Adler

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Rólunk

Az adleriai kölcsönös tisztelet és együttműködés értékeire építve Adler folytatja az adleriai oktatás és képzés 40 éves hagyományát Ontarioban.

Adler egy diplomás szakiskola, amely különféle akadémiai programokat kínál, amelyek felkészítik a hallgatókat a mentális egészség és a jólét területén nyújtott szolgáltatások nyújtására. Pályakezdőink karrierjét a pszichológia (klinikai és tanácsadási pszichológia), a szakmai tanácsadás, a pszichoterápia és a mentálhigiénés tanácsadás terén folytatják.120766_adlerlobby.jpg

Miért válassza az Adler ? A magánoktatási intézmények körében egyedülálló pszichológia * fokozatot kínálunk (az Ontario Felsőoktatási és Készségfejlesztési Minisztérium teljes hozzájárulásával), amely az egyetlen ilyen fokozat Ontarioban. Gyakorlati, alkalmazott megközelítés minden kurzusunkban és programunkban.

Adler oktatók mind gyakorlók, akik szakmai tapasztalataikat az osztályterembe vezetik, és a helyszíni képzést is végzik. Célunk annak biztosítása, hogy a hallgatók sikeresen megszerezzék a foglalkoztatást, vagy segítséget nyújtanak nekik abban, hogy továbbfejlesszék a meglévő munkakörüket. Kompakt hallgatói testületünk van, amely lehetővé teszi számunkra, hogy egyedi tanfolyamokat és képzéseket dolgozzunk ki.

Lehetőséget kínálunk egyéni posztgraduális kurzusok levonására a regisztráció vagy a tanúsítás átképzéséhez, frissítéséhez vagy javításához. Adler programok és tanfolyamok tükrözik a jelenlegi szakmai normákat, és hallgatóink tájékoztatást kapnak a jogszabályokban vagy az akkreditációban bekövetkezett legújabb változásokról. Kidolgoztunk hétvégét és intenzív ütemterveket, amelyek ideálisak a dolgozó felnőttek számára, és a tanterv a felnőttképzés alapelveire épül.

* Ezt a programot az Ontario fejlett oktatási és készségfejlesztési miniszterének írásbeli hozzájárulásával kínálják 2017. augusztus 8-tól2022 augusztus 7-ig terjedő időszakra. A leendő hallgatók felelnek annak biztosításáért, hogy a program és a fok megfelelő igényeiknek megfelelően (pl. elfogadható a potenciális munkáltatók, szakmai engedélyezési testületek vagy más oktatási intézmények számára).

Miért Adler ?

  • A gyakorlati, alkalmazott megközelítés jellemzi az összes kurzusunkat és programjainkat
  • Oktatóink gyakorlati szakemberek, és szakmai tapasztalataikat bevezetik az osztályterembe, valamint a helyszíni képzést
  • Célunk az, hogy biztosítsuk a hallgatók sikeres munkaviszonyát, vagy segítsük őket abban, hogy továbbfejlesszék a meglévő munkahelyet
  • Kompakt hallgatói testületünk van, amely lehetővé teszi számunkra, hogy egyedi tanfolyamokat és képzéseket dolgozzunk ki
  • Lehetőséget kínálunk egyéni posztgraduális kurzusok levonására a regisztráció vagy a tanúsítás átképzéséhez, frissítéséhez vagy javításához
  • Adler programok és tanfolyamok tükrözik a jelenlegi szakmai normákat, és hallgatóink tájékoztatást kapnak a jogszabályokban vagy az akkreditációban bekövetkezett legújabb változásokról
  • Kidolgoztunk hétvégét és intenzív ütemterveket, amelyek ideálisak a dolgozó felnőttek számára, és a tanterv a felnőttképzés alapelveire épül
  • Kínálunk az egyetlen pszichológia posztgraduális programot, amelyet nem hagyományos pszichológiai háttérrel rendelkezők számára szabtak ki

119135_photo-1522202176988-66273c2fd55f.jpg

Küldetés, értékek

Adler filozófiai feltevéseit, alapértékeit és a tanterv irányadó elveit az egyéni pszichológián alapozza, egy átfogó élet-tudományos rendszert, amelyet a neves osztrák pszichiáter, Alfred Adler (1870-1937) készített és fejlesztett ki, aki előmozdította a közösségi és társadalmi alapvető értékeket. igazságszolgáltatás.

Stilizált „A” logónk a görög Delta jel, amely a pozitív változást szimbolizálja. A háromszög mindkét oldala a három fókuszterületünk egyikét képviseli; Pszichológia és pszichoterápia, Coaching és vezetés, valamint továbbképzés és közösségi szolgáltatás. Mind a három fókuszpont hasonló céllal rendelkezik: segíti az embereket a pozitív változások felé történő elmozdulásban.

Küldetésünk

Gyakoroljuk, amit tanítunk, hogy átalakítsuk önmagunkat, szervezetünket és a világot.

Az értékeink

Adler támogatja mindenkinek az elnyomástól és megfosztástól mentes jogát. Mit akarunk magunknak, mindenkinek akarunk.

Céljaink

Adler tanítást tanulássá alakítjuk, a karriert felhívásokká, az elméletet pedig a gyakorlatba és fordítva.

A mi történelmünk

Adler kifejezetten azzal a céllal jött létre, hogy oklevelet és más fejlett szakmai ismereteket nyújtson a mentálhigiénés és jóléti szakmákból Ontario és az egész világ hallgatói számára. Az adleriai végzettségi szintű szakképzés 1978 óta jelen van Ontarioban. Amikor az Ontario kormánya elfogadta a középfokú oktatásról szóló választási és kiválósági törvényt (2000), az Adler közösség tagjai elismerik a lehetőséget, hogy Ontarioban először létesítsék független végzettséggel rendelkező diplomásokkal rendelkező szakmai intézmény, amely kielégíti az Ontario hallgatói szakmai igényeit. Bár ez egy független szervezet, Adler fenntartja kollegiális kapcsolatok más adleriánus intézmények, mint például Adler Graduate School Minnesota és Adler University Chicago és Vancouver.

Adler filozófiai feltevéseit, alapértékeit és a tanterv irányadó elveit az egyéni pszichológián alapozza, egy átfogó élet-tudományos rendszert, amelyet a neves osztrák pszichiáter, Alfred Adler (1870-1937) készített és fejlesztett ki, aki előmozdította a közösségi és társadalmi alapvető értékeket. igazságszolgáltatás.

Noha Adler oktatási orientációja az adleriai filozófiában gyökerezik, az összes főbb megközelítés és elmélet, amelyek hozzájárulnak a mentális egészséghez és a jóléthez, az Adler tantervekben szerepel. Tapasztalataink és szakmai tapasztalataink azt sugallják, hogy egy széles körű elmélet, mint például az Adlerian filozófia megalapozása alapot nyújt a magas szintű kognitív és érzelmi képesség fejlesztéséhez más elméletek összehasonlításához és értékeléséhez.

Az egyéni pszichológia vagy az adleriai pszichológia hangsúlyozza az egyének egyediségét és hangsúlyozza az egyén társadalmi beágyazódását. Az iskola mentális egészségre és jólétre, valamint ezen területeken működő szakemberek képzésére irányuló megközelítésének központi eleme az emberiség dinamikájára vonatkozó filozófiai feltevés, amely Adler munkájára támaszkodik. Mindannyian paradox módon feszültségbe kerülünk egymás között, hogy mi magunk vagyunk, saját fenomenológiai univerzumunk központja és alkotója, és teljesítsük egy társadalmi közösség igényeit, amelyek nélkül nem tudunk fennmaradni. Egyrészt mindannyian egyedi emberek vagyunk, akiknek nagy szükségük van és vágyunk az életünkben és munkánkban való teljes kifejezésre. Másrészről a kapcsolatok hálójában ki vannak téve és elhúzódik, mint több rendszer tagja, és az emberiség helyrehozhatatlan része. Kreativitásunk az önkifejezés és a beágyazottság közötti látszólagos paradoxon megoldásában jelentős mértékben meghatározza a siker és teljesítés szintjét, és Adler szerint mentális egészségünket. A paradoxon megoldásának kulcsa abban rejlik, hogy egyedülálló magunkkal élünk, hogy hozzájáruljunk másokhoz és másokkal. Adler ezt a kulcsot „társadalmi érdeknek” hívja.

Célunk az Adler , hogy olyan szakembereket fejlesszünk ki, akiknek munkája alaposan azon a szándékon alapul, hogy segítse az ügyfeleket kreatív módon megoldani és átjutni az önkifejezés és a beágyazódás közötti paradoxonon, vagyis a társadalmi érdeklődés fejlesztésében. Még akkor is, ha ez a munka csak egy adott kérdésre vagy területre összpontosít, úgy gondoljuk, hogy egy ilyen magasabb szintű szándék alapján történő működtetés javítja mind a gyógyulást, mind a növekedés és fejlődés lehetőségeit.

Helyszínek

Toronto

Address
890 Yonge St. 9th Floor
Toronto, Ontario, Kanada

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket