Keystone logo
Törökország

A legjobb egyetemek számára Fő Programok ban ben Törökország 2024

Intézmények száma: 43
    • Başakşehir, Törökország

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Rotterdam, Hollandia
    • Bilbao, Spanyolország
    • + 5 több

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Istanbul, Törökország

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Istanbul, Törökország

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Bartın, Törökország

    Bár Bartin város 12 évvel ezelőtt saját egyetemet kapott, a város egyetemi története a kilencvenes évekre nyúlik vissza. A Bartıni Erdészeti Kar, amelyet a Zonguldak Karaelmas Egyetem alatt hoztak létre 1992.07.11 -én a 3837 számú törvényszámon, lett az első Bartınban létrehozott kar. Az Ağdacı Campus-ban létrehozott Bartıni Erdészeti Kar azzal kezdte oktatási életét, hogy a 93-94-es tanévben felvette első hallgatóit. A Bartın Erdészeti Kar oktatásának megkezdésével további 3 akadémiai egység került a barteni felsőoktatás területére. Ezek a Bartın Szakképző Iskola, az Egészségügyi Szakközépiskola, valamint a Testnevelési és Sportiskola. 2008 -ban, amikor országszerte városi egyetemeket kezdtek létrehozni, Bartın város saját egyetemet szerzett. A Bartın Egyetem, amelyet 2008. május 22 -én hoztak létre az 5765 számú törvénnyel, első hallgatóit 4 akadémiai egységgel fogadta a Zonguldak Karaelmas Egyetemtől, valamint az újonnan létrehozott Gazdaság- és Közigazgatástudományi Kar, Mérnöki, Társadalomtudományi Karát Intézet és Tudományos Intézet. A Bartın Egyetem, amely 3 karral, 2 intézetmel, 2 szakiskolával és összesen egy főiskolával kezdte oktatni a jövőben beleszólni vágyó hallgatókat, továbbfejleszti országunk igényeit.

    • Istanbul, Törökország

    Istanbul Medeniyet University elsődleges célja, hogy olyan szakembereket képezzen, akikre Törökországnak szüksége van, és olyan szakembereket, akik a tudományos világ szakértőinek számítanak. Ez pedig csak a rövid és hosszú távú célok szervezett módon történő egyértelmű azonosításával és megvalósításával lehetséges.

    • Istanbul, Törökország

    İstanbul Ayvansaray Üniversitesi ; A Hivatalos Közlönyben 2016.11.24 -én közzétett, 29898 -as számú 6761 számú törvényt a Platón Alapítvány hozta meg, 2016.11.16 -án. A Platón Szakképző Iskola, amelyet a Miniszterek Tanácsa alapítványi szakiskolaként hozott létre 2009. január 21 -én, és oktatási életét 4 tanszékkel kezdte, mára İstanbul Ayvansaray Üniversitesi

    • Izmir, Törökország

    Ege University , Törökország negyedik alapított egyetemét az 1955. május 20 -án kiadott 6595 számú törvény alapította, és 1955. november 5 -én kezdte meg oktatási életét. Létrehozása óta az Ege University Törökország negyedik és a régió első és a legrégebbi egyetem, elfogadta azokat az elveket, amelyek szerint egyetemes léptékben járul hozzá a tudományos világhoz azzal, hogy mennyiségben és minőségben gazdag tudást állít elő, produktív egyéneket és kulturálisan jól felszerelt kutatókat oktat, akik tisztában vannak a helyi és globális tényekkel, és magasabb szintű értékét regionális erejével a társadalmi haszon előtérbe helyezésével.

    • Istanbul, Törökország

    Az oktatásban és képzésben több mint 500 év megkülönböztető múltja: Galatasaray University . Galatasaray University először 1481 -ben II. Beyazit szultán hozta létre „Enderun iskola” (császári iskola) néven, és a „Galata Sarayı” („Galata palota”) nevet kapta.

    • Konya, Törökország

    Konya Gıda ve Tarım Üniversitesi -t, amely hazánk első szakosodott egyeteme az élelmiszer- és mezőgazdaság területén, nemzetközi kutatóegyetemként tervezték, amely új felsőoktatási küldetésének megfelelően, valamint az új oktatási modell szerint biztosítja az angol nyelvű oktatást. program alapon megvalósítva a hallgatók közös tantervet követnek oktatásuk első három félévében.A félév elejétől minden korlátozás nélkül választják azt a szakterületet és szakokat, amelyekre szakosodni szeretnének.

    • Düzce, Törökország

    Düzce Üniversitesi , amelynek megalakulásának első éveiben 3 kar és 5700 hallgatója volt; Ma felhívja a figyelmet, mint egy elismert és preferált felsőoktatási intézmény több mint 30 ezer hallgatóval, 12 Karral, 4 Intézménnyel, 2 Iskolával, 10 Szakiskolával, több mint 30 kutatóközponttal, Technoparkkal, Kutatási és Alkalmazási Kórházzal.

    • Aydın, Törökország

    Ibn Haldun azt mondta: „A földrajz a sors”. Ez a sors felelősséget ad a fiataloknak, hogy kezdeményezzék a nyílt civilizációt tartományunkban, ahol láttuk, hogy a korszakok nyitva és zárva vannak. Célunk, hogy felkészítsük új generációnkat erre a küldetésre. A sikeres és boldog jövő érdekében globalizálódó világunkban növelnünk kell a civilizáció és a vezetés tudását, készségeit és tudatosságát, amelyekre diákjainknak szüksége lesz.

    • Törökország

    Az Észak -Cipruson 2017 -ben alapított Arkin University of Creative Arts and Design (ARUCAD) egy tematikus művészeti egyetem, amely teljes mértékben a művészet, a design és a kommunikáció iránt elkötelezett. Az ARUCAD célja, hogy a művészetoktatás egyik legnevesebb egyetemévé váljon.

    • Nevşehir, Törökország

    Nevşehir Hacı Bektaş Veli University egyike azon 17 egyetemnek, amelyeket 2007. május 17-én avattak fel. Egyetemünk a Nevşehir Hotel- és Turizmusirányítási Főiskolán, Közgazdaságtudományi Karon, a Sema-Vefa Küçük Egészségügyi Főiskolán és a Nevşehir Szakképző Főiskolán , amelyek mind korábban az Erciyes Egyetem, a Hacı Bektaş Veli Szakképző Főiskola, korábban a Gazi Egyetem és az Ürgüp Sebahat & Erol Toksöz Szakképző Főiskola, korábban a Hacettepe Egyetem részét képezték, szintén az Egyetem alkotóelemei.

    • Iğdır, Törökország

    Az Iğdır Egyetemet hivatalosan 2008. május 22-én alapították a felsőoktatási intézmények szervezetéről szóló 100. törvény. Kezdetben 3 kar, 2 szakközépiskola és 3 intézet működött. Az erőfeszítések eredményeként az Iğdır Mezőgazdasági Kar elfoglalta helyét a 2008-as hallgatói kiválasztási vizsga útmutatóban, és 30 hallgatóval az Iğdır Mezőgazdasági Kar a 2008-2009 tanévben kezdte meg oktatását.