Hivatalos Leírás

Kedves nemzetközi diákok!

Mi lesz boldog, hogy üdvözöljük a Graduate School of Digital Innovation EPITECH és reméljük, hogy tetszeni fog, egyedülálló tanulási tapasztalat! iskola Epitech szerzett hírnevet, mint a vezető oktatási intézmény, így a diákok viszont szenvedély informatika szakma és ajtót nyit a számukra, hogy nagyon ígéretes munkalehetőségek hasonló megillető diplomások elit francia egyetemeken, más néven a „Grandes Ecoles”, vagy „Grandes Ecoles” (a foglalkoztatási szint után vége: 96%). Modern üzleti igényel funkcionális edzés alapuló innovatív modellt Epitech épült három minőség, hogy egyre inkább szükséges a munkavállaló: alkalmazkodóképesség, önfejlesztés és képes kezelni a projekteket.

AMATŐR, amikor a tudomány válik SPECIALIST

Epitech felkészíti a tanulókat a folyamatosan változó szakmai környezet, mert az egyedülálló tanítási módszerek:

A modern modell a tapasztalatok alapján, elsősorban a gyakorlat és a projekt fejlesztése, hogy kiegészítse a gyakorlat-elmélet. Aktív modell átalakítására passzív hallgató egy proaktív személy él légkörében a lelkesedés, amely magában foglalja az innováció és a kezdeményezést. Egy egyedülálló modell, amely új, fontos eleme a siker: a csapatmunka, alkalmazkodni, széles orientáció, az innováció, a kreativitás, és ami a legfontosabb, a képesség, hogy az összes energia a munkában.

Epitech - ez nem csak a tananyag, lépést tartva a korral, és igényeinek kielégítésére az ágazat az információs és kommunikációs technológiák, hanem az oktatás, amely gazdagítja a diákok alkotnak azok jellegét, azok megnyitása a változásra, és mások számára. Ez lehetővé teszi az azonnali és tartós sikert.

Emanuel Carli igazgatója Epitech

Főbb tények és adatok

A legnagyobb francia egyetemi szakosodott informatikai Az egyik legfontosabb oktatási intézmények szakosodott IT szektorban Európában Tartalmazza a Ionis Education Group, amely magában foglalja a 20 iskolák és szervezetek 18 ezer diák és 60 ezer diplomások A sikeres befejezése a tanfolyamot ki egy állami diploma 12 campusok Franciaországban 3000 aktív partner cégek 96% tartós szerződésben Alumni 100% a diplomások elhelyezkedni a diploma megszerzése után A magas szintű éves fizetése Franciaországban Diplomások Epitech munka kulcsfontosságú vezetői pozíciót a főbb európai és nemzetközi cégek A legtöbb öregdiák-hálózat képviselt 30 ország Egy egyedülálló hálózata innovációs központok, helyezzük mind a 12 egyetemen Epitech: ideális hely a párbeszéd és tapasztalatcsere az üzletmenethez kapcsolódó termelési laboratórium, egy tapasztalt csapat oktatók

Módszertan: A képzés alapja a projekt

jövőképünk

Modern vállalat keres embereket, hogy megoldja a problémákat. Nem elég, csak azért, hogy a tudás, akkor képesnek kell lennie arra, hogy alkalmazza őket a gyakorlatban.

Küldetésünk / cél

Létrehozása, amely lehetővé teszi tanulási környezetet a diákok, ami segít fejleszteni a szükséges készségeket a vállalatok

Ez hogy működik

Epitech módszer Természetesen a projekt

„A siker Epitech tanítási módszerek elsősorban egy innovatív megközelítés a projekt. A hallgatók szerezzenek ismereteket, és technikai szakértelem fejlesztése révén és a projektek végrehajtása ihlette elemzése konkrét üzleti helyzetekben. A módszer abban különbözik a hagyományos tanítási módszerek és lehetővé teszi, hogy fejlesszék a diákok kreativitásának, az önbizalom és a kritikus gondolkodás. "

Aksel Tsigler igazgatója, tartalomfejlesztés

Epitech módszer

jövőképünk

Rugalmatlan képzési rosszul a folytonos változások következnek be a számítógép ágazatban, és az egész pályafutását, a diákok folyamatosan alkalmazkodniuk kell, hogy elsajátítsák a legújabb technológiát, új ismeretek megszerzése, hogy képes legyen kommunikálni nem szakemberek, és hogy az újítók, mely innovatív javaslatokat.

Küldetésünk

Mivel egyedülálló oktatási modell, EPITECH segítenek egymásnak a diákok nem csak, hogy megismerjék a technológia, hanem, hogy megszerezzék a tulajdonságok szükségesek a hosszú és sikeres karrier ebben az ágazatban.

A tanítási módszerek

Epitech nem csak tanítja az információs technológia, hanem kölcsönöz a készségek magatartás, amely lehetővé teszi minden hallgató, hogy dolgozzon, az önálló tanulásra, hogy megértse az üzleti gyakorlatot, és képes legyen csapatban dolgozni, és meggyőzni felelős döntéshozatalban. Ahhoz, hogy ezt elérjük, a tanítási módszerek alapján két alapelvet:

aktív módszer

Kiterjedt képzés. A diákok közvetlen kapcsolatban állnak a tudás és a képzés kerül sor, csak a közvetlen hatása a diák. Ha nem kívánja szerezni a tudás, hogy nem próbálja meg, akkor nem fogja megtanulni. Ezért, mint egy tanár a klasszikus közvetítő a tudás és a tanuló ki van zárva a tanulási folyamatot. Ehelyett a tanárok egyre műholdak és a katalizátorok a tanuló, hogy elsajátítsák a tudást.

objektív módszer

Az azonos módon szöges ellentétben a hagyományos oktatási képzési folyamat magában induktív módszerekkel. A diákok szembesülnek a valós helyzetekhez, hogy megoldja, hogy még mindig nem rendelkeznek megfelelő szakmai felkészültséggel. Aztán van, hogy elemezze a helyzetet, keresni és ismeretek és készségek szükségesek, hogy megoldja a problémát szerint a vállalatok állandóan vagy hogyan reagálnak az új technológiák kialakulóban a piacon. Konstruktív tudás- és kísérletezés során a különböző oktatási helyzetekre létrehozott Epitech diákok eszmecserével, megvitatása és kihívást jelent a többi vélemények. Ez az eszmecsere zajlik, nem csak a dolgozó csoportok, hanem az összes többi diák, feltárja egy sor intézkedés, kérdések és még az új problémákat. Minden diák kell keresni, ellenőrizze és tesztelje a különböző elemek érdekében erősítse meg vagy cáfolja az igazság eredményeként létrejött kommunikációs testvéreikkel.

diákélet

francia

Míg képzés a nemzetközi diákok folyik angol, Epitech diákok bevezetést a francia nyelvet. Egy hét intenzív képzés során végzik az első hét után az iskola. Az egész tanévben kínál francia osztályok az elsődleges és másodlagos szinten. Ez a nyelvi képzést segíti a diákok megtanulják az alapokat a francia nyelvet, annak érdekében, hogy képes legyen kommunikálni a különböző helyzetekben a mindennapi élet.

diákszervezetek

Epitech 23 diákszervezetek, mely széles körű tevékenységeket, amelyek a hallgatók kiváló lehetőséget, hogy kommunikálni, és hozzon létre egy kapcsolatot hálózatot. Ezek a kulturális, humanitárius és sportegyesületek kezelik, mint egy valódi cég és a diákok értékes tapasztalatokat.

Események a külföldi hallgatók

Annak érdekében, hogy az integráció a külföldi hallgatók Nemzetközi Kapcsolatok Osztálya nyújt nekik számos különleges események, mint például a welcome party, kirándulások, találkozók és kulturális események. Francia nyelvű osztályok is szerepel a tantervben. Ez lesz a hallgatók a lehetőséget, hogy indul vagy folytatni a tanulást a francia.

sportesemények

Epitech diákok hozzáférést a hálózathoz sportklubok «Forest Hill», amelyet 11 ágak Párizsban és környékén. Fitness klub nyitva 07:00-11:00, széles skáláját kínálja a kiképzések és gyakorlatok, valamint egy modern edzőterem, felszerelt több mint 360 szimulátorok. Akkor is van, hogy egyedülálló vízi park Európában «Aquaboulevard».

KÖVETELMÉNYEK

Felvételi Epitech

Főiskolai diplomát területén alapvető tudományos és információs technológiák az 1. tanév

  • Alkalmazások diákok erős programozási ismeretek és a különböző szintű iskolai végzettség is figyelembe kell venni a kiválasztási bizottság Epitech iskola.
    1. tanév nyitva áll csak a diákok, akik a 12 hónapos tanfolyam az 1. tanév Az angol nyelv ismerete

alkalmazás fájl

Jelentkezési lap angol összefoglaló Nyilatkozat célja az angol tanítás

A karrier kapcsolatos szolgáltatások

Küldetésünk

Közötti kapcsolatok fejlesztését az oktatási Epitech informatikai cégek javára hallgatók.

Ez hogy működik

Szakmai gyakorlat a vállalatoknál, hogy a diákok, hogy dolgozzon a tulajdonságokat kell válnia vezető szakértők a számítástechnikában: pontosság, pontosság, hatékonyság, önállóság, az alkalmazkodóképesség, kitartás, módszeres, a kreativitás, a kíváncsiság, a dinamizmus, a vezetés. A hallgatók alkalmazni ezeket a tulajdonságokat halad egy 6 hónapos gyakorlat a vállalkozás tanulmányai során.

konferencia Epitech

A koncepció: lehetővé teszik a vállalatok, hogy megosszák elképzelés a piacon a diákok, hogy megmutassák a tudás és az új technológiákat. Ez egy találkozóhely a hallgatók és a vállalkozások számára. Konferencia lehetővé teszi a diákok, hogy fontolja meg a különböző feladatokat, mint a teremtés, a vállalat irányítása, az új technológiák, stb

A hálózat magasan képzett diplomások

jövőképünk

Kialakítása és fejlesztése a szakmai hálózat szükséges a karrier minden diák, hogy ő is azokat a potenciális lehetőségeket, és kihasználják őket.

Küldetésünk

Ahhoz, hogy válaszoljon a diákok kérdéseire, lehetőséget és különösen, hogy segítse a diplomások és a diákok, hogy tartsa a kapcsolatot.

Ez hogy működik

Öregdiák hálózat mintegy 2100 embert. Tény, hogy hozzanak létre egy új vállalkozás, vagy kap egy állást egy nagy cég lehet, mert Epitech iskola a legfontosabb, hogy azonosítja a hálózatot a diplomások magasan képzett szakemberek, kivételes és atipikus karrier szükséges készségeket. Pályakezdő megadja a szükséges tanácsokat, hogy a tanulók felismerjék projektek, valamint a hibák elkerülése érdekében és a „gotchas.” Alumni Hálózat - egy csodálatos eszköz a tanulók fejlesztését Epitech karrierjét.

A sikertörténet

Aleksandr Malsh (2009-es kiadás) és Zheremi Nikolya (Issue 2009) kezdett «Melty» projekt 2008-ban. Ők alapították online folyóirat események, szórakozás és a divat az emberek 18 év 30 év. Melty oldalak generálnak több mint 15 millió látogató havonta. Melty Network most magában Olaszországban és Spanyolországban. Aleksandr Malsh, vezérigazgató MeltyNetwork választották alelnöke a Nemzeti Tanács a digitális technológia, amely 2011-ben alakult. A cég 2008-ban alakult. Árbevétel: 2,3 millió EUR 2012-ben (1,2 millió 2011-ben) Vonzott tőke: 3,6 millió euró Közönség: 15 millió olvasók havonta (9000000 2012 szeptemberében)

Program oktatási nyelve:
Angol
Francia

Epitech international

Piscine at Epitech - 2014

Epitech Winter Boot Camp 2015