Tanítás Mesterképzések

99 Tanítás Mesterképzés Összevetése

Tanítás

A tanítás a terület azok számára, akik szeretnék jobbá tenni, és nem csak az egyes tanulók, hanem globálisan a mi összekapcsolt jövőben. A program, amely azt ígéri, hogy az alapvető készségek és képesítések szükségesek a sikerhez az oktatás, a mester a tanítás. Függetlenül attól, hogy az általános iskolák, középiskolák, főiskolák magán vagy állami egyetemek, a Masters Oktatás megnyitja az ajtót egy jövedelmező profi utat az oktatásban.

Masters in Tanítás programokat kínálnak egyetemek és intézmények szerte a világon, Ausztráliában, Bruneu, Németország, Írország, Izrael, Kazahsztán, Malajzia, Hollandia, Szingapúr, Spanyolország, Törökország, az Egyesült Királyság, az Egyesült Államok és több. Masters a tanítás szakok kínált teljes munkaidős, részmunkaidős, vagy akár online távoktatási mód.A hallgatók válik szakértők mind a legmodernebb professzionális tanítási módszerek, amely nagy hangsúlyt fektet a gyakorlati tanulás és valós készségek elsajátítása, Masters in Tanítás jelöltek tanulhatnak.

Ha a cél a sikeres karrier utat a tanítás, és a már teljesített Bachelor diplomát egy kapcsolódó téma, a Masters tanítás a szak, amely biztosítja az alapvető készségek és képesítések, hogy megbirkózzon a szakmai kihívásoknak. Görgessen lefelé, és kattintson a tovább a Masters a tananyagokat, még ma!

Mutass többet

Mester Az Oktatás általános Iskolai Képzés - Alapképzés Engedélyeztetést

Grand Canyon University
Campus vagy on-line tanulás Nappali Részidős 30 hónapok September 2018 Amerikai Egyesült Államok Phoenix Albuquerque Sun City South Phoenix Scottsdale + 5 további

Egyének egy vágy, hogy tanítani és egy diplomát kívül az oktatás tehet szert a készségek és ismeretek, hogy vezesse az elemi osztályokban. A tanterv által jóváhagyott Arizona State Board of Education, mi Master of Education (MED) alapfokú oktatás felkészít arra, hogy elérje a tanárképzés engedélyeztetést. [+]

Kezdeti program - ahhoz vezet, hogy az alapképzés engedélyeztetést

Ajánlott szerint: College of Education

Áttekintés

Keress a tanítási engedélyeztetést az első- nyolcadikig osztályosok

Egyének egy vágy, hogy tanítani és egy diplomát kívül az oktatás tehet szert a készségek és ismeretek, hogy vezesse az elemi osztályokban. A tanterv által jóváhagyott Arizona State Board of Education, mi Master of Education (MED) alapfokú oktatás felkészít arra, hogy elérje a tanárképzés engedélyeztetést. Felajánlott online a College of Education, ez mesterek az alapfokú oktatásban a program biztosítja a képzés és alkalmazás segítségével vegyenek részt és kezelni a fiatalok a 21. század tanulási közösségek.... [-]


Mesterek Oktatás Nyitott Távoktatás (M.Ed. Távoktatás)

The Open University Of Tanzania
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Részidős 18 hónapok February 2018 Tanzánia Dar Es Salaam

A célkitűzések a program ásni a sajátosságait a nyitott és távoktatás; kapcsolja ki a tudósok és szakemberek a nyitott és távoktatás. [+]

Az A program célkitűzései a következők:

ásni a sajátosságait a nyitott és távoktatás. kiderülhet tudósok és szakemberek nyitott és távoktatás. Képzéseit

A jelentkezőknek regisztrált M.Ed (távoktatás) a tanfolyam és a dolgozat megteszi a következő tanfolyamok:

törzsanyag

KÓD TANFOLYAM EGYSÉGEK HITELEK távoktatás 601 Elvei nyitott és távoktatás 2. 20 távoktatás 602 Tanítási tervezése, fejlesztése a távoktatási anyagok 2. 20 távoktatás 603 Média és Technológia Távoktatási 2. 20 távoktatás 604 Kutatás és értékelés Nyílt és Távoktatási 2. 20 Szabadon választható kurzusok A diákok ki kell választania ezek közül bármelyik két tanfolyamok: KÓD TANFOLYAM EGYSÉGEK HITELEK távoktatás 605 Nyitott és Távoktatási politika és irányítás 2. 20 távoktatás 606 Regionális és globális perspektívák a távoktatási 2. 20 távoktatás 607 Tanítás és tanulás a nyitott és távoktatás 2. 20 Értekezés 6. 60 Minimális Belépési Képesítési A jelölt a mesterképzésre program lenyomva vagy; Egy bizonyos fokú amely a szintje másodosztályú vagy a fenti, vagy Osztályozatlan mértékű, amely egy B fokozatú vagy a fenti, vagy A pass mértékben, amelyben a jelölt oktatási teljesítményét egy B osztályú vagy nagyobb; ÉS / VAGY A jelöltnek meg kell felelnie a Kar oktatási, hogy ő / ő is állította a tudományos potenciál kiterjedt terepmunkát követő kutatási tapasztalat és / vagy kiegészítő képzést. Bejegyzés A jelöltek nyilvántartásba kell venni, hogy tanulmányozza a mesterképzésre keresztül távolság önálló oktatási módszereket akár dolgozat vagy a tanfolyam, majd vezető kutatások egy értekezés. Minden jelentkezőnek kell elkülöníteni felügyelő (k) által kijelölt Szenátus javaslata alapján a Kar oktatási vége előtt a tanfolyam. A jelölt szándékozó csinálni egy... [-]

Tesol Mestere

Plymouth State University
Campus Nappali September 2018 Amerikai Egyesült Államok Plymouth

A Master of Education (MEd) a nyelvoktatás programot hozza a diákok naprakészen a legújabb gyakorlatok, programok és változások az oktatási törvények. [+]

A Master of Education (MEd) a nyelvoktatás programot hozza a diákok naprakészen a legújabb gyakorlatok, programok és változások az oktatási törvények.

A New Hampshire-ben és az egész országban növekvő szükség van a képzett nyelvtanárok számára. A New Hampshire Oktatási Minisztérium a TESOL-ot kritikus hiányosságok közé sorolja.

A program a következő koncentrációkat kínálja:

Angol nyelv tanítása más nyelvek hangszóróihoz (TESOL) Oktatás, K-12 tanúsítás Angol nyelv tanítása más nyelvek hangszóróinak (TESOL) Oktatás (nem tanúsítás) TESOL Oktatás K-12 tanúsítvány

Az angol nyelvtanítás az egyéb nyelvek hangszóróihoz (TESOL) Oktatás A K-12 tanúsítási koncentráció előkészíti a diákokat, hogy tanítanak minden korosztály és képességek angol nyelvű tanulói számára az Egyesült Államokban és tengerentúlon. A programot teljesítő hallgatók megfelelnek a New Hampshire Oktatási Minisztériumnak a K-12 angol nyelvtanulókra vonatkozó követelményeinek.... [-]


Masters In Matematika Oktatás

Universidad Católica del Maule
Campus Részidős 4 félév February 2018 Chile Talca Curico + 1 további

A vezető a tanulási folyamat, hogy képes megoldani a különböző helyzeteket, a csapatmunka, a tanulmány vezető csoport, a gondolkodás és a pedagógiai tervezés célja a képzés a hallgatók termelni didaktikus helyzetekben fejleszteni oktatási anyagok, tervezése és fejlesztése az oktatási projektek a kritikai attitűd, a tudományos, társadalmi és kulturális. [+]

Általános háttér:

említi:

Oktató Matematika Basic Education Tanítás Matematika Secondary Education Matematika oktatás a felsőoktatásban.

Modalitás tantermi és blended learning. Helyszín: Campus San Miguel de Talca. Nap: Nappali és esti. Odaadás: A részleges. Időtartam: négy egyetemi félév. Ülések: 20 Program típusa: Akadémiai Óta végzett: 2008 Akkreditáció: Hat év alatt (április 2013 április 2019) Program: Dr. María Díaz Aravena / maravenadiaz@gmail.com

Dirigido a:

Tanárok diplomások és / vagy diplomások.

Felvételi követelmények: ... [-]

Mesterképzésre Nevelés és Oktatás Idegen Nyelven

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Nappali September 2018 Csehország Prága

A Mester Program A nevelés és oktatás idegen nyelven célja a hallgatókat tanítási tapasztalattal vagy jelenleg tanulási oktatók, akik elkötelezett a tanítás a második idegen nyelv, illetve az oktatók, akik meg akarják építeni a karrier terén a modern nyelvek és az angol mint második nyelv. [+]

Mesterképzésre nevelés és oktatás idegen nyelven

A Mester Program A nevelés és oktatás idegen nyelven célja a hallgatókat tanítási tapasztalattal vagy jelenleg tanulási oktatók, akik elkötelezett a tanítás a második idegen nyelv, illetve az oktatók, akik meg akarják építeni a karrier terén a modern nyelvek és az angol mint második nyelv. A tanfolyam lehetővé teszi a diákok magas szintű képzés a nyelvtanulás és tanítás, amely megkapja az e program keretében a kutatás, a fejlesztés és használja az újonnan megszerzett tudást ezen a területen. Ennek eredményeképpen azok jobban érvényesíteni és a testmozgás, valamint javítják a karrierlehetőségeket a további és a felsőoktatás.... [-]


Mester A Tanítás és Tanulás

Taylor’s University
Campus 2 év January 2019 Malajzia Subang Jaya

Master Tanítás és tanulás (MTL) Taylor Egyetem az első a maga nemében Malajziában. Ez az első program, amely hangú mesterek szintjén, amely a háromszög három domén [+]

Master Tanítás és tanulás (a tanfolyam)

Master Tanítás és tanulás (MTL) Taylor Egyetem az első a maga nemében Malajziában. Ez az első program, amely hangú mesterek szintjén, amely a háromszög három domén ismeretek: alapvető pedagógiai tudás, a tanulás területén tanulmányok és reflektív gyakorlatban tanfolyamok. Ez a háromdimenziós élményt célja, hogy a hallgatók az alapvető elméletek a tanítás és a tanulás és ezzel egyidejűleg a hallgatók a tantermi gyakorlat, hogy kapnak, hogy részt vegyenek, tükrözik és kihallgatni elméletek helyszíni szakmai fejlődés.

Információ viszonyítani szabványok:

Célok:

A Master of tanítás és tanulás (MTL) célja, hogy fejlessze a pedagógusok, akik szeretnék, hogy fokozzák tanítási készségek, bővítsék szellemi és szakmai ismeretekkel rendelkeznek interrelating oktatási elmélet és a gyakorlat, hogy az élethosszig tartó tanulást erőfeszítéseket, és fenn elkötelezettségüket a tanítási vezetők. Ez megfelel az igényeinek, hogy dolgozzon ki az illetékes tanárok és készítsen az illetékes diplomások, amely javíthatja az ellátottság a malajziai oktatási rendszer.... [-]


Mester Az Oktatás Tanterv és Utasítás

Claflin University
Campus Nappali September 2018 Amerikai Egyesült Államok Orangeburg

A Master of Education a Tanterv és utasítás a Claflin Egyetem célja, hogy megfeleljen az igényeinek a 21. század oktatási és tanulási azáltal olyan program, amely figyelembe veszi a tapasztalatait és igényeit jelenlegi tanárok és a szakmai oktatók. [+]

A Master of Education a Tanterv és utasítás a Claflin Egyetem célja, hogy megfeleljen az igényeinek a 21. század oktatási és tanulási azáltal olyan program, amely figyelembe veszi a tapasztalatait és igényeit jelenlegi tanárok és a szakmai oktatók.

Tanterv

A diploma Tanterv és Utasítás előnyöket tanúsított osztálytermi tanárok, valamint szakemberek bachelor diplomát a kapcsolódó területeken.

A program aszinkron online formában. Őszi és tavaszi félév nyolc hetes, és van két hathetes nyári ülés. A program összesen 36 óra hitel.

Core tanfolyamok (CC) Kötelező 6 tanfolyamok - 18 óra hitel

EDUC 550 - Bevezetés a Oktatáskutató (3 óra) EDUC 551 - Oktatáskutató módszerek (3 óra) EDUC 559 - Munka különféle tanulók (3 óra) EDUC 562 - Szeminárium Literacy (3 óra) EDUC 567 - Tanítás és tanulás (3 óra) EDUC 569 - Olvasás és írás az egész tananyag (3 óra) ... [-]

Képzőművészeti Mester - Transz-art, Oktatás, Elkötelezettség

HEAD - Geneva
Campus Nappali 4 félév September 2018 Svájc Genf

A TRANS-, a HEAD-Genève-ben a mesterképzés a vizuális művészetben üdvözli azokat a hallgatókat, akik társadalmi és / vagy oktatási partnereikkel (iskolák, közösségi házak, egészségügyi intézmények, migránsok támogatásával foglalkozó szervezetek) együttműködnek a saját művészeti gyakorlatukkal együttműködve. , valamint a galériák oktatási gyakorlatai (különböző csoportokat érintenek kritikus kapcsolatban a művészeti intézményekkel). [+]

A TRANS-, a HEAD-Genève-ben a mesterképzés a vizuális művészetben üdvözli azokat a hallgatókat, akik társadalmi és / vagy oktatási partnereikkel (iskolák, közösségi házak, egészségügyi intézmények, migránsok támogatásával foglalkozó szervezetek) együttműködnek a saját művészeti gyakorlatukkal együttműködve. , valamint a galériák oktatási gyakorlatai (különböző csoportokat érintenek kritikus kapcsolatban a művészeti intézményekkel).

A művészek kollektív mikroszalonjai és a vendégművészek, kurátorok és pedagógusok által koordinált oktatócsapat az együttmûködõ művészi produkcióról, a cím és a recepció kérdéseirõl és a mûvészetrõl mint az intézményes vagy társadalmi átalakítás egyik lehetséges eszköze. .... [-]


Master's in Educational Treatment of Diversity

University of Latvia
Campus Nappali Részidős 2 - 2.5 év September 2018 Lettország Riga + 1 további

The Master's program was created in 2007 by four universities. Coordinating university: National University of Distance Education (Madrid, Spain). Participating universities: Charles University in Prague (Prague, Czech Republic), University of Latvia (Riga, Latvia), and Ludwigsburg University of Education (Reutlingen, Germany). The program is students’ workplace orientated. Therefore, the target audience is applicants from Latvia, the European Union, and countries worldwide with bachelor's degree in Social, Human and Natural sciences. [+]

Tanítás Mesterek.

The Master's program was created in 2007 by four universities. Coordinating university: National University of Distance Education (Madrid, Spain). Participating universities: Charles University in Prague (Prague, Czech Republic), University of Latvia (Riga, Latvia), and Ludwigsburg University of Education (Reutlingen, Germany). The program is students’ workplace orientated. Therefore, the target audience is applicants from Latvia, the European Union, and countries worldwide with bachelor's degree in Social, Human and Natural sciences.The students’ communication languages are English and Spanish. Knowledge of other languages is welcomed and integrated. Studies are implemented in the e-learning environment, as well as in presence meetings (for students registered at the University of Latvia who cannot come to and stay in Latvia, studies are provided online).The studies provide the following opportunities:... [-]


Master of Education in TESOL, Literacy and Culture

University Of San Diego School of Leadership and Education Sciences
Campus Nappali Részidős 2 - 3 év September 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego + 1 további

[+]

Kurzus . . A tanítási tapasztalat hasznos, de nem szükséges. Interjúk [-]

Master of Teaching (Secondary) MMET

University of South Australia
Campus Nappali 2 év January 2019 Ausztrália Adelaide

[+]

Minden diák vállalja legalább 60 nappal elhelyezését helyszínek és iskolákban amelyet el kell végezni a teljes munkaidőben.

[-]

M.Ed. A Tanulásban és Az Oktatásban

National Taipei University of Education
Campus Nappali Részidős 2 év September 2018 Tajvan Taipei + 1 további

M.Ed. a tanulás és az oktatás területén elsősorban a tanulóközpontú oktatásra, tanulási elméletekre és stratégiákra, a mobil tanulási és tanulási értékelésre összpontosít. [+]

M.Ed. TANULÁS ÉS ÚTMUTATÓ

M.Ed. a tanulás és az oktatás területén elsősorban a tanulóközpontú oktatásra, tanulási elméletekre és stratégiákra, a mobil tanulási és tanulási értékelésre összpontosít. A nemzetközi hallgatók, akik rendelkeznek Bachelor diploma vagy azzal egyenértékű, szívesen látják. Minden kurzust angol nyelven tartanak. Nincs szükség TOCFL vagy kínai tesztekre. Hiszünk abban, hogy az oktatásnak olyannak kell lennie, mint a Naprendszer, amelyben a Nap a középpontban van, és a kilenc bolygó körül forog. Hasonlóképpen egy tanulási intézményben a diákok tanulásának középpontjában kell állnia, és a tanítás, az értékelés, a tanulási környezet működnie kell ennek megfelelően. Ezzel a meggyőződéssel bemutatjuk a nemzetközi diákokat M.Ed. a tanulásban és az oktatásban.... [-]


Master of Education in Arts

Piet Zwart Institute
Campus Részidős 2 év September 2018 Hollandia Rotterdam

The Master of Education in Arts program explicitly connects theory and practice, focusing on contemporary issues, which span different practices and discourses (education, pedagogy, politics, art, design, cultural theory, digital didactics, philosophy, museum education and ‘community arts’). [+]

The Master of Education in Arts program explicitly connects theory and practice, focusing on contemporary issues, which span different practices and discourses (education, pedagogy, politics, art, design, cultural theory, digital didactics, philosophy, museum education and ‘community arts’). Students are encouraged to reflect upon their position and teaching methodologies within social, cultural and political contexts, and subsidized a close insight into the newest developments in art education, contemporary art, and design. Through an intensive study process, they strengthen their professional and personal position in the field. Although the general focus is interdisciplinary, the program specializes in art and design education.... [-]


The Teaching of English as a Foreign/International Language Program

Hellenic Open University
Campus Nappali 3 év September 2018 Görögország Patras

Τhe aim of this M.Ed. is to prompt English Language, Literature and Philology graduates’ professional development as teachers of English as a foreign and as an international lingua franca by actively engaging them in theoretical and practical studies in the domain of language teaching methodology, and in accordance with the ever-increasing demands of the current local and international labour market. [+]

Τhe aim of this M.Ed. is to prompt English Language, Literature and Philology graduates’ professional development as teachers of English as a foreign and as an international lingua franca by actively engaging them in theoretical and practical studies in the domain of language teaching methodology, and in accordance with the ever-increasing demands of the current local and international labour market.

Learning outcomes

Upon completion of the Master’s program, students will be expected to be able to:

analyze, perform and communicate teacher level research related to English language teaching; comprehend and demonstrate specialized language teaching knowledge and skills in the language skills and elements by: Examining, selecting, and using methods conducive to effective learning of particular language skills (Listening, Speaking, Reading, Writing) and elements (Culture, Grammar, Vocabulary, Pronunciation) and by examining, evaluating, and creating materials to support effective language teaching and learning; critically analyzing research in language acquisition and teaching, and applying it to classroom contexts; design, develop and evaluate curricula and materials for English language teaching; create, analyze and interpret effective measures of language ability of their students; locate and select appropriate teaching resources to use computer technology to assist their learners’ needs; comprehend and apply the principles of English for specific purposes instruction relative to the linguistic background and work environment of their students; demonstrate an understanding of intercultural approaches in language teaching; identify, design and employ recognized principles of effective English language teacher development and training program operation. ... [-]

Masters Fokozatot Testnevelés "

South Ural State University
Campus Nappali Részidős 2 év September 2018 Oroszország Cseljabinszk + 1 további

Az oktatási program "Tanárképzés" képzését célzó képzett tanárok a sport területén az oktatás. [+]

Institute of Sport, turisztikai és szolgáltató Süsü

bírósági hivatal

44.04.01 Tanárképzés

képzési profil: oktatás terén a fizikai kultúra

Az oktatási program "Tanárképzés" képzését célzó képzett tanárok a sport területén az oktatás.

Tevékenységet, amely előkészíti a diplomások, akik már elsajátították a Master program: a tanítás; kutatás és fejlesztés; tervezése; módszeres; kezelése; kulturális és oktatási.

A diplomás, aki elsajátította a doktori program kell a következő szakmai kompetenciák:

A területen az oktatási tevékenység:

a képesség, hogy alkalmazzák a modern módszereket és technológiákat az oktatási tevékenység, a diagnózis és minőségének értékelését az oktatási folyamat a sport területén az oktatás; a képességét, hogy formálja az oktatási környezet és a használata a szakmai ismeretek és készségek a feladatok végrehajtására az innovatív oktatási politikákat; képesek vezetni kutatómunka hallgatók; készség fejlesztése és technikák megvalósítása, technológiák és módszerek a tanítás, hogy az elemzés a folyamat eredményeit a használatuk szervezetek foglalkozó oktatási tevékenységet. ... [-]