Viselkedés- és fogyasztótudományi mester
ESPM – Brasil
Kulcs információ
Campus helye
São Paulo, Brazília
Nyelvek
Portugál
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 félévben
Pace
Részidő
Tandíjak
BRL 1 300 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* legfeljebb 35 részlet 1555,03 BRL + 1 részlet 1 712,18 BRL
Bevezetés
Megérteni és megérteni az új gyakorlatokat a vásárlási úton, valamint a termékek és szolgáltatások fogyasztási szakaszaiban: a felfedezéstől a kutatási, elemzési és beszerzési folyamatig, a tapasztalat, a fogyasztás és az ártalmatlanítás megértéséhez. Kövesse nyomon, értse meg és előre jelezze a piaci változásokat és trendeket, a fogyasztást, az életmódot és a vásárlási szokásokat az omnichannel korszakban. Beszélje meg a mikroszegmentáció hatását a marketing- és kommunikációs stratégiákra, ismerje meg a felhasználói élményre összpontosító új kutatási technikákat és módszereket, ismerje meg a különféle politikai-gazdasági, társadalmi-demográfiai, pszichobiológiai, kulturális, környezeti és technológiai tényezőket, amelyek befolyásolják a vásárlást és fogyasztási magatartás napjainkban, ennek a tudásnak az innovatívabb, az embereket, a felhasználókat és a fogyasztókat célzó értékajánlatok létrehozásában való alkalmazására; a márkák felépítésében és (újra)pozicionálásában; a legkülönbözőbb üzleti szegmenseken belüli kommunikáció és marketing javaslattételében és stratégiai érvényesítésében, valamint a döntéshozatalban, valamint a viselkedési és fogyasztási jövőbeli forgatókönyvek stratégiai elemzésében és feltérképezésében.
Képtár
Ideális Diákok
akinek szánják
A kurzus több mint 3 éves tapasztalattal rendelkező szakembereknek szól, különböző tudásterületeken végzett diplomásoknak, akik tudásuk bővítésére törekszenek, valamint műszaki és menedzseri képzettségükkel feljebb léphetnek, felgyorsíthatják karrierjüket, új készségeket sajátíthatnak el az intelligencia és az intelligencia területén. fogyasztók és vállalatok magatartása.a mai társadalmat érintő és jellemző változások és trendek.
Alkalmas a növekedés vagy a szakmai elismerés folyamatában lévő szakemberek számára.
Tanterv
mit fog tanulni
Szintezés
- Marketing alapjai (távoktatás)
alkalmazott viselkedéstudományok
- Fogyasztói idegtudomány
- Antropológia és fogyasztás
- Viselkedésgazdaságtan
- Shoppology és vásárlói marketing
- Digitális viselkedés és tapasztalat
- A fogyasztás szemiotika és pszichoanalízise
Alkalmazott stratégiai kutatás és elemzés
- Kutatási alapok, módszerek és technikák
- Jövőforgatókönyvek stratégiai elemzése
- Trendelemzés és fogyasztói betekintés
- Tervezés és UX kutatás
- Ügyfélélmény (CX) és CRM
- Társadalmi intelligencia
Integráció
- Multidiszciplináris integratív projekt
Az órákat az ESPM diplomás campusán tartják, és más helyszíneken is taníthatók, a professzor előre ütemezve. A kurzusprogramban megjelölt EAD tudományágak a személyes tudományágakkal párhuzamosan és a kurzus kezdeti szakaszában zajlanak.
A program eredménye
Elemezze, hogyan cseréli az egyéni fogyasztó az erőforrásokat árukra és szolgáltatásokra
A piaci és fogyasztási adatok és információk, a kulturális és viselkedési dinamikák, valamint az új fogyasztók vásárlási és fogyasztási döntéseit befolyásoló fő vektorok és motivátorok megértése és nyomon követése, a betekintések generálása és aktiválása a vevőközpontúbb értékajánlatok létrehozásához és érvényesítéséhez stratégiai üzleti különbség. cégek és márkák által a siker elérése és relevanciájuk megőrzése érdekében. Ebből a szempontból a szervezeteknek figyelembe kell venniük, hogy az új idők társadalmát és piacát az áruk, szolgáltatások és élmények nagyobb kínálata, valamint az igényesebb és aktívabb fogyasztó jellemzi, akinek vásárlási és fogyasztási magatartását az alapján kell értékelni. nemcsak gazdasági és haszonelvű szükségleteikben, hanem neurobiológiai, pszichológiai és kulturális tényezők, valamint szimbolikus erők és tapasztalati igények miatt.
Annak érdekében, hogy képzett szakembereket képezzenek a jelenlegi piacon való munkavégzésre és növekedésre, az ESPM létrehozta a Viselkedés- és Fogyasztói tudományok mesterképzését. Ez egy lato sensu kurzus, amelynek javaslata a különböző fogyasztók és piaci szegmensek viselkedésének és gondolkodásának elemzése és előrejelzése, valamint az érték motivációinak és előnyeinek vizsgálata, amelyek vásárlásra és fogyasztásra késztetik őket, de emellett a termékek és márkák resignifikálása és újrafunkcionalizálása. fogyasztási tapasztalataikban.
A kurzus úttörő a kultúra és viselkedés, valamint a piac és fogyasztás területén, mivel az emberi viselkedés különböző tudományait alkalmazza és integrálja: társadalomtudományokat, antropológiát és viselkedéspszichológiát, érzékszervi tervezést és szemiotikát, az idegtudományok legújabb tanulmányaihoz kapcsolódva. és viselkedési közgazdaságtan, shoppológiai tanulmányok, fogyasztói betekintések és trendek elemzése és jövőbeli tanulmányok, új technikák és modellek és kutatási módszerek, valamint a tervezési gondolkodáson és a felhasználói élményen alapuló értékajánlatok ötletein keresztül, a gondolkodásmódról és a digitális viselkedésről és tapasztalatokról szóló legújabb tanulmányokon keresztül , amely magában foglalja a viselkedés- és kognitív tudományok megközelítéseit, a CX-elveket és a CRM-adatokat, az ügyfélelemzést és az alkalmazott mesterséges intelligenciát, a kultúra megerősítését, valamint az ügyfélközpontúság legújabb megközelítéseit, elveit és gyakorlatait.
Egy interakció és kombináció, amely hozzájárul a nyilvánosság különböző csoportjainak és szegmenseinek viselkedési sajátosságainak jobb megértéséhez ebben az új (poszt)digitális valóságban.
A tanfolyam két nagyszerű pilléren nyugszik, amelyek párbeszédet folytatnak és keresztezik egymást. Azon tudományágak pillére, amelyek nagyobb hangsúlyt fektetnek az emberi viselkedés szempontjaira a fogyasztásra alkalmazott viselkedéstudományok alapján, valamint a kutatás és vizsgálat, valamint a stratégiai intelligencia új megközelítéseinek és tudományágainak leginkább alkalmazott és stratégiai pillére, amelyek célja nem csak a mélyebb ismeretek és a kritikai ismeretek feltárása. az emberek, a közönség és a fogyasztók mai viselkedésének szemlélete, de a gyakorlati alkalmazás az üzleti stratégiákban, követve a piac, a vállalatok és a szaktanácsadók igényeit.