Vállalkozási és globális marketing MSc (MScEGM)
Hong Kong Baptist University (HKBU) School of Business
Kulcs információ
Campus helye
Kowloon Tong, Hongkong
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
15 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jan 2025
Bevezetés
A Master of Science in Entrepreneurship and Global Marketing (MScEGM) a Hong Kong Baptista Egyetem Marketing Tanszéke és a Grenoble École de Management közös díja, 15 hónapos nappali tagozatos tanulmányok keretében.
- Nemzetközi expozíció: Ha az első félévet Franciaországban, a második félévet pedig Hongkongban töltik, a hallgatók egy év alatt első kézből tapasztalhatják meg a keletet és a nyugatot a globális kitettség révén.
- Világszínvonalú tanulási tapasztalat: Egyedülálló nemzetközi együttműködési lehetőség a hallgatók számára, hogy megtapasztalják a magas színvonalú tanulást és tanítást, amely két, nemzetközileg elismert üzleti és menedzsment programokat kínáló, kutatás által vezetett üzleti iskola erősségeit használja ki.
- Közös díj: Hongkong első közös mesterképzése vállalkozási és globális marketing területen, amely egyetlen mesterfokozatot eredményez, amelyet a Hongkongi Baptista Egyetem és a Grenoble Ecole de Management közösen ad ki.
- Munkalehetőség Hongkongban: A programban részt vevő nem hongkongi diplomások pályázhatnak Hongkongban való tartózkodásra és munkavállalásra a diploma megszerzése után 12 hónapig, függetlenül attól, hogy kapott-e állásajánlatot vagy sem.
Ideális Diákok
A program azoknak a hallgatóknak szól, akik diplomás képzésre vágynak annak érdekében, hogy könnyebben lépjenek be vezetői és más vezetői szerepkörökbe, vagy kezdjenek vállalkozói karriert. Az összes országból érkező jelentkezőket figyelembe veszik, ha bizonyítani tudják a szükséges nyelvtudást.
A program eredménye
A program céljai
- Vállalkozási ismereteket és készségeket biztosít a hallgatóknak a szervezet által tapasztalt összetett, dinamikus és globális üzleti problémák kezeléséhez.
- Fejlessze a hallgatókban a marketingelmélet és -gyakorlatok megértését, hogy lehetővé tegye számukra olyan stratégiák kidolgozását és kritikus értékelését, amelyek megfelelnek a globalizáció üzleti kihívásainak.
- A tanulók innovatív gondolkodásának fejlesztése a szervezetben és a társadalmi környezetben felmerülő problémák és problémák megoldása érdekében.
- Biztosítson egyedülálló lehetőséget a hallgatóknak, hogy megtapasztalják a két kutatás által irányított üzleti iskola által nyújtott magas színvonalú nemzetközi oktatást, ahol oktatókkal és különböző kultúrájú hallgatókkal léphetnek kapcsolatba.
Grenoble École de Management
Az 1984-ben alapított Grenoble École de Management (GEM) Grenoble-ban (Franciaország) a6. legjobb francia iskola (Le Point 2018, 2019) és a21. legjobb európai üzleti iskola (Financial Times 2017) rangsorában van. Az Innovation Management a világ ötödik leginvenciózusabb városában működő Innovációs Menedzsment vezetőjévé kíván válni (Forbes magazin). A Grenoble École de Management 50 programot kínál az alapképzéstől a doktori szintig, és 8 nemzetközi egyetemmel rendelkezik, például Berlinben, Londonban, Moszkvában.
Tanulási célok
- Megoldások: A hallgatók bemutatják a vállalkozói elmélet, az eszközök és az üzleti modellek megértését azáltal, hogy alkalmazzák azokat, hogy integratív megoldásokat javasoljanak az üzleti problémákra.
- Marketing: A hallgatók bemutatják a marketingtevékenységek globális kontextusban történő lebonyolításához szükséges marketing ismeretek megértését.
- Analitikus: A hallgatók elemző, kritikus és kreatív gondolkodást alkalmaznak a változások kezelésében és új vállalkozások létrehozásában.
- Csapatmunka: A hallgatók bemutatják a csapatmunkát, valamint a szóbeli és írásbeli kommunikációs készségeket az innováció kezelésében és az üzleti problémák megoldásában.
Tanterv
A tananyagot gondosan úgy alakították ki, hogy átfogó képet adjon a globális esettanulmányokról és egy üzleti projektről, amely a vállalkozói szellem és a nemzetközi marketing menedzsment elveivel és gyakorlatával foglalkozik. Ennél is fontosabb, hogy ha a hallgatók egy szemesztert Franciaországban és egy szemesztert Hongkongban töltenek, az szinergiákat generál két olyan intézmény között, amelyek a világ nagyon különböző régióinak üzleti gyakorlataival vannak átitatva. A diákok számára ez jelenti a legjobb globális megjelenést.
Program felépítése
A program 33 hongkongi baptista egyetemi kurzussal rendelkezik. Az üzleti projekt (vagy akadémiai disszertáció) 15 hongkongi baptista egyetemi egységet érint. A program követelményei a következők:
Január félév (18 egység)
- MKTG 7010 Startup létrehozási folyamat és vállalkozói ökoszisztéma (3 egység)
- MKTG 7020 Vállalkozási és üzleti lehetőségek (3 egység)
- MKTG 7030 New Venture üzleti tervezés, kis- és családi vállalkozás (3 egység)
- MKTG 7040 Számvitel és pénzügy vállalkozóknak (3 egység)
- MKTG 7050 stratégiai menedzsment (1,5 egység)
- MKTG 7060 marketingtervezés (1,5 egység)
- MKTG 7110 Társadalmilag felelős vállalkozás nemzetközi kontextusban (3 egység)
Szeptember félév (15 egység)
- MKTG 7070 Advanced hatékony értékesítés, tárgyalás és interkulturális kommunikáció (3 egység)
- MKTG 7080 Vállalati vállalkozás és üzletfejlesztés (3 egység)
- MKTG 7090 Leadership and Team Building for Entrepreneurs (3 egység)
- MKTG 7100 digitális marketingstratégia (3 egység)
- MKTG 7120 Global Marketing (3 egység)
Disszertáció időszaka
- MKTG 7130 üzleti projekt / tudományos értekezés (15 egység)
Üzleti projekt (BP)
A hallgatónak körülbelül 20 000 szó hosszúságú BP-t kell kitöltenie. Az ÜT sikeres teljesítéséhez a hallgatónak új vállalkozásindítási javaslatot kell kidolgoznia, beleértve a piac-, termék- és referenciaelemzést, valamint útitervet és cselekvési tervet kell nyújtania a fejlesztési és piaci bevezetési döntéshozatali folyamat során. ennek az új üzletnek. A BP legyen a hallgatók posztgraduális programjának csúcspontja. Ez a lehetőség arra, hogy a program során megszerzett tudást a szakterületük egy-egy konkrét üzleti problémájára alkalmazzák.
Akadémiai Értekezés
Ez a kurzus megköveteli a hallgatótól, hogy kutasson egy olyan témát, amely megfelel a vállalkozói szellem és a globális marketing területének. A disszertációnak magában kell foglalnia az elméleti koncepciók megismerését és a gyakorlati alkalmazást egy vállalkozási és/vagy globális marketing kérdésben.
Összes egység: 48 egység
Megjegyzés: A tanulmányi tananyag időről időre változhat.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Nemzetközi posztgraduális ösztöndíj (IPS)
Nemzetközi posztgraduális ösztöndíjat (IPS) kínálnak kiemelkedő nemzetközi hallgatóknak. Az ösztöndíjasok teljes tandíjmentességet kapnak, valamint 100 000 HK$ megélhetési támogatást (kb. 12 820 USD). A jogosult pályázókat a pályázatokkal egyidejűleg veszik figyelembe az ösztöndíjra, általános pályázati profiljuk és interjúteljesítményük alapján. Az ösztöndíjra külön jelentkezés nem szükséges.
Az ösztöndíjakért folyó verseny az év előrehaladtával nő, ezért javasoljuk, hogy mielőbb kezdje el a jelentkezést.
Alapvető finanszírozási támogatás induló projektekhez
A program végén a nagy potenciállal rendelkező projektekkel rendelkező hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy üzleti ötleteiket a befektetők elé tárják. A jó minőségű projektek kockázati tőkefinanszírozást kaphatnak saját cégalapításhoz. Legfeljebb 1 millió HKD-t ítélnek oda potenciális induló üzleti projektekhez.
Versenyek és finanszírozás diákvállalkozók számára
A vállalkozói tervekkel rendelkező diákoknak azt tanácsoljuk, hogy vegyenek részt különböző versenyeken és pitching eseményeken, hogy tovább csiszolják üzleti terveiket és készségeiket. A technológiai és innovatív elemeket tartalmazó üzleti tervek nagyobb valószínűséggel vonzzák a finanszírozókat. Emellett azok az üzleti ötletek, amelyek helyi vagy globális társadalmi problémákat kívánnak kezelni, inkább magvető finanszírozást vonzanak a társadalmi vállalkozások számára.
Mások
Az ösztöndíjakat (amelyek tandíjmentesség formájában) a Hongkongi Baptista Egyetem ajánlja fel az alábbiak szerint:
Felvételi ösztöndíj #
- 25 000 HK$ és 50 000 HK$ közötti ösztöndíjakat kapnak azok az új belépők, akiknek GMAT pontszáma 650 vagy magasabb.
- A nagy potenciállal rendelkező üzleti tervvel rendelkező új belépők 10 000 és 50 000 HK$ közötti ösztöndíjakat kapnak.
Sikeres Start-up díj
- 50 000 HK$ egy olyan diáknak, aki a program végére vállalkozást indít^
Akadémiai Kiválósági Díj
- 10 000 HK$ tudományos kiválósággal a program befejezése után a legjobb 3 diák számára.
Élethosszig tartó tanulás díja
- A HKBU, a HKBU-CIE, a HKBU-SCE és a BNU-HKBU-UIC diplomás és társdiplomásai jogosultak erre a 10 000 HK$ összegű Lifelong Learning Awardra, amennyiben felvételt nyernek az MScEGM programba.
Pénzügyi támogatás az Angyal Alapból
- Minősített induló projektekhez magvető finanszírozási támogatás vehető igénybe.
A Grenoble Ecole de Management által kínált ösztöndíjak
A részletekért látogasson el a Grenoble Ecole de Management webhelyére.
# Ezeket az ösztöndíjakat eseti alapon és a rendelkezésre állás függvényében kínálják.
^ Ennek az ösztöndíjnak a jelölését a Program igazgatóságának végleges jóváhagyása szükséges.
A fenti információk csak tájékoztató jellegűek, és előzetes értesítés nélkül változhatnak. A Hong Kong Baptist University fenntartja a jogot a végső döntésre és a értelmezésre bármilyen vita esetén.
Képtár
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A programot azoknak a hallgatóknak tervezték, akik diplomás képzésre vágynak, hogy vezetői és vezetői pozícióba lépjenek, vagy vállalkozói karriert kezdjenek.Általában a következő pályákra kívánjuk felkészíteni a hallgatókat:
- Globális márkamenedzser
- Globális értékesítési és marketing menedzser
- Globális stratégiai marketing menedzser
- Vállalkozók
- Projektmenedzserek
- Kutatási és fejlesztési (K+F) vezetők
- Bármilyen vezetői pozíció az e-business és a high-tech iparágakban
- Globális ügyfélszolgálati vezető
- Globális digitális marketing menedzser
- Globális MarCom menedzser
- Családi vállalkozások utódai
- Üzleti fejlesztők
- Business-to-Business (B-től B-ig) termékmenedzserek
Akkreditációk
Felvételi feltételek a programra
Mutassa be elkötelezettségét és készségét a sikeres üzleti iskolában való részvételre a GMAT vizsga letételével – ez a legszélesebb körben használt felvételi vizsga, amely az Ön kritikus gondolkodását és érvelési készségeit méri.
Töltse le a GMAT mini kvízt, hogy ízelítőt kapjon a vizsgán található kérdésekből.