Keystone logo
Mexikó

A legjobb egyetemek számára Fő Programok ban ben Mexikó 2024

Intézmények száma: 237
    • Valle de Bravo, Mexikó

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Madrid, Spanyolország
    • Amsterdam, Hollandia
    • + 14 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Tlaquepaque, Mexikó

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Mexico City, Mexikó

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Mexico City, Mexikó
    • Monterrey, Mexikó
    • + 2 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Mexico City, Mexikó

    A Vatel Nemzetközi Szálloda Menedzsment és Turizmus Világszerte elismert intézmény, amely felkészíti a hallgatókat arra, hogy elsajátítsák azokat a tudást és készségeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy felelősségteljesen végezzenek vezetői feladatokat a vendéglátóipari egységekben, például szállodákban, éttermekben, ügynökségekben. utazás, szolgáltató ügynökségek, kórházak, rekreációs központok stb.

    • Naucalpan de Juárez, Mexikó

    Tudatában annak, hogy jobb embereket és szakembereket kell felkészíteni arra, hogy sikeresebben UVM -nél úgy döntöttünk, hogy bevezetjük új Certeza oktatási modellünket.

    • México, Mexikó

    Elkötelezettek vagyunk az egyetem iránt, hogy olyan üzleti és humán fejlesztési területekre irányuló megközelítéseket közvetítsünk, amelyek rendkívül sikeres stratégiákat kínálnak. Szilárd meggyőződésünk, hogy az előkészítés funkciója az, hogy az egyént tudás és értékek személyévé tegye, amelyek pozitív tapasztalati szinten együttműködnek társadalmunkkal. Mi a tanulást olyan eszközként javasoljuk, amely elkötelezettséget és nagy eredményeket és elégedettséget eredményez, hangsúlyozzuk azon szakembereink kiválasztását, akik belépéskor már gazdagító profillal rendelkeznek a területen, ami lehetővé teszi számukra, hogy tapasztalatokkal hozzájáruljanak osztálytársaikhoz és osztálytermi professzoraikhoz. , mert a tudást lelkesedéssel, őszinteséggel, őszinteséggel és frissítéssel alkalmazzák. Egyetemünk lehetővé teszi diplomáink és oktatóink fejlődését és növekedését, valamint kényelmes létesítményeket, ahol a használat elsőbbséget élvez.

    • Puebla City, Mexikó

    A Pueblai Műszaki Egyetem elkötelezett amellett, hogy megfeleljen és folyamatosan javítsa minőségirányítási rendszerének hatékonyságát azáltal, hogy meghatározza, felülvizsgálja és rendszeresen értékeli az egyetem által nyújtott oktatási szolgáltatás megerősítését célzó minőségi célkitűzéseket, hogy teljes mértékben felkészítse az a termelési és szociális szektor igényeit.

    • Mexico City, Mexikó

    A Mexikói Technológiai Egyetemen meg vagyunk győződve arról, hogy mindenkinek joga van minőségi oktatáshoz. Ezért ahhoz, hogy középiskoláját, egyetemi vagy posztgraduális tanulmányait folytathassa, megfizethető tandíjat, tudományos ösztöndíjakat és állásbankot kínálunk Önnek. Célunk, hogy szakemberré váljon, felkészülve az életminőség javítására.

    • Cortazar, Mexikó

    Világszínvonalú egyetem vagyunk, amely egy átfogó minőségirányítási rendszeren keresztül működik, amely: A Politechnikai Egyetemek modellje alapján integráltan képzi az embereket a minőségükért és relevanciájukért elismert különböző oktatási programok révén. Magasan képzett személyzettel rendelkezik. Fenntartható megközelítéssel és nemzetközi vetítéssel támogatja a kutatás, a technológiafejlesztés és az innováció kultúráját.

    • México, Mexikó

    Az Universidad Michoacana de San Nicolás de Hidalgo nyilvános és világi felsőoktatási intézmény, Vasco de Quiroga humanizmusának örököse, Miguel Hidalgo, José María Morelos, Melchor Ocampo eszméi; Pascual Ortiz Rubio, az Amerikai Első Autonóm Egyetem kezdeményezésére, amelynek küldetése: Hozzájárulni Michoacán, Mexikó és a világ társadalmi, gazdasági, politikai, tudományos, technológiai, művészeti és kulturális fejlődéséhez, egyenes, hozzáértő, és vezető emberi lények, akik környezetünkben változásokat generálnak, egyetemünk etikai értékei által vezérelve, releváns és minőségi oktatási programok révén; a társadalmi szükségletekhez kapcsolódó kutatások elvégzése, amelyek elősegítik a tudományos és technológiai fejlődést és a művészi alkotást; olyan tevékenységek létrehozása, amelyek megóvják, megőrzik, növelik és terjesztik az egyetemes értékeket, a demokratikus gyakorlatokat és a fenntartható fejlődést a terjesztés és az egyetemi bővítés révén.

    • Acapulco, Mexikó

    A Loyola del Pacífico Egyetem egy magasabb szintű oktatási intézmény, amely 1992-ben született Acapulcóban. 2008-ban a felső középfok a Loyola del Pacífico Egyetem érettségi: Prepa Loyola megnyitásával kezdődött. Tíz évvel később, 2018 -ban a Loyola Gimnáziumban kezdte meg az alapszintet. Ma magasabb szintű tanulmányok kínálata 9 féléves és 3 féléves diploma. Akadémiai kínálatának bővítésével így jön létre a Loyola del Pacífico Oktatási Rendszer.

    • México, Mexikó

    Az Universidad La Salle Noroeste egy magánegyetem vagyunk, keresztény ihletésűek, Lasall karizmájával és 30 éves jelenlétével Mexikó északnyugati régiójában. Részei vagyunk a Keresztény Iskolák Testvéreinek oktatási közösségének, amelyet De La Salle Szent János alapított. Ez azt jelenti, hogy a világ egyik legnagyobb oktatási, kutatási és innovációs hálózatához tartozunk, több mint 80 országban és 15 mexikói La Salle egyetemen vagyunk jelen.

    • Leon, Mexikó

    Intézményi filozófiánk (küldetés, jövőkép, értékek, célok és elvek) révén elkötelezzük magunkat, hogy hozzájárulunk az emberek és a társadalom fejlődéséhez. Ezzel megszilárdítjuk az élvonalbeli oktatási projekteket a tudás különböző területein, olyan értékek alapján, amelyek formálják és megkülönböztetik a diplomásokat jó emberekként, akik hozzájárulnak az emberek és a társadalmi értékek méltóbb, igazságosabb és tiszteletteljes társadalmának kialakításához. lelkiismeret. , munkájuk minőségét, szolgáltatását, etikáját és magas emberi érzékét bizonyítják. Értékeink megkövetelik, hogy az oktatás figyelembe vegye azt a kognitív, affektív-akaratbeli és társadalmi egységet, amelyet a tanuló-sportoló feltételez, mint valamit, ami szükséges ahhoz, hogy saját létmódjukat, azaz érzéseiket, attitűdjeiket, adottságaikat, cselekedeteiket és viselkedések a mindennapi életben, a családjukkal, a tanáraikkal, edzőikkel, UFD -s kollégáikkal és a társadalmi kontextusban fennálló kapcsolataikban.