Turisztikai célpontok menedzsmentjének mestere
Universitat Rovira i Virgili
Kulcs információ
Campus helye
Tarragona, Spanyolország
Nyelvek
Angol, Spanyol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
2 - 4 félévben
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
30 May 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
Bevezetés
Ennek a 60 ECTS kredites mesternek a fő célja, hogy haladó szintű oktatást nyújtson a desztinációk és turisztikai területek stratégiai irányításával és marketingjével. A program kifejezetten a kapacitás növelésére, az innovációra és a vezető szerepre irányul a turizmus versenyképes és fenntartható fejlesztésében, annak gazdasági, társadalmi és kulturális összetettségének és fontosságának felismerése alapján.
A turisztikai desztinációk menedzselése mesterkurzusának tanulmányi programja tehát a desztinációk kezelésével, tervezésével és irányításával kapcsolatos fogalmi, elemző és kritikai ismereteket, valamint azok népszerűsítését és kommunikációját foglalja magában, beleértve a szabadidő jelenlegi és jövőbeli fejlődését meghatározó fő trendeket. valamint a mobilitás termelési és vállalkozói dimenziójukban, valamint a társadalmi jelenségekben.
Az első félév mindig online, a második félév pedig személyes vagy online. A második félév online követésének lehetősége külső jóváhagyásra vár.
Együttműködő intézmények
- Katalónia Idegenforgalmi és Szabadidős Tudományos és Technológiai Parkja
- Federació d'Empresaris d'Hostaleria I Turisme de la Província de Tarragona (FEHT)
- Costa Daurada turisztikai védőszentje
- Katalán Idegenforgalmi Közösség
Specialitások
A második félévben két szakon tanítanak:
- Úticélok kezelése és irányítása: angol nyelven
- Úticélok marketingje és márkaépítése: spanyolul
Külső gyakorlatok
A szakmai gyakorlat választható, online és személyesen is elérhető. Készülhetnek az Idegenforgalmi Hivatalnál, kulturális létesítményekben, turisztikai cégeknél, amelyek lehetnek nemzeti vagy nemzetköziek, vagyis a hallgató saját országában is megteheti.
A Turisztikai és Földrajzi Kar nagy hagyományokkal rendelkezik hallgatóik szakmai gyakorlatának lebonyolításában.
Belépők
Képtár
Ösztöndíjak és finanszírozás
Karrierlehetőségek
Karrierlehetőségek
A turisztikai desztinációk menedzsment egyetemi mesterszakán végzettek az alábbi területeken tudnak dolgozni:
- Turisztikai desztinációk tervezője és stratégiai vezetője; Úticélok menedzsere; Desztinációfejlesztési és minőségi tervek menedzsere; Desztinációs programok igazgatója és turisztikai tervezési technikus
- szervezeti igazgató, turisztikai non-profit szervezetek menedzsere; Business Tourism Group igazgatója (szállodalánc, közvetítő, szabadidős társaságok,...); Turisztikai Vállalat igazgatója és Turisztikai Divízió igazgatója egy üzleti csoportban
- Idegenforgalmi Termék igazgatója; Specifikus termékek menedzsere és turisztikai termékfejlesztési technikus
- operatív igazgató; Információs, promóciós és idegenforgalmi kereskedelmi igazgató; termékigazgató egy szervezetnél; Menedzsment területek igazgatója.
- marketing és digitális marketing igazgatója; Idegenforgalmi támogatásért és kereskedelmi értékesítésért felelős igazgató; Idegenforgalmi Desztináció Branding igazgatója; Turisztikai információs, promóciós és kereskedelmi igazgató.
A mesterképzés a következő kutatási területeket próbálja lefedni:
- K+F+I menedzser; Tanácsadó/tanácsadó és elemző.
- professzor/kutatói asszisztens; Különböző szintű turizmust oktató professzorok, erős nemzetközi kitekintéssel és az akadémiai struktúra által akkreditált kutatók, orvosok.