Hivatalos Leírás

Ki vagyunk

Az e-kereskedelem vezetésére szakosodott iskola az e-kereskedelem és a digitális marketing szakértőinek képzett hallgatók számára. Több mint 190 tanárral, akik több mint 1100 hallgató képzésével foglalkoztak az e-kereskedelem és a digitális marketing területén.

Mi vagyunk az első Spanyolországban született e-kereskedelmi iskola

2010-ben López Fabián (@faloco) és Gerardo Salvador (@gerardsalva) találkozóra került sor, amelyben a munkaerő-piaci nehézségekről beszélték, hogy jó elektronikus menedzsermenedzsereket lehessen felvenni a digitális marketing stratégia felügyeletére. és javítja az értékesítési eredményeket. Mindketten a beszélgetés során arra a következtetésre jutottak, hogy noha a közösségi hálózatokkal való kommunikációra jó képzés folyik, egyikük sem összpontosított az elektronikus kereskedelemre. Ezzel helyet kapott az Ecommaster Iskola létrehozásának, amely 2011-ben kezdődött elche-nál az elektronikus kereskedelem és digitális marketing mesterének.

Manapság több mint 20 országban tanítják személyesen és interneten Elche-ben és Madridban.

Az egyik különbség az volt, hogy a vállalkozók professzorjaira tett fogadásokat, amelyek gyakorlati ismereteket szolgáltatnak az osztályteremben, ahelyett, hogy az üzleti valósággal kevés kapcsolatban álló tudományos világból tennék.

Mi volt a kezdeti ötlet?

A kezdeti ötlet egy olyan tanterv és oktató személyzet létrehozása volt, amely lehetővé tenné a szorosabb képzést egy legfeljebb 20 fős kis csoportban, amelyben a tanárok segítenek a hallgatóknak javítani vállalatának eredményeit az interneten, vagy az osztályteremben olyan üzleti ötlet kidolgozása, amely már a Mester vége előtt megkezdi az értékesítést.

people, girls, womenStockSnap / Pixabay

módszertan

Az Ecommaster.es a 2011-es Ecommaster.es óta kifejlesztette saját módszertanát, amely nemcsak a tudás átadását, hanem az alapvető vállalkozói készségek elsajátítását is garantálja minden típusú vállalkozás, projekt vagy professzionális környezet számára.

Az Ecommaster tanterv összes tevékenysége erre a célra irányul, és mind a tanárórák, mind a platformunkon elérhető kiegészítő anyagok magas gyakorlati tartalommal bírnak, amelynek célja, hogy a tudósok professzionális világát a lehető legközelebb hozzák a középpontba.

Így a Mester kiegészítő anyagában rengeteg siker (és kudarc) esete található, amelyeket elsődlegesen elmondtak a főszereplők, a napi gyakorlatra összpontosító oktatóeszközök, és természetesen példák a bemutatott stratégiákra, technikákra és eszközökre szemináriumokon vagy videokonferenciákon.

Akadémiai Igazgatóság és tanulmányi vezető

Tagjai az Ecommaster csapatnak, amely szorosan nyomon követi a Mester tevékenységeinek alakulását. Három emberből álló csapat áll a hallgatók rendelkezésére, akik hetente szerkesztik a munkát, koordinálják a naptárakat és fokozzák a tanárok és a hallgatók közötti kapcsolatot. Ezen felül képesek technikai kérdéseket megoldani és tanácsokat adni a hallgatók tehetségének javításának legjobb módjáról bármilyen projekt vagy karrierjük megkezdésekor.

Ecommaster tanárok

Az Ecommaster tanár típusa olyan szakember profilja, aki éves tapasztalattal rendelkezik az elektronikus kereskedelem vagy a digitális marketing világában, vagy saját projektet dolgoz ki, vagy olyan nagy szereplők számára dolgozik, mint az Amazon, eBay, PayPal, Inditex, PC Components ... valamint azoknak az induló vállalkozásoknak, amelyek többször vezetik az újságok technológiai részlegét.

Kiváló szakemberek, akik az egyre igényesebb ágazatban védik munkájukat, és emellett élnek azon vágyukkal, hogy hozzáadott értéket és tudást hozzanak létre az új hallgatói promóciókhoz. Az elfoglaltságos napirendek sok esetben kiváltság, ha oktatjuk őket az Ecommasternél, és ezt a munkát szeretjük elvégezni a tanulmányi központban, és megerősítjük a dátumokat két hónappal korábban mindenki nyugalma érdekében. Az elmúlt évben csak két órát kellett elhalasztanunk ugyanazon a héten ... az egyik az influenza miatt, a másik azért, mert a tanár apja lesz.

Tanulás cselekedettel

A digitális marketing egy folyamatosan változó tudományág, amelyben továbbra is megjelennek az új koncepciók, amelyek új koncepciókat hoznak létre és áttekintették a stratégiákat. Ez megköveteli szakemberektől a nagy mennyiségű információ kezelésének képességét és a kritikus érzést, hogy elválasszák a divatot az ilyen dinamikus szektorban előforduló valódi zavaroktól.

Ennek érdekében - a már nagyon praktikus tartalom mellett - javaslatot teszünk hallgatóinknak egy üzleti projekt megvalósítására, amelyben az osztályokban elsajátított képet közvetlenül alkalmazni lehet.

Az Ecommaster tanterv magában foglal egy mestervégrehajtó projektet, amely az alábbi dokumentumokból álló üzleti tervből áll: Piackutatás vagy verseny elemzése, Marketing terv, az e-kereskedelmi platform elemzése és gazdasági megvalósíthatósági tanulmány.

Mind a létező vállalatok, mind a kitalált projektek számára érvényes, az Ecommaster tökéletes környezet a projektek felgyorsításához. Jellemzően ezek a projektek valós számlázással rendelkező vállalkozásoknak minősülnek, magasabb értékben kerülnek átutalásra, mint a mester tandíja, vagy a legrosszabb esetben egy nagyon jó prezentációs levél kíséri a hallgatók tantervét.

Megfordult az osztályteremben

Ez az egyik legújabb oktatási innováció, amely az osztálytermeket az egész világon eléri. Dióhéjban azt jelenti, hogy megfordítják a hagyományos tanulási módot, hogy a hallgató előzetesen tanulmányozza az elméleti tartalmat, és fenntartja az osztály idejét, hogy konzultáljon a tanárral a tanulási igényeikkel kapcsolatos konkrét kérdésekben.

Ez a legjobb módja annak, hogy tanfolyamunkat a különböző szakmai profilok igényeihez igazítsuk. Az Ecommaster programban a legtöbb kurzuson végrehajtottuk, amelyek az Ecommaster PRO program részét képezik, és apránként beépítjük ennek a módszertannak a részleteit a többi mesterbe.

Helyszíni látogatások, öregdiák közösség és hálózati tevékenységek

Attól a pillanattól kezdve, hogy felvételt nyernek az Ecommasterbe, hallgatóinkat felkérjük, hogy vegyenek részt az Alumni közösségben, egy privát csoportban, amelyben kapcsolatba lépnek minden tanárral és hallgatóval, más kiadványokból. Információ megosztása, szakemberek ajánlása és üzleti lehetőségek megtalálása.

Ezenkívül a naptár során az online áruházak és marketing ügynökségek látogatásait szervezik Madridban és Alicanteban, ahol ismét a professzionális világ valósága megismerhető első kézből, és ahol könnyű hozzáférni a munkaerő-felvételi kezdeményezésekhez. a tehetségek, amelyek kristályosodnak a gyakorlatokban, ösztöndíjakban és szerződésekben.

Hasonlóképpen, hallgatóink jelen vannak olyan rendezvényeken, konferenciákon és előadásokon is, amelyeket az egész ország területén szervezünk, gyakran az első lépésük, hogy más üzleti iskolák tanáraiként alkalmazzák őket.

Program oktatási nyelve:
  • Spanyol

Az intézmény további kínálata:

Executive kurzusok

Ecommaster.es

A mester digitális marketing és e-kereskedelem szemtől szemben Alicante-ban gyakorlati szempontból készül, tantervünk az egyik különbségünk. ... [+]

A mester digitális marketing és e-kereskedelem szemtől szemben Alicante-ban gyakorlati szempontból készül , tantervünk az egyik különbségünk.

Az elektronikus kereskedelem és a digitális marketing oktatása elengedhetetlen az internetes értékesítés hatékony irányításához. Az Ecommaster programban megvan a kulcsa , hogy hiteles e-kereskedelmi menedzserré váljunk, és megtanítunk minden szükséges stratégiát az online sikerhez . Az üzleti jelen és jövője az interneten van. Specializálódtak!

Tanulmányozzuk azokat a szükségleteket, amelyekre napjainkban szükségünk volt, és hogy továbbra is legyen tanárjuk és ecommerciantesünk. Az e-kereskedelem mesterképzésének 8 kiadását az Alicante-ban , 5 személyes kiadást Madridban és 13 kiadást Online módban adaptáltuk.... [-]

Spanyolország Elche
November 2019
Spanyol
Nappali
6 hónap
Campus
Bővebben magyarul
Address
Calle Juan de la Cierva,43
03203 Elche, Valenciai közösség, Spanyolország