Msc marketing innováció
University of Winchester
Kulcs információ
Campus helye
Nyelvek
Kérjen információt
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nemzetközi hallgatók (nappali)
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
MSc Marketing
MSc Marketing innováció fejleszti a diákok '; marketing képességek kapcsolatos stratégiai és kreatív folyamatot vezető és irányító innovációk révén a kereskedelmi és azon túl. A diákok felfedezni az innováció, mint ez vonatkozik a már meglévő termékek és szolgáltatások, különös tekintettel a szükséges ismeretek és készségek folyamatos siker biztosítása érdekében a márkák és szervezetek a piacon. A diákok felfedezni a területeken ötlet generációs, innovatív adatgyűjtési módszerek és megvizsgálja, hogyan betekintést nyert a fogyasztói kutatás fejlesztésének támogatása a kreatív és hatékony marketing stratégiák. Ezen túlmenően a program elősegíti a részletes megértése a tervezési, fejlesztési és kezelése új termék és szolgáltatás innováció és feltárja, hogyan lehet létrehozni egy vonzó márka jelenlétét egyre bonyolultabb médiapiacon. A program középpontjában a fejlődő innovatív és felelős marketing szakemberek képesek a vezetői stratégiai változást. A program kiegyensúlyozza elméleti tartalmának gyakorlati technikák alkalmazása az elmélet, hogy az aktuális kérdéseket a marketing területén. Elmélet tájékoztatta vezető kutatás és a gyakorlat terén.
Modulok
- Alapelvei Felelős Management
- Fogyasztói kultúra és kommunikáció
- Marketing kutatás és elemzés
- Kortárs kérdések: Marketing és New Media
- Stratégiai Marketing menedzsment
- Kutatási módszerek a Business
- Business Consulting
- Vállalkozás és Small Business Management
- Nemzetközi Üzleti Komunikáció
Tanulás és tanítás
A sokféle tanítási és tanulási módszerek használnak, beleértve a diákok által vezetett beszélgetések, viták és előadások, műhelyek bevonásával a különböző aktív tanulási tevékenységek, független tanulmány, web-alapú tevékenységeket és előadások. Elmélet és gyakorlat integrált és a diákok arra ösztönzik, hogy tőkét kovácsoljanak az aktuális és / vagy korábbi tapasztalat. A hangsúly a program fejlesztése a diákok azon képességét, hogy alkalmazzák a szükséges készségek, hogy megoldja a valós problémák marketing és menedzsment környezetben.
Karrier
Karrier lehetőségek közé tartozik szerepet termék- és marketing menedzsment, márka menedzsment, kommunikáció, piackutatás és online marketing a magán- és az állami szektor. A program azt is előírja az alapot a vállalkozás egy tanácsadó szerepe, illetve folyamatos tudományos munka PhD szinten.
Belépési követelmények
Normális esetben az első vagy másodosztályú kitüntetéses diplomát marketing, illetve a kapcsolt üzleti fegyelem. Diákok, akik elérték professzionális marketing státusz és tartsa teljes tagságának CIM és megfelelő szintű 7. képesítéssel, például CIM Chartered Posztgraduális Diploma in Marketing (vagy nemzetközi egyenértékű) jogosultak bejegyzést a MSc fejlett állva. Akkreditált előzetes bizonyítvánnyal tanulás (APCI) lehet igénybe venni ahhoz, hogy megfelelően képzett pályázók legfeljebb 100 kredit. A
fennmaradó kredit (attól függően, hogy belépési korlátozások) áll 40 kredit független tanulmány és a minimális oktatott komponens 40 kredit, amelynek tartalmaznia kell a 20 kredit Kutatási módszerek az üzleti életben.
Ha az angol nem az első nyelv: IELTS 6.5 (beleértve 6.5 tudományos írásban), vagy a TOEFL pontszám 575 (papír alapú) vagy 232 (computerbased) vagy ezzel egyenértékű.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
MSc a közszféra innováció és e-kormányzás területén
- Tallinn, Észtország
MSc digitális transzformáció
- Dubai, Egyesült Arab Emírségek
Entrepreneurship & Innovation Management MSc
- Guildford, Egyesült Királyság