Okleveles Stratégiai Marketing
Romanian-American University
Kulcs információ
Campus helye
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* évi EU / EGT-állampolgárok. A nem EU / EGT állampolgárok: 3100 EUR / év (ösztöndíjak).
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Okleveles Stratégiai MarketingÁltal kínált a School of Management-Marketing, egy kétéves program. A tudás elért osztály és az készségek terén ez a program teszi egy jobban tájékozott, felkészült egyéni kezelésére sokféle marketing szempontok, kezdve a piaci megértés és a célzás, folytatva a helymeghatározás és befejezve a marketing mutatókat.
Hivatalos accrediation által ARACIS (román Agency for Quality Assurance in Higher Education) határozata a román kormány (román Agency for Quality Assurance in Higher Education)
Mester STRATÉGIAI MARKETING
- Szféra sikeres szakemberek az egyik legdinamikusabb és népszerű karrier
- Know-how transzfer a tudományos és az üzleti környezet
- Fejlődő szakértelemmel élvonalbeli marketing alkalmazások
- Törekvés az ügyfél-központú látás minden szervezeti törekvések
- Széles körű választható tantárgyak külföldi professzorok
A Mester STRATÉGIAI MARKETING egy kétéves program. A tudás folyamán elért osztályok és a készségek terén során a program lehetővé teszi majd a jobb tájékozott, felkészült egyén. A végzős képes lesz kezelni a legkülönbözőbb marketing szempontok, kezdve a piaci megértés és a célzás, folytatva a helymeghatározás és befejezve a marketing mutatókat.
Az értékeléshez a diákok, a School of Management-Marketing alkalmazza a módszert a román-amerikai egyetem, rendeletekben szereplő a szakmai tevékenység diákok és támaszkodik két kritérium: részvétel és a teljesítmény. Minden tanévben van osztva 2 félév. A tananyag minimum 60 átruházható tanulmány kreditpont (30 kreditpont szemeszterenként). Van egy összesen négy félév két év alatt. A félév általában 14 hét. A 4. félév 11 hetes + 3 elkülönített szakmai és befejezése a disszertáció.
A tanterv magában foglalja a kötelező tantárgyak és választható tárgyak (kezdve az első tanév, 2. félév). Választható tárgyak összevontan pályák nyújtani a diákoknak kiegészítő képzést szerint a választást az első évben.
A Mester Stratégiai Marketing a következő kötelező tantárgyak:
- Marketing Research and Data Analysis - Integrált Marketing Kommunikációs - Global Marketing Management - Customer Experience Management - ügyvezető Brands és az Ügyfél Equity - szegmentáció és pozicionálás stratégiák - Digital Marketing Management - ellátási lánc stratégia - árképzési és értékesítési stratégia - Mérő marketing hatékonyságát - Marketing Tervezési - döntéshozatal - Marketing Innovation Lab - integrált kutatási és tanácsadási projekt - Stratégiai Marketing Simulation - Specialized Gyakorlat - Értekezés Papír Project
A Mester Stratégiai Marketing a következő választható tárgyak:
- International Business Tárgyalás - Design Factory - Az innováció fejlesztése - Pszichológiai Kultúra - Prezentációs készségek - International Business Ethics & Leadership - Reality Test Labs: Vizsgálat vállalkozói ötletek - Műhely - The Art of Networking: Legyen a legeredményesebb - növekedési stratégiák a bankok és vállalatok beállítani, hogy a feltörekvő piacok - Start-up Garázs: Tuning a vállalkozói folyamat - Műhely - Project Management - Doing Business ázsiai országokkal - Kommunikáció a 21. században
Román-Amerikai Egyetem kínál minden pályázó egy angol teszt online, a tanúsítvány megszerzéséhez az Ön angol nyelvtudás.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
A stratégiai marketing menedzsment mesterképzése
- Logroño, Spanyolország
- Online
MSc stratégiai digitális marketing
- Online United Kingdom
MSc digitális marketing
- Berlin, Németország