Hivatalos Leírás

történelem

Universidad Cenfotec olyan felsőoktatási intézmény, amely tudományos, adminisztratív és pénzügyi önállósággal rendelkezik, amelynek fő célja a szakemberek képzési és aktualizálási programjainak tervezése és végrehajtása, valamint a kutatási programok megvalósítása a szakterületen. digitális technológiák.

A Cenfotec, mint Információs és Kommunikációs Technológiák Oktatási Központja 2000 januárjában alakult egy szoftverfejlesztő cégek és független befektetők csoportjával, hogy a kezdeti és növekvő szoftverfejlesztő iparágat személyzettel biztosítsa. magasan képzett, szakosodott és gyorsan működőképes, ami lehetővé tenné, hogy nemzetközi szinten versenyképes legyen magas színvonalon.

2003-ban a Cenfotec kifejlesztette és tanította a Software Engineering-t, az első Costa Rica-ban és Közép-Amerikában. Ezt követően az infrastruktúra-támogatás, az adatbázis-adminisztráció, a kiberbiztonság, a telematika és a webes tervezés és fejlesztés területén programokat hoztak létre, amelyek kiválóan fogadtak a technológiai szektorban.

Ez a megközelítés, amely 100% -kal igazodik az üzleti szektorhoz, lehetővé tette a Cenfotec számára, hogy a legmagasabb szinten, a nemzeti vállalkozók és a nemzetközi munkaadók körében is elismerést és elismerést szerezzenek, akik az idők során generált emberi erőforrásokat bérlik.

A Cenfotec az ország egyik legmagasabb színvonalú felsőoktatási intézményének első négy helyét foglalja el az információs és kommunikációs technológiák területén, és a legrövidebb képzési idő alatt (az Információs Technológiai Kamara és az Európai Bizottság által készített felmérés szerint). Costa Rica kommunikációja a nemzeti üzletemberekkel, 2008).113450_12.png

misszió

A szigorú és etikai oktatással az embereknek képezniük kell az embereket, hogy felfedezzék saját lehetőségeiket, saját maguk határozzák meg a sorsukat, és hasznos ismereteket szerezzenek az életminőség és a társadalom versenyképességének pozitív befolyásolására.

kilátás

Nemzetközileg elismerten a legjobb technológiai felsőoktatási intézmények között, mint a tudósok és az etika kiválóságának mércéje.

értékeket

  • A filiáció és az altruizmus szelleme
  • Integritás, tisztelet és megfelelés cselekedeteink minden területén
  • Az erőfeszítésnek köszönhetően a teljesítmény érzete

Minőségpolitika

Elkötelezettek vagyunk a motivált és magasan képzett, korszerű technikai ismeretekkel, értékekkel, attitűdökkel és készségekkel rendelkező egyének kialakításában, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy teljes mértékben szakemberként működjenek, és leküzdjék azon szervezetek igényeit, ahol gyakorolnak.

Ennek érdekében az Egyetem mindennapi munkájában ösztönzi a csapatmunka, a folyamatos tanulás, a szolgáltatás szellemét, az értékek és elvek betartását, a folyamatok racionalizálását és javítását, az ügyfeleinktől és munkatársainktól kapott visszajelzéseket és a minőséget. tudományos és adminisztratív szolgáltatások.113451_adolescent-attractive-backpack-1462630.jpg

célkitűzések

Ismerje meg és értse meg a technológiai trendeket és azok elfogadásának körülményeit a környezetünkben Innováció a technológiai és pedagógiai megoldásokban a tanulási folyamatok megkönnyítése érdekében.

végek

Útmutató az egyetemi akadémiai programok aktualizálásának és fejlesztésének irányába a diákok technológiai területei és lehetőségei felé.

Folyamatosan javítsuk oktatási folyamatunk minőségét.

Hozzájárulás konkrét IKT-problémák megoldásához, hogy javulhassanak hatékonyságukban és a szervezetekben való felhasználásukban, annak érdekében, hogy valódi hatást érjenek el a közép-amerikai országok gazdasági és társadalmi környezetében.

típus

A vizsgálat három típusa lesz:

  1. Az egyetemi vagy mesterképző hallgatók által végzett diplomamunka keretében végzett kutatás, amelyet egyetemi oktatók irányítanak. (Bizonyos esetekben a diákok által a projektfolyamatok keretében végzett kutatás).
  2. Kutatás az állami vagy magánintézmények kérésére az Egyetem professzorainak kutatói által (kereslet szerint). Szakmai kutatás
  3. Az Egyetem kezdeményezésére. Szakmai kutatás

Az első típusú kutatást tudományos kutatásnak nevezzük, a következő kettőt pedig szakmai kutatásnak.

Az Egyetemen végzett kutatás jobban alkalmazható és praktikusabb lesz, mint az alapvető vagy elméleti.113452_beard-bonding-community-708440.jpg

nak

Az 1. pontban meghatározott célok elérése érdekében az egyetem kutatása a következő tematikus területekre terjed ki:

  1. Ismerje meg és értse meg a környezetünkben bekövetkező technológiai trendeket és azok elfogadásának feltételeit
    • Technológiai trendek és piaci igények
  2. Innováció a technológiai és pedagógiai megoldásokban a tanulási folyamatok megkönnyítése érdekében
    • Tanulás projekt szerint
    • Virtuális oktatás
    • Tanári értékelés
    • Minőségértékelés
  3. Innovatív ismeretek fejlesztése az IKT területén
    • Információs és kommunikációs technológia
    • Szoftverfejlesztés
    • Webes és mobil technológiák
    • Technológiák és adatelemzés
    • kiberbiztonsági
    • Technológiai és informatikai szolgáltatások kezelése
Program oktatási nyelve:
  • Spanyol