Yunnan University

Bevezetés

Hivatalos Leírás

云南大学 1922-ben alapították, amikor magánterületen keleti Egyetem, 1934-ben megváltoztatta a nevét tartományi 云南大学 , 1938-ban változott a Nemzeti 云南大学 , ez az egyik Kína nyugati határán a legkorábbi létrehozott átfogó egyetem. 1937-ben, a híres matematikus, pedagógus Xiong Qinglai mint elnök, számos jól ismert tudósok bérelt tanítani iskola, gimnázium fejlődés meghatározott szilárd tudományos alapot és a kiindulási pont, ami egy briliáns először az iskola történetében a nagy felhő. 1940 云南大学 fejlődött az egyik köztük bölcsész, jogi, tudományos, műszaki, mezőgazdaság, orvostudomány és más tudományágak, beleértve a nagyobbik a nemzetközi befolyásos kínai híres egyetemek. 1946-ban, „Encyclopaedia Britannica” a 云南大学 , mint Kína egyik 15 legbefolyásosabb egyetem a világon.

Osztályok kiigazítás ötvenes, alárendeli 云南大学 számos fontos és jellegzetes karok, mint a repülés, a polgári, jogi és egyéb vasúti kiszorulnak a pekingi Institute of Aeronautics elfogadnak, Sichuan University, délnyugat Egyetem és Jogtudományi, Changsha Vasúti Institute, stb főiskolák és egyetemek, mérnöki, orvosi, mezőgazdasági és így önálló iskola, és fokozatosan fejlődött Kunming University, Kunming Medical University, Yunnan Agrártudományi Egyetem, Southwest Erdészeti Egyetem és más egyetemek és főiskolák között. 1958-ban, 云南大学 alá került irányítása Yunnan tartomány a Központi Minisztérium Felsőoktatási. 1978-ban, 云南大学 az államtanács egyik 88 kulcs egyetem az országban.

Miután a reformok, 云南大学 jelentős haladást ért el. 1996-ban az első tétel szerepel a nemzeti „211 Project” gomb egyetem 2001-ben szerepel a nyugati fejlődés összpontosít épület intézmények, az Oktatási Minisztérium és a 2004-ben lett a hangsúly a Yunnan tartományi népi kormány, hogy építsenek egy egyetemi, 2006-ban, összesen Egyetemi Oktató értékelés 19 másodlagos mutatók minden minősíteni, nevezték a kiemelkedő egyetemi oktató iskola, az Oktatási Minisztérium, 2012-ben pedig „nemzeti infrastruktúra építési műszaki főiskolák Midwest” és „hogy fokozza a teljes erejét a Midwest egyetemek projekt” az iskolák, 2017-ben 9 hónapban, az első tétel a 42 kínai a világszínvonalú egyetemi építési főiskolai soraiban.

Az elmúlt években, 云南大学 kezdeményezésére beilleszkedni a nemzeti stratégia, és aktívan szolgálja a gazdasági és társadalmi fejlődés a Yunnan, kövesse a „nyitott együttműködés, az integráció és az innováció, a koordináció együtt szerepelt fejlődés” irányzat, összhangban az általános követelmények „magas kiindulási pont, szokatlan, ugrás stílusú” az építőiparban a fő vonal a világszínvonalú egyetemet, konnotációja építőipari a legfontosabb, hogy az intézményi reform, mint a hajtóereje védelmére vonatkozó ideológiai és politikai munkát fél épület, a végrehajtás integrált innovációs stratégia, az emberi erőforrás stratégia az erős iskola, nem kiegyensúlyozott fejlődés stratégiája, hogy építsenek egy stratégiai és együttműködési nemzetközi stratégia előmozdítása érdekében tett erőfeszítéseket „fa fa ember tervez”, „ 云南大学 szolgáltatások Yunnan cselekvési terv” egy új szintre, és a teljes erejét a teljes szintet. 云南大学 vált annyira néprajz, a biológia, a különleges erőforrások fejlesztése és a környezetvédelem, valamint a határon kérdések és Délkelet-Ázsiában, Dél-Ázsiában, a Nemzetközi Tanulmányok a fejlett jellemzőkkel, irodalom, történelem, filozófia, közgazdaságtan, jog, oktatás, tudomány, a technika, a mezőgazdaság orvosi kezelés, művészeti és más tudományágak teljesebb, személyi-intenzív nemzeti legfontosabb átfogó egyetem. A legújabb Tárgy felülvizsgálata az Oktatási Minisztérium, az iskola etnológia, ökológia, rangsorolva No. 2, No. 6 politológia, a biológia rangsorolt ​​No. 9. Microbiology, kémia, botanika és a zoológia ESI, hogy belépjen a globális top 1%.

Az egyetem 26 főiskolák, 13 kutatóintézet, a közoktatási osztály, a kórházban kapcsolatban a Doktori Iskola. Jelenleg 94 egyetemi programok, 12 nemzeti jellemző sajátosság, országos szakmai átfogó reform kísérleti projekt 2, nemzeti minőségi képzések 10, Nemzeti Kiváló tanfolyamok három erőforrás-megosztás, nemzeti minőségi videó nyílt osztályban 6, az országos kétnyelvű oktatási modell természetesen 4, az Oktatási Minisztérium -IBM minőségű képzés, az Oktatási Minisztérium -INTEL minőségű képzés, az Oktatási Minisztérium -IBM szakmai átfogó reform program 2, a néprajz, az ökológia, a speciális történelmi, mikrobiológia négy nemzeti kulcsfontosságú tudományágak, 52 tartományi kulcsfontosságú tudományokban; 13 doktori szinten tudományágak, 91 doktori fokozatot két tudományág engedélyezett, 14 posztdoktori kutatási állomás, 38 mester végzettséggel tudományágak engedélyezett, 206 mester fokozatot két tudományág fokú engedély 22 diplomáját engedélyt. Négy nemzeti képzési bázis, a Nemzeti kísérleti tanítás Bemutató Központ 4, Nemzeti Kiválóság mérnök képzési projekt 3., nemzeti alkalmazás, komplex jogi kiváló szakoktatás személyzet képzési bázis egy, a nemzeti tehetség képzési mód innovációs kísérlet Kerületi 4 Iskola program és példamutató országban. A nemzeti kulcsfontosságú kutatási bázis Bölcsészettudományi és Társadalomtudományi Kar, a nemzeti kulturális színvonalú oktatási bázis a főiskolai hallgatók, a Nemzeti Kulturális Ipari Kutató Központ, a nemzeti tudományos döntéshozó tanácsadó kutatóközpont, a „Kína-Afrika Think Tank 1010 Partner Program” Közép-Afrikában pár felsőoktatási intézmények, a tartományi kutatási központok, hét fő kutatási bázis Yunnan tartomány Filozófia és Társadalomtudományi. 1 állam legfontosabb Laboratórium, egy nemzetközi közös laboratóriumok, a Nemzeti Technológia Transzfer bemutató intézmények, 2 Key Laboratórium az Oktatási Minisztérium, a hét tartományi szintű kulcsfontosságú laboratóriumok, 2 tartományi szintű high-tech innovatív tehetségek képzési bázis, négy tartományi közös nemzetközi kutatási központok, 4 tartományi mérnöki kutatási központok, 4 tartományi mérnöki laboratóriumok, 5 tartományi közös innovációs központ, nemzeti Linux technológiai képzést és Szaktanácsadási Központ.

云南大学 jelenlegi munkatársai 2956 ember, köztük a szakmai és műszaki pozíciók 2474 fő, 337 vezetői pozíciókban, 145 munkások és a szolgáltatás munkahelyeket. Szakmai és technikai álláshely oktatói és kutatói állomány 1901 fő, 436 fő nagy címek, számviteli 22,9% -a az oktatás és a kutatás személyzet, 832 vezető pozíciókat, számviteli 43,8% -a oktatási és kutatási személyzet. Jelenleg az oktatási és kutatási személyzetet doktorált 1083, számviteli 57% -a tanárok, mesterek 984, számviteli 51,7% -a tanárok.

Iskola erőteljesen a stratégia végrehajtásához erősítése egyetem, gyors növekedése a magas szintű személyi. Meglévő akadémikusok 6 fő (beleértve a kettős vállalkozó, szék, külföldi), a nemzeti „emberek terv” innovatív projektet választottak három nemzeti „Thousand Talents Program” Youth 3 által kiválasztott projektek az Oktatási Minisztérium, „Cheung Kong Scholar” Professzor 5 emberek, professzor 1, nemzeti kiemelkedő Ifjúsági Tudományos Alap győztes nyolc embert, a nemzeti Természettudományi Alapítvány kiemelkedő Ifjúsági Tudományos Alap győztes két ember, a nemzeti „emberek terv” vezető tehetség 4 fő, az országos „emberek terv” a fiatal tehetségeket támogatási program a kiválasztott jelentkezők 2 fő részére, a nemzeti „emberek terv” tanár 1 fő, vezető kutatója „973” projekt 4., nemzeti tanár nyújtásának négy ember, egy osztály „több millió tehetség projekt” által kiválasztott hat ember, propaganda kulturális mesterek és a „négyes csoportot” tehetség projekt által kiválasztott személy, nemzeti modell tanárok, az Oktatási Minisztérium „Program az új évszázad kiváló tehetségek”, „évszázad tehetségek képzési programja” és „Egyetemi tanár finanszírozási rendszer „került kiválasztásra 14 fő, az Oktatási Minisztérium” kiemelkedő fiatal egyetemi oktatók Award „nyertese 1 fő, az állami Tanács fokú bizottság tudományágak három ember,” Yunnan tudományos és technológiai vezető tehetség „5 „Yunling Scholar” 13 „Yunling tanítás tanárok” 4, „A 10. Kína Ifjúsági Női Tudós Díj” nyertese 1 fő, Yunnan tartomány bevezetését tervezi a high-end technológiai szakemberek kiválasztott jelentkezők 13 ember, Yunnan tartomány, bevezetése magas szintű tengerentúli Object tehetségek képzési terv kiválasztott jelentkezők 14 fő, középkorú tudományos és technológiai vezető Yunnan tartományban, a technológiai innováció és a személyzet 114 fő, a tartományi középkorú tudományos és technológiai vezetők tartalék személyzet, a tartományi „technológiai innováció tehetség” 31 ember, Yunnan egyetem Oktatási kutatásvezető 20 fő, 25 tanár tanít Yunnan tartományban, Yunnan tartomány, 20 főiskola és egyetem tanára műhelyek, nemzeti oktatási csapat 4, 11 tartományi szintű tanári csapat, az Oktatási Minisztérium innovációs team 1, 12 tartományi szintű innovációs csapat, Yunnan tartomány tudományos és technológiai innovációs csapat hét főiskolák és egyetemek, Yunnan tartomány, filozófia és a társadalomtudományok innovációs csapata 15-én a nemzeti állami helyet két.

Az utóbbi években az iskola adott otthont a nemzeti „973 Program” 2 „863” Project 4, az állami vízügyi projekt két fő projekt, az egyik legfontosabb nemzeti kutatási és fejlesztési program, a Nemzeti Technológiai Támogatási Program 2. Országos Szociális Tudományos Alapítvány tender és az Oktatási Minisztérium humán- és társadalomtudományok nagyobb kutatási projekt 10. Megnyerte a Nemzeti Természettudományi Díj, National College of Bölcsészettudományi és Társadalomtudományi Kar kiemelkedő teljesítményt díjat, a Nemzeti Tudományos és Technológiai fejlődés díj és sok más nemzeti díjat. Jelenleg 10 cikket publikált tudományos folyóiratokban a világhírű „Nature”, „Science”. Az iskola adott otthont a „ideológiai fronton”, „ 云南大学 Journal” cikk, Természettudományi és más tudományos folyóiratokban, ahol az „ideológiai fronton” először egyik tizenegy féle periodika Oktatási Minisztérium „programja.”

Iskola aktívan a szolgáltatók a nemzeti és a regionális gazdasági és társadalmi fejlődés. „Xi Jinping beszélni az ország kormányzásában” Burma öt országban, minden nyelven lefordított és közzétett munka simán „a Dél-kínai-tenger régi térkép kutatás” természetbeni alapja a vita szuverenitását a Dél-kínai-tenger „Yangzonghai arzén szennyezés”, „ökológiai biztonság a határokon átnyúló és nemzetközi folyami kutatás „és más közvetlen szolgáltatásokat a tudományos kutatás, hogy megoldja jelentős gyakorlati problémákat,” Kína-Burma olaj- és gázvezetékek, „számolt be a dél Selyemút folyosó és egyéb gazdasági eredmények emelkedik, mint egy nagy nemzeti döntéshozatalban;” ökológiai egyensúly helyreállítása és a szennyezés a folyó gazdálkodás „” arca Dianchi tó-medence környezetszennyezés vizsgálata és ellenőrzése „és más kutatási tett fontos hozzájárulást a Highland Lakes kormányzás.

Iskola területe 4551,84 hold, található a campus és a kelet-Lu Chenggong campus, nyilvános épület területe 100 millió négyzetméter, oktatási és kutatási berendezések érdemes eszközeinek 5290000000 jüan, a könyvtár gyűjteménye több mint 3.430.000. Az iskola Kína Oktatási és Kutatási Hálózat (CERNET), Yunnan főcsomópontja egység.

Szembenézni a jövőben, 云南大学 továbbra is ragaszkodnak a „száz Huize, katolikus világ” a szellem a felhő, nyílt együttműködés, integráció és az innováció, hogy kezeljék kemény, haladjanak előre, és javítja a személyzet képzése, a tudományos kutatás, a szociális szolgáltatások és a kulturális örökség és innovációs képessége, a lehető leghamarabb be a lábát a délnyugati határ, Dél-Ázsia, Délkelet-Ázsia, átfogó nemzetközi kutatás világszínvonalú egyetemet.

Helyszínek

Kunming

Address
Room 314-319, Mingyuan Building, Chenggong Campus, Yunnan University

South Section, East Outer Ring Road, Chenggong District

650500 Kunming, Yunnan, Kína

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket