Számítógépes Művészet Mesterképzések

51 Számítógépes Művészet Mesterképzés Összevetése

Számítógépes Művészet

Master-szintű tanulmányok járnak speciális vizsgálatot egy kutatási terület vagy szakmai gyakorlat. Megszerezte a mester fokozatot mutatja a magasabb szintű elsajátítását a téma. Megszerezte a mester fokozatot tarthat egy év alatt három-négy év. Mielőtt diplomás, akkor általában kell írni és megvédeni a dolgozat, egy hosszú papírt a betetőzése a speciális kutatás.

A számítógépes művészeti képzés során a hallgatók egy olyan iparágba csöppennek, amely egyre nagyobb mértékben támaszkodik a digitális technológiára. A képzésben a diákok új technológiákkal ismerkednek meg, és megtanulják, hogy ültethetik át művészi elképzeléseiket a szakmába úgy, hogy sikeresek legyenek ebben az ágazatban.

Lépj közvetlen kapcsolatba az Intézményekkel - 51 Számítógépes Művészet Mesterdiploma Összevetése 2017/2018

Mutass többet

Hivatalos Mester Kialakításában és Fejlesztésében Digitális Projektek

FDModa - LCI Barcelona
Campus Nappali 1 év September 2018 Spanyolország Barcelona

A fő cél a Mester létrehozására és fejlesztésére, a digitális projektek célja, hogy speciális, a képzés és a speciális jellegű felkészíti a diákokat, versenyképes ahhoz, hogy innovatív megoldások és új értékajánlatok a piacra jellemző, hogy egy technológiai szempontból Ez hatványozottan aktív és virágzik. [+]

Számítógépes Művészet Mesterek. Mester Digital létrehozása és fejlesztési projektek A fő cél a Mester létrehozására és fejlesztésére, a digitális projektek célja, hogy speciális, a képzés és a speciális jellegű felkészíti a diákokat, versenyképes ahhoz, hogy innovatív megoldások és új értékajánlatok a piacra jellemző, hogy egy technológiai szempontból Ez hatványozottan aktív és virágzik. A digitális designer most középpontjában a különböző családok és a szakmai ágazatokban, mint az audiovizuális kommunikáció, a Graphic létrehozását Graphic Arts Reklám Public Relations és kölcsönhatások tervező vállalatok, és bemutatja a szinergiák növelése, Gyakran beletartoznak az iparág kéri tapasztalatok és egyre irányul digitális média pontot is a különböző ágazati vizsgálatok és a helyi és az állami jelentések. Ellentétben a legtöbb képzést kínál terén a digitális tervezés, megkülönböztető tényező e Masters in Digital létrehozása és fejlesztése projekt alkotnak úgynevezett Front End tervező (Front End vagy Frontend tervező) a szakmai világban . El Front End consiste en todo aquello que tiene que ver con lo que se ve y se interactúa en un proyecto digital, se trata del profesional que es capaz de idear, proyectar y a la vez llevar a cabo todo el desarrollo necesario antes de la producción final, de manera que asegura la viabilidad, factibilidad, eficacia y la optimización de los proyectos ideados. Emellett a diákok választhatnak, hogy szakosodni két terület, a több kísérleti és sokkal inkább a világ a teremtés, a szórakozás és a kultúra, hogy megtapasztalják a smart állampolgár és az intelligens városok, a másik jobban összpontosított a stratégia meggyőzés, márkás tartalom, több fejlett és... [-]

Mester Web Design

Scuola Politecnica di Design SPD
Campus Nappali 1 év March 2018 Olaszország Milánó

A Web Design mesterképzés áll elmélet tanulságait, műhelyek és webdesign kurzusok. Műszaki képzési kínálat XTML, CSS design, Dreamweaver, mozgás design ... [+]

Webdesign Mester

 

A Web Design mesterképzés áll elmélet tanulságait, műhelyek és webdesign kurzusok. Műszaki képzési kínálat XTML, CSS design, Dreamweaver, motion design, flash és photoshop osztályok. Ily módon a diákok szert szakmai készségek, kombinálva a módszertani tudatosság az egész tervezési folyamat.

 

 

DURATION

A Mester Web e Multimédia Design egy évig tart (október-december, a nyári szünet augusztusban) .Van lesz minimum 20 órás óra hetente. A részvétel kötelező, és teljes munkaidőben.

 

 

Gyakornoki

A leckék végén, a diákok indul egy szakmai társaságokban vagy stúdiók az ágazat... [-]


Mester Kurátorkodás Digitális Művészet

ESDi - Design School
Campus Nappali 1 év Nyílt Beiratkozás Spanyolország Barcelona

A Mester Digital Art kurátora igényeit képes kielégíteni a szakmai és tudományos háttérrel kurátori kiállítások, művészetelméleti és design, kritikus vagy kulturális menedzsment, a különlegessége, hogy specializálódott létrehozása és használata az új technológiák. [+]

Számítógépes Művészet Mesterek. Presentación A Mester Digital Art kurátora kielégíti a szakmai és tudományos képzés a kurátori kiállítások, művészetelméleti és design, kritika vagy kulturális menedzsment, a különlegessége, hogy szakosodott létrehozását és az új technológiák alkalmazása. A mester, 60 kredit, az első program kurátora művészet és az új média a hivatalos, tanított Spanyolországban hozott egy tanévben, 46 ECTS kötelező lép fel, és a 28. választani, amelyek közül ki kell töltenie 14. A 28 választható kredit, vannak kérdések szakmai szempontból és más kutatási területen. A mester kínál összesen 20 ülőhellyel. Kurátori digitális művészet lehet tekinteni az egyik sikeres tevékenységek és ugyanabban az időben, az egyik leginnovatívabb, a sajátos céllal, hogy járjon el a jelen összefüggésben. Az ő szerepe osztozik számos kulturális gyakorlat az új technológiákkal kapcsolatos, többek között: A szervezet, szórakoztató, művészeti, oktatási és tájékoztató tevékenységeket. A fejlesztés a multimédiás prezentációk és formák expozíció konferenciák, előadások, stb Fejlődő eredeti projektek összefolyásánál art és az új média. Rendezvények, fesztiválok, előadások, stb Kritika szakosodott új média. Az elméleti kutatás és tervezés legújabb művészeti irányzatok. Ezek a vizsgálatok részét képezik a tudományágban Bölcsészettudományi. Célok A fő cél Mester népbiztosság Digital Art Ezek a következők: Forma terén a kurátori kiállítások és kulturális rendezvények, kulturális menedzsment, az elmélet és művészeti kritika, különösen azokon a területeken, a teremtés az új médiumok (elektronikus művészeti vagy médiaművészet, multimédia-készítő, Internet, stb .). Ismereteket biztosítanak a nagy érdeklődés a fogalmak, alaki, technikai és speciális eszközök létrehozására, a tervezés, az irányítás, a tervezés és a megvalósítás a termelés, a kutatás, a fejlesztés a... [-]

M.cr.a. A Digitális Média Művészet

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

Srishti kínál egy 2 éves Masters program Animation fő campus Bangalore-ban. A diákok választhatnak, hogy működjön együtt a különböző technikákkal (2D és / vagy 3D, hagyományos, kísérleti, stop motion), hogy fejlesszék képességeiket a mesemondók, vizuális művészek és rendezők. A tananyag tartalmazza az alapvető inputok animációs technikák, filmnyelvi, mesemondás, kép folyamatokban és ügyességi javítása. Ajánlunk kipróbáljuk, az innováció és a kreatív együttműködés. [+]

M.Cr.A. Digitális Média Animáció Srishti a mesterképzésben, táplálja a kreatív és személyes kifejezés. Ez biztosítja a keretet szakemberek a különböző területekről meg a világ animációs és bővíti határait keresztül azok egyedi elképzeléseket és tapasztalatokat. Mi ösztönzi a diákokat, hogy feltárja és fejlessze a személyes stílus, művészi látomások és hangok révén filmkészítés gyakorlatát. Arra is választ vár, hogy a tág értelemben vett animációs filmkészítés tükröző független gyakorlat, az ipar és a kísérletezés az indiai összefüggésben. Srishti kínál egy 2 éves Masters program Animation fő campus Bangalore-ban. A diákok választhatnak, hogy működjön együtt a különböző technikákkal (2D és / vagy 3D, hagyományos, kísérleti, stop motion), hogy fejlesszék képességeiket a mesemondók, vizuális művészek és rendezők. A tananyag tartalmazza az alapvető inputok animációs technikák, filmnyelvi, mesemondás, kép folyamatokban és ügyességi javítása. Ajánlunk kipróbáljuk, az innováció és a kreatív együttműködés. Tudományágak A program tájékoztatja a következő tanulási szakterületek: ANIMÁCIÓ Game Art, Design and Development Vizuális effektek Irodalom / írása teljesítmény Képernyő Tanulmányok Kulcsértékek tananyag akadálytalan Imagination önkifejezés Kulturális innováció Kísérlet / Tallózó / Invent Tanfolyam felépítése Studios ösztönzik az aktív, a kontextus tanulás, ahol a diákok kidolgozzák az alapvető fegyelmi készségek és ismeretek. Studios elősegítése együttműködő és kreatív megoldások komplex, nyílt végű problémák Műhelyek, mely intenzív tanulási tapasztalatok így, és ezzel, meg a különféle tudományágak. Gyakorlat az iparág vagy egy grafikai stúdió számára kötelező a diákok végén 1. év M.Des. Self kezdeményezett projekt egy a félév végén kihívás, amely lehetővé teszi a diák, hogy vegyenek részt a kutatásban / érdeklődés vagy dizájn projektek. A diákok... [-]

Mester Művészeti Vezető Videojáték Létrehozása

Autograf
Campus Nappali 2 év October 2017 Franciaország Paris

Ez a Master akar lenni nagyon is konkrét. Ez épül a hallgató videojáték projekt. Ezek lesznek tervezésére, fejlesztésére, közzétételére és forgalmazza a játékot. [+]

Számítógépes Művészet Mesterek. Pascal Luban, játék tervezője és kreatív igazgatója (Ubisoft, Activision, a Sony, a DICE), a referencia-szakember, aki felelős az oktatási érvényesítése ezt a képzést. Ez a Master akar lenni nagyon is konkrét. Ez épül a hallgató videojáték projekt. Ezek lesznek tervezésére, fejlesztésére, közzétételére és forgalmazza a játékot. Ha tudja, hogy a siker, akkor is bevételt. És ha ez nem így van, az a tény, hogy meglátom nevét társítva megjelent játék egy nagyszerű névjegy. Program: - Advanced Academic Training: Számítógépes grafika, programozás, Design - Bevezetés az új készségek: Marketing, projekt menedzsment, jogi alapjait - kifejlesztése játék koncepciója és annak mintapéldánya. - Game Development - Felkészülés a marketing kampány - közzététele és marketing a játék (monitoring a közösség, folytatva a kommunikációs kampány, animáció játék) - Akadémiai Továbbképzés, hogy felkészítse őket, hogy saját stúdiót: Entrepreneurship, kezelése - előkészítése egy második projekt (egyéni vagy csoportos), hogy a diákok fejlesztésére törekszik, miután a mester. A képzés megköveteli 25 hetes kötelező képzés a munkahelyen. Képzési cél: Az ipari szövet a videojáték-ipar ma főleg a kis csapat fejlesztésébe kezdenek saját projekt. Kiadó a játék lett a legfontosabb, hogy meggyőzzék a befektetőket vagy FAJV és kinyit jövőbeli finanszírozást. A cél ennek a képzésnek a hallgató: - Tervezés és dolgozzon ki egy videó játék - Hozd azt képessé eszközök - Adjuk meg a lehetőséget, hogy dörzsölje vállán a valóságot a poszt-kiadvány - felett kínálnak az első alkalom, hogy hagyjuk, hogy dolgozzon, közzétételére és a piac egy játék. Érvényesíti a kettős diplomát: a cím az állam által elismert... [-]

Masters In 3D Animáció és VFX Barcelona

Seeway - Barcelona
Campus Részidős 9 hónapok October 2017 Spanyolország Barcelona

A Master of 3D animáció és VFX felfedezik, hogy a vonal közötti valós képeket és mesterségesen generált tartalmak egyre vékony, mind a hagyományos film és a film animáció. [+]

-ban Mester 3D-s animáció és VFX akkor rájössz, hogy a vonal közötti valós képeket és mesterségesen generált tartalmak egyre vékony, mind a hagyományos film és a film animáció. A Masters in 3D animáció és VFX válsz tartalom fejlesztő és 3D VFX technikai és művészi szinten. A módszer a Mester 3D animáció és VFX lehetővé teszi, hogy megismerjék és elsajátítsák a mechanikai munkafolyamatok és professzionális termelési, irányadó akkor mindkét projekt alapú film és 3D animáció reklám. Meg fog generálni forgatókönyvek és ad nekik életet, a integrarás valós filmek és ebből a munkából keresztezik a szakma szempontjából nagyobb művészet a legtöbb műszaki, és minden fejlődő saját személyes stílusát. összefoglalás Végzettség: Master Degree Credits: 40 ECTS Óra: minden kedden és csütörtökön 17:30 és 21: 30-kor Mode: Barcelona Szemeszter: október-június. megfigyelések: tantermi képzés. 100% gyakorlati útmutatást. Kis csoportok. Hozzáférés a munkaerőpiacon. Célok A Master of 3D animáció és VFX, megtanulod, hogy létrehoz forgatókönyvet, és biztosítja számukra az élet, integrálja a filmek és a valós környezetben, és ugrik a határ a valóság és a mesterségesen keltett. A program során fog működni mind a 3D animációs szoftver, mint a Maya és minden technikai lehetőséget, mint a termelő animációk hatásokat. A kúra befejezése után lesz képes előállítani, és ezáltal 3D animációk az elejétől a végéig. Címzett Ez a képzés célja, hogy a szakemberek és a diákok művészeti, reklám, grafikai tervezés és animáció, mint te, kívánnak összpontosítani pályájuk megvalósítása felé 3D animációk és VFX a szakmai és gyakorlati környezetben. Hogy elérje a mester ismeretét igényli Maya és az... [-]

Mester Animáció Tervezés

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Nappali 1 év November 2017 Olaszország Milánó

Az internet és a digitális média terjedése az animáció, a reklám, a TV-sorozat és a specialitások, a játékfilmek, valamint a rövidfilmek és a dokumentumfilmek terén elért nemzetközi termelés és terjesztés növeléséhez vezetett. [+]

Számítógépes Művészet Mesterek. Az internet és a digitális média terjedése az animáció, a reklám, a TV-sorozat és a specialitások, a játékfilmek, valamint a rövidfilmek és a dokumentumfilmek terén elért nemzetközi termelés és terjesztés növeléséhez vezetett. Jelentős a növekvő kereslet a játékok, az animációs productions cross és a transmedia területén, a filmek és a televíziós produkciók különleges hatásai. A Mester az animációs tervezésben Lehetőséget kínál arra, hogy a professzionális szektorok egyikébe illeszkedjen: független produkciós cégekbe, kutatási és tervezési tanácsadókba, szolgáltatási ügynökségekbe, műsorszolgáltatók belső struktúráiba, kiadó szakterületekbe. Karrierlehetőségek - Az animációs tervező az animációs produkció, a kereszt és a transmedia professzionális területébe illeszkedik. A mester garantálja a magasan képzett szakértelmet profilok, mint például a koncepció művész, karakter tervező, Ambient Designer, Storyboard Artist; Karakter animátor 2D; Karakter animátor 3D; Termelési asszisztens; Összeállító. Cél - A Master in Animation Design üdvözli a hallgatók kitüntetéssel diplomázott vagy diploma I. szintű vagy azzal egyenértékű illusztráció, CG animáció és akadémiai tudományok, vagy egy oklevelet odaítélte iskolák specializáció a képregény és animáció tervezés. Ezenkívül olyan szakembereket is üdvözöl, akik legalább kétéves tapasztalattal rendelkeznek, és érdeklődnek a fokozottabb szakosodás megszerzésétől. Módszertan és struktúra - Az Animációs Design Mester célja, hogy megszilárdítsa és frissítse a készségek animációs koncepciótervezését, különös tekintettel a jelenlegi termelést jellemző témákra, tartalmakra és stílusokra. Meghatározza a produkciós munkafolyamat alakulásához kapcsolódó néhány pontot, amelyeket nagyobb tanulmányok mutatnak be, amelyek jelenleg új művészi megoldásokat és technikákat vezetnek be sorozatok és filmek gyártásához: 2D / 3D integráció, kivágás, frame-by-frame Papír nélküli animáció, post-produkció, VFX. Tanítási módszertan oszlik három fő... [-]

Mester Fokozatot Multimédiás Alkotás

laSalle Barcelona Postgraduate
Campus Nappali September 2018 Spanyolország Barcelona

A Mester Multimédia létrehozása (MCM) összpontosít három területen: Transmedia (Narativa, komoly játékok és Gamification), interakció (HCI, szabad emberek, tárgyak) és szórakoztató (kötélzet, motion capture). A hallgató a tudás létrehozásához szükséges multimédiás projektek e perspektívák vannak. [+]

A Mester Multimédia létrehozása (MCM) Arra összpontosít, hogy három tudományág: Transmedia (Narativa, komoly játékok és Gamification), interakció (HCI, szabad emberek, tárgyak) és szórakoztató (kötélzet, motion capture). A hallgató a tudás létrehozásához szükséges multimédiás projektek e perspektívák vannak. Szakértők címe: transzmédia élénkség kölcsönhatás Technológiák a MCM Technology központja multimédiás alkotás. Alkalmazások, interaktív installációk, érzékelők, természetes kölcsönhatás ... Az MCM ötleteket kigondolni és megvalósult az is, hogy a legmegfelelőbb, hogy hozzon létre egy emlékezetes élményt. Módszertan Az MCM alapul a filozófia "Tapasztalati Multimédia" és a "Learning by doing", vagyis akkor tanulni, gyakorlat készülnek. Minden kurzusok alapján a projektek végrehajtását, amelyeket a gyakorlatban a megszerzett tudás. interaktív tanulási Tudományközi: multidiszciplináris munkacsoportok Végrehajtása Serious Games, katalizátorként ismeretek a felismerésen alapul, a tényleges tapasztalat a tanulás és a projekt Aktuális paraméterek Agilis fejlesztés és menedzsment eszközök A program tanítják egy moduláris és rugalmas térrel, a Media Dome Együttműködés cégek megosztott metodikáját az Entertainment Technology Center Mit készíteni? Szembenézés a teremtés bármely termék vagy szolgáltatás interaktív, nagyságára és annak alkalmazási időszak. Hogy a globális tudás multimédiás tartalom (kreativitás, forgatókönyv, a felhasználói élmény, design, technológia, a tartalom és a menedzsment), hogy biztosítsa a szükséges alapokat, amelyek lehetővé teszik a teremtés és a narráció alkalmas ötletek kezdő tervezés célja, hogy a végső felhasználó, a végrehajtása és az építészet érintett információk és a legmegfelelőbb irányítási mechanizmus. A hallgató, a végén, hogy képes legyen kommunikálni, függetlenül bemeneti profil, a három jelentős szerepet az iparban: a termelő, művész és fejlesztő. Ismerje meg az életciklusának multimédiás termék a koncepció végrehajtása, a specifikáció... [-]

Mester Az Információs Technológia (interaktív Technológiák és Játékok Tervezése)

James Cook University Singapore
Campus Nappali 16 hónapok November 2017 Szingapúr Singapore

Elektronikus játékok és az animáció ma már szerves része a hatalmas globális szórakoztató iparban. A közösségi hálózatok és az online video share oldalak, mint a Facebook, a Twitter és a You Tube vonzza a több száz millió felhasználó világszerte. [+]

Számítógépes Művészet Mesterek. A bővülő e-Business / e-kereskedelem az ipar, van egy növekvő globális kereslet a diplomások képzett egy mix marketing, menedzsment, internet, multimédia, számítástechnika, hálózatépítés, szoftver technológiák és az üzleti működés képességeit. A Master of Information Technology program biztosítja a gyakorlati és a szükséges ismeretek, hogy diplomás különböző tudományágak, hogy beköltözik az informatikai ipar A diákok a lehetőséget, hogy szakosodnak üzleti informatika, számítástechnika és a hálózatok vagy Interactive Technologies és a játékok tervezése. Interaktív Technológiák és játékok tervezése összpontosít az első és a hátsó integráció interaktív technológiák - Web 2.0 alkalmazások, digitális média, Web / mobil technológiák és platformok, 2D / 3D grafika, animáció, játékok tervezése, számítása Arts, interaktív kijelzők, autonóm Simulation és a virtuális világok a Master of Information Technology program teljes mértékben által akkreditált ausztrál Számítógép-tudományi Társaság a "profi szinten" (a legmagasabb szint). Mint informatikai hallgató, akkor jogosult tagság két szakmai szervezetek: Az Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) és a szingapúri Computer Society (SCS). Tantárgyak Alapítvány tárgyai Internet alapjai Problémamegoldás és programozás adatbázis modellezés E-stratégiai menedzsment Core Tantárgyak (minden szakon) ICT 1. projekt: elemzés és tervezés ICT 2. projekt: Végrehajtás és üzembe helyezés Advanced E-Security Core Tantárgyak (Major specifikus) E-Business Technologies Advanced Game Design Advanced Human Computer Interaction Fejlett animációs technikák Intelligens Agents and Simulation Választható tantárgyak A diákok közül lehet választani 4 választható tárgyak Karrier eredmények Ennek játékfejlesztő, akkor lehet dolgozni a teremtés és a termelés a számítógépes játékok, kézi játékok, konzol játékok, ügyességi játékok, 'Flash' játékok internetes használatra és játékok a mobiltelefonok. Mindent... [-]

Szakmai Mesterek Játékok Fejlesztése

Abertay University
Campus Nappali 1 év August 2018 Egyesült Királyság Dundee

Mint posztgraduális hallgatók, nagyon tehetséges egyének dolgozni játékok fejlesztői csapatok termelése felé innovatív számítógépes játékok megoldásokat. Szorosan együttműködve a csapat teljes munkaidőben alkalmazottak, akik magasan tapasztalt ... [+]

Szakmai Masters in Games Development

Miért válassza ezt a tanfolyamot?

Kidolgozzák az alapvető készségek fejlesztése révén alkalmazott projekt munka által támogatott tapasztalt ipari szakemberek Fokozza készségek interdiszciplináris kommunikáció és az együttműködés révén a csapatmunka a diákok és a szakemberek más területein játékok fejlesztése Alkalmazza a fejlődő technológiák és gyakorlatok a saját projektek, és igazolja a munkát vezető ipari adatok Ápolják kapcsolatok fickó fejlesztők, ipari szakemberek és cégek révén a kimutatható készség létrehozását játékok, ipari mentorships és közzétett kutatás.

A skót Központ Excellence in Computer Games Education at Abertay University kínál egyedülálló posztgraduális tapasztalattal, kifejezetten a beszélgetés játékipar partnerekkel, és azonosítják az egyik vezető vezérigazgató as, "A kurzus a játékiparban már várja!". Mint posztgraduális hallgatók, nagyon tehetséges egyének dolgozni játékok fejlesztői csapatok termelése felé innovatív számítógépes játékok megoldásokat. Szorosan együttműködve a csapat teljes munkaidőben alkalmazottak, akik magasan tapasztalt mind a játékiparban, és egyetemi oktatás, és irányítása alatt, és mentori számítógépes játékok ipar képviselői, akkor fejleszteni a szakmai készségek és ismeretek szempontjából lényeges azonosított fejlesztési szerepek az iparág. A tanfolyam ideje alatt a tanulmányok, akkor végül is elvárják, hogy az alkalmazott kiválóság a speciális területen, valamint a szakmaiság, a rugalmasság, a képesség, hogy alkalmazkodjanak a csapat dolgozik helyzeteket, és a kreativitás és az innováció irányába termékek fejlesztését. Mit tanulsz A cél a MProf a játékok fejlesztése cél, hogy a diplomások a szakmai fejlesztők helyezi őket fejlesztő csapatok, az iparág releváns projekt céljait és a teljesítésre. A csapatok részére magas szintű függetlenség hogyan felelnek meg a játék design rövidnadrág és a megközelítés a... [-]


Masters - A Fejlett Interaktív Tervezés: Web és Digitális Kiadás

Idep Barcelona
Campus Nappali 1 év October 2017 Spanyolország Barcelona

A digitális korban, ahol szinte az összes tartalmat adott nekünk egy szitán, az általuk generált számos grafikai megoldások közül, amelyek honlapok már egészen a közelmúltig a legnépszerűbb. [+]

Számítógépes Művészet Mesterek. A digitális korban, ahol szinte az összes tartalmat adott nekünk egy szitán, az általuk generált számos grafikai megoldások közül, amelyek honlapok már egészen a közelmúltig a legnépszerűbb. De nem csak egyeztetünk weboldalakat a számítógépről, de most tájékoztatni, kapcsolódnak, és még olvasni keresztül alkalmazásokat és digitális kiadványok tabletták és okostelefonok. Ez a valóság teszi őket már nem érvényes a hagyományos nyomtatott tervezők, akik most költözött a print megoldások, digitális, vagy számítógépes, hogy a program bár tudják, hogy nem tudják a vizuális olvasás források és a kommunikáció kialakításához szükséges egy jó termék. Ezért szükséges, hogy a tervezők számára átjárható új információs médiumok, a megértés, hogy bonyolult a folyamat a globális perspektíva, szemben a technológiai fejlesztések jelentenek a valódi megértése a lehetőségeket kínálnak, és alkalmazkodva a digitális csatornák A nyomtatási kritériumok egy új környezetben a digitális kommunikáció, és ily módon több karrier lehetőségeket, és még a lehetőségét a cégedet vagy saját indító. Célok Ezzel a mestere professionalization, hogy felkészítsen a szükséges készségeket, hogy végezzen grafikai tervezési projektek alkalmazott digitális média: a tervezéstől weboldalak alkalmazásokat vagy digitális kiadványok (DPS). A tanterv biztosít a hallgatók átfogó képet ad a digitális és interaktív tervezés szakmai környezet, elsősorban a fejlesztési weboldalak és webalkalmazások, Web 2.0 alkalmazások és az új digitális formátumok, és DPS Apps for iOS és az Android. A végén akkor tervezése, konfigurálása, végre weboldalak, alkalmazások és DPS, készítsen maketteket az ügyfél műveletek és a szállítás termelés és rendelkeznek alapvető ismeretekkel a programozási nyelvek alkalmas arra, hogy bővítse a kreatív lehetőségeket a web... [-]

Top Master In 3D Animációs Karakter

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Campus Nappali 28 hónapok October 2017 Spanyolország Barcelona

A cél az, hogy a diákok megtanulják a semmiből, hogy elsajátítsák kétlábú karakter animáció, állatok és lények, tanulás elveinek animáció animációs és felszerelés vége. [+]

Következő hívás: október 2016 - REGISZTRÁCIÓ OPEN Időtartam: 2 tanulmányi év + 4 hónap Final Project Férőhely: 10-12 Székhely: Barcelona Leírás és célja A cél az, hogy a diákok megtanulják a semmiből, hogy elsajátítsák kétlábú karakter animáció, állatok és lények, tanulás elveinek animáció animációs és felszerelés vége. Ez a címzettjei, akik szeretnék, hogy a vonat, mint animátorok és karakter tervezők és szakemberek tapasztalata 3D. Követelmények Számítógép felhasználói szintű ismerete, és a Windows környezet. A 21 éven tettek a karrier FX animáció. A Mester indul a semmiből; korábban nem képzésre van szükség. Ez irányulhat, és van elsőbbsége beiratkozási szakemberek kimutatható munkatapasztalattal, akik jönnek a korábbi képzést a technikai, művészeti területeken felsőfokú szakképzés, egyetemi diplomával, posztgraduális, mester vagy azzal egyenértékű szabályozatlan magán képzés. Szemináriumok és mesterkurzusok Képzés a valós termelési projekt: napi 4 óra tanítási időn kívül. Karrier kilátások Senior speciális technikai jellegű animációs film, a reklám és a videojátékok. Karakter tervező, modellező, concept art. Merüljünk foglalkoztatás Diákjaink dolgoztak befejezni a tréninget, projekteket, mint a buborék Bip (Triacom, Super3) és a sorozat "DreamWorks Dragons" (Dreamworks) [-]

12 Hónap Teljes Munkaidős - Számítógépes Animáció, A Vizuális Hatások és Játék Design

Think Tank Training Centre
Campus Nappali 1 év February 2018 Kanada North Vancouver

A számítógépes animáció, a vizuális hatások és Game Design Program Think Tank Oktatási Központ intenzív egyéves program, amely specializálódott a legújabb szoftver, technikák és technológiák kielégíteni az igényeket a jelenlegi film, a televízió és a szerencsejáték-ipar. [+]

Számítógépes Művészet Mesterek. A számítógépes animáció, a vizuális hatások és Game Design program Agytröszt Képzési Központ North Vancouver, Kanada egy intenzív egyéves kurzus, amely specializálódott a legújabb szoftver, technikák és technológiák, valamint előírja, hogy mire van szüksége a film, a televízió és a játékok iparágakban. Ez áll elismert iparági szakemberek oktatói tanítás jelenlegi tanterv, a mentori programot, kis létszámú csoportok kiterjedt gyakorlati képzés. A program három 15 hetes félév, és természetesen az integráció lehetővé teszi hozzárendelések átfedik egymást, és támogatják egymást. A diploma Számítógépes animáció, a vizuális hatások és játék design kapnak a sikeres befejezése után a program követelményeinek és a demo reel. diák Beszámolók "Think Tank egy speciális iskola. Nyertem felvételt a Bioware, miután látták a demo reel, és én végül kiütve néhány más magas rangú srácok a helyzetben. " Shawn Kassian Bioware (Environment Artist) "Mivel a hallgató Agytröszt éreztem magam, mint voltam egy exkluzív iskolában kívánó művészek, hogy elérjék a legmagasabb szabványok CG teremtés." Adar Bronstein, ICON Creative Studio (Senior 3D modellezés és Dekorszórás Artist) "Ez tényleg inkább családi, mint egy iskola. Nagy, támogató emberek, akik mindig ott voltak, hogy segítsenek, ha én is gondjai semmit, és arra is elkötelezett lát engem sikerül. " Liam Jones, MPC (Műszaki Animator) "Az iskola nem csak törődött a sikert, hanem mindent megtettek hatalom, hogy megbizonyosodjon arról volt az eszközök és ismeretek szükségesek, hogy sikeresek legyenek a piacon." Tanner Roberts, EA PopCap (Environment Artist) "Think Tank felülmúlta az elvárásaimat, amit úgy gondoltam, jó VFX iskola lenne. Nem csak ezek biztosítják a tudományos... [-]

Master Digitális Művészeti Irányt

LISAA Paris
Campus Nappali 1 - 2 év September 2018 Franciaország Paris

Ez a kurzus felkészíti a diákokat, hogy legyen szakértői a digitális média. A diákok a grafikai tervezés során is tovább tudásukat és megtanulják használni video, motion design, interaktív animáció, webfejlesztés, mobil tervezés és UX tervezés révén egy átfogó program, amely minden szempontból a multimédia. [+]

Ez a kurzus felkészíti a diákokat, hogy legyen szakértői a digitális média. A diákok a grafikai tervezés során is tovább tudásukat és megtanulják használni video, motion design, interaktív animáció, webfejlesztés, mobil tervezés és UX tervezés révén egy átfogó program, amely minden szempontból a multimédia. A tanfolyam tanítják dolgozó szakemberek, akik ismerik a maguk területén, és összekapcsolja az elméleti és gyakorlati képzés során több munka elhelyezések iskola partner cégek. A minőségi tanítás Többet eredményezett során ismernek fel a Kulturális Minisztérium és kommunikáció. MASTER-egyenértékű képesítést A haladó tanfolyam a Digital Art Direction egy kétéves tanfolyamot, ami egy mester, és elérhető, hogy a diákok, akik már befejezett tanulmányokat grafikus designto főiskolai szinten. Előnyei a pálya Tanfolyamok tanítják a szakemberek az adott területen, akik up-to-date a jelenlegi technológiai problémák és az ágazat fejlődését A hatalmas hálózata öregdiák és tekintélyes partner cégek (Canal +, vente Privée ...), akik játszanak szerepet játszik a karrier a diplomások Osztályok műhelyekben, épül valós projektek annak érdekében, hogy a hallgatók szerezzenek gyakorlati ismeretek Egyéni hallgatói nyomon követése az építési portfóliójuk, szakmai gyakorlat jelentések és a szakmai projekt Összekapcsolja a különböző tudományágak, hogy a diákok megértsék a kiegészítő kapcsolat a különböző szakterületek A képzési program, amely teljes körűen lefedi a digitális média: video, motion design, web, mobil Karrier adatok videóművész digitális tervező Művészeti vezető 2-D / 3-D elrendezés Artist Motion tervező Compositing üzemeltető / szerkesztő Filmrendező Történet átnyúló web designer Belépési követelmények és jelentkezés Felvételi Többet Párizs ki van téve mind a bemutatása a portfolió munka és szóbeli interjú. A célja... [-]

Mester Fokozatot Vizuális Effektek Létrehozása A Mozi, A Televízió és A Nyilvánosság (VFX)

U-Tad Centro Universitario de Tecnología y Arte Digital
Campus Nappali 600 óra September 2018 Spanyolország Madrid

Az U-Tad mesterképzésre Visual Effects Creation Cinema, Television és nyilvánosság (VFX) egyesíti az elméleti és gyakorlati tudás szükséges diákok szakosodott létrehozása és integráló következő generációs vizuális hatásokat figyelembe audiovizuális projektek a film, a televízió és a nyilvánosságot az ipar egy programban ... [+]

Számítógépes Művészet Mesterek. Mesterképzésre Visual Effects Creation Cinema, Television és nyilvánosság (VFX) Az U-Tad mesterképzésre Visual Effects Creation Cinema, Television és nyilvánosság (VFX) egyesíti az elméleti és gyakorlati tudás szükséges diákok szakosodott létrehozása és integráló következő generációs vizuális hatásokat figyelembe audiovizuális projektek a film, a televízió és a nyilvánosságot az ipar egy program. Ez alatt a mesterképzésre, a diákok megtanulják az elméleti pillére, hogy a szabály az audiovizuális nyelv és a legújabb technológiát a valós projektek. Ők is szóba hozni a humán és anyagi erőforrás menedzsment ismeretek kapcsolódó becsléseket. A mesterképzésre zárul a Final Project, az lesz, hogy hozzon létre egy professzionális minőségű kisfilm részeként a hallgató demo reel, kulcsfontosságú eleme Álláskeresés a diploma megszerzése. Ilion Animation Talent Ösztöndíjak A diákok a program elvégzi 150 óra gyakorlati munka Ilion Animation Studios, akik közvetlenül egy új nemzetközi Hollywood termelés debütál majd 2016-ban. Plusz, hogy képes lesz arra, hogy versenyezzenek a 8 ösztöndíjak 50% és 40% a mesterképzésre. A tantárgy tartalma Filmezés Célzó megszilárdítja az alapítványok, amelyek képalkotás lehetséges és a technikák, amelyek jelenleg a piacon való használatra digitális eljárások. Szélesítésével elméleti alapot, hogy az audiovizuális Elbeszélő támogatja a tudás és kiaknázása az új eszközöket, amelyek a piacon előnézeti és lehet tervezni. Technológia Ez a modul lehetővé teszi a diákok, hogy egy átfogó képet a digitális utómunka technológiák és folyamatok és eljárások jár. Célja, hogy gyakorlati tapasztalatot a technológiák, eljárások és eszközök, mind a legmodernebb hardver és szoftver, valamint az alkalmazás az elméleti ismeretek szerzett az egész programot. kezelés Ez a modul... [-]