Msc az e-business és a digitális marketing
International Hellenic University (IHU)
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Thessaloniki, Görögország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
18 - 30 hónapok
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
03 Jun 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
Bevezetés
A vállalkozói készségek, amikor együtt mély szakmai tudást, vezethet termelő innovatív ötletek a globális verseny e-üzleti környezetben. Ez az új posztgraduális kurzus célja, hogy kiegyensúlyozott és jól megtervezett képzés mind elveit szoftverek és távközlési alkalmazott e-Business gyakorlatok, valamint az alapvető vezetői, marketing és finanszírozási ismeretek szükségesek, hogy az induló és sikeresen működjön egy e- Business. A 14 hónapos kurzus vonzó lesz a diplomások folytatja a pályafutását egy sor vállalkozói, vezetői és marketing pozíciókat az IKT vagy más hasonló IT-orientált tartományban a létrejövő kreatív gazdaság. A tananyag nyújt kombinált elméleti ismeretek és gyakorlati készségek, amelynek középpontjában a e-Business / e-kereskedelmi alkalmazások és az azok alapjául szolgáló technológiák:
- Projektmenedzsment, vezetés és csapatmunka
- Menedzsment és marketing
- A vállalkozói készségek és ismeretek szükségesek, hogy dolgozzon start-up vállalkozások
- A legfontosabb készségek a stratégiai döntések, az innovációra és a technológia menedzsment,
- Alapvető kommunikációs készségek
- Gyakorlat gyakorlat-orientált oktatás alapuló esettanulmányok és valós példákat
- Kapcsolódó készségek adatok elemzése és értékelése
- Tervezés és időgazdálkodás
Az okleveles e-Business és a digitális marketing program elősegíti a tanulási és tanítási jellemzi a sokféle erőforrás és tanítási stílusok és technikák, amelyek elismerik, hogy az egyetem működik egy állandóan változó környezetben. Tanítási és tanulási módszerek kidolgozása érdekében ezeket a készségeket, ösztönzésével nem csupán a kapacitás absztrakt gondolkodás, hanem a tanulók kapacitások független és öntevékeny tanulás, problémamegoldó készség, valamint néhány, a tudás és a készségek, amelyek közösek a foglalkoztatás számos területen.
Ez a program célja az egyetemi diplomások a távközlés, az informatika / Computer Science, és Villamosmérnöki hanem Természettudományi, gazdasági és üzleti részlegek, egy erős háttérrel az IKT és az erős motiváció, hogy folytassa a pályafutását a Kommunikációs és Cyber Security kapcsolódó területeken .
A Structure
Az okleveles e-Business és a digitális marketing (teljes munkaidős) egy 14 hónapos program tanított több mint három szempontból. Előadások elsősorban zajlanak hétköznap esténként. Azt is kapható a részmunkaidős módban több mint 26 hónappal azok számára, akik nem vállalják, hogy a teljes munkaidőben program, legyen szó munkáról vagy egyéb okok miatt.
Érkezéskor a IHU minden diák részt vegyen alapítvány tanfolyamok Java és SQL, amelynek célja, hogy minden bejövő hallgatók azonos szintre tekintetében néhány programozási ismeretek szükségesek. Az első ciklus, mind a hallgatók kötelesek követni öt (5) kötelező központi képzések. A második ciklus, mind a diákok követik a további három (3) kötelező tanfolyamok együtt két (2) választható kurzusok. Végül, a harmadik távon munka, amely kizárólag a mester értekezés.
Alkalmazás határidők
A IHU működik a gördülő felvételi alapján, két (2) pályázati ciklusban.
- Alkalmazás 1. forduló lezárásának időpontja: június 15, 2015 - Application 2. forduló lezárásának időpontja: október 16, 2015 Ez azt jelenti, hogy a jelöltek alkalmazni, és elismerte, hogy a programok egész évben, amíg a végén az 1. fordulóban (június 15 ). 2. forduló alkalmazások fogják tekinteni szerint a rendelkezésre álló helyen a programban forduló után 1.
Javasoljuk azonban, hogy telepítse a lehető leghamarabb, hogy biztosítsa a gyors reagálás és a hely elérhetőségét.
Belépők
Tanterv
1. félév alaptanfolyamok
- IKT menedzsment
- Digitális marketing
- Web Analytics
- Data Science for Business: elmélet és gyakorlat
- ICT Essentials
2. félév alaptanfolyamok
- Digitális vállalkozás: e-business fejlesztése és finanszírozása
- Közösségi média és online közösségkezelés
- Digitális szervezetek: e-kereskedelem és e-kormányzat
A választható kurzusok
A második félév során a hallgatók szabadon választható kurzusok kiválasztásával szabják tovább programjukat. A választható kurzusok összege legfeljebb 12 ECTS (2 kurzus). Előfordulhat, hogy egyes választható kurzusok nem kínálnak egy adott évben, teljes mértékben a hallgatói igényektől függően.
- Nagy adatok és a Cloud Computing
- Digitális üzleti stratégia
- Adatbányászat
- Emberi számítógépes interakció, tervezés és felhasználói élmény
- Piackutatás és elemzés
- Tanácsadói projekt
A részmunkaidős hallgatók a következő képzéseken vesznek részt a két (2) éves tanulmányok során: 1. évfolyam 1. félév: ICT menedzsment, ICT Essentials | 2. szak: Digitális vállalkozás: e-business fejlesztése és finanszírozása, közösségi média és online közösségmenedzsment, digitális szervezetek: e-kereskedelem és e-kormányzat 2. évfolyam 1. időszak: Digitális marketing, Web Analytics, Data Science for Business: elmélet és gyakorlat | 2. félév: Két (2) szabadon választható tárgy | 3. kifejezés: Értekezés
A disszertáció
A harmadik félév során a hallgatók a Masters Disszertáció projektjükön dolgoznak, amelynek tematikus területe releváns tanulmányi programjuk és érdeklődési körük szempontjából. A dolgozat jó lehetőséget biztosít a különböző kurzusokon elsajátított elméletek és fogalmak alkalmazására egy valós e-business problémára vagy kihívásra. A hallgatókat a projektjük során az oktatói kar egy tagja és az akadémiai asszisztensek felügyelik. A dolgozat benyújtása után a hallgatók egy különleges eseményen mutatják be projektjeiket osztálytársaiknak és oktatóinak.
Ösztöndíjak és finanszírozás
A School of Science & Technology számos ösztöndíjat kínál az általa kínált programokra, amelyek a díjak jelentős részét fedezik. Ezek az ösztöndíjak versenyképesek. Az odaítélési kritériumok közé tartozik az első diploma minősége, a jelölt alapképzési fokozatai, angol nyelvtudása és általános profilja. Az ösztöndíjra pályázóknak külön levelet kell mellékelniük a pályázati dokumentumaikhoz, amelyben kérik, hogy ösztöndíj elnyerését fontolják meg, és indokolják, miért tartják alkalmasnak.
Karrierlehetőségek
A gyorsan fejlődő piacon a startupoknak, de a bevett IKT-cégeknek is olyan szakértőkre van szükségük, akik mélyen ismerik a vállalkozás technológiai és üzleti vonatkozásait. Az e-Business és Digitális Marketing MSc szakán végzettek döntő szerepet játszhatnak gyakorlatilag bármely vállalat vagy szervezet növekedésében és nemzetközivé válásában, elősegítve a technológia és az üzlet közötti szakadék áthidalását, tudásukat az új üzleti modellekben, a feltörekvő technológiák, valamint az innováció kezelése és kiaknázása. Ezért a program végzett hallgatói számára számos munkalehetőség kínálkozik. Tájékoztatólag ezek a következők:
- IKT-vállalatok
- Új technológiai startupok
- Multinacionális vállalatok és kis- és középvállalkozások (kkv-k)
- e-kereskedelmi és egészségügyi szoftvercégek
- Mobilhálózat-szolgáltatók és szélessávú internetszolgáltatók
- Szenzorhálózatok és telematikai cégek
- Kockázati tőkék és fedezeti alapok
- Tanácsadó cégek
A tanulás során megszerzett technikai ismeretek mellett diákjaink az Egyetem kiváló Karrier Irodájában részesülnek, hogy a munkaerőpiacra való jobb felkészüléshez elengedhetetlen soft készségek (pl. kommunikációs készség, interjúkészítés, önéletrajzírás stb.) megszerezzék.