Számítógépes Művészet Mesterképzések

45 Számítógépes Művészet Mesterképzés Összevetése

Számítógépes Művészet

Mindenütt, ahol ma nézel ki, az emberek számítógépekre támaszkodnak. Azoktól az okostelefonoktól, amelyek a kedvenc kiskereskedőnket várják a nagy üzleti vállalkozásokat üzemeltető számítógépekre, az eszközök nagy száma világossá teszi, hogy ez a digitális kor. Számos számítógéppel keresnek művészek munkáját, akik használhatják őket, így a Számítógépes Művészet diploma kiváló választás a digitális gondolkodású művészek számára.

Mi a számítógépes művészet fegyelem?

A számítógépes művészet minden olyan művészi formára utal, amely számítógépet használ, akár a művészet előállításához, akár megjelenítéséhez. Ez a videojátékoktól a webdesignig terjed. Még a hagyományos művészeti formák is beletartoznak a számítógépes művészetbe, mivel új alkotásokat hoznak létre a számítógép segítségével.

Milyen előnyökkel jár a számítógépes művészetben?

A számítógépek szerves részét képezik a modern társadalomnak, és a művészi hajlítással rendelkezőeknek meg kell érteniük, hogyan hatnak a művészet világára. Ahogy a digitális világ egyre fontosabbá válik, egyre inkább integrálódik a művészet világába. A Számítógépes Művészet diploma lehetővé teszi, hogy maximalizálja művészi tehetségét, miközben ezt a tényt magába foglalja.

Melyek a számítógépes művészetek fajtái?

A Számítógépes Művészet diploma lehetőséget ad arra, hogy széles körű tudományágat tanuljon, és a diplomás szinten gyakran csak egyet választ, hogy mélyrehatóan folytassa. Néhányan a szórakoztatásra irányulnak, az animációval, a videókkal, a videojátékokkal és a hangművészetekkel kapcsolatosan. A képek, az algoritmusok, a teljesítmény és a digitális galériák is olyan tudományágak, amelyek ebbe a kategóriába tartoznak. Ön akár úgy dönthet, hogy tanulmányozza a weboldal fejlesztését, CD-ROM vagy DVD-ROM létrehozását. A hagyományos művészeti formák a Számítógépes Művészet területén is megtalálhatók, ezért igen sokoldalú tanfolyam.

Wht venni a Computer Arts fokozatot online?

Ha egy számítógépes mesterképzést tervez, az online tanulmányok lehetnek az Ön számára. A Számítógépes Művészet mező olyan, amely jól illeszkedik az online tanulmányozáshoz, és számos program létezik, amelyek segítenek Önnek a posztgraduális diploma megszerzésében. Az egyik megtalálja a rugalmasságot, hogy a Számítógépes Művészetben szerezze meg a diplomát egy olyan ütemterv szerint, amely az Ön számára működik.

Melyek a karrierlehetőségek a számítógépes művészeti végzettség terén?

Számos számítógép és technológia iránti igény a mai világban a Számítógépes Művészet fokozata kiváló karrierlehetőséget kínál. A számítógépekkel kapcsolatos legtöbb területen a számítógépes művészek iránti igény magas.A cégeknek webes tervezőkre és grafikusokra van szükségük ahhoz, hogy segítsenek létrehozni a promóciós műveket. A szórakoztató vállalatoknak számítógépes művészekre van szükségük a videojáték és az animáció létrehozásához. Ha képes képet alkotni a számítógéppel rendelkező kreatív mezőről, akkor a Számítógépes Művészet diploma segítséget nyújthat, és a végzős diploma adja meg a képzést, a tapasztalatot és a portfóliót, amellyel versenyképesnek kell lennie ezen a területen.

Mutass többet

Hivatalos Mester Kialakításában és Fejlesztésében Digitális Projektek

FDModa - LCI Barcelona
Campus Nappali 1 év September 2018 Spanyolország Barcelona

A fő cél a Mester létrehozására és fejlesztésére, a digitális projektek célja, hogy speciális, a képzés és a speciális jellegű felkészíti a diákokat, versenyképes ahhoz, hogy innovatív megoldások és új értékajánlatok a piacra jellemző, hogy egy technológiai szempontból Ez hatványozottan aktív és virágzik. [+]

Mester Digital létrehozása és fejlesztési projektek

A fő cél a Mester létrehozására és fejlesztésére, a digitális projektek célja, hogy speciális, a képzés és a speciális jellegű felkészíti a diákokat, versenyképes ahhoz, hogy innovatív megoldások és új értékajánlatok a piacra jellemző, hogy egy technológiai szempontból Ez hatványozottan aktív és virágzik.

A digitális designer most középpontjában a különböző családok és a szakmai ágazatokban, mint az audiovizuális kommunikáció, a Graphic létrehozását Graphic Arts Reklám Public Relations és kölcsönhatások tervező vállalatok, és bemutatja a szinergiák növelése, Gyakran beletartoznak az iparág kéri tapasztalatok és egyre irányul digitális média pontot is a különböző ágazati vizsgálatok és a helyi és az állami jelentések.... [-]


Mester Web Design

Scuola Politecnica di Design SPD
Campus Nappali 1 év March 2018 Olaszország Milánó

A Web Design mesterképzés áll elmélet tanulságait, műhelyek és webdesign kurzusok. Műszaki képzési kínálat XTML, CSS design, Dreamweaver, mozgás design ... [+]

Webdesign Mester

A Web Design mesterképzés áll elmélet tanulságait, műhelyek és webdesign kurzusok. Műszaki képzési kínálat XTML, CSS design, Dreamweaver, motion design, flash és photoshop osztályok. Ily módon a diákok szert szakmai készségek, kombinálva a módszertani tudatosság az egész tervezési folyamat.

DURATION

A Mester Web e Multimédia Design egy évig tart (október-december, a nyári szünet augusztusban) .Van lesz minimum 20 órás óra hetente. A részvétel kötelező, és teljes munkaidőben.

Gyakornoki

A leckék végén, a diákok indul egy szakmai társaságokban vagy stúdiók az ágazat

Nyelv

A mesterképzés kerül sor az angol... [-]


Mester Animáció Tervezés

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Nappali 1 év November 2018 Olaszország Milánó

Az internet és a digitális média terjedése az animáció, a reklám, a TV-sorozat és a specialitások, a játékfilmek, valamint a rövidfilmek és a dokumentumfilmek terén elért nemzetközi termelés és terjesztés növeléséhez vezetett. [+]

Az internet és a digitális média terjedése az animáció, a reklám, a TV-sorozat és a specialitások, a játékfilmek, valamint a rövidfilmek és a dokumentumfilmek terén elért nemzetközi termelés és terjesztés növeléséhez vezetett. Jelentős a növekvő kereslet a játékok, az animációs productions cross és a transmedia területén, a filmek és a televíziós produkciók különleges hatásai.

A Mester az animációs tervezésben Lehetőséget kínál arra, hogy a professzionális szektorok egyikébe illeszkedjen: független produkciós cégekbe, kutatási és tervezési tanácsadókba, szolgáltatási ügynökségekbe, műsorszolgáltatók belső struktúráiba, kiadó szakterületekbe.... [-]


Mester Az Információs Technológia (interaktív Technológiák és Játékok Tervezése)

James Cook University Singapore
Campus Nappali 16 hónapok November 2018 Szingapúr Singapore

Elektronikus játékok és az animáció ma már szerves része a hatalmas globális szórakoztató iparban. A közösségi hálózatok és az online video share oldalak, mint a Facebook, a Twitter és a You Tube vonzza a több száz millió felhasználó világszerte. [+]

A bővülő e-Business / e-kereskedelem az ipar, van egy növekvő globális kereslet a diplomások képzett egy mix marketing, menedzsment, internet, multimédia, számítástechnika, hálózatépítés, szoftver technológiák és az üzleti működés képességeit.

A Master of Information Technology program biztosítja a gyakorlati és a szükséges ismeretek, hogy diplomás különböző tudományágak, hogy beköltözik az informatikai ipar

A diákok a lehetőséget, hogy szakosodnak üzleti informatika, számítástechnika és a hálózatok vagy Interactive Technologies és a játékok tervezése.

Interaktív Technológiák és játékok tervezése összpontosít az első és a hátsó integráció interaktív technológiák - Web 2.0 alkalmazások, digitális média, Web / mobil technológiák és platformok, 2D / 3D grafika, animáció, játékok tervezése, számítása Arts, interaktív kijelzők, autonóm Simulation és a virtuális világok a Master of Information Technology program teljes mértékben által akkreditált ausztrál Számítógép-tudományi Társaság a "profi szinten" (a legmagasabb szint).... [-]


Mester Művészeti Vezető Videojáték Létrehozása

Autograf
Campus Nappali 2 év October 2018 Franciaország Paris

Ez a Master akar lenni nagyon is konkrét. Ez épül a hallgató videojáték projekt. Ezek lesznek tervezésére, fejlesztésére, közzétételére és forgalmazza a játékot. [+]

Pascal Luban, játék tervezője és kreatív igazgatója (Ubisoft, Activision, a Sony, a DICE), a referencia-szakember, aki felelős az oktatási érvényesítése ezt a képzést.

Ez a Master akar lenni nagyon is konkrét. Ez épül a hallgató videojáték projekt. Ezek lesznek tervezésére, fejlesztésére, közzétételére és forgalmazza a játékot. Ha tudja, hogy a siker, akkor is bevételt. És ha ez nem így van, az a tény, hogy meglátom nevét társítva megjelent játék egy nagyszerű névjegy.

Program:

Advanced Academic Training: Számítógépes grafika, programozás, Design - Bevezetés az új készségek: Marketing, projekt menedzsment, jogi alapjait - kifejlesztése játék koncepciója és annak mintapéldánya. Game Development - Felkészülés a marketing kampány - közzététele és marketing a játék (monitoring a közösség, folytatva a kommunikációs kampány, animáció játék) - Akadémiai Továbbképzés, hogy felkészítse őket, hogy saját stúdiót: Entrepreneurship, kezelése - előkészítése egy második projekt (egyéni vagy csoportos), hogy a diákok fejlesztésére törekszik, miután a mester. ... [-]

Mester Fokozatot Mozgás Grafikai Tervezés

Seeway - Barcelona
Campus Részidős 9 hónapok October 2018 Spanyolország Barcelona

Az új technológiák terjedésével megnőtt jelenlétében képernyők tele erős szükséges elemek és vonzó tartalmat. Ezen a ponton van értelme a Mester Motion Graphics Design Seeway programot kering a különös jelentőséggel bír, a mozgás az információátadás és kínál gyakorlati megközelítés, hogy összehozza a legújabb technológiákat mozgókép, a design, tipográfia és audiovizuális alkotást. [+]

Az új technológiák terjedésével megnőtt jelenlétében képernyők tele erős szükséges elemek és vonzó tartalmat. Ezen a ponton van értelme a Mester Motion Grafikai tervezés A Seeway programot kering a különös jelentőséggel bír, a mozgás az információátadás és kínál gyakorlati megközelítés, hogy összehozza a legújabb technológiákat mozgókép, tervezés, tipográfia és audiovizuális alkotást.

Műszaki képzés létrehozásához szükséges mozgóképek, amely delves szilárd tudás az összetétel és szerkesztő eszközök, valamint a digitális grafikai megoldások dotarte kiváló minőség és a kreativitás innovatív technikákat.

összefoglalás Végzettség: mesterfokozatú, a University of San Jorge Credits: 40 ECTS Óra: minden kedden és csütörtökön 18:30 és 21: 30-kor Mode: Barcelona Nyelv: kasztíliai Szemeszter: október-június. megfigyelések:tantermi képzés. 100% gyakorlati útmutatást. Kis csoportok. Célok ... [-]

Mester Kurátorkodás Digitális Művészet

ESDi - Design School
Campus Nappali 1 év Nyílt Beiratkozás Spanyolország Barcelona

A Mester Digital Art kurátora igényeit képes kielégíteni a szakmai és tudományos háttérrel kurátori kiállítások, művészetelméleti és design, kritikus vagy kulturális menedzsment, a különlegessége, hogy specializálódott létrehozása és használata az új technológiák. [+]

Presentación

A Mester Digital Art kurátora kielégíti a szakmai és tudományos képzés a kurátori kiállítások, művészetelméleti és design, kritika vagy kulturális menedzsment, a különlegessége, hogy szakosodott létrehozását és az új technológiák alkalmazása.

A mester, 60 kredit, az első program kurátora művészet és az új média a hivatalos, tanított Spanyolországban hozott egy tanévben, 46 ECTS kötelező lép fel, és a 28. választani, amelyek közül ki kell töltenie 14. A 28 választható kredit, vannak kérdések szakmai szempontból és más kutatási területen. A mester kínál összesen 20 ülőhellyel.

Kurátori digitális művészet lehet tekinteni az egyik sikeres tevékenységek és ugyanabban az időben, az egyik leginnovatívabb, a sajátos céllal, hogy járjon el a jelen összefüggésben. Az ő szerepe osztozik számos kulturális gyakorlat az új technológiákkal kapcsolatos, többek között:... [-]


Államilag Elismert Fejlett Posztgraduális Diploma Az Animációs Filmgyártásban

MOPA
Campus Nappali 2 év Nyílt Beiratkozás Franciaország Arles

Kétéves mesterképzésű felsőoktatási kurzus angolul szétszórt és külső diákok felé orientálódott, akiknek a középiskolai diploma után három évig tartó tanulmánya volt, miután nem töltötték be a MoPA tanulmányi ciklust 1. [+]

Fordítsd át a CG animációd iránti szenvedélyedet egy győztes karrierré

A kétéves mesterképzésű felsőfokú képzési kurzus angolul szétszórt, és hároméves alapképzéssel vagy hasonló szakmai tapasztalattal rendelkező hallgatók áthelyezésére irányul.

Egy egyetemi végzettséggel vagy ezzel egyenértékű digitális művészeti tapasztalattal rendelkezik, állami akkreditált, mester szintű animációs tanfolyamot keres? Kövesse a lépéseket a MoPA diplomások, akik elsajátították mind a technikai készségek és történetmesélés most dolgozik a Mill, Aardman Studios, DoubleNegative, Mikros és több ... nyertes nyeremények, mint a SIGGRAPH és rövid listát az OSCARS .... [-]


M.Cr.A. in Digital Media Arts

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Campus Nappali 2 év July 2018 India Bangalore

[+]

A hallgatók elkezdik a projektjavaslatot megírni, meghatározzák projektjük hatókörét, és oktatók / tervező szakemberek mentoroznak.

[-]

Mester Fokozatot Multimédiás Alkotás

laSalle Barcelona Postgraduate
Campus Nappali September 2018 Spanyolország Barcelona

A Mester Multimédia létrehozása (MCM) összpontosít három területen: Transmedia (Narativa, komoly játékok és Gamification), interakció (HCI, szabad emberek, tárgyak) és szórakoztató (kötélzet, motion capture). A hallgató a tudás létrehozásához szükséges multimédiás projektek e perspektívák vannak. [+]

A Mester Multimédia létrehozása (MCM) Arra összpontosít, hogy három tudományág: Transmedia (Narativa, komoly játékok és Gamification), interakció (HCI, szabad emberek, tárgyak) és szórakoztató (kötélzet, motion capture). A hallgató a tudás létrehozásához szükséges multimédiás projektek e perspektívák vannak.

Szakértők címe:

transzmédia élénkség kölcsönhatás Technológiák a MCM

Technology központja multimédiás alkotás. Alkalmazások, interaktív installációk, érzékelők, természetes kölcsönhatás ... Az MCM ötleteket kigondolni és megvalósult az is, hogy a legmegfelelőbb, hogy hozzon létre egy emlékezetes élményt.... [-]


Szakmai Mesterek Játékok Fejlesztése

Abertay University
Campus Nappali 1 év August 2018 Egyesült Királyság Dundee

Mint posztgraduális hallgatók, nagyon tehetséges egyének dolgozni játékok fejlesztői csapatok termelése felé innovatív számítógépes játékok megoldásokat. Szorosan együttműködve a csapat teljes munkaidőben alkalmazottak, akik magasan tapasztalt ... [+]

Szakmai Masters in Games Development

Miért válassza ezt a tanfolyamot?

Kidolgozzák az alapvető készségek fejlesztése révén alkalmazott projekt munka által támogatott tapasztalt ipari szakemberek Fokozza készségek interdiszciplináris kommunikáció és az együttműködés révén a csapatmunka a diákok és a szakemberek más területein játékok fejlesztése Alkalmazza a fejlődő technológiák és gyakorlatok a saját projektek, és igazolja a munkát vezető ipari adatok Ápolják kapcsolatok fickó fejlesztők, ipari szakemberek és cégek révén a kimutatható készség létrehozását játékok, ipari mentorships és közzétett kutatás.

A skót Központ Excellence in Computer Games Education at Abertay University kínál egyedülálló posztgraduális tapasztalattal, kifejezetten a beszélgetés játékipar partnerekkel, és azonosítják az egyik vezető vezérigazgató as, "A kurzus a játékiparban már várja!". Mint posztgraduális hallgatók, nagyon tehetséges egyének dolgozni játékok fejlesztői csapatok termelése felé innovatív számítógépes játékok megoldásokat. Szorosan együttműködve a csapat teljes munkaidőben alkalmazottak, akik magasan tapasztalt mind a játékiparban, és egyetemi oktatás, és irányítása alatt, és mentori számítógépes játékok ipar képviselői, akkor fejleszteni a szakmai készségek és ismeretek szempontjából lényeges azonosított fejlesztési szerepek az iparág. A tanfolyam ideje alatt a tanulmányok, akkor végül is elvárják, hogy az alkalmazott kiválóság a speciális területen, valamint a szakmaiság, a rugalmasság, a képesség, hogy alkalmazkodjanak a csapat dolgozik helyzeteket, és a kreativitás és az innováció irányába termékek fejlesztését. Mit tanulsz A cél a MProf a játékok fejlesztése cél, hogy a diplomások a szakmai fejlesztők helyezi őket fejlesztő csapatok, az iparág releváns projekt céljait és a teljesítésre. A csapatok részére magas szintű függetlenség hogyan felelnek meg a játék design rövidnadrág és a megközelítés a... [-]


Masters - A Fejlett Interaktív Tervezés: Web és Digitális Kiadás

Idep Barcelona
Campus Nappali 1 év October 2018 Spanyolország Barcelona

A digitális korban, ahol szinte az összes tartalmat adott nekünk egy szitán, az általuk generált számos grafikai megoldások közül, amelyek honlapok már egészen a közelmúltig a legnépszerűbb. [+]

A digitális korban, ahol szinte az összes tartalmat adott nekünk egy szitán, az általuk generált számos grafikai megoldások közül, amelyek honlapok már egészen a közelmúltig a legnépszerűbb. De nem csak egyeztetünk weboldalakat a számítógépről, de most tájékoztatni, kapcsolódnak, és még olvasni keresztül alkalmazásokat és digitális kiadványok tabletták és okostelefonok.

Ez a valóság teszi őket már nem érvényes a hagyományos nyomtatott tervezők, akik most költözött a print megoldások, digitális, vagy számítógépes, hogy a program bár tudják, hogy nem tudják a vizuális olvasás források és a kommunikáció kialakításához szükséges egy jó termék.... [-]


Top Master In 3D Animációs Karakter

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Campus Nappali 28 hónapok October 2018 Spanyolország Barcelona

A cél az, hogy a diákok megtanulják a semmiből, hogy elsajátítsák kétlábú karakter animáció, állatok és lények, tanulás elveinek animáció animációs és felszerelés vége. [+]

Következő hívás: október 2016 - REGISZTRÁCIÓ OPEN Időtartam: 2 tanulmányi év + 4 hónap Final Project Férőhely: 10-12 Székhely: Barcelona Leírás és célja

A cél az, hogy a diákok megtanulják a semmiből, hogy elsajátítsák kétlábú karakter animáció, állatok és lények, tanulás elveinek animáció animációs és felszerelés vége.

Ez a címzettjei, akik szeretnék, hogy a vonat, mint animátorok és karakter tervezők és szakemberek tapasztalata 3D.

Követelmények Számítógép felhasználói szintű ismerete, és a Windows környezet. A 21 éven tettek a karrier FX animáció.

A Mester indul a semmiből; korábban nem képzésre van szükség.... [-]


Mester Ux Tervezés

LISAA Paris
Campus Nappali 1 - 2  September 2018 Franciaország Paris

Ez a kurzus célja a diákok, akik szeretnék megismerni a felhasználói élmény tervezési kérdések a digitális alkotások: weboldalak, alkalmazások, szoftverek, interaktív gépek, stb. [+]

Ez a kurzus célja a diákok, akik szeretnék megismerni a felhasználói élmény tervezési kérdések a digitális alkotások: weboldalak, alkalmazások, szoftverek, interaktív gépek, stb PROGRAM nyílik szeptember 2016

A tanfolyam tanítják az aktív szakemberek, akik ismerik a saját területén, és összehozza az elméleti és gyakorlati órák, több munka placementsat vállalkozások együttműködve az iskola. A minőségi tanítás Többet már vezetett, hogy elismerte a Kulturális Minisztérium és kommunikáció.

MASTER-egyenértékű képesítést

A haladó tanfolyam a felhasználói élmény design zajlik több mint két év alatt - a master-azonos szintű - és nyitva áll a diákok, akik már elvégezték a grafikai tervezés, műszaki vagy számítástechnika tanfolyam a főiskolai szintű vagy azzal egyenértékű (egyetemi vagy üzleti iskola) .... [-]


Mester Fokozatot Vizuális Effektek Létrehozása A Mozi, A Televízió és A Nyilvánosság (VFX)

U-Tad Centro Universitario de Tecnología y Arte Digital
Campus Nappali 600 óra September 2018 Spanyolország Madrid

Az U-Tad mesterképzésre Visual Effects Creation Cinema, Television és nyilvánosság (VFX) egyesíti az elméleti és gyakorlati tudás szükséges diákok szakosodott létrehozása és integráló következő generációs vizuális hatásokat figyelembe audiovizuális projektek a film, a televízió és a nyilvánosságot az ipar egy programban ... [+]

Mesterképzésre Visual Effects Creation Cinema, Television és nyilvánosság (VFX)

Az U-Tad mesterképzésre Visual Effects Creation Cinema, Television és nyilvánosság (VFX) egyesíti az elméleti és gyakorlati tudás szükséges diákok szakosodott létrehozása és integráló következő generációs vizuális hatásokat figyelembe audiovizuális projektek a film, a televízió és a nyilvánosságot az ipar egy program.

Ez alatt a mesterképzésre, a diákok megtanulják az elméleti pillére, hogy a szabály az audiovizuális nyelv és a legújabb technológiát a valós projektek. Ők is szóba hozni a humán és anyagi erőforrás menedzsment ismeretek kapcsolódó becsléseket.... [-]