd végezni, ha úgy érzi, Pedagógia van a hely. Kattintson az alábbi linkekre, hogy többet megtudjon a különböző mesterek mértékét és PhD programok kínálnak Pedagógia az egyetemek az egész világon.

Mutass többet

University Of Dundee Master Of Education

Stafford Global
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali 18 hónapok September 2018 Egyesült Arab Emírségek Egyesült Arab Emírségek Online

A Master of oktatási program lényeges minden szakemberek, akik a megfelelő oktatási és fokozni kívánják a szakmai tanulást és javítja a szakmai előmenetel kilátások. [+]

Pedagógia Mesterek. 18 hónap (gyorsított üzemmódban) Belépési követelmények [-]

A Globális Ifjúságfejlesztés és Vezetés Oktatásának Vezetője

SIT Graduate Institute
Campus Nappali September 2018 Amerikai Egyesült Államok Brattleboro Washington DC

Szerezzen egy mestert az oktatásban mindössze egy év alatt. Megtanulhatja azokat a nehéz készségeket, amelyeket meg kell terveznie és innovatív, világszínvonalú ifjúsági programot kell biztosítania. Kezdj ősszel vagy tavasszal - bármi működik a menetrenddel -, és csak 12 hónap múlva térjen vissza a pályára. A program vége felé készen áll arra, hogy versenyképes munkahelyekre lépjen. [+]

Egy olyan fokozatot terveztek körülötted

Szerezzen egy mestert az oktatásban mindössze egy év alatt. Megtanulhatja azokat a nehéz készségeket, amelyeket meg kell terveznie és innovatív, világszínvonalú ifjúsági programot kell biztosítania.

Kezdj ősszel vagy tavasszal - bármi működik a menetrenddel -, és csak 12 hónap múlva térjen vissza a pályára. A program vége felé készen áll arra, hogy versenyképes munkahelyekre lépjen.

Kézenfekvő, tapasztalati tanulás

A program kulcseleme a gyakorlat. Ez a két-három hónapos gyakorlás lezárul a nyár folyamán a tanfolyam befejezése után a diákok ősszel vagy nyáron kezdve a tanfolyam féléves diákok kezdete tavasszal. Ez a gyakorlati élmény élvezetet nyújt a munkaerőpiacon.... [-]


Mester Az Oktatás Kisgyermekkori Nevelés és A Kisgyermekkori Gyógypedagógiai

Grand Canyon University
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős September 2018 Amerikai Egyesült Államok Phoenix Albuquerque Sun City South Phoenix Scottsdale + 4 további

Specializálódtak egyedi igényeit kisgyermekek különböző tanulási képességek megszerzésével a Master of Education a kisgyermekkori nevelés és a kisgyermekkori Gyógypedagógiai. [+]

Pedagógia Mesterek. Kezdeti program - ahhoz vezet, hogy az alapképzés engedélyeztetést Ajánlott szerint: College of Education Áttekintés Keress a korai gyermekkor Gyógypedagógiai képzés Specializálódtak egyedi igényeit kisgyermekek különböző tanulási képességek megszerzésével a Master of Education a kisgyermekkori nevelés és a kisgyermekkori Gyógypedagógiai. Ajánlott leendő pedagógusokat egy főiskolai diplomát egy nem képzés, ez a program vezet tanári engedélyeztetést. Segíts megfeleljen a megnövekedett kereslet a képzett és minősített kora gyermekkori gyógypedagógiai szakemberek. Ez mesterek kora gyermekkori gyógypedagógiai szak biztosít a hallgatók gyakorlati képzés pedagógiai és módszertanokat, valamint a mélyreható tanulmányt a pszichológiai, érzelmi és fejlődési szükségleteinek kisgyermekek. Minden tanfolyam közvetlenül igazodik a szakmai oktatás színvonalának az Interstate tanári értékelés és támogatás Consortium (InTASC), International Society for Technology in Education Standards for Teachers (ISTE-T), a Nemzeti Szövetség a nevelés a kisgyermekek (NAEYC) és a Tanács Kivételes Gyermekek (CEC). Grand Canyon University is kínál, nem engedélyeztetést változata a Master of Education a kisgyermekkori nevelés és a kisgyermekkori Gyógypedagógiai. Degree Eredmények Ismerje meg az Art of Early Childhood Education Gain speciális szakértelem tanítási módszerek, pedagógiai, oktatási politika, a korai gyermek egészségügyi és fejlesztési, valamint a családi támogatás. Ez mesterek kora gyermekkori gyógypedagógiai készít, hogy boldogulni az általános és speciális oktatási környezetben szolgálják a diákok születéstől 3 fokozatú. Mit fog tanulni Legyen szakértő eltérő tanulási képességek A program keretén belül a diákok teljes 224 órás gyakorlati tapasztalatokra belül születéstől 3-as fokozatú osztályteremben egyaránt speciális és általános oktatási környezetben. A diákok is részt vesznek a 16 hetes hallgatói tanítás, amely 8 hétig egy K-3 általános oktatási környezet... [-]

Hozzászólás Az Alapfokú Oktatásban - Szakmai Master Of Education

Hibernia College
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) April 2018 Írország Dublin

Hibernia College Hozzászólás Primary Education - Szakmai Master of Education-ben alakult, hogy ösztönözze a szélesebb körű emberek, hogy fontolja meg a tanári hivatás azáltal, hogy egy rugalmasabb útvonal válás teljesen minősített utáni általános iskolai tanár. [+]

Hibernia College utáni általános iskolai - Szakmai Master of Education jött létre, hogy ösztönözze a szélesebb körű emberek, hogy fontolja meg tanári hivatás azáltal, hogy rugalmasabb útvonal válás teljesen minősített poszt általános iskolai tanár. Miatt a szerkezet a program és a finanszírozási jogosultsági kritériumok csak akkor tudjuk elfogadni alkalmazásokat Írország. Blended az online szakmai Master of Education A program, mely ötvözi az online tartalmak, virtuális tanulási környezetek és a face-to-face szállítás, célja, hogy fejlessze szakemberek és szakértők, akik úgy helyezték el, hogy a vezetők a területen utáni általános iskolai oktatás. A program ideális, aki nem könnyen hozzáférjenek az egyik a hagyományos oktatási szolgáltatók, vagy akinek nincs ideje tölteni ingázás és előadások naponta. Online vizsgálat Hibernia Hibernia College egy múlttal nyilvánított egy dinamikus online tanulmányi tapasztalat, melyek a tanulók maximális támogatást. Online modell sikeres, mert elkötelezett szakemberek segítése megfeleljen a jelenlegi munka kihívásokat és folyamatosan építve a kölcsönhatások a diákok és a tanárok. Mi az Ön személyes tudományos tanácsadója, aki végigvezeti a program biztosítja a sikert. Akkreditált Hozzászólás Elsődleges Masters A program eredménye egy HETAC Level 9 díjat. Szakmai Master of Education in Post alapfokú oktatás - témák A Professional Master of Education in Post alapfokú oktatás akkreditált a következő 15 tantárgyak: Gaeilge, angol, modern nyelvek, történelem, földrajz, CSPE, matematika, fizika, kémia, biológia, számvitel, üzleti, közgazdasági, mezőgazdasági tudomány és a zene. Oktatási háttér az egyik a fenti alanyok van szükség. [-]

Mesterek Tananyag Tervezése és Fejlesztése (medcdd)

The Open University Of Tanzania
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Részidős 18 hónapok February 2018 Tanzánia Dar Es Salaam

A Master of Education a Tanterv tervezés és fejlesztés egy új program által kínált az Open University of Tanzánia (OUT) együttműködése révén az UNESCO. A program célja, hogy erősítse kapacitásait az érintettek körében az oktatási és képzési, irányítási, kutatás, ellenőrzés és értékelés. [+]

Pedagógia Mesterek. A Master of Education a Tanterv tervezés és fejlesztés új program által kínált az Open University of Tanzánia (OUT) együttműködése révén az UNESCO. A program célja, hogy erősítse kapacitásait az érintettek körében az oktatási és képzési, irányítási, kutatás, ellenőrzés és értékelés. Pontosabban, a program, a különböző kilépési szinteket célozza tantervfejlesztők, tanárképző, diplomás szolgáló tanárok, tanfelügyelők, vizsgálat officersas valamint oktatási tervezők és a döntéshozók helyi és regionális szinten; abból a célból, javítva kompetenciák megértéséhez vezető, kutatása, tervezése, tervezése, végrehajtása, ellenőrzése és értékelése a tananyag és a döntéshozatal a tantervvel és az oktatás általában. Program szerkezetek, követelmények, szintek, modulok, hitelek és díjak Kód Cím Kreditek Megjegyzések OEI 621 Tananyag fejlesztési folyamat 20 Mag OEI 622 Tananyag tervezése megközelítések és modellek: trendek a nemzeti és nemzetközi kontextusban 20 Mag OEI 623 Curriculum végrehajtási folyamat, és irányítás 20 Mag OED 626 A kutatás módszertana 20 Mag OEI625 Fejlesztése és használata a tanítási és tanulási anyagok 20 Mag OED 699 Értekezés 60 Mag OEI624 Kérdések a tananyag Research 20 Választási OEI626 Tananyag minősége controland biztosítás 20 Választási OEI627 Értékelés a tanulás és tanítás 20 Választási OEI628 Politikai párbeszédet és készítmény tananyagfejlesztés 20 Választási OED 634 Oktatási Vezetés 20 Választási ... [-]

Mester A Felsőoktatásban és A Hallgatói ügyek

University of San Francisco - School of Education
Campus Nappali 2 év August 2018 Amerikai Egyesült Államok San Francisco

A Master of Arts in Higher Education and Student Affairs (HESA) egyesíti egy szigorú egyetemi tananyag, amely magában foglalja a praktikum tapasztalatok különböző területein diákélet, közösen készítjük a USF Division of Student Life. [+]

Készülj fel a szakmai karrier a hallgatói ügyek és a vezetés a felsőoktatásban. A Master of Arts in Higher Education and Student Affairs (HESA) Egyesíti a szigorú akadémiai tanterv, amely magában foglalja a praktikum tapasztalatok különböző területein diákélet, közösen készítjük a USF Division of Student Life. Műsorrend Összhangban a School of Education elkötelezettségét szolgálni dolgozó felnőttek, a program követi egy menetrend alternatív hétvégén osztályok összehívja kilenc alkalommal félévben. Osztályok általában tartott csütörtökön este, péntek este és egész nap szombaton. Program Cornerstones: Az integrált megközelítés a kérdések a méltányosság és a hozzáférés a felsőoktatásban. A kötelezettségvállalás a társadalmi igazságosság hangsúlyozta, tanfolyam és közös tantervi tapasztalatait. A praktikum komponens, amely helyeken a diákok különböző tanulási környezetek belül hallgatói ügyek és elősegíti a konkrét gyakorlati készségek és reflektív tanulást. Az opcionális fizetett gyakornoki lehetőséget, amely biztosítja a kompenzációs csomag által kínált USF Division of Student Life. "A társadalmi igazságosság oktatás komponens olyan dolog, amit a legtöbb értéket a HESA programot. Hozzáteszi értelme és célja, hogy a munkát én folytat, és lehetővé teszi számomra, hogy a nagyobb képet. Összefogás egy programot, amely megengedheti magának, nekem a lehetőséget, hogy egyesíti elmélet és a gyakorlat elengedhetetlen volt az én döntésem, hogy részt vegyen USF. "- Amiya Powell-Hodge, Higher Education & Student Affairs Alumna A HESA Program USF törekszik az egyének, akik bizonyítani kifejezett kötelezettségvállalást a társadalmi igazságosság a felsőoktatásban és a hallgatói ügyek. Mint ilyen, mi megy keresztül holisztikus felvételi folyamat való hozzáállásunk felülvizsgálata pályázók, amelyek figyelembe kell venni a korábbi tanulmányi és az élettapasztalatokat. Pénzügyi... [-]

Master Of Education

Nipissing University
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év September 2018 Kanada Ontario + 1 további

A Master of Education (MED) program célja, hogy felkészítse az oktatási vezetők tanulási környezetek, mint például tantermek, iskolák és más tanuló szervezetek. [+]

Pedagógia Mesterek. Master of Education A Master of Education (MED) program célja, hogy felkészítse az oktatási vezetők tanulási környezetek, mint például tantermek, iskolák és más tanuló szervezetek. A program ideális oktatási, egészségügyi és más szakemberek. A programot kínált a teljes munkaidőben és rugalmas teljes idejű (Flex-time) alapján. A Flex-time opció célja az, hogy a dolgozó szakemberek iránt a folyamatos foglalkoztatás a kapcsolódó területeken a kutatás. A legtöbb képzési formákat internetes azonban a hallgatók is regisztrálhatnak a helyszíni tanfolyamok (főleg most felajánlotta a három Nipissing egyetemre North Bay, Bracebridge és Brantford). A teljes munkaidőben Med programot egy kétéves program. A diákok a Flex-time opció befejezni 3-4 éven belül. Kurzusok az őszi, téli vagy a tavaszi / nyári kifejezések vannak tervben a következő három módon: (i) keresztül online Tábla Ismerje meg (ii) a helyszínen több mint egy sor weeknight ülések, vagy (iii) a helyszínen több mint egy sor hétvégén. Felvételi követelmények A minimális követelményeket a felvételi figyelmet érdemlő egy egyetemi diploma egy B átlagosan az elmúlt tíz teljes tanfolyamok (vagy 20 fele / félév tanfolyamok) befejeződött. Ez egy korlátozott beiratkozási programot. Felvételi versenyképes. Meg kell fontolni, hogy egyetemi jelzéssel, valamint előírt kiegészítő információk a kérelemhez. Minden pályázó köteles biztosítani legalább három betűből tudományos ajánlása tanárok vagy más megfelelő szakemberek, akik beszélnek, hogy felkészültségét, és készen posztgraduális tanulmányait. Legalább az egyik a hivatkozások valaki képesítése, hogy az akadémiai képesség és kompetencia a pályázó vállalja, posztgraduális tanulmányait. Referencia nem lehet bárki, aki személyesen kapcsolódik a pályázó. Belépés Advanced Állandó Master of Education jelöltek kaphatnak... [-]

Nemzetközi Mester Program Oktatási Vezetés és Menedzsment Fejlesztése (elmd)

National Chung Cheng University
Campus Nappali 2 év September 2018 Tajvan Chia Yi

A Mester Program Oktatási Vezetés és Management Development (ELMD) által működtetett College of Education-ben alakult, 2012-ben az első teljes angol program Nemzeti Chung Cheng Egyetem (CCU), nagyban hozzájárultak a oktatóinak Graduate Institute of Education a Department of Adult és Továbbképző Központ és tanárképzés. [+]

történelem A Mester Program Oktatási Vezetés és Management Development (ELMD) működteti a College of Education-ben alakult, 2012-ben az első teljes angol program Nemzeti Chung Cheng Egyetem (CCU), nagyban hozzájárultak a oktatóinak Graduate Institute of Education, a Department of Adult és Továbbképző és a Center for Teacher Oktatás. Szeptemberben 2013-ban a tanév 2013/14, 4 tengerentúli hallgatók kezdték vizsgálat ELMD mint az 1. generáció. Gyakorlatilag, a program a teljes mértékben támogatja az ágazat Főiskola oktatási és az Office of International Affairs, CCU. Ezen túlmenően azt is harmonikus és baráti együttműködési kapcsolatot a tajvani Nemzetközi Együttműködési és Fejlesztési Alap (Tajvan ICDF) és az Elite Study in Taiwan Office beiratkozott tehetséges diákok a különböző országok a világ minden tájáról; ugyanabban az időben, kiváló tajvani diákok és a kínai diákok, mind a szárazföldi Kína és más országok, célzott potenciális tudományos kilátásokat. MISSIONS Támogatja a magas minőségű Pursuit mély tudást és reagáljon lelkesen túlnyomó globális trendek kialakult a szilárd alapot a létesítmény a program. Ma, a mi az üzenet nem volt még ennyire fontos. Mi szentelt teljes szívvel kiépítése baráti hálózatot, amelyben a diákok aktívan részt, a formák mély koncentráció az akadémiai érdekek és tanulmányokat, valamint ezzel egy időben nagy élvezet élő CCU, Taiwan. Elmerül a fejlett készség képzések és jól szervezett szellemi tanulságok szempontjából oktatási vezetés és menedzsment fejlesztése, a diákok várhatóan szakmai, nemzetközi, versenyképes, És mint a legfontosabb, is elkötelezett a fenntartható fejlődés a szakma és az ehhez a globális közösség. Megkülönböztető tulajdonságok All-angol learning tanfolyamok A tanfolyamok célja egyaránt magában foglaló elméletek és... [-]

MA Szociális Média és Web Analytics

inesdi - Digital Business School
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 240 - 1500 óra April 2018 Spanyolország Madrid Barcelona Spanyolország Online + 3 további

Bemutatjuk az 1. kiadás a Mester Social Media & Web Analytics, amellyel megtudhatja, hogy valódi folyamatok digitális átalakulás vállalati megoldások. Mivel a XXI század szervezeteknek szükségük szakmai profilok összhangban az új piaci trendeket. Ebben a tanfolyam lesz fejleszteni a tudást és a legmegfelelőbb technikák a tervezés, végrehajtás, kezelése, elemzése és mérése Social Media Plan 360 és terv Online mérés. Mivel a XXI század társaságoknak szükségük szakmai profilok összhangban az új piaci trendeket. Ne hagyja ki ezt a lehetőséget, és csatlakozzon a viszonyítási speciális képzés a digitális gazdaságban. [+]

Pedagógia Mesterek. Bemutatjuk az 1. kiadás a Mester Social Media & Web Analytics, amellyel megtudhatja, hogy valódi folyamatok digitális átalakulás vállalati megoldások. Mivel a XXI század szervezeteknek szükségük szakmai profilok összhangban az új piaci trendeket. Ebben a tanfolyam lesz fejleszteni a tudást és a legmegfelelőbb technikák a tervezés, végrehajtás, kezelése, elemzése és mérése Social Media Plan 360 és terv Online mérés. Mivel a XXI század társaságoknak szükségük szakmai profilok összhangban az új piaci trendeket. Ne hagyja ki ezt a lehetőséget, és csatlakozzon a viszonyítási speciális képzés a digitális gazdaságban. Amellett, hogy a hivatalos címe Inesdi Digital Business School, kapsz egy egyetemi, a University of Nebrija. Lehetőségét, hogy a Graduate személyesen, online, vagy blended learning. gyakorolni és tanítani valós üzleti ügyek. személyre szabott mentorálás a megvalósítása Projekt végén persze. pályaválasztási tanácsadás révén személyre szabott "karrier terv". Fejlesztését a "Digitális Kommunikációs terv" és a "Plan Online Mérési". Program 1. modul: Social Media Marketing Terv - Projekt Prom Mi ez, és hogyan lehet fejleszteni a Social Media Marketing terv Felelősségi Social Media Hogyan tervének benyújtására SMM 2. modul: Social Networking Facebook Twitter LinkedIn Google+ Instagram és Pinterest 3. modul: Szakmai vezetés: akciók, csatornák és eszközök 2,0 Taktikai és operatív közösségi médiában: napi irányítás, terjesztés 2.0 felvételhez Bejövő Marketing: vonzása a célközönség Mérési Social Media: KIP, a jelentéstételi Adatbázis-kezelés és hírlevél 4. modul: Content Management: létrehozása, kezelése és elosztása tartalom Tartalom stratégia. 2.0 Kommunikáció: tervezés, írás és a gyógyulás Blogplatformok: WordPress videó Marketing 5. modul: OMR, mérése és ellenőrzése megfigyelés Online vállalati hírnév, befolyás... [-]

Mester A Tanítás és Tanulás

Taylor’s University
Campus 2 év January 2018 Malajzia Subang Jaya

Master Tanítás és tanulás (MTL) Taylor Egyetem az első a maga nemében Malajziában. Ez az első program, amely hangú mesterek szintjén, amely a háromszög három domén [+]

Master Tanítás és tanulás (a tanfolyam)

Master Tanítás és tanulás (MTL) Taylor Egyetem az első a maga nemében Malajziában. Ez az első program, amely hangú mesterek szintjén, amely a háromszög három domén ismeretek: alapvető pedagógiai tudás, a tanulás területén tanulmányok és reflektív gyakorlatban tanfolyamok. Ez a háromdimenziós élményt célja, hogy a hallgatók az alapvető elméletek a tanítás és a tanulás és ezzel egyidejűleg a hallgatók a tantermi gyakorlat, hogy kapnak, hogy részt vegyenek, tükrözik és kihallgatni elméletek helyszíni szakmai fejlődés.

Információ viszonyítani szabványok:

Célok:

A Master of tanítás és tanulás (MTL) célja, hogy fejlessze a pedagógusok, akik szeretnék, hogy fokozzák tanítási készségek, bővítsék szellemi és szakmai ismeretekkel rendelkeznek interrelating oktatási elmélet és a gyakorlat, hogy az élethosszig tartó tanulást erőfeszítéseket, és fenn elkötelezettségüket a tanítási vezetők. Ez megfelel az igényeinek, hogy dolgozzon ki az illetékes tanárok és készítsen az illetékes diplomások, amely javíthatja az ellátottság a malajziai oktatási rendszer.... [-]


Mester A Fogyatékosság és Befogadás Vizsgálatok

The University of Waikato
Campus Nappali 12 - 18 hónapok March 2018 Új-Zéland Hamilton

A Master of Disability Studies és társadalmi a kérdéseket vizsgálja, amelyek olyan különböző kapcsolódó társadalmi normák, és meghatározza, hogy készítsen szakemberek, akik megkérdőjelezik. A program vizsgálja a kortárs elméletek, módszerek és gyakorlatok kapcsolatos széles területén a fogyatékosság és befogadás vizsgálatok. [+]

Pedagógia Mesterek. Master of Disability Studies és társadalmi A Master of Disability Studies és társadalmi a kérdéseket vizsgálja, amelyek olyan különböző kapcsolódó társadalmi normák, és meghatározza, hogy készítsen szakemberek, akik megkérdőjelezik. A program vizsgálja a kortárs elméletek, módszerek és gyakorlatok kapcsolatos széles területén a fogyatékosság és befogadás vizsgálatok. Ez a program ismert a földelés a társadalmi igazságosság modellje befogadó közösség és az oktatási gyakorlat és az érintett a különböző szakemberek a civil szervezetek és iskolák, valamint az érintettek a fogyatékos érdekvédelmi és jogokat. Tanulás a Master of Disability és társadalmi tanulmányok (MDInS) akkor nyereség erősebb megértése a társadalmi élet és a köztünk lévő különbségek, és kihívást jelent a jelenlegi megközelítések alkalmazott oktatási szektorban és azon túl. A programokat úgy interdiszciplináris megközelítést, amely felhívja az oktatás, a pszichológia és a társadalomtudományok. Mint egy diplomás, akkor bizonyítani egy átfogó megértése a fogalmak, kérdések és viták területén Disability Studies, különösen a saját kutatás. Gondolkodás kritikus és kreatív, akkor értékelni fogja az aktuális kérdésekről, a kutatás és a fejlett ösztöndíj területén a Disability Studies és proaktív módon fejlesszék szakmai kapcsolatot másokkal a területen. Program kiemeli A MDInS lehetővé teszi a lehetőséget, rugalmas tanulmányi, mind a teljes munkaidőben (1-1,5 év / s) vagy részmunkaidős lehetőségek állnak rendelkezésre. Ez már egy aktív program Waikato az elmúlt 20 évben (korábbi nevén „Special Education”, megváltozott jelenlegi nevét 2011-ben). Karrierlehetőségek közösség vezetője politikai elemző Felvételi és beiratkozás Nevezési feltételek Az első fokú vagy azzal egyenértékű egy rokon alany, legalább egy B átlag 300 szinten papírokat. Alkalmazni Töltse ki az... [-]

Mester Az Oktatás Tanterv és Utasítás

Claflin University
Campus Nappali September 2018 Amerikai Egyesült Államok Orangeburg

A Master of Education a Tanterv és utasítás a Claflin Egyetem célja, hogy megfeleljen az igényeinek a 21. század oktatási és tanulási azáltal olyan program, amely figyelembe veszi a tapasztalatait és igényeit jelenlegi tanárok és a szakmai oktatók. [+]

A Master of Education a Tanterv és utasítás a Claflin Egyetem célja, hogy megfeleljen az igényeinek a 21. század oktatási és tanulási azáltal olyan program, amely figyelembe veszi a tapasztalatait és igényeit jelenlegi tanárok és a szakmai oktatók. Tanterv A diploma Tanterv és Utasítás előnyöket tanúsított osztálytermi tanárok, valamint szakemberek bachelor diplomát a kapcsolódó területeken. A program aszinkron online formában. Őszi és tavaszi félév nyolc hetes, és van két hathetes nyári ülés. A program összesen 36 óra hitel. Core tanfolyamok (CC) Kötelező 6 tanfolyamok - 18 óra hitel EDUC 550 - Bevezetés a Oktatáskutató (3 óra) EDUC 551 - Oktatáskutató módszerek (3 óra) EDUC 559 - Munka különféle tanulók (3 óra) EDUC 562 - Szeminárium Literacy (3 óra) EDUC 567 - Tanítás és tanulás (3 óra) EDUC 569 - Olvasás és írás az egész tananyag (3 óra) Tanterv és Utasítás tanfolyamok (CI) Kötelező 4 fogásos - 12 óra hitel EDUC 558 - iskolák és közösségek (3 óra) EDUC 580 - Curriculum integráció (3 óra) EDUC 581 - Összehasonlító Education (3 óra) EDUC 583 - Behavior Management (3 óra) EDUC 586 - Különleges téma (3 óra) 1. sáv: Content Focus - Átfogó vizsgálat (Kötelező 2 fogás - 6 óra hitel) EDUC 560 - Szeminárium Math Education (3 óra) EDUC 561 - Szeminárium Science Education (3 óra) EDUC 564 - Szeminárium Social Studies (3 óra) EDUC 573 - kérdések a Secondary Education (3 óra) (Kérjük, vegye figyelembe, szigorlat 1. sáv követelmények: A pályázóknak a program eléri a szigorlatot a két kiválasztott irány... [-]

Mester Az Oktatás Vezető (Meel)

American University of Ras al Khaimah
Campus Nappali 2 év September 2018 Egyesült Arab Emírségek Ras Al Khaimah

Master of Education in Vezetés (MEEL) [+]

Pedagógia Mesterek. Master of Education in Vezetés (MEEL) [-]

Mesterképzésre Nevelés és Oktatás Idegen Nyelven

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Nappali September 2018 Csehország Prága

A Mester Program A nevelés és oktatás idegen nyelven célja a hallgatókat tanítási tapasztalattal vagy jelenleg tanulási oktatók, akik elkötelezett a tanítás a második idegen nyelv, illetve az oktatók, akik meg akarják építeni a karrier terén a modern nyelvek és az angol mint második nyelv. [+]

Mesterképzésre nevelés és oktatás idegen nyelven A Mester Program A nevelés és oktatás idegen nyelven célja a hallgatókat tanítási tapasztalattal vagy jelenleg tanulási oktatók, akik elkötelezett a tanítás a második idegen nyelv, illetve az oktatók, akik meg akarják építeni a karrier terén a modern nyelvek és az angol mint második nyelv. A tanfolyam lehetővé teszi a diákok magas szintű képzés a nyelvtanulás és tanítás, amely megkapja az e program keretében a kutatás, a fejlesztés és használja az újonnan megszerzett tudást ezen a területen. Ennek eredményeképpen azok jobban érvényesíteni és a testmozgás, valamint javítják a karrierlehetőségeket a további és a felsőoktatás. A diákok megtanulják, széles körű kutatás a nyelvhasználat, különösen egy ilyen kutatási tevékenységek és témák, amelyek befolyásolják nyelvi oktatás területén, beleértve a megszerzése a kommunikáció és oktatás idegen nyelven. Elsajátíthatják a nyelvoktatás kapcsolatos kutatás gyakorlati képzés valósághű környezetben. Kompetenciák írásban kifejezni magukat a nyelvet, és megtanulják használni erre a célra a tanítás alkalmazása számítástechnikai eszközök a Microsoft IT. Befejezése után a mester program lesz képes folytatni a független kapcsolatos kutatások nevelés és oktatás idegen nyelven. A program célkitűzései: a hallgató azon képességét, hogy elemezzék az elmélet és a kutatás az alkalmazott nyelvészet, különösen abban az esetben, a kutatás és az elméleti keretek, amelyek hatással vannak a nevelés, az oktatás és a tesztelés az idegen nyelvek lehetőségét, hogy a hallgató találjon a felület között a kutatás nyelvtanítás és annak gyakorlati alkalmazása a valós világban a hallgató azon képességét, hogy értékelje a szerepe és jövője az információs technológia keretében a nyelvoktatás forrásokból... [-]

Mesterképzésre Oktatási Vezetés, Irányítás és A Kialakulóban Lévő Technológiák

Marconi International University - Miami
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 18 hónapok September 2018 Amerikai Egyesült Államok Miami + 1 további

A Master in Education Vezetés és Management program célja a diákok, akik igyekeznek szerepeket a vezetők az oktatás területén, kiteszik őket az innovatív kutatás és a gyakorlat a vezetési, irányítási és adminisztrációs oktatási intézményekben. [+]

Pedagógia Mesterek. A Master in Education Vezetés és Management program célja a diákok, akik igyekeznek szerepeket a vezetők az oktatás területén, kiteszik őket az innovatív kutatás és a gyakorlat a vezetési, irányítási és adminisztrációs oktatási intézményekben. Tanított a tapasztalt szakemberek és aktív kutatók a területen, a Mester integrálja az elmélet és a gyakorlat, hogy a diplomások, hogy megszerezzék a tudományos és gyakorlati ismeretek szóbeli kommunikáció, problémamegoldás, a kritikus gondolkodás és a csapatépítés. Program célja Ez a Master program célja a személyek, akik szeretnének szert átfogó és korszerű megértése az egyik szakirányok felajánlott vagy több tudományág, amely tájékoztatja az oktatási elmélete és gyakorlata. Arra törekszik, hogy felkészítse azokat, akik vágynak vezetői pozíciók olyan területeken, mint az oktatás, tanárképzés, egészségügyi tudományok oktatás, oktatásszervezés, oktatási tanácsadást, speciális oktatási, művészeti nevelés, az iskolai erőszak és az agresszió, és oktatási kutatások, a képesség, hogy ténylegesen részt vegyen az ismeretek, a formáció a politika, az innováció, valamint a javulás a gyakorlatban. A Master in Education Vezetés és menedzsment nyújt a résztvevőknek arra, hogy készítsen egy általános tanulmányt az elmélet és a gyakorlat az oktatási vezetés és irányítás elemezni lehet tekinteni a jelenlegi kutatás és a szakmai tapasztalat. Tanterv MEL 510 Vezetés és változás menedzsment MEL 520 Szervezet és kezelése az innováció MEL 530 dizájnja innovatív üzleti modellek MEL 540 Szervezeti struktúrák MEL 550 stílusok és megközelítések vezető és a változások kezelésében: a nemzetközi esettanulmányok MEL 560 kezelése konfliktus, a hatalom és a HR politika MEL 610 IKT kirajzolódó fejlődési irányairól és a társadalmi-kulturális változások MEL 620... [-]