Keystone logo
Japán

A legjobb egyetemek számára Fő Programok ban ben Japán 2025

Intézmények száma: 169
    • Ghent, Belgium
    • Alcoi, Spanyolország
    • + 2 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japán

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) akkreditált magánoktatási intézményként 50 éves múltra tekinthet vissza Japán akadémiai szívében. A következő lépés és globális kihívás megtétele érdekében a KUAS egy kiotói székhelyű, globálisan sikeres cég elsőrangú vezérigazgatóját hívta meg elnöknek, amelynek célja, hogy tudományos erőforrásait a nemzetközi színtéren is felkínálja. Egy innovatív, angol nyelven tanított mérnöki program létrehozása ezen erőfeszítések egyik fő példája, mivel a KUAS továbbra is erősíti elkötelezettségét a modern oktatás csúcsán.

    • Rio de Janeiro, Brazília
    • Bailrigg, Egyesült Királyság
    • + 3 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japán

    A Yamagata Prefekturális Normál Iskola 1878 -as megnyitásával kezdődően 1949 -ben öt oktatási intézmény (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) kezdődött. A Mezőgazdasági és Erdészeti Főiskola) Nemzeti Egyetem. 2019 -ben örököltük alapításunk 70. évfordulójának megünneplésének történetét és hagyományait, és sok kiváló emberi erőforrást küldünk a társadalomnak.

    • Tottori, Japán

    Tottori University kezdő „T” betűjét képviseli, amelyet dinamikusan repülő madár alakjában terveztek. A jelből álló áramló vonalak azt a dinamizmust fejezik ki, amellyel az Egyetem rugalmasan alkalmazkodik az új korszakhoz, mint egyedi és vonzó egyetem, külön identitással. A középen metsző két szárny a végtelen (∞) lehetőséget és a tudás és gyakorlat összeolvadását szimbolizálja, az Egyetem alapelveit, és az Egyetem folyamatos növekedését jelentik. A három kör, amelyek két szárnyból és egy farokból állnak, az egyetem oktatási és kutatási tevékenységének céljait* jelzik, míg a kék és zöld képszínek az eget és a tengert, vagy a földet és az életet jelképezik, amelyek a Föld szimbólumai, hogy az Egyetem globálisan fejlődik, miközben a gazdag természet táplálja. 1) Jól képzett, a társadalomban kulcsszerepet játszó humán erőforrások fejlesztése

    • Taito City, Japán

    A Tokyo Geidai egy nemzetközileg egyedülálló művészeti egyetem, amely nemcsak képzőművészeti és zenei, hanem filmes és új média, valamint művészeti menedzsment programokat kínál a globális művészeti tanulmányok részeként. „A kreativitás kútforrásaként, amely megváltoztathatja a világot”, az egyetem a kar oktatóival és adminisztrátoraival együtt továbbra is törekszik a kiemelkedő művészek következő generációjának ápolására, a japán művészet és kultúra erejének népszerűsítésére, valamint a a művészet globális fejlesztése az érintett szervezetekkel, köztük a japán Oktatási, Kulturális, Sport-, Tudományos és Technológiai Minisztériummal és a Kulturális Ügynökséggel való szoros együttműködés révén, lehetővé téve az egyetem számára, hogy maximalizálja képességeit és értékeit.

    • Nisshin, Japán

    A mai, globalizálódó társadalomban, amelyben több nyelv és kultúra él együtt, nemcsak az angol mint globális nyelv, hanem más nyelvek is fontosak. Csakúgy, mint a nyelvek, a több kultúra elfogadását is elengedhetetlennek tartják. Ennek a társadalmi háttérnek a fényében a Foreign Studies School tudományos megközelítést alkalmaz a világnyelv és kultúra felfedezéséhez. A diákok tanulmányozzák a nyelvük, irodalmuk, kultúráik, társadalmaik és a nyelvterület egyéb jellemzőit, amelyekben fontosak, elmélyedve a különböző kulturális háttérrel rendelkező emberek gondolkodásmódjában és viselkedésében. Fő nyelvük mellett több nyelvet is tanulnak, hogy sokoldalú perspektívát szerezzenek, és globális emberi erőforrássá váljanak kiváló nyelvtudással és interperszonális készségekkel.

    • Kobe, Japán

    A Le Cordon Bleu az elmúlt 125 évben segített a szenvedélyes diákoknak kulináris álmaik megvalósításában. A diákok az élet minden területéről érkeznek a Le Cordon Bleu -be. Kezdők, akik lelkesek a konyhaművészet iránt, de teljesen tapasztalatlanok; messze haladnak az egyik pályán, és készen állnak a következőre; megalapozott szakemberek, akik önmagukat akarják fejleszteni. Végső céljuktól függetlenül - étterem vagy vendéglátóipari vállalkozás, szálloda- vagy kiskereskedelmi menedzsment, újságírás, tanácsadás, ételformázás - a Le Cordon Bleu diákjai a kulináris oktatásért jönnek, amely lehetővé teszi számukra, hogy sikeresek legyenek.

    • Shibuya City, Japán

    Az United Nations University (UNU) egy globális agytröszt és posztgraduális oktató szervezet, amelynek központja Japánban található. Az ENSZ Egyetem küldetése, hogy együttműködéssel végzett kutatásokon és oktatáson keresztül hozzájáruljon az emberi túlélés, fejlődés és jólét sürgető globális problémáinak megoldásához, amelyek az Egyesült Nemzetek Szervezetét, népeit és a tagállamokat érintik. E küldetés végrehajtása során az ENSZ Egyetem az ENSZ tagállamainak vezető egyetemeivel és kutatóintézeteivel működik együtt, hídként funkcionálva a nemzetközi tudományos közösség és az ENSZ rendszere között.

    • Chiyoda, Japán

    Az új koronavírus -fertőzés világméretű elterjedése változásokat kényszerít az egyetemi oktatásban. Különösen a valódi tengerentúli csereprogramok korlátozása okozott fájdalmat a Sophia University , amely elősegíti a globalizációt, de nemcsak japán nemzetközi hallgatóknak, hanem tengerentúlon is támogatást nyújtottunk, tengerentúli bázisaink középpontjában. Különösen a bangkoki ASEAN Hub Center, amely egy üzleti céget alapított azzal a céllal, hogy az elmúlt évben tovább élénkítse az oktatási funkciókat, azon dolgozik, hogy teljes online órák bevezetésével folytassa tevékenységét. A korona katasztrófa által okozott legnagyobb változás az online hozzáférés gyors fejlődése az egyetemeken szerte a világon. Ennek eredményeként példátlan kutatási cserékre számíthatunk, például olyan professzorok távoli meghívására, akik élvonalbeli kutatásokat végeznek a tengerentúli egyetemeken. Egyetemünk is ezen a rendszeren alapuló lehetőség kialakításán dolgozik.

    • Toshima City, Japán

    A Tokióban található és 1874 -ben alapított Rikkyo University A püspöki egyházi misszionárius, Channing Moore Williams püspök hozta létre magániskolának, amely keresztény bibliatanulmányokat és angol nyelvet tanított. Abban az időben Japán sietett felzárkózni a nyugati fejlett nemzetekhez, és az oktatás területén is erős haszonelvűség uralkodott. A tudást és a technológiát gyakran az anyagi jólét és az önfejlesztés eszközeinek tekintették. Rikkyo szembefordult a kor tendenciájával, a nyugati hagyományos bölcsészettudományi főiskolák után modellezett, amely a mai napig sikeresen fejlődött.

    • Chiyoda, Japán

    Nihon University az 1889 -ben alapított Nihon Jogi Iskolából származik, megalakulása óta az egyetem globális perspektívával és vállalkozó szellemmel megőrizte élvonalát az egyetemi oktatás és kutatás élvonalában. Nihon University vonzó egyetemként, sokféle tanulmányi területtel nemcsak az oktatásban és a kutatásban, hanem az egészségügyben, az egész életen át tartó oktatásban és számos más, a társadalom fejlődését elősegítő tevékenységben is részt vett.

    • Chiba, Japán

    Keiai University alapító szelleme, a "Keiten Mistress" (szereti azokat, akik tisztelik az eget) egy olyan szó, amelyet korábban Saigo Takamori (Nanshu), a Meiji restauráció vezető személyisége volt. A „mennyország” a természetet uraló okot képviseli, az „ember” pedig az egész emberiséget jelenti, beleértve az énjét is, ugyanakkor az emberek által épített életet és társadalmat. Az alapító, Masayuki Nagatoro, lenyűgözve az "ész és az emberek tiszteletben tartása és tevékenységük" hitétől, ezt az iskola alapszellemévé tette, és "tiszteletnek" nevezte ezt a törekvést. A Keiai University neve is ebből származik. A „Keiten Aijin” szó (Imádd a mennyedet, szeresd a szomszédságodat) megjelenik Takamori Saigo, a Meidzsi -helyreállítás vezetőjének tanításaiban. Ebben a kifejezésben a „tíz” okot jelent a természet és az univerzum irányítására. Minden emberi lény. Arra is utal, hogy imádd a mennyedet, szeresd a szomszédságodat. Masaji Nagatorót mélyen lenyűgözte ez a szellem, amely tiszteletben tartja az értelmet és szereti embertársait. Ennek eredményeképpen ezt az elképzelést fogadta el központi elvének, és egyetemünket „Keiai” -nak nevezte el, hogy továbbadja a jövő generációinak.

    • Kyoto, Japán

    A Doshisha Liberal Arts Női Főiskolát 1876 -ban alapította Kiotóban Joseph Hardy Neesima, a Doshisha alapítója; felesége, Yae Neesima; Alice J. Starkweather, amerikai misszionárius; és mások. A kereszténység, az internacionalizmus és a szabad művészetek alapelveinek szentelt főiskola állandó innovációval rendelkezik. Azóta hat kar tizenegy tanszékét és négy diplomás iskoláját foglalta magában Kyotanabe és Imadegawa két egyetemen. A teljes beiratkozás jelenleg körülbelül 6500 diák.

    • Niigata, Japán

    A 21. század első negyedének végéhez közeledünk. Ez idő alatt továbbra is előfordulnak olyan konfliktusok és természeti katasztrófák, amelyeket az Egyesült Államokban a 2001 -es terrortámadások és a 2011 -es nagy kelet -japán földrengés szimbolizáltak. Most szembe kell néznünk a COVID-19 világjárvány hatalmas kihívásaival, amelyek társadalmunkat zűrzavarba sodorták. Másrészt nagy elvárások várják a gyorsan fejlődő tudományt és technológiát, mint a fenntartható társadalom fejlődésének hajtóerejét. Ennek megfelelően a társadalmi reform során szükségessé vált az egyetemek küldetésének jelentős felülvizsgálata. Niigata University célja, hogy szükség legyen rá, és továbbra is ragyogjon a 21. század viharos társadalmában. Ebből a célból mindig elgondolkodunk azon, hogy mit tehetünk Japán nemzeti egyetemeként, cselekszünk, és hozzájárulunk a jövő generációi egyének előmozdításához, a tudomány fejlődéséhez, valamint a társadalomhoz a jövő előrejelzései alapján. Ez a Niigata University jövőképe 2030 visszatér a Niigata University alapjaihoz, és bemutatja a különböző érdekelteknek, mi legyen a Niigata University jövője. Ebben a jövőképben a 2030 -as évet tekintjük a közeljövőnek, mivel ez az SDG -k (fenntartható fejlődési célok) határideje. A „A jövő életének innovációjának élvonalbeli vezetőjévé válása”, mint a Niigata University küldetése a jövő társadalma felé, összegyűjtjük a Niigata University mint átfogó egyetem tudását, hogy gazdagítsuk az emberi tevékenységeket a földön. E nézet alapján megfogalmaztunk elképzeléseket arról, hogy mi legyen a Niigata University 2030 -ban, és célként határozzuk meg az utat ezekhez az utakhoz.