Piackutatás és fogyasztói magatartás mester
IE University
Kulcs információ
Campus helye
Madrid, Spanyolország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
10 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 34 000 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* ahhoz, hogy IE University diák lehessen, az IE közösség minden tagjának egyszeri hozzájárulást kell adnia az IE Alapítványhoz; ez egy egyszeri 1200 eurós befizetés, amelyet a beiratkozási folyamat során kell teljesíteni
Bevezetés
A piackutatás és fogyasztói magatartás mestere egy egyedülálló program, amely arra tanítja a szakembereket, hogy bejussanak a fogyasztók elméjébe, hogy feltárják és megértsék a viselkedésük mögött meghúzódó motivációkat. Ez a program az üzleti, marketing, adatelemzés és fogyasztói magatartás kombinációja, lehetővé téve a piackutatás mennyiségi és minőségi oldalának megértését. Ez a tudás kritikus fontosságú az üzleti stratégiák és a megvalósítható tervek iránymutatása során, amelyek megfelelnek a mai piaci igényeknek és szükségleteknek, valamint előrevetítik a holnap igényeit.
A piackutatás és fogyasztói magatartás mestere egy 10 hónapos program, amely egy közös alapidőszakkal kezdődik, amelyben más Marketing, Kommunikációs és Értékesítési mesterképzések hallgatóival együtt megtanulja a kreatív, elemző képességének élesítésének alapjait. , kereskedelmi, üzleti, stratégiai és digitális készségek. A közös alapidőszak után belép a választott speciális programba. A program során lehetőség nyílik fakultatív bizonyítványok megszerzésére vagy nemzetközi tapasztalatszerzésre is.
Okok, hogy tanulmányozza a Master in Market Research & Consumer Behavior
IE University olyan módszereket alkalmazva, amelyek az innovációt és a foglalkoztathatóságot helyezik előtérbe, jövőre előremutató és jól kidolgozott szakemberekké formálják a hallgatókat.
Készségek, amelyek megkülönböztetik Önt egymástól
Legyen szakértő az új digitális gazdaságban a munkaadók által keresett területeken, mint például a fogyasztói pszichológia és magatartás, a marketing és a stratégia, valamint a fogyasztói betekintés és elemzés.
Tanuljon a piackutatás és az insights igazi úttörőitől
Tantestületünk akadémikusok és szakemberek sokszínű csoportjából áll, akik a megfelelő területeken mesterek, és valós szakértelmet visznek be az osztályterembe.
A gyakorlatban megtanulni
Gyakorlati projekteken fog dolgozni, hogy betekintésen alapuló innovatív ötleteket és átalakítási stratégiákat generáljon és alkalmazzon a kezdetektől fogva, és továbbra is alkalmazza a tanultakat a program során.
Karrierközpontú program
A vállalkozásoknak égetően szükségük van olyan szakemberekre, akik megértik, hogyan és miért hoznak döntéseket a fogyasztók a mai technológiavezérelt világban, és megvalósítható tervekkel foglalkoznak velük.
Ideális Diákok
Ki ez a program?
Olyan személyeknek szól, akik
fogyasztói magatartás, pszichológia és piackutatási adatelemzés motiválja őket, és szeretnék elérni a fogyasztói igények holisztikusabb megértését.
keresni
egy olyan program, amely számos területen ötvözi a különféle készségeket, beleértve a fogyasztói pszichológiát, a betekintést, az elemzést és az üzleti életet. Ennek eredményeként meg akarják érteni a fogyasztó viselkedését, és ezt a tudást hasznosítani szeretnék a vállalatok előremozdítása érdekében. A jövőben egy hallgató kvalitatív kutatóként, etnográfusként, Insights & Analytics Managerként, adattudósként, viselkedéskutatóként, termék-/üzleti elemzési szakértőként vagy még sok másként dolgozhat.
Tanterv
Az új digitális gazdaság átformálja az emberek viselkedését és környezetükkel való interakcióját, és ez jelentős változást idéz elő abban, hogy a vállalkozások mit jelent az ügyfelek motivációinak időben történő és költséghatékony megértése. Ezenkívül az automatizált marketing, a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia hajnala megváltoztatja a játékszabályokat: hatalmas mennyiségű adat áll rendelkezésre, de csak kevesen tudják azokat elemezni, értékes ismeretekké alakítani, és tettekre váltani. valódi hatással az alsó sorban.
A piackutatás és fogyasztói magatartás mestere egy egyedülálló, 10 hónapos program, amely ötvözi a fogyasztók pszichológiáját kutatási és elemzési módszerekkel, amelyek teljesen igazodnak egy stratégiai üzleti kontextushoz, és felvértezi a hallgatókat, hogy kiaknázzák betekintést generáló képességeiket gyakorlati kivitelezés. A világ ma már életsebességgel megkívánja az innovációt, ezért a programot kézzel készítették el, és folyamatosan frissítik a legjobb iparági toborzók igényei szerint.
Ehhez a programhoz tartozik egy opcionális Global Immersion Week is, egy nemzetközi tanulmányút, ahol a MARCOM öt teljes munkaidős mesterkurzusának hallgatói kurátori mesterkurzusokon vesznek részt, innovatív cégeket látogatnak meg, helyi és globális, hasonló gondolkodású vezetőkkel/társakkal lépnek kapcsolatba, és új kultúrákat fedezhetnek fel. Ez a program három cikluson keresztül a stratégiai és analitikai készségek, a pszichológia és a viselkedés megértését fejleszti.
- Üzleti marketing és stratégia: Ismerje meg, hogyan vezetnek a fogyasztói betekintések hatásos üzleti döntésekhez.
- Fogyasztói betekintés és elemzés: Az adatgyűjtéshez szükséges minőségi és mennyiségi eszközök kezelése.
- Fogyasztói pszichológia és viselkedés: Ismerje meg, hogyan gondolkodnak és viselkednek a fogyasztók az etnográfia, a neuromarketing és más fogalmak segítségével.
- Szakmai készségek: Ismerje meg a csapatmunkát, a hatékony kommunikációt és a karriermenedzsmentet.
- Tanácsadó projektek: Tanácsadói csoportprojektek készítése és bemutatása olyan cégeknek, mint a Nielsen, a Kantar és a Telefonica.
1. ciklus
Ha átfogó képet adunk a fejlődő tájról, az első kifejezés a következőkre vonatkozik:
- A marketing alapjai
- Digitális márkaépítés és reklámozás
- Bevezetés a statisztikába szakembereknek
- Kommunikációs képességek
- Munka a csapatokban
- Bevezetés a piackutatási eszközökbe
- Fókuszcsoportok és mélyinterjúk
- Fogyasztók és polgárok felmérése
- Piackutató panelek
- Felmérési adatkészletek kezelése és elkészítése
- A fogyasztói magatartás megértése
2. kifejezés
Amint eléri a program félidejét, és jobban hozzászokik a ritmusához, a következő órákon vesz részt:
- Marketing termékek és márkák
- Az Ügyfél kezelése
- Stratégiai kutatási döntések finanszírozása
- Csapatban végzett munka II
- Megfigyelési módszerek
- Kvantitatív eszközök az adatelemzéshez
- Adatgyűjtő eszközök az Insights generálásához
- Big Data a piackutatáshoz
- A fogyasztói magatartás megértése II
- Termékbemutató szimulátor
3. kifejezés
- A harmadik féléves kurzusok a következők:
- Kommunikációs hatékonyság és ROI
- Piaci intelligencia
- Vállalkozói szellem
- Neuromarketing és fogyasztói magatartás
- Webbányászat és közösségi média figyelése
- Néprajz, antropológia és kulturális marketing
- Vásárlói élmény
választani
A választható utak lehetővé teszik a mesterképzés testreszabását, nagyobb hangsúlyt fektetve az Önt jobban érdeklő területekre. A szabadon választható tárgyakat a 3. félévre tervezik, és 2 hónappal azelőtt (a 2. félév közepén) kiválasztja, hogy melyiken szeretne részt venni. Így kiválaszthatja azokat a témákat, amelyek iránt szenvedélyes, vagy azokat a készségeket, amelyekre szüksége van a szakmai karrierje során.
- Adatelemzési útvonal
- Fogyasztói magatartás útja
Tanácsadó projektek
A 10 hónap alatt három különböző projekten fog dolgozni és bemutatni azokat vezető vállalati vezetőknek. Meg fogja oldani azokat a valós kihívásokat, amelyekkel az ügyfelek szembesülnek, amikor megpróbálják megérteni, hogyan viselkednek a fogyasztók, és fejlesztheti szakmai készségeit különböző csoportokban végzett munkával. Készítsen és mutasson be három csoportos projektet olyan cégek vezető vezetőinek, mint a Nielsen, a Kantar és mások.
Karrierlehetőségek
- Reklám menedzser
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Személyre szabott, érdemeken alapuló segély- és hitelprogramokat kínálunk annak érdekében, hogy a pénzügyi problémák ne akadályozzák a kiemelkedő tanulók sikerét.
Program tandíj
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.