International Montessori Institute

Bevezetés

Hivatalos Leírás

Rólunk

International Montessori Institute (IMI) a Montessori Oktatásra szakosodott központ, amelynek egyértelmű célja: a klasszikus és szigorú Montessori képzés biztosítása a Dr. Maria Montessori eredeti forrásait figyelembe véve, a jelenlegi oktatási igényekhez igazítva, egyetlen képzési központban összegyűjtve, Az olasz és az angolszász hagyomány legjobbja.

Ehhez mindkét profilból oktatókat választottunk ki, így széleskörű és egyedülálló kilátás nyílt diákjainknak a Montessori oktatásra.

Tanári oktatóinkat alaposan átfogó nemzetközi tapasztalatként választottuk ki azzal a céllal, hogy átadják a Montessori-módszer minden gazdagságát.

Ez az érdekes kombináció teszi az IMI-t egy egyedülálló Montessori találkozópont a világon, amely Montessori inter-párbeszédet hoz létre, amely biztosítja Dr. Maria Montessori ötleteinek és jövőképének hűségét.

Küldetésünk

Az IMI-n azt akarjuk, hogy a Montessori pedagógia elérje az állami iskolát. Célunk, hogy minden gyerek tanulhasson ezzel a módszerrel. A Montessori tanterem egy előkészített környezet, ahol a gyerekek kölcsönhatásba lépnek, és fejlesztik a potenciált. A gyerekek mindennek középpontjává válnak. A tanulási ritmusok különbözőek, ezért a tevékenységeknek a ritmusra kell összpontosítaniuk, ezért egyediek kell legyenek.


Víziónk

A különböző nemzeti és nemzetközi köz- és magánszervezetekkel való kapcsolataink egyre szilárdabbak, és arra ösztönöz bennünket, hogy továbbra is aktívan együttműködjünk az innovatív képzés kialakításában. Az egyik legnagyobb kihívás az, hogy megerősítsük nemzeti jelenlétünket, és ezzel szemben növeljük nemzetközi jelenlétünket. Ehhez online tanfolyamaink mellett szemináriumokat és szemtől-szembe képzéseket szervezünk különböző országokban és kontinenseken. Az új nyelvoktatás, az angol, az olasz és a hamarosan portugál nyelvtanulások bevezetése lehetővé teszi számunkra, hogy a Montessori módszert továbbadjuk határainkon túl.

Értékeink

Az etikai alapelvek, amelyekre központunk kultúrája alapul, és magatartásunk irányelvei azonosak, ugyanazok, mint Dr. Montessori az életben. Ezért fő gondunk a gyerekek. Hiszünk a kohézión alapuló társadalomban. Olyan társadalom, amely a gyermekkorból megtanult értékeken alapul olyan oktatási rendszerrel, amely a gyermeket központként helyezi el, amely biztonságot és önbizalmat biztosít; biztosítja a szükséges eszközöket ahhoz, hogy teljes mértékben \ t


Képzésünk minősége és az új technológiák rugalmassága olyan referenciaközpontot tett nekünk, amely a Montessori pedagógiában való képzést szolgálja. Köszönhetően egy csodálatos karnak és egy olyan humán csapatnak, amely hajlandó önmagát nyújtani, az IMI most biztonságos tétet jelent.

Az első montessori iskola megnyitása óta, 1907-ben, a Montessori oktatás olyan mértékben bővült, hogy jelenleg több mint 25 000 montessori iskola van a világon. Maria Montessori átalakította az oktatást olyan pedagógiai anyagok létrehozásával, amelyek kedvelik a tanulást és arra összpontosítanak, hogy ha valamit meg kell változtatni, az iskolának kell lennie, nem pedig a gyermeknek.

Minden diákunk élvezheti a virtuális campusunk foglalkoztatási portáljában közzétett állásajánlatokat, amelyeket a világ minden országában különböző Montessori központoktól kapunk.

2017 folyamán örömmel és kiváltsággal éltünk, hogy több mint 1700 új hallgatónk volt, akik különböző szemtől-szembe, vegyes és online képzéseken átmentek a tanteremben. A különböző háttérrel rendelkező diákok: Ázsia, Egyesült Államok, Mexikó, Argentína, Ecuador, Venezuela, Chile, Németország, Franciaország, Anglia stb. És természetesen az egész nemzeti terület.

Hasonlóképpen a hallgatók többsége a képzési időszak befejezése előtt különböző nemzeti és nemzetközi Montessori központokban, például Hongkongban, Dubajban, Mexikóban, az Egyesült Államokban, Argentínában, Franciaországban és Németországban folytatja tevékenységét.


Együttműködési központok és szervezetek


Mi az a Montessori?

  • A mozgás hatása a tanulásra: A jelentős mozgás segíti a tanulást és javítja a fogalmak megtartásának képességét; a kezek használata csodálatos információcsatorna az agyba.
  • A választás és az észlelt kontroll: Minden tanulás mélyebb és könnyebb, amikor az emberek azt választják, amit tanulni akarnak, és figyelemmel kísérhetjük ezt a tanulást.
  • A díjak és az extrinsic motiváció zavarja a tanulásban: az a személy, aki pozitív, és ösztönözni kell.
  • A kortársak tanulása megkönnyíti a megértést: A párbeszéd egy nagyon fontos kulcs a tanuló és a tanuló számára egyaránt.
  • Jelentős tanulási kontextusok: Bármely tudományos tantárgy értelmes módon kezelhető, ami javítja a tanultság intenzitását.
  • Az oktatásnak mindenekelőtt a végrehajtó funkciók fejlesztését kell előmozdítania: (Tervezzen, dönthessen el, képzeld el, önálló legyen, öntudatos vagy más stratégiákat válasszon); ez csak az ilyen készségek valódi gyakorlatával lehetséges.
  • A környezetben lévő rend (fizikai, időbeli stb.) Segít rendes agy építésében.
  • Sok más elem, amely a Montessori oktatást, például a fizikai rend fontosságát a mentális rend létrehozásához, vagy a stresszmentesítés fontosságát, többek között az egészséges és kiegyensúlyozott fejlődéshez elengedhetetlenül fontosnak bizonyult.

Helyszínek

Vilafant

Address
Carrer Comerç,44
17740 Vilafant, Katalónia, Spanyolország

Róma

Address
“Istituto Comprensivo Bruno Munari”, Casa de Niños.
Via Angelo Mauri 5

Róma, Lazio, Olaszország

Barcelona

Address
Universitat de Barcelona–Facultat d'Educació, Campus de Mundet, Universitat de Barcelona, Passeig de la Vall d'Hebron, 171
08035 Barcelona, Katalónia, Spanyolország

Barcelona

Address
Universitat de Barcelona–Facultat d'Educació, Campus de Mundet, Universitat de Barcelona, Passeig de la Vall d'Hebron, 171
08035 Barcelona, Katalónia, Spanyolország

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket