UADIN Business School

Bevezetés

Hivatalos Leírás

minket

"Képzésünk alapja az új technológiák és az innováció használata a tanulásban"

UADIN - Digitális kompetenciák egyeteme

Az UADIN-ban, a Digitális Kompetenciák Egyetemen különféle képzési javaslatokat dolgoztak ki, amelyekkel a digitális kompetenciák képzését, a szakterületet képező szakképzést a digitális átalakítás kihívásaira való felkészüléssel foglalkozó szakirányú képzés: digitális marketing, e-kereskedelem , digitális üzleti, technológiai és új kommunikációs formák a klienssel kapcsolatban és azokon kívül. Minden egyes kompetenciaterületen a digitális ökoszisztéma, a specifikus és kapcsolódó kompetenciák alapján különböző készségeket azonosítottak; emellett három olyan szintű képzést írtak le, amelyek általános és folyamatos vonalat képeznek a verseny megszerzésével kapcsolatban: Master, Master Executive és Professional Careers .

Az UADIN-nek egyetemi szintű képzése van, melyet a Rey Juan Carlos Egyetem minden programjában akkreditál, és amelyeket a módszertanunk különböző formáiban végeznek, függetlenül attól, hogy milyen mértékű, és amelynek célja egyetemi oklevél vagy bizonyítvány kiadása.

célkitűzések:

  • Hogy a diákok megszerzik a digitális korszakban való munkához szükséges készségeket és ismereteket.
  • Hogy a résztvevők tudják és beépítik a digitális kultúrát munkájukba.
  • Hogy a diákok megismerjék és elsajátítsák az új feltörekvő technológiákat , hogy azokat beépítsék a vállalat üzleti és innovatív projektjeibe.
  • Hogy a résztvevők fejlesszék digitális készségeiket , ami lehetővé teszi számukra, hogy produktívabbak és hatékonyabbak legyenek.

Az UADIN segítségével a hallgató megszerzi a digitális gazdaságban üzleti tervének megtervezéséhez és kivitelezéséhez szükséges ismereteket és készségeket globális szemszögből, tudni fogja az új technológiák főbb jellemzőit, amelyek fontosak a digitális korban való munkavégzéshez. a saját online üzletének elindításához szükséges kulcsok és eszközök.

Ez a képzés olyan szakemberek számára készült, akik szeretnék újrahasznosítani a digitális üzleti világot, a vállalkozókat, akik saját indítást akarnak indítani, és akik munkát keresnek vagy keresnek, és internetes szakemberekké válnak különböző online eszközök segítségével.

Az új digitális környezet irányítja a vállalatokat és az intézményeket, hogy újragondolják stratégiáikat és alkalmazkodjanak az új digitális környezethez . Manapság elengedhetetlen, hogy ismerjük és lássuk a neten. Ehhez új eszközöket kell elsajátítani.

Nem alkalmazkodtunk a digitálishoz, születtünk és felneveltük az internetet.

  • Létrehozása és kezelése
  • A termékek / szolgáltatások keresőoptimalizálása és a felhasználói élmény optimalizálása mind a webes, mind a mobil verzióban.
  • Nyereséges és hatékony digitális hirdetési kampányok készítése:
  • A médiatervezés megtervezése és kezelése, valamint az eredmények értékelésére vonatkozó ismeretek ismerete.
  • Használja ki a szociális hálózatok teljes potenciálját a szerves és fizetett tartalom révén, hogy elkötelezettséget hozzon létre.
  • Fejlesszünk ki egy sajátos stratégiát a vállalatban, amely magában foglalja az e- kereskedelmi projekt elindítását.

Az UADIN segítségével valósítható meg a digitális üzleti képzés, a legjobb internetes szakemberek kíséretében. Fedezze fel és válasszon képzési programjaink között.

Képzéseinket négy alapvető tengely körül alapozzuk

innováció

Minden tudásterületen beépítjük a legújabb trendeket és innovációkat.

Tisztában vagyunk azzal, hogy az innovatív technológiák oktatási környezetben való egyszerű jelenléte nem garantálja az innovációt. Ezt úgy kell érteni, mint a tanítás és az oktatási projektek fogalmában keletkezett változást; a gondolkodás és a gyakorlatba való átültetés módja.

technológia

Az új technológiák nagyszerű lehetőségeket kínálnak a termékek szabványosítására és az egyéni igényekhez való alkalmazkodásra, valamint a decentralizáció egyértelmű alternatívája az idő csökkentésére a nagyobb számú igényre válaszul.

A tudás megteremtésének új módja, az együttműködési munka és az önképzés előmozdítása.

vállalkozói szellem

Az egyén, a szervezeteken belüli és a külső támogatás az alapító misszió része. Ezért minden diák részt vesz az üzleti környezetben tevékenykedő partnerek széles körű hálózatának részvételének előnyeiben.

A vállalatok és szervezetek alkotják az UADIN alapját.

Jelenleg a menedzserek és üzletemberek a szervezeti bizottság részét képezik. Így a küldetésünk címzettjei a szervezetek, és konkrétan azok, akik felállítják őket.

Emberi csapat

Tanáraink mentorokké válnak, mindenkor irányítják és segítik a diákot, és a tanulási folyamat releváns aktív részévé válnak.

Arról van szó, hogy az oktatási rendszer új kihívását kell kezelni, és az egyirányú képzési modell átadása, ahol a tudás általában az egyetlen tanár vagy tanár az osztályteremben, nyitottabb és rugalmasabb modellek számára, ahol a Számos tanár tájékoztatása és tapasztalata megosztott és ápolható a különböző tanárok és diákok körében.

Nagyszerű csapat, tanulási közösség.

Az ötletek és tapasztalatok cseréje a tanulás révén

UADIN-tól a vállalatig

Tudjuk, hogyan lehet létrehozni és fenntartani az üzleti és a tudományos világ közötti nagy hozzáadott értéket, hogy a szervezetek és a vállalatok javítsák irányítási politikáikat, versenyképesebbek, és ezzel egyidejűleg szociálisan felelősek legyenek.

Az UADIN a vállalatoknak és magánszemélyeknek fejlett tanulási modellt és hatékony megoldásokat kínál a növekvő képzési igényeiknek, teret biztosít a vezetők, szakemberek és vállalkozók találkozójának, akik ötleteket és tapasztalatokat szeretnének cserélni a tanulás során.

Az UADIN sikere egy gyakorlati és releváns tanulási módszertan, valamint a növekvő közösség, amely a jövő kihívásaira és vezető vállalataira készül a jövőben.

módszertan

TIA modell - információs átalakítás a tanulásban

Ez a tanulási modell a legjobb és leginkább bevált tanulási modelleken alapul.

  1. Szakmai oktató szakemberek a nyílt képzésben.
  2. Kidolgozott szöveges összefoglalók .
  3. Kiemeli és aláhúzza.
  4. Mnemonikai szabályok: kulcsszavak és mentális képek a fogalmak társításához.
  5. Gyakorlat a vizsgával.
  6. Eszközök a tanulmányok elosztásához.
  7. Tanulmánylapok: a memorizálást szórakoztatóbb folyamatgá alakítjuk.
  8. Gyűjtsön össze tanulmányokat erőforrásokkal, webináriummal, mesterkurzusokkal és kiegészítő tanulmányokkal .
  9. Tanulási közösség

Diákkötelezettség

A megfelelő egyetemi oklevél megszerzéséhez és a Diákelhelyezési Osztályhoz való csatlakozáshoz elengedhetetlen, hogy a program teljesítése legalább 90% -a legyen annak időtartamának.

Ezenkívül a hallgatónak át kell vennie a kar által felvetett vizsgákat és eseteket, valamint pozitívan értékelnie kell az osztályban való részvételüket egyéni és csoportos szinten.

Online tanfolyamaink és mestereink megfelelnek a képzési programjainkra jellemző követelményeknek, eredményeknek és elismerési paramétereknek.

Kolostorunk olyan szakemberekből áll, akik a fő vállalatoknál felelősségi pozíciókat töltenek be, így kiemelkedően gyakorlati képzést nyújtanak a jelenlegi üzleti igényekhez igazítva.

Tanulási közösség

Erős online képzési platformunk lehetővé teszi a hallgató számára, hogy szervezze és terjessze tanulmányi idejét igényeik, szokásaik és ízlése szerint. Ezen túlmenően ez a módszertan lehetővé teszi a fizikai vagy földrajzi akadályok megszüntetését, ami lehetővé teszi, hogy minőségi képzést kapjanak mindazoknak, akik a helyszín és a rendelkezésre állás miatt nem férhetnek hozzá. Ez a virtuális környezet olyan oktatási erőforrásokkal rendelkezik, amelyek megkönnyítik a tartalom megértését, ösztönzik a részvételt, az eszmecserét és a szükséges csoportkörnyezetet a tanulás gazdagításához és élvezéséhez.

Módszertanunk lehetővé teszi a hallgató számára, hogy otthon vagy munkahelyen kövesse a képzést, tartós kapcsolatot tartson fenn az egyes modulok tanárnőjével, és használja a virtuális osztálytermi csevegés, fórumok, levelek stb. Szolgáltatásait. Közvetlen és azonnali kommunikációhoz.

Formátumok formátumok

A spanyol oktatási rendszer az elmúlt években számos változáson ment keresztül. A bolognai terv megérkezése és a folyamatos oktatási reformok ilyen rövid idő alatt jelentős zavart jelentettek mind a diákok, mind a tanárok számára, akik kénytelenek voltak alkalmazkodni a folyamatosan változó folyamathoz. Másrészről a gazdasági válság és a foglalkoztatás hiánya a tanulmányok kínálatának növekedését okozza, és a címek közé szorultak, és tovább emelte kétségeit.

Mi a különbség egy saját mester és egy hivatalos között? És egy saját mester és egy engedélyező mester között? Mit érnek a diplomások, szakértők és egyetemek szakterületei?

Helyszínek

Spanyolország Online

Address
Spanyolország Online, Spanyolország

Keystone ösztöndíj

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket

Programok

Az intézmény további kínálata: