Stratégiai marketing (MA)
Macromedia University of Applied Sciences
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Munich, Németország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 félévben
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
EUR 5 300 / per semester *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Mar 2024
* Tandíj félévenként (további információért lásd alább)
Bevezetés
A stratégiai marketing meghatározó szerepet játszik a mai rohanó, versenyképes és digitális gazdaságban. A márkáknak és termékeknek egyedi értékajánlatra van szükségük, amely egy jól meghatározott célpiacot céloz meg, amelyet a megcélzott vásárlók és a velük való rezonálás módjainak alapos megértése támogat. A Stratégiai Marketing mesterszakának célja, hogy felkészítse a jövő marketingvezetőit arra, hogy intelligensen kezeljék a marketing összetettségeit a digitális korszakban.
Látogasson el weboldalunkra, hogy megszerezze a brosúrát, és többet megtudjon Stratégiai Marketing (MA) programunkról.
Belépők
Tanterv
A Stratégiai Marketing (MA) program tartalma
Ebben a stratégiai marketing mesterszakon a marketing, a márkaépítés és a márkamenedzsment alapos megértését fejleszti ki. Ugyanakkor megtanulja, hogyan alakítson ki marketingstratégiákat erős marketing intelligencia segítségével, és hogyan aknázhatja ki a rendelkezésére álló digitális platformok skáláját. A legfontosabb modulok a következők:
- Marketing stratégia
- Márkák és márkaépítés
- Fókusz projekt
- Alkalmazott üzleti intelligencia elemzés
Osztályozva
A MA program hallgatói a következő mesterképzést kapják:
- Master of Arts in Business Stratégiai marketingre specializálódott
Képtár
A program eredménye
Megszerezte a fokozatot
Az ezen MA program hallgatói a következő mesterfokozatot kapják:
- Master of Arts in Business Management , szakterülete a stratégiai marketing
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Jövőbeli karrierlehetőségek
Az MA program elvégzése után nem csak erős szakértelemmel rendelkezik a stratégiai marketing területén, hanem kiemelkedő gyakorlati készségekkel és vezetői potenciállal is rendelkezik, amely segít megkülönböztetni magát a munkaerőpiacon. A lehetséges jövőbeni szerepek a következők:
- Senior Marketing Manager
- Digitális marketing menedzser
- Marketing igazgató
- Termék menedzser
- Innovációs Menedzser