Centro De Estudios Financieros CEF
Bevezetés
Az Ön képzése, garancia a jövőre
Célunk, hogy a hallgatók elérjék szakmai céljaikat, ezért kiemelt jelentőséget tulajdonítunk a hallgatóval való személyes bánásmódnak, tanulmányi pályájuk egyénre szabott nyomon követésének, valamint a szükséges támogatásnak, útmutatásnak.
A CEF tevékenységei kiterjednek a következők érdeklődésére és képzési igényeire:
- végzős és menedzsment hallgatók.
- olyan emberek, akik valódi szakemberekként szeretnének csatlakozni magáncégekhez, tapasztalat nélkül a munka világában.
- olyan emberek, akik szeretnék megszilárdítani és fejleszteni tudásukat és készségeiket a munkájukhoz.
- akik az adminisztráció részei akarnak lenni.
Ezen túlmenően, a CEF átfogó képzési és tanácsadási szolgáltatásokat kínál a vállalatoknak, mind személyzetük személyre szabott képzéséhez, mind szakembereik kiválasztásához az Állásbankján és az Üzleti Orientációs és Képzési Osztályon keresztül.
A CEF stratégiája négy alapvető pilléren nyugszik:
- egyedülálló elméleti és gyakorlati anyag kidolgozása, amely folyamatosan frissül.
- szakmai tartalmú saját kiadványok (magazinok, könyvek, dokumentum-adatbázisok) elérése.
- új szakkurzusok létrehozása, amelyeket az egyes témákban professzorokból és szakértőkből álló stáb felügyel.
- új pedagógiai rendszerek alkalmazása, ami kiemeli a Tele-Training Platform (CEF Campus) megvalósítását, amelyben a hallgatók több szolgáltatást is találhatnak képzésükhöz.
Intézményi kapcsolatok
A CEF intézményi kapcsolatokat tart fenn különböző állami és magánintézményekkel, amelyek közül kiemelendő:
- Universidad Complutense de Madrid
- Madridi Politechnikai Egyetem
- Alcalá Egyetem
- Érdekképviseleti Tanács
- Közgazdászok és Adótanácsadók Nyilvántartása (REAF)
- Spanyol Adótanácsadók Szövetsége (AEAF)
- Spanyol Üzleti Iskolák Szövetsége (AEEN)
- Cégtulajdonosok Tanácsa, Szociális Diplomások Tanácsa
- Adminisztratív vezetők
- Ifjúsági Intézet
- Női Intézet
Ellenzékek
Megerősíthetjük, hogy Spanyolországban jelenleg a legfelelősebb pozíciókat betöltő vezető tisztségviselők nagy része átment a CEF osztálytermein.- és a mi módszerünkkel képezték ki őket.
- Négyszemközti órákra szánt idő: Az ellenkezés minden fázisában feltüntetésre kerül a személyes órák szükséges óraszáma, amely a felkészülés időpontjától függően változhat, a legjobb eredmény elérése érdekében hallgatók. Ez a változás bizonyos esetekben hatással lehet az eredetileg kiválasztott látogatási napokra, sőt az ütemezésre is.
- Virtuális campus: Gyors és agilis kommunikációs eszköz, amelyen keresztül az ellenzékről, a felkészítő csoportról, a kurzustervezésről és a dokumentációról információ érkezik. Érdeklődni is lehet, oktatóanyagokat kapni.
- Felkészülési rendszerek: A hallgatók választhatnak az online tanuláshoz 100%-ban adaptált módszertanunk közül, személyes órákon vehetnek részt Madridban, Barcelonában és Valenciában, vagy felkészíthetik az ellenfelet tele-szemtől-szembe módban.
- Diáklétszám: Körülbelül 5500 diák készül vizsgára, de nálunk Laura, Víctor, Carlos, Olga, Javier, María, Sara.
- Csapat: Minden trénerünk ellenfél volt, ami garantálja az általuk készített tantárgyak és az ellenfél gyakorlatainak kiváló ismeretét.
- Napirend: Műszaki Kiadónk feladata a napirendek kidolgozása, majd azok aktualizálása, a szabályozási és programváltozásokhoz való alkalmazkodás.
- Módszertan: Egyik titkunk, hogy a módszertant minden gyakorlattípushoz igazítjuk.
- Gyakorlatok: Rendszeresen elvégzik a teljesítendő gyakorlatok szimulációs tesztjeit, az oktatók visszajelzésével.
Képtár
Campus jellemzői
A CEF-en négy oktatási rendszert használunk: személyes képzés, amelyet saját barcelonai, madridi, valenciai és Santo Domingo-i központjainkban biztosítunk, személyes személyes képzés, vegyes képzés és online. kiképzés. Minden rendszerben a legtöbbet hozzuk ki az új technológiákból, így a hallgatók hozzáférhetnek a Virtuális Campusunkhoz, így könnyen hozzáférhetnek az összes rendelkezésre álló forráshoz: fórumokhoz, tantervekhez és tanulmányi kézikönyvekhez, tanulmányi előmenetelhez és még sok máshoz.
presencial
- A téma bemutatása. A szakterület szakértői és az ágazatban nagy tapasztalattal rendelkezők foglalkoznak a program tartalmával.
- A valóság megértését segítő gyakorlati esetek megoldása. Az egyetlen módja annak, hogy megtudjuk, hogyan reagáljunk a problémákra, ha szembenézünk velük.
- Nyilvános kiállítás. A tanulók megtanulják, hogyan védjék meg gondolataikat nyilvánosan.
- Viták és kollokviumok. Fokozódik a tanulók részvétele az órákon.
- Új technológiák. A legmodernebb a pedagógia szolgálatában.
- Személyes záróvizsga. Mesterek esetében.
- Valós esetek. Az üzleti sikerek és kudarcok példáinak elmélkedése és megismerése.
- Folyamatos értékelési tevékenységek, amelyek lehetővé teszik a hallgató számára, hogy folyamatosan ismerje fejlődését és a kurzus/mesterképzés kezdetétől a maximális teljesítmény elérése érdekében.
- Zárótanfolyam/mesterképzés. Amelyben minden a program során tanult bemutatásra kerül.
- Szigor és elkötelezettség. Amellett, hogy nagyon magas önigényűek vagyunk, megköveteljük a hallgatók elkötelezettségét. Mesterképzéseink és kurzusaink teljesítéséhez a hallgatónak részt kell vennie a foglalkozások 90%-án, el kell végeznie a tevékenységeket, részt kell vennie a munkacsoportokban és az osztálytermekben.
online
A CEF-nél nagyon világosan látjuk, hogy a távolság nem jelenthet problémát a tanulásban, ezért mindig is úttörők voltunk a képzésben alkalmazott új technológiák alkalmazásában, amelyek garantálják a fogalmak helyes asszimilációját.
Van egy virtuális Campusunk , amelyben a tanár közzéteszi az elvégzendő tevékenységek ütemtervét, hogy a diák tudja, mit kell tennie minden héten.
- Telefonos vagy virtuális oktatásunk van fórumon vagy e-mailen keresztül.
- Anyagainkat kifejezetten a Műszaki Szerkesztőségünk készítette online tanuláshoz. Ezen adaptált anyagokon kívül audiovizuális forrásokat és mindenféle kiegészítő anyagot használunk, ami lehetővé teszi számunkra, hogy a legtöbbet hozzuk ki a képzési tapasztalatokból.
- Olyan videókat küldenek, amelyek megkönnyítik a legbonyolultabb kérdések megismerését és motiválják a tanulást.
- A képzési tevékenység figyelemmel kíséréséhez szükséges óraszám kiszámításához a személyes órák számát meg kell szorozni 2,5-tel.
semipresencial
Programjaink egy része ezt a módszertant követi, amely lehetővé teszi számunkra, hogy az online képzés rugalmasságát az osztálytársakkal és tanárokkal való személyes kapcsolattartással ötvözzük. Ez egy tökéletes egyensúly azoknak, akik nem akarják feladni a jelenlétet, de szakmai kötelezettségeik miatt nincs idejük hetente órára járni.
Telejelenlét
- Élő órák. Ezeken az órákon a tanár interakcióba lép a tanulóval, aki kérdéseket tehet fel, és úgy vehet részt, mintha egy személyes óra lenne.
- Az osztályterem most virtuális. A kurzus megkezdésekor a hallgató hozzáférési kódokat kap virtuális Campusunkhoz. Itt rendelkezésedre áll az összes tananyag PDF-ben, magyarázó foglalkozások, chat vagy fórumok, ahol kapcsolatba léphetsz tanárokkal és osztálytársaiddal, vagy a tanfolyam során végzett tevékenységeiddel.
- Speciális oktatói csapat. A CEF valamennyi tanára ismeri az online képzést, és erre specializálódott, hiszen mi úttörők voltunk ebben az oktatási módban, és módszertanunkat az évek során fejlesztjük.