Montpellier Business School

Bevezetés

Hivatalos Leírás

A globális és fenntartható teljesítmény célja a szervezetek, társadalmak és egyének szolgálatában.

Montpellier Business School , a Grande Ecole, a vállalkozások és a piacok igényei alapján tanításának hosszú hagyományának örököse. Az 1897-ben a Montpellier-i Kereskedelmi és Iparkamara alapította az iskolának a menedzsmenttudományi szakoktatása folyamatos finomítását, hogy tanfolyamát a helyi és a globális gazdasági környezet állandó változásaihoz igazítsa.

Az intézmény stratégiája: „vezető európai menedzsment iskola legyen az Occitanie régióban, nemzetközileg elismert az általa támogatott értékek, a menedzsment innovációval és a vállalkozói szellemmel kapcsolatos tudományos kiválóság, valamint a globális felelősség és teljesítmény iránti aggodalom miatt, amely jellemzi az intézmény működését, érdekelt feleit és eredményeit ”.

A globális és fenntartható teljesítmény e stratégiai céljának elérése érdekében a Montpellier Business School , amely tevékenységeinek köszönhetően pozícionál a menedzsment innováció és a vállalkozói szellem területén, átvette az etika, a sokféleség, a nyitottság, a felelősség, valamint a globális alapvető értékeket. teljesítménye, amely inspirálja küldetését, amely az, hogy „felsőoktatási programokon keresztül menedzsereket képezzen ki, akiket sokszínűség erősít meg, tudatában van globális felelősségvállalásuknak, képesek alkalmazni innovációs érzéküket és vállalati kultúrájukat szakmai tevékenységeik során és alkalmazkodni kell a helyi, nemzeti és nemzetközi környezet állandó változásaihoz ”.

Stratégiája és eredményei nemzetközileg elismertek. Hármas nemzetközi akkreditációja (AACSB, AMBA és EQUIS), helye a Financial Times Rankingban a világ legjobb menedzsment Master programjain, valamint a francia rangsorban betöltött helye igazolja kitűnő nemzetközi hírnevét.

Küldetésünk

Montpellier Business School küldetése az, hogy „felsőoktatási programokon keresztül menedzsereket képezzen ki, akiknek sokszínűsége megerősödik, tudatában vannak a küldetésük teljesítésével kapcsolatos globális felelősségüknek és képesek alkalmazkodni a helyi, nemzeti és nemzetközi környezetben bekövetkező változásokhoz”.

Értékeink: minden cselekedet gyökere az elkötelezettség

A Montpellier Business School ban az intézményi értékek három fő családja irányítja az iskola működésének és tanításának minden aspektusát, és mindennap tükröződik az iskolai tevékenységekben és kötelezettségvállalásokban:

Etika: képesség az emberi magatartás szabályainak kritikai gondolkodására, bármilyen is legyenek; vagyis az általános cselekedeteket állandóan megkérdőjelezni a szinguláris aktus révén, hogy meghatározzuk a „helyes dolgot”, az őszinteség, a méltányosság és az integritás értékein alapulva.

Nyitottság és sokszínűség: az a képesség, hogy a sokszínűség minden formájával - önként vagy akaratlanul - demagógiai szándék nélkül, a pozitív nyitottság intelligenciájával foglalkozzon.

Globális felelősségvállalás és teljesítmény: a tevékenységekben a gazdasági, társadalmi és környezeti hatékonyság folyamatos kutatása, az érintettekre gyakorolt hatások éles felismerése, valamint az átlátható jelentéstétel iránti hajlandóság.

Ezen értékek megvalósítását szigorú címkék ismerik el:

  • EESPIG
  • Sokféleség
  • Szakmai egyenlőség
  • Egyesült Nemzetek Szervezete
  • Global Compact

Oktatásunk

Az innováció a programok középpontjában

Montpellier Business School kutatása és tanítása a menedzsment innovációra és a vállalkozói készségre, valamint a vállalati társadalmi felelősségvállalásra épül.

A sok állandó tanárból-kutatóból álló Montpellier Business School kar kutatási munkája hozzájárul annak biztosításához, hogy az oktatás naprakész maradjon a menedzsment tudomány különösen változó területén.

Az innovatív oktatási módszerek célja továbbá a felelősségvállalás és a kritikus gondolkodás fejlesztése, amely elősegíti a hallgatók innovációját és vállalkozói szellemét.

Montpellier Business School elkötelezett a fenntartható partnerségek iránt a kutatás és az oktatás területén is.

A Montpellier-i egyetemi campuson

  • A COMUE LR-U, a Montpellier Business School tagja a «Montpellier Recherche en Management» menedzsment laboratóriumnak, amely több mint 200 kutatót gyűjt össze, és nemzeti szinten kiemelkedő szerepet játszik a menedzsment tudomány kutatásában.
  • Montpellier Business School , a SupAgro-val és a Montpellier-i Egyetemmel együtt a Labex Entreprendre kulcsfontosságú tagja, az egyetlen „Kiválósági Laboratórium”, amely Franciaországban vállalkozói tevékenységet szentelt.

De nemzeti és nemzetközi szinten is

  • Meglévő együttműködések több mint 50 francia egyetemen és üzleti iskolával.
  • Aktív együttműködés több mint 25 országgal (elsősorban Európában, de az Egyesült Államokban, Kanadában és Kínában is).

Helyszínek

Montpellier

Address
2300, avenue des Moulins
34185 Montpellier, Occitanie, Franciaország

Akkreditáció