Keystone logo
Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

Bevezetés

Mapúa Műszaki Intézet 1925. január 25-én alakult, a Mapúa Műszaki Intézet továbbra is vezető technológiai egyetemi intézmény és legnagyobb mérnöki iskola a Fülöp-szigeteken. Célja, hogy az oktatásban a kiválóság globális központjává váljon. A hallgatók szakmai felkészültségének biztosítása érdekében elfogadta az oktatás eredményorientált megközelítését, amely az ország első akadémiai intézménye. Azt is folytatta, és sikerült elérnie a 10 mérnöki és számítástechnikai programokat akkreditált széles körben elismert akkreditációs testület - az amerikai székhelyű ABET. Mapúa az első iskola a Fülöp-szigeteken és Délkelet-Ázsiában, hogy megkapja az ABET akkreditációt a programjaira. Erős rendszerekkel és folyamatokkal, az oktatás világméretű kilátásaival, világszínvonalú tanterveivel, magasan képzett professzorokkal és a legkorszerűbb létesítményekkel a Mapúa páratlan lehetőségeket és határozott előnyt biztosít diplomások számára./>

1

A kiválóság hagyománya A műszaki oktatásban már csaknem kilenc évtizedes kiválóság mellett az MIT a Fülöp-szigetek legnagyobb mérnöki iskolájává nőtte ki magát, ahol legalább 15 egyetemi és 18 főmérnöki program működik. A nyilvántartók a teljes hallgatói létszám legalább 16% -át teszik ki a Chemical (ChE), a Civil (CE), a Computer (CpE), az Electrical (EE), az Electronics (ECE), a Environmental and Sanitary (EnSE) IE), és a Mechanical Engineering (ME) programokat az ország tíz legnagyobb mérnöki iskolájának a CHED 2010-es beiratkozási adatai alapján. Az MIT programjai más területeken is bővültek, különösen az Építészet és Design, Informatika, Üzlet és Menedzsment, Multimédia Művészet és Tudományok, Társadalomtudományok és Egészségtudományok területén. Az MIT erőfeszítései az oktatás minőségének folyamatos javítása érdekében figyelemre méltóak. A CHED a CE, CpE, CS (Számítástudomány), EE, ECE, IE, IT és ME programok fejlesztésének nemzeti központjává tette a magas színvonalú szabványok bemutatását. Az elmúlt években az Intézet is nagyobb figyelmet szentelt az ipari partnerségnek. Jelenleg több száz helyi és nemzetközi oktatási intézménygel, szervezetrel és cégekkel kapcsolódik össze a kari fejlesztés, az együttműködésen alapuló kutatók és a hallgatói gyakornokok számára. Ilyen erőfeszítések lehetővé tették az MIT számára, hogy következetesen előkészítse a felsővezetőket a licencvizsgálatokban. Nyilvánvaló, hogy az intézet igazgatói hősök 2002 óta megközelítőleg 300-at értek el. Az MIT egy sor akkreditációval igyekszik finomítani a tanítási szabványait. Egyrészt a Fülöp-szigeteki Egyetemek és Egyetemek Akkreditációs Bizottsága (PACUCOA) megerősítette az Intézet magas színvonalát az oktatási műveletekben, IV. Szintű akkreditációt adott CE programjához és III. Szintű akkreditációját CpE, EE, ECE, ENSE és IE programokhoz . 2010-től 2011-ig az MIT a többi világszerte elismert egyetemével párhuzamosan bizonyult, amikor az ABET, Inc. az első Kelet-Ázsiában az első akkreditációs pecsétjét a nyolc mérnöki program (ChE, CE, CpE, EE, ECE , ENSE, IE és ME), valamint két számítástechnikai programot (BS Computer Science és BS Information Technology), amelyet az ország többi oktatási intézménye előtt helyeztek el. Mérnöki környezet Az akadémiai kiválóság elérése mellett az MIT arra is törekszik, hogy része legyen az éghajlatváltozás globális kérdésének megoldásához. Az MIT már régóta a környezetvédelem és a környezetvédelem területén tevékenykedik, kezdve a BS Környezetvédelmi és Egészségügyi Mérnöki Program (ENSE) 1958-ban történő megnyitásától, majd 2001-ben a Környezetmérnöki Programban és Ph .D. a Környezetvédelmi Mérnöki Programban 2004-ben. Az ENSE tananyaga jelenleg 17 három tanfolyamot foglal magában, amelyek a környezet védelmével, megőrzésével és mérnöki tevékenységével kapcsolatosak. Továbbá az intézet a környezettudományi és környezettudományi tanfolyamokat is magában foglalta minden mérnöki és nem mérnöki programjában. Az MIT úgy véli, hogy ezek a tanfolyamok elegendő bevezetést jelentenek a hallgatók számára, hogy megértsék a környezet valós helyzetét. Úgy gondolják továbbá, hogy ezek a kurzusok elegendőek ahhoz, hogy képessé tegyék őket arra, hogy képesek legyenek a környezeti problémákkal kapcsolatos fenntartható megoldások tervezésére, megépítésére és végrehajtására. Az oktatás kiegészítésére az MIT 2010-2020 kezdeményezéseiben csökkentette szénlábnyomát. A szénlábnyom-csökkentés (CFR) intézményi erőfeszítéseinek megkezdésére az Intézet alapító csoportot hozott létre, Dr. Alvin R. Caparanga, a Vegyészmérnöki Tárgy Elnöke vezetésével. Néhány ChE tanulót megbíztak, hogy készítsen egy kezdeti tanulmányt az intézet teljes szénlábnyomának kiszámítására. Az eredmények bemutatása után a CFR bizottság összehívta az Intézet által a szénlábnyomának csökkentésére irányuló szükséges intézkedéseket, amelyeket főként energia-, víz- és papírfogyasztása okoz. A különböző iskolákkal és irodákkal együtt a CFR bizottság összegyűjtötte a legjobb erőforrás-gazdálkodási gyakorlatokat. Az MIT minden lámpáját energiatakarékossá vált. Ezt azonnal követni fogja az iskola klímatechnikai egységeinek cseréjét. A CFR csoport jelenleg a célok kitűzésére és az iránymutatások irányítására irányul, amelyek célja a teljes körű végrehajtás 2012-ben. A belső erőfeszítései mellett az MIT kiterjesztési szolgáltatásokat is kínál, amelyek a környezeti aggodalmak kezelésével foglalkoznak. Az Intézet a társadalmi orientáció és a közösségi részvétel programja (SOCIP) keretében szemináriumokat tartott az újrahasznosításról, az energiatakarékosságról és a megújuló energia felhasználásáról; a közösségben a globális felmelegedés és szennyezés; és a fa- és tiszta-zöld projekteket a kormányzattal és a nem kormányzati szervezetekkel együttműködve.

Helyszínek

  • Manila

    Mapúa Institute of Technology Muralla St., Intramuros, 1002, Manila

    Kérdések