Vallástörténeti (M.Phil)
MF Norwegian School of Theology
Kulcs információ
Campus helye
Nyelvek
Kérjen információt
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az oktatás nyelve: Angol interdiszciplináris megközelítések a vallás és a történelem, a Pre-modern világban: Találkozás és Konfliktus Miért Jeruzsálemben még egy ilyen vitatott helyet? Mi az oka a szisztematikus megsemmisítése az Iszlám Állam (IS) a kulturális örökség a múlt? Miért szent szövegek termelt évszázaddal ezelőtt tovább formálják az emberek életét ma? Hogyan használják azokat, és visszaélt? Miért a kard néha cserélni a szót a vallási ügyekben? Hogyan vallási csoportok, eszmék és műtárgyak utazás egyik kontinensről a másikra, és hogyan, hogy a migráció át őket? Más szóval, hogyan vallási konfliktusok és találkozások formálja a modern világ és miért is számít ma?
Ezek közül néhány a témák MF norvég School of Theology foglalkozik az új M.Phil program Vallástörténelmet, a fő hangsúly a vallás a premodern világ: Találkozások és a konfliktusok.
A program középpontjában a kérdések a vallási allogám, együttélés és konfliktus három célterület: Európa, Dél-Kelet-Ázsia és a Közel-Keleten. Foglalkozni egy hosszú történelmi perspektívában húzódó késő ókortól az európai reneszánsz, a program célja, hogy megvilágítsa a gyökereit jelenlegi békés egymás mellett élés és a kölcsönös cserét, valamint a mai ellentétek és konfliktusok. Az alapgondolat a program, hogy ahhoz, hogy teljes mértékben megértsék a jelenlegi vallási konfliktusok és szövetségek, meg kell értenünk, hogy a felfogás a múlt és a jelen összefonódik, kölcsönösen függő és folyamatosan átalakul.
Alapuló multidiszciplináris megközelítés és alkalmazása különböző elméleti keretek és értelmezési módszerek, a mag tanfolyamok a program célja, hogy felfedje történeti dinamika, előnyben részesíti a "hogyan" és próbaképpen "miért" fölött ", akik" és a "ha".
A program fogant a kereszteződésekben a politikai történelem és a vallások, de támaszkodik is más tudományágak, mint például az eszmetörténet, művészettörténet és a régészet. Ezek célja, hogy a mélységélesség várható Nagy Történelem bemutatásával és pontosításáról makrotörténelmi perspektívák.
Tanítás és tanulás hajtja a gyakorlati és az ítélkezési szemlélet és alapvető tanfolyamok egészítik előadások és szemináriumok az elmélet és a módszer.
A program nyitva áll minden diák a BA kapcsolódó tudományágak (történelem, hittan, teológia, régészet, művészettörténet, társadalomtudományok, stb).
A program koordinátora Victor Ghica professzora, ókori és kora keresztény tanulmányok. A törzsanyag a program tanítják majd Kristin B. Aavitsland professzor Művelődéstörténeti, Liv Ingeborg Lied professzora, a tanulmány a vallások, John Kaufman, egyetemi docens Egyháztörténeti, Iselin Frydenlund, posztdoktori kutatója és történész a vallások, valamint Victor Ghica és számos más szakemberek.
Karrierlehetőségek
A program célja, hogy az oktatás pozíciókat a kutatás és az oktatás, valamint a norvég belül és a nemzetközi intézmények és szervezetek, ahol a tudás a fejlődés keresztény és a zsidó identitás van szükség. A mesterképzésre jogosult a további tanulmányok doktori szinten.
Felvételi követelmények
- A BA, vagy azzal egyenértékű diplomát teológia, történelem, vallási tanulmányok vagy a kapcsolódó területeken. - Grade átlag azonos norvég C szintet.
Minősítés
Vallástörténelmet (M.Phil)
További információ
A Master program célja, hogy az oktatás a pozíciókat kutatás és az oktatás, csakúgy, mint a norvég és a nemzetközi intézmények és szervezetek, ahol a tudás a vallás és a történelem: Találkozás és Konfliktus van szükség. A mesterképzésre jogosult a további tanulmányait a doktori szinten.
A Master Program Vallás és történelem: Találkozás és konfliktus áll 120 ECTS, köztük egy értekezés érdemes 30 ECTS. A tanulmányi program épül különböző kurzusok és az önálló munka a mester értekezés. Minden tanfolyam áll 10 ECTS. Minden kurzus tanulási eredmények és kompetenciák megfogalmazott hangsúlyozva students' betekintést központi tudományos kérdéseket. A kompetencia célokat fogalmazott függetlenül mindegyik téma. A tanulási eredmények alakításával három szinten; alapvető képesség, képesség és a jó képesség. A munka nem teljesítik ezeket a tanulási eredmények hozzájárulnak majd elérte a kompetencia célok, és az értékelés alapját. (Vö Organisering, arbeidsformer og vurdering alatt, og emnebeskrivelsene samt vedlegget med Nivåspesifikke vurderingskriterier på 500- / 600-Nivå). A célkitűzések a vizsgálat fogja teljesíteni a tanfolyamok a mester szinten, 90 ECTS, beleértve a kötelező kurzus történelmi módszerek (10 kredit). A hallgatók a szakdolgozat megírása érdemes 30 ECTS.
Minden diák profil ő vagy a tanulmányi program kiválasztásával választani, és a téma a dolgozat. A program lehetővé teszi, hogy az érintett választani ugyanazon a szinten más egyetemek vagy főiskolák Norvégiában vagy külföldön. A program magában foglalja annak lehetőségét, hogy részt vesz egy tanulmányút és / vagy eltölteni egy szemesztert külföldön.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Filozófia, tudomány és vallás MSc, PgDip, PgCert (online tanulás)
- Online