Számítástudományi Mester

UIT The Arctic University of Norway

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Számítástudományi Mester

UIT The Arctic University of Norway

Ez egy tanulmány a grafikák, számítógépes játékok és szimulációk iránt érdeklődőknek. Rájössz, hogy mindennapi életünk hamarosan a virtuális valóság részévé válik, és részt kívánsz venni a jövő fejlesztésében.

A program leírása

Ezzel a tanulmányozással teljes előfeltétele lesz a fejlett számítógépes játékok, a virtuális valóság fejlesztésének és a valóságos szimulációk készítésének. Alapos elméleti és gyakorlati alapot kap a fejlett szoftverfejlesztéshez, különös tekintettel a játék- és szimulációs fejlesztésre és tanulási rendszerekre.

A Narvik szoros kötetei a helyi, országos és nemzetközi kutatóközpontok számára a diákok számára előnyösek.

A tanulmányok során erőteljes és versenyképes alapot építesz a játék- és szimulátor alapú szoftverek technikai programozójaként és fejlesztőjeként. Egyéb területeken többek között az alacsony és magas szintű, típusbiztos programozás műszaki aspektusaira, a geometriai modellezésre, a számítógépes grafikák kihasználására, a virtuális és a bővített valóságra, az integrált számítógépes magrendszerekre, a mesterséges intelligenciára, az intelligens ügynökökre stb.

Tanulási eredmények

Tudás:

  • A jelöltnek szüksége lesz a szükséges alapismeretekre és szakértelemre a kutatási, ipari fejlesztési és egyéb területeken. Ebből következik, hogy a tudás olyan szinten van, hogy a jelölt elemezhesse a problémákat és alkalmazhatja az ismereteket új területeken.
  • A jelölt alapos ismerete lesz a szoftverfejlesztés és különösen a számítógépes programozás különböző elméleteiről és módszereiről. Ez a fejlett objektumorientált programozás és meta-programozás, amely a matematika és a technológia ismeretein alapul, amely általános célú programozásra és különösen a különböző platformokon alkalmazott technikai alkalmazásokra is alkalmazható.
  • A jelöltnek különleges ismerete lesz a geometriai modellezés és programozás kombinációjának területén, a mesterséges intelligenciával és programozással, a szimulációkkal / számításokkal és a programozással, a geometriával és a számítógépes grafikával kombinálva.

készségek:

  • A jelölt problémákat vet fel önállóan, a probléma elemzésével és a megoldásuk megtervezésével.
  • A jelölt önállóan képes nagy és / vagy bonyolult számítógépes programokat készíteni különböző platformokon.
  • A jelölt a számítástechnika területén független, kutatási vagy fejlesztési projektet végezhet a felügyelet és a kutatási etika normái szerint.
  • A jelölt kritikusan megtalálhatja, elemezheti és kezelheti különböző információforrásokat, és felhasználhatja azokat a fejlesztés és az érvelés során.
  • A jelölt képes hosszabb, folyamatos beszámolót készíteni, és világosan írásban megismertetni a kutatást, és általánosan közli a tudást szóban és írásban.

Általános hatáskör:

  • A jelöltet befolyásolja a kíváncsiság és az értékek fenntartása és fejlesztése, mint például a nyitottság, a pontosság és a tudás és a vélemények közötti elválasztás fontossága.
  • A jelölt képes kommunikálni az akadémiai kérdésekről, az elemzésről és a következtetésekről a számítástechnika területén azáltal, hogy a terminológiát a szakemberekkel és a nagyközönséggel kommunikálja.
  • A jelölt hozzájárulhat az új gondolkodási és innovációs folyamatokhoz más területeken dolgozó szakemberekkel együttműködésben.

Felvételi követelmények

A megfelelő alapképzési Bachelor diploma mérnöki program számítógépes vagy azzal egyenértékű, legalább 30 kredit matematika / statisztika témákban.

A felsőoktatásban a fizika tudása (7,5-10 ects) ajánlott, hogy képes legyen követni a különböző kurzusokat a mesterképzésen. A bachelor programban részt vevő kurzusok egy része fizikailag meghatározott mennyiségű, és elfogadható.

Norvégiából vagy skandináv országból származó pályázók:

  • A norvég és más északi pályázók pályázati határideje április 15-e az őszi félévbe való felvételre

A skandináv országokon kívüli pályázók:

  • A skandináv országokon kívüli jelentkezők pályázati határideje december 1-jén az őszi félévre való felvételre.

Tanítás és értékelés

A program a probléma alapú tanulást használja fel. Ez azt jelenti, hogy az elméleti oktatást projektek követték, amelyekben a diákok az elmélet alkalmazásával tanulnak.

A program során a különböző témákhoz kapcsolódó értékelési módszerek különböző formáit alkalmazzák. Bizonyos esetekben az egyéni írásbeli vizsgák alkalmassá válnak.

Néhány tantárgyértékelés olyan projektmunkákon alapul, amelyeken az írásbeli jelentések, a programkódok és az ezekből eredő számítógépes programok, valamint a szóbeli vizsga alapján kerülnek meghatározásra, ahol a hallgatók bemutatják, leírják, miért és mit tettek és válaszoltak a tantervre vonatkozó kérdésekre általában.

A végzős diplomamunka minősége csak az írásbeli jelentésen alapul. és az azzal együtt szállított anyagot.

Az egyes tantárgyak értékelési módjáról további információkat az adott kurzus leírása tartalmaz. Az osztályozás azonban általában az A, B, C, D, E és F osztályú ECTS rendszeren alapul, ahol F nem "telt el".

Álláslehetőségek

Az alkalmazott számítógépes tudományok mesterképzése nemzetközileg számos iparágban és tudományágban jogosult, a szoftverfejlesztéstől kezdve a tartományi specifikus szoftverfejlesztésig. Néhány példa a következőkre:

  • Virtuális és augmentált valóság, szimulátorok
  • Grafikus megjelenítési rendszerek (fejlődő magok vizualizációs rendszerekhez)
  • Olaj- és gázszektor
  • Számítógéppel támogatott tervezés és számítógépes gyártás
  • Számítógépes játékipar
  • Mesterséges intelligencia rendszerek fejlesztése
  • Akadémiai karrier a kutatás és fejlesztés területén

További vizsgálatokhoz való hozzáférés

A hallgatók a Ph.D. program az Alkalmazott Matematika és Számítástechnika területén.

A sikeres befejezése után a képzési program, attól függően, kielégítő minőségű évfolyamon a mester és a Bachelor diploma.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol


Utoljára frissítve October 11, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
4 félév
Nappali
Information
Deadline
dec. 1, 2018
For applicants outside the Nordic countries. The application deadline for Norwegian and other Nordic applicants is April 15th for admission to the autumn semester.
Locations
Norvégia - Narvik, Nordland
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő dec. 1, 2018
For applicants outside the Nordic countries. The application deadline for Norwegian and other Nordic applicants is April 15th for admission to the autumn semester.
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 2019
Norvégia - Narvik, Nordland
Jelentkezési határidő dec. 1, 2018
For applicants outside the Nordic countries. The application deadline for Norwegian and other Nordic applicants is April 15th for admission to the autumn semester.
A befejezés dátuma Kérj Információt