Nemzetközi média innováció menedzsment

Általános információk

5 locations available

Program leírás

Master program Nemzetközi Media Innovation Management - IMIM

Ez a program célja, hogy magas potenciálok a média és a kreatív iparágak - a különböző álláspontok a saját értékláncok: fejlesztési, finanszírozási, tartalom, gyártás, forgalmazás, a szabályozás / jogszabályok. A két évig tartó vizsgálatban, egyesítik erőiket össze egy média innovációs agytröszt. Az előadók a vezető médiavállalatok és egyetemek a világ minden tájáról (Poynter Institute, Guardian, New York Times, a Die Welt, Universidad Miguel Hernandez és még sok más) és szemináriumok Ausztriában, Németországban, Spanyolországban, az Egyesült Államok és az online, együtt dolgoznak egy nemzetközi hálózat. A hallgatók foglalkoznak a valós élethelyzetek által benyújtott résztvevő vállalkozásokat. Ily módon a vállalatok a programban részt vevő beleszólása a rendszerbe foglalásával a tananyag. "A diákok közösen tudósok, menedzsment oktatók, újságírók és az üzleti vezetők elengedhetetlen", mondja Program igazgatója Andy Kaltenbrunner, "az innováció alapján kell meghatározni, a fő valuta árfolyamai egy nemzetközi csapat."

NewYork

A tananyag öt egyhetes kötelező részvétel modulok (zajlik Ausztriában, Németországban, Spanyolországban és az Egyesült Államok), kiegészítve az e-learning. Előadók: Vezető nemzetközi szakértők a média, az újságírás, a technológia, és a változás-menedzsment, néhány tudományos élet, a többiek az iparágon belül, beleértve Wolfgang Blau (The Guardian), Lucy Küng (egyetemek, Oxford / Reuters Institute, St. Gallen), Bill Horn (A New York Times), Klaus Meier (Universität Eichstätt-Ingolstadt), Romanus Otte (Die Welt), José García Avilés (University Miguel Hernández) és még sok más. A teljes lista az oktatók itt található. www.imim-master.com/faculty

Spanyolország

Tanterv

1. modul - Media Economics digitalizálás és a konvergencia, az Supply Chain Management, konvergens termékek, üzleti modellek

2. modul - Society Impact digitalizálás, az etikai értékek által kifogásolt gazdaság, a politika és társadalom, média törvény

3. modul - Kommunikációs / Újságírás Crossmedia, minőségi újságírás, Media munkafolyamatok

4. modul - Innováció Menedzsment Kulturális különbségek, csapatépítés, az innovációs folyamatokat, Benchmarking, Értékelés és Végrehajtási Innováció

5. modul - Vezetői képesség Self Management, Change Management, Leadership, Project Management

6. modul - Doktori disszertáció A indiviual munka, vagy kis nemzetközi csapat, a 2-4, a diákok elemzik egy adott probléma (pl egyik IMIM partner cégek) számára Diplomamunka. Ők lesznek edzője mentoraik, professzionális stratégák. A projekt több hónapig is eltarthat, és véget ér a bemutató.

Varróráma

További információ

Partnerek: Poynter Institute, St. Petersburg / Florida, USA (Bill Mitchell, affiliate), Universidad Miguel Hernández, Elche, Spanyolország (José García Avilés), Universität Eichstätt-Ingolstadt, Németország (Klaus Meier) Az oktatás nyelve: angol

Hallgatói díjak / költségek az integrált üzleti partnerek: € 20,000 / év (a képzési idő 2 év), Ösztöndíjak, amely akár 75% -kal is rendelkezésre állnak. Többek között:

Diák díjak fedezik: minden tankönyv és online anyagok, egyéni nyelvi képzés, szállás és utazási költségek országokban, ahol a jelenléti blokkok sor (Ausztria, Németország, Spanyolország, USA). Üzleti partner díjak fedezik: sejtettek, a valós projekt (amit aztán végre a cég), és elküldi az előadást, vagy vezetői, hogy a program formátum "Meet the Executive".

Gyám

Fokú Szerzett: Master of Arts in International Media Innovation Management

Fuvarozók: fjum_forum az újságírás és a média Bécs (Daniela Kraus, igazgató) és a berlini egyetemen a Professional Studies (Ada Pellert, elnök).

Utoljára frissítve márc. 2020

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Az iskoláról

IMIM is a part-time study program carried out online and in presence modules in Germany, Austria, Spain and the USA. It is aimed at high-potential individuals from the mid-management level of companie ... Tovább

IMIM is a part-time study program carried out online and in presence modules in Germany, Austria, Spain and the USA. It is aimed at high-potential individuals from the mid-management level of companies and at innovative media entrepreneurs at the interface of development, content, production, distribution, regulation, financing, marketing – all of which represent the value chain of international media. Students should have a minimum of 5 years of practical experience. Kevesebb
Berlin , Bécs , New York , Alicante , Berlin + 4 Több Kevesebb