Asian Institute of Management

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Az Asian Institute of Management (International Asian Institute of Management AIM) egy nemzetközi posztgraduális iskola, melynek célja, hogy különbséget tegyen az ázsiai társadalmak növekedésének fenntartásában, a szakmai, vállalkozói és társadalmi felelősségteljes vezetők fejlesztésével.
A Stephen Zuellig Fejlesztési Menedzsment Doktori Iskola (ZSDM) az AIM válasza az ázsiai fejlődés fenntartásának kihívásaira. A Fenntartható Fejlődési Célok menetrendjével együttműködve az iskola olyan alapelvű fejlesztési vezetőket és menedzsereket hoz létre, akik jól felkészültek a fenntartható siker elérésére. A ZSDM arra ösztönzi a feltörekvő gazdaságokat, hogy olyan civil vezetők és üzleti vezetők csoportját alakítsák ki, akik felkészültek arra, hogy problémamegoldóak, változó ügynökök és hatékony együttműködők legyenek.

Ázsia drámai ellentétek régiója, amely összeköti a keleti hagyományokat a gyors nyugatiasodással. A versengő ideológiák új szinergiák közepette léteznek.

Ebben a nagy vagyonban és szörnyű szegénységben a szerepünk a vállalkozók, az üzleti élet és a fejlesztési vezetők felhatalmazása a fenntartható társadalmi, politikai, technológiai és gazdasági fejlődés megteremtésében. Ennek elérése érdekében az intézet kategorikusan ázsiai, erősen koncentrálva Délkelet-Ázsiára és az ASEAN gazdasági közösségére.

Karunk, diákjaink, tananyagaink és kutatásaink túlnyomórészt ázsiaiak. Programjainkat az ázsiai igényekhez terveztük, megközelítésünk az ázsiai menedzsmenthez igazodott, és sajátos ázsiai kérdésekre reagálva, miközben globális perspektívája is erősödött.

A diákok az AIM-hez érkeznek, mivel az Intézet 40 éves tapasztalattal rendelkezik a tudás és készségek átadásában és fejlesztésében, hogy érzékenyen dolgozzon a régió különböző kultúráira és hitrendszereire, üzleti struktúráira, irányítására és szabályozási környezetére való érzékenység.

A feltörekvő piacokon, különösen Ázsiában a magán- és a közszféra kiemelt humánerőforrás-fejlesztési forrásait alapítottuk.

Az intézet üzleti és fejlesztési menedzsmentjét példázza a következők:

EMINENT LEADERSHIP

Nemzetközi Kormányzótanácsunk és Igazgatótanácsunk olyan kiemelkedő üzleti vezetőkből és akadémikusokból áll, akik mélyen elkötelezettek az Ázsia és népének fejlődéséhez.

MULTIKULTURÁLIS KÖRNYEZET

Tanuló testünk multinacionális, elsősorban ázsiai.

A STRONG ALUMNI HÁLÓZATHOZ VALÓ HOZZÁFÉRÉS

Alumíniumaink az ázsiai-csendes-óceáni térségben és a világ más részein a legmagasabb szintű felelősségvállalásban találhatók magán-, köz- és nonprofit szektorokban.

KÉSZSÉGEK ÉS TUDÁS AZ ASIA MEGSZAKÍTÁSA

Tananyagainkat, tanfolyamainkat és oktatóanyagainkat mind a magán-, mind az állami ázsiai vállalkozások feltételeihez és szükségleteihez fejlesztettük ki, és nem csak a Fülöp-szigeteken, hanem más ázsiai országokban is felajánlják.

GYAKORLATOS-ORIENTÁLT MEGKÖZELÍTÉS

A tudományosan és szakmailag képzett karunk kiterjedt regionális kilátásokkal és széles körű tapasztalattal rendelkezik az ázsiai menedzsment és gyakorlat terén. A megközelítésünk gyakorlatorientált, és kapcsolatunk a szervezetekkel az egész régióban alapvető fontosságú a programjaink és tevékenységeink fejlesztése és fejlesztése szempontjából.

Innovatív menedzsment programokat hozunk létre, és kapcsolatot létesítettünk a legfontosabb egyetemi intézményekkel és fejlesztési szervezetekkel az egész világon.

GONDOLT LEADERSHIP

Kutatóközpontjaink összekapcsolódnak, ahol a magánszektor, a kormány és a civil társadalom összekapcsolódik, konvergál és szinergizál. Támogatjuk a régiót a pénzügyi hozzájárulások és a menedzsment és az üzleti közösség részvétele terén az AIM oktatási és kutatási tevékenységeiben.

GYAKORLATI TANULÁS A CASE STUDY MÓDSZERÉVEL

Programjaink a való világban való gyakorlati alkalmazásra készültek. E cél elérése érdekében az esettanulmányi módszert alkalmazzuk az oktatás és a tanulás elsődleges módozataként. Ez a módszer, amelyet a Harvard Business School saját rendszeréből adaptáltunk, a hallgatók elemzik az aktuális üzleti forgatókönyveket elemzési, döntéshozatali és kommunikációs készségeik megőrzésére.

A módszer ösztönzi az élménybeszélgetéseket az osztálytársak között, ami robusztus és dinamikus tanulási környezetet eredményez.

TANULÁS CSAPATOK

Az együttmûködésen alapuló tanulás és vezetõség elõsegítése, valamint az iskola multikulturális etikája a diákok körében, mindegyiket "tanulási csoportnak" nevezhetjük, vagy "csoportosíthatunk". Ezek a csoportok sokrétû tanulási környezetet biztosítanak a diákoknak, élményt és sokoldalú perspektívák előnyeit.

Helyszínek

Makati

Address
Paseo de Roxas,123
1229 Makati, Metro Manila, Fülöp-szigetek

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket