Média- és kommunikációs mester
The University of Wollongong in Dubai
Kulcs információ
Campus helye
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Tárgyonkénti átlagos költség: AED 8,967; 2,443 USD. (ÁFA 5%). További díjak vonatkozhatnak
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Média és Kommunikáció Mestere a diplomásoknak és szakembereknek szól, akik elméleti ismereteiket és gyakorlati készségeiket szeretnék fejleszteni a média- és kommunikációs szektorban.
A program célja a média szakemberek önállóan vagy multidiszciplináris csapat részeként dolgozó növekvő tendenciája, számos ügyfél számára. Míg a hangsúlyt az Egyesült Arab Emírségek és a közel-keleti régió munkakörnyezetére helyezik, az elméletek és készségek világszerte alkalmazhatók fejlett és feltörekvő piacokon.
tartam 18 - 24 hónap | bevitel | Tandíjdíjak |
Karrierlehetőségek
The University of Wollongong in Dubai média- és kommunikációs programja a médiával kapcsolatos számos szakterületre vonatkozik. Az MMC programok diákjai és diplomái általában:
- újságírók
- Közönségszolgálati szakemberek
- Vállalati kommunikációs vezetők
- Filmkészítők
- kutatók
- Írók
- akadémikusok
Akkreditáció és elismerés
Ez a program az Egyesült Arab Emírségek Oktatási Minisztériuma által akkreditált és teljes mértékben elismert az Egyesült Arab Emírségekben és nemzetközi szinten a magán- és közszférában folytatott továbbképzés és foglalkoztatás területén.
Ezenkívül a programot az UOW biztosítja, amely a felsőoktatási minőségügyi és szabványügyi hivatal (TEQSA), az ausztrál felsőoktatási szektor nemzeti szabályozója. Az UOWD diplomásoknak lehetőségük van arra, hogy az UOWD fokozatot a megfelelő UOW Australia fokozatra cseréljék.
Program időtartama
A média- és kommunikációs mesternek két belépési szintje van. Ha hároméves alapképzési programot, vagy négyéves programot nem végeztek kutatási komponens nélkül, akkor az alapítvány szintjén lép be az MMC programba. Ez magában foglalja két további tantárgy teljesítését, melyet a karral folytatott konzultáció során kell eldönteni.
Miután elvégezte az extra tantárgyokat, vagy ha négyéves diplomát végzett, amely magában foglalta a kutatási komponenst, akkor belép a fő programba. A fő program összesen 10 tantárgyból áll, köztük öt alapvető tantárgyból hat kreditért mindegyikben három választható, hat kreditpont és egy tézis, amely 12 kredit súlyozásával jár. A hallgatók félévenként legfeljebb két tantárgyat vehetnek igénybe. Ennél a sebességnél a hallgatók ötévente képesek a fokozat elvégzésére (az akadémiai naptár az alábbi linkeken található). Minden tantárgynak hetente egy esti látogatást kell igénybe vennie 13 héten keresztül. Az órákat 18: 00–21: 30, vasárnap – csütörtökön tartják.
Programszerkezet
A következő öt téma az MMC program lényege:
Core témák (30 cp)
- MMC 940 Transmedia Storytelling
- MMC 941 Globális Mediascape
- MMC 942 Feltörekvő digitális eszközök és gyakorlatok
- MMC 943 Társadalmi média és hálózati kultúra
- MMC 949 kutatási módszerek
Választani kívánt (18 cp): Válasszon 3 alanyot az alábbi listából
- MMC 900 szakmai gyakorlat
- MMC 927 Médiakezelés
- MMC 901 adatmegjelenítés és kutatás
- MMC 928 Marketing Media
- MMC 926 Global Cinema Studies
- MARK901 Digitális marketing
- MARK920 Szociális marketing
- MARK940 Marketing kommunikáció
- MARK980 stratégiai márka menedzsment
- MGNT942 Innovációs és vállalkozási ismeretek
- MGNT978 Kultúrák közötti gazdálkodás
Kutatási projekt / tézis (12 cp)
- MMC 936 vagy MMC 937 tézis vagy nagy integrált projekt
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Reklám és digitális kommunikáció mester
- Bucharest, Románia
Ph.D. a tömegkommunikációban
- Syracuse, Amerikai Egyesült Államok
Magán mesterképzés kommunikáció és sportújságírás szakon
- Madrid, Spanyolország