Oktatási Tudományok MSc: Interaktív Tanulás
University of Groningen
Kulcs információ
Campus helye
Groningen, Hollandia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
1 év
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 2 314 / per year *
Jelentkezési határidő
01 May 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* EU / EGT hallgatók: 2168 € | nem EU / EGT hallgatók: 15900 €
Bevezetés
Hogyan tanulnak a tanulók az iskolákban? Milyen szerepet játszanak az egyéni különbségek a tanulásban? Hogyan javíthatja a tanulási környezetet, hogy optimálisan segítse a tanulókat a tanulásban és fejlődésben?
A fenti kérdésekben említett összes folyamathoz hasonlóan az, hogy közben és közben lépnek fel. Az interakció a tanulás és a fejlődés motorja, ezért kulcsfontosságú az oktatás javításában.
Bár mindannyian felismerhetjük ezeket az interakciókat, ebben a mester pályán megtanulsz egy tudományos, bizonyítékokon alapuló megközelítést megtanulni, hogy jobban megvizsgáljuk ezeket a napi kölcsönhatásokat. Ez a mester a bonyolult folyamatokat nagyítja fel, amelyeken keresztül tanulmányokat tanulunk, kognitív és meta-kognitív készségeket fejlesztünk, és társadalmi kompetenciákat szerezzünk.
E mester pályáján különböző elméleti perspektívák és didaktikai megközelítések találhatók. Meg fogod érteni a tanulási folyamatokat a kontextusban, és képes lesz arra, hogy megvizsgálja azokat a kihívásokat, amelyek a tanulási környezet optimalizálásában jelentkeznek a tanulók igényeire.
Miért érdemes Groningenben tanulmányozni ezt a programot?
- Forog a tanulási folyamatok körül
- A jelenlegi kutatás megfelel az oktatásnak és a gyakorlatnak
- Szoros együttműködés a munkatársakkal a kutatási projektben
- Egyéves nemzetközi irányultságú mester
Kutatás
Kutatásaink a Groningeni Oktatáskutató Intézetben (GION) zajlanak, amely lehetővé teszi a zökkenőmentes kapcsolatokat az általunk végzett kutatás és az oktatott tanfolyamok között. Ez azt jelenti, hogy kutatási projektjét (diplomamunkámat) a terület aktív kutatói felügyelik, és hogy a projekt szorosan kapcsolódik egy nagyobb kutatási kezdeményezéshez.
Tanterv
A pálya célja, hogy olyan készségeket, elméleti hátteret és gyakorlati tapasztalatokat vegyítsen, amelyek szükségesek a tanulási folyamatok megértéséhez és a tanulási környezetek (újra) megtervezéséhez.
A tanfolyamok a tanulási folyamatokra és a tanulók és a kontextus kulcsfontosságú jellemzőire vonatkozó, különböző, bizonyítékokon alapuló perspektívákra terjednek ki. Ez lehetővé teszi a tervezési elvek alkalmazását az optimális tanulási környezetekhez. A kutatási projektben (kutatási javaslat és tézis) kis csoportokban fogsz dolgozni, melyet egy munkatárs vezet. A kutatásainkat a kutatóink által jelenleg folytatott kutatásba ágyazzák be, így profitálhat a frissített szakértelmünkből és tudományos tapasztalatainkból.
A szakmai gyakorlat középpontjában az akadémiai képzés és a gyakorlat összekapcsolása áll. Itt egy szervezeten belül (iskola, egyetem, oktatási anyagok kiadója stb.) Fog dolgozni annak érdekében, hogy megpróbáljon megoldani egy valódi problémát, ahol szükség van az oktatástudományi szakértelemre.
Tanfolyamok
- Az értékelési kutatás módszerei és technikái (5 EK)*
- Tanulás az emberi interakcióban (5 EC)
- Gyakorlat (5 vagy 10 EK)*
- *Mestermunka (25 EC)*
- Tanulás interakcióban a műtárgyakkal (5 EK)
- (Ha 5 EK szakmai gyakorlatot választanak): Oktatásszervezés és menedzsment (5 EK)
- Tanulói sokféleség az (inkluzív) osztályteremben (5 EK)
- Reflexió a tanulásban és a tanulásban (5 EC)
A * jelölt kurzusok általános tanfolyamok
Külföldön tanulni
- A külföldi tanulmányok nem kötelezőek
Konzultáljon a lehetőségekről a program koordinátorával.
Belépők
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Job példák
- Oktatási tanácsadó
a köz- és magánoktatás minden szektorában, valamint az állami és magánképzésben. - Oktatási anyagok fejlesztője
az oktatás bármely szintjére, az általános- és a felsőoktatásig.