Nemzetközi divat- és luxusmarketing mester [MML]
ESIC Business & Marketing School
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 19 700 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
* Végső hívási ár: 10/2023 17 900 €
Bevezetés
A madridi divat- és luxusmarketing- és kommunikációmenedzsment-mestert az ESIC Business & Marketing School campusán tanítják. A madridi campusunk 2021-ben nyílt meg, és 40 tanteremmel, 300 fős előadóteremmel, 16 munkaszobával, 5 találkozási ponttal, edzőteremmel, figyelemfelkeltő helyiséggel, kávézóval és még sok mással rendelkezik. Tantermeink tele vannak marketingre, menedzsmentre és technológiára szakosodott mester- és posztgraduális hallgatókkal. A campus ideális hely a hálózatépítéshez, az ötletei megvalósításához és a tanuláshoz. De mindenekelőtt ez a tökéletes hely a jelenben való élethez és a jövő építéséhez.
- Időtartam: 12 hónap
- Nyelv: spanyol
A DIVAT ÉS LUXUS MARKETING ÉS KOMMUNIKÁCIÓMENEDZSMENT MESTER FOKOZAT CÉLJAI [MML]
- Holisztikus jövőképet szerez, és ismereteket szerez a divat- és luxusdivat szektorról, innovatív marketing- és kommunikációs stratégiákat dolgozhat ki, és képes lesz alkalmazni azokat a vállalatnál és a feltörekvő projekteknél. Képes lesz irányítani és előmozdítani a digitalizálásra és innovációra való átmenetet a vállalaton belül, a teljes értékláncon, valamint a marketing- és kommunikációs projektekben.
- Fejleszti a divatmárka marketing- és kommunikációs stratégiájának megtervezésének képességét, valamint vizuális és írásos narratívát épít. A stratégia megvalósítása során mind az offline, mind az online médiában a legmodernebb eszközöket tudja majd használni. Ön fogja kezelni a kommunikációs költségvetést és ellenőrizni az eredményeket.
- Ön fog szervezni a divat- vagy luxusmárkához kapcsolódó rendezvényeket, tervezést, költségvetést, elkészítést és az eredmények nyomon követését. A közösségi médiát webelemző eszközök segítségével fogja figyelni.
- Fejleszti szakmai kommunikációs készségeit írásban és nyilvánosan egyaránt, és megalapozott és világos érveket használ a divat- és luxus-divat projektekben. Képes leszel meggyőzően megvédeni a személyes és csapatfejlesztési stratégiákat.
KOMMUNIKÁCIÓRA ÉS LUXUS MARKETINGRE SPECIÁLISAN MARKETINGMENEDZSMENT MESTER FOKOZATTAL ÉS DIVAT ÉS LUXUSKOMMUNIKÁCIÓ.
Az MML egy speciális program, amelynek célja kommunikációs és marketingszakember képzése a divat- és luxusiparban. Tanulmányozhatja az aktuális tartalmat annak gyakorlati alkalmazására összpontosítva, akár a márkák kommunikációs és marketing osztályain, akár a speciális kommunikációs ügynökségeken. Ez a mesterképzés mélyreható jövőképet és aktuális tanulmányt kínál a márkáról, valamint stratégiai fontosságáról a divat- és luxuságazatban. A programban marketing, kommunikáció, események, digitális marketing, fenntarthatóság, virtuális divat és metaverzum, fogyasztók, kortárs divat, kollekciók, vizuális merchandising stb.
Belépők
Tanterv
Az akadémiai program három tanulási modulból áll, a párizsi Istituto Marangoni BST-ből és egy végső projektből. Az egyes blokkon belül különböző tantárgyakat tanul, amelyeket workshopokkal, tevékenységekkel és csoportos órákkal egészíthet ki.
- A divatipar
- Divat marketing
- Divat- és luxusmárkák kommunikációja
- BST
- TFM. Mesterképzés záróprojektje
Képtár
Rangsorok
- #1 Spanyolország – A marketing mesterek vezetői a világ szerint
- #3 Spanyolország – Esic a legjobb üzleti iskolák dobogóján, frissen végzetteknek és fiatal szakembereknek
- #3.4 Európa – az Esic a legjobb európai marketingprogramok között
- #49 a világon: A legjobb marketingiskola az öregdiákok, diákok és munkaadók véleménye alapján
A program eredménye
- Holisztikus jövőképet kap, és ismereteket szerez a divat- és luxusdivat szektorról, innovatív marketing- és kommunikációs stratégiákat dolgozhat ki, és képes lesz alkalmazni azokat a vállalatnál és a feltörekvő projektekben. Képes lesz irányítani és előmozdítani a digitalizációra és innovációra való átmenetet a vállalaton belül, a teljes értékláncon, valamint a marketing- és kommunikációs projektekben.
- Fejleszti a képességét egy divatmárka marketing- és kommunikációs stratégiájának megtervezésére, valamint vizuális és írásos narratíva felépítésére. A stratégia megvalósítása során mind az offline, mind az online médiában a legmodernebb eszközöket tudja majd használni. Ön fogja kezelni a kommunikációs költségvetést és ellenőrizni az eredményeket
- A divat- vagy luxusmárkához kapcsolódó rendezvényeket szervez, tervezéssel, költségvetéssel, gyártással és az eredmények nyomon követésével. A közösségi médiát webelemző eszközök segítségével fogja figyelni
- Fejleszted szakmai kommunikációs készségeidet írásban és nyilvánosan egyaránt, és megalapozott és világos érveket használsz a divat- és luxusdivatprojektekben. Képes leszel meggyőzően megvédeni a személyes és csapatfejlesztési stratégiákat.
Ösztöndíjak és finanszírozás
Nem szeretnénk, ha a gazdasági kérdések akadályoznák céljaid elérését és a képzés jövőjét, ezért a lehetőségek széles skáláját mutatjuk be, amelyek ebben az értelemben segítséget nyújtanak Önnek, mind az ESIC-nél kidolgozott Ösztöndíjterv. , például azokat, amelyeket különböző állami vagy magánszervezetek bocsátottak az Ön rendelkezésére. Az elérhető ösztöndíjak és segélyek a következők:
- Saját ösztöndíjak
- Országos ösztöndíjak
- Nemzetközi ösztöndíjak
- Mobilitási ösztöndíjak nemzetközi szakmai gyakorlatokhoz
- Biztosítás és segély
Ideális Diákok
Ez a program mindazoknak a diplomásoknak, diplomásoknak vagy felsőfokú végzettségűeknek szól, akik 3 évnél kevesebb munkatapasztalattal szeretnének szakmai karriert kezdeni a divat-, szépség- és luxusiparban.
Elengedhetetlen lesz egy közepes szintű angol nyelvtudás, amely lehetővé teszi a dokumentáció elolvasását, az elhangzott előadások megértését és a munka bemutatását az Istituto Marangoniban.
Karrierlehetőségek
Ezzel a mesterképzéssel elsajátíthatja a szükséges készségeket a különböző tárgyakban, hogy szakmai karrierjét fejlessze a divat-, luxus- és szépségipari márkák marketing és kommunikációs osztályain. A magasan specializált tantárgyak tartalma és a program során elemzett gyakorlati esetek olyan ismeretek és készségek elsajátítására irányulnak, amelyek segítségével gyorsan és hatékonyan léphet be a szektorba.
- Marketing asszisztens
- Márka menedzser
- közösségi menedzser
- Marketing irány
- Közkapcsolatok
- Rendezvényszervezés
- beszerzési osztály
- Digitális marketing és digitális tartalom
- Kiskereskedelmi menedzsment
- Üzleti igazgató