Keystone logo
High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

Bevezetés

A megközelítés

Kihívó közös Feltételezések

Több mint 75 éve a legtöbb amerikai iskolákban majd három szabványos eljárásokat, amelyek oly kulturálisan beágyazott, hogy szinte menekülni kérdést: izolálja a diákok a felnőtt világ, külön gondolkodás csinál, és elkülöníti a diákok által érzékelt akadémiai képesség, osztály, faji, nemi, vagy nyelvi képesség.

2000 óta High Tech High K-12 iskolák felborult a fenti alapelveket szerint:

Elismerve a diákok egy sorsoláson, és csoportosítja őket heterogén Folytató hallgatók a felnőtt munka világába terepmunka és szakmai Integráló kezét, szívét és eszét a szigorú, gyakorlati projektek

A GSE készíti oktatók a tervezés és hogy vállalja vezetői a programok párhuzamos az igazságosság iránti elkötelezettséget, a szigor, és relevancia minden hallgató számára. Ahelyett, hogy hozzon létre másolatai High Tech Nagy, pedagógusok tanulás révén GSE arra ösztönzik, hogy a klinikán, mint környezet a tanuláshoz: lehetőséget, hogy a kockázatokat, a gyakorlatra, és formálják a saját elképzelése a hatékony tanítás, a tanulás és a vezetés.

Vezető innovatív gyakorlat

A GSE kiemelkedett, és teljes mértékben ágyazva, a charter iskolai hálózatot az innovatív, projekt-alapú iskolákban. Mint a tizenhárom High Tech High K-12 iskolák szolgálhat összefüggésben a felnőttképzés, az GSE elkötelezett amellett, hogy a tanulási tapasztalatok, amelyeket a személyre szabott, hiteles, és átalakító. GSE diákok létre az egyéni tanulási terv, folytassa a projekt-alapú tananyag, vizsgálja meg a saját kérdéseket a szigorú vizsgálatot, és fejleszteni digitális portfóliók bizonyítani, hogy a tanulás. Ők tanulhatnak, és bőséges lehetőséget, hogy vizsgálja meg a kereszteződés elmélet és a gyakorlat, és tükrözik a tanulás. Mint orvostanhallgatók oktató kórház, GSE hallgatók kurzusokat és kutatásokat végeznek, míg folytató naponta a valós világban a hatékony, innovatív iskolák.

Tervezés Társadalmi Igazságosság

High Tech magas ben alakult, mint egy részvény kísérlet társadalmi osztály integrációját. Azon dolgozunk, hogy teljesítik a nem realizált ígérete Brown kontra. Oktatási Tanács, kijelentve, "külön eredendően nem egyenlő", a High Tech High K-12 iskolák kialakításának célja az hozzáféréssel és kihívást jelentenek minden diák belül az innovatív tanulási környezet. A tervezés minden iskolában, hogy a tervezés minden tanulási tapasztalat, HTH pedagógusok, hogy egy kritikus részvény lencse munkájukat, hogy foglalkozzon a történelmi és a szisztémás elnyomás érintő hátrányos helyzetű tanulók. Keresztül progresszív pedagógia középpontjában a mélyebb tanulást, a diákok hangját, és válogatni a tanulás és hiteles célját és a közönség munkájukért. Az viszont, a diákok a GSE vizsgálja közötti kapcsolatok méltányosság és a design a gyakorlatban, és dolgozzanak ki hatékony vezetői képességek, amelyek segítik a kollégák alakításában iskolákban, hogy innovatív és igazságos.

Stratégiai prioritások

A HTH GSE arra törekszik, hogy el kell ismerni az országon belül és szerte a világon, mint a hub a progresszív gyakorlat a tanári, a tanulás és a vezetés, és mint modell átgondolt, integrált és átalakító diplomás képzés, amely közvetlen hatással van a K-12 iskolákban. Ez a törekvés tükrözi HTH GSE különleges és egyedi minőségében a doktori iskola ágyazott hatékony és innovatív K-12 iskola, hogy áthidalja a világban az elmélet és a gyakorlat, az ösztöndíj és a cselekvés.

Ahhoz, hogy ez a törekvés, a HTH GSE felvázolta a következő három stratégiai prioritások:

Stratégiai első számú prioritás: A GSE célja, hogy modellezni és támogassák átgondolt és előrelátó tanítás és a vezetés belül és kívül egyaránt a klinikán. Stratégiai prioritás a második: A GSE célja, hogy segítse a tanárok, adminisztrátorok és a politikai döntéshozók azon erőfeszítéseit, hogy átalakítsa a tanítási és tanulási helyi, nemzeti és globális szinten. Stratégiai prioritás száma három: A GSE célja, hogy biztosítsa a pénzügyi fenntarthatóság intézményünk, és biztosítja annak jövőjét.

Ösztöndíj és innováció

A GSE egyedülálló kapacitással-egy végzős iskolai ágyazott hatékony és innovatív K-12 iskola-áthidalni a világban az elmélet és a gyakorlat, az ösztöndíj és a cselekvés. GSE kar és a diákok tudományos igényű feltárására, ossza munkájukat tudományos és szakmai közönség, és az innovatív gyakorlat a nagyobb oktatási közösségben. Ezek az erőfeszítések szolgálják négy összekapcsolt funkciók:

Integráló elmélet és gyakorlat

GSE kutatás alapját az a megélt tapasztalatai diákok, pedagógusok, iskolák és közösségek. Mi egyesítése szakmai gyakorlati és kézműves tudásukat a különböző elméleti perspektívák, hogy vizsgálja meg, és bontsa ki az egyes. GSE kar és a diákok elméletet a gyakorlatban, és ennek során, képessé pedagógusok, hogy hozzájáruljon az egyre növekvő tudásbázist a tanítás, a tanulás és a vezető egyaránt gyakorló és elméleti-építők.

Támogató méltányos és vonzó tanulási környezetek

A GSE elkötelezett a tudományos munka és a gyakorlat, hogy támogatja az a méltányos, vonzó tanulási környezetek számára egyaránt fiatalok és a felnőttek. A High Tech High K-12 iskolák széles körben elismert megközelítés tanítás és a tanulás, hogy hangsúlyozzák a személyre szabott, csatlakozzon a világ túl iskolában, és hozzáférést kínálnak, és kihívást jelent, hogy minden tanuló. A GSE erőforrásokat biztosít és támogatja a pedagógusok és politikusok, hogy egy ilyen környezetben, az egész országban és szerte a világon.

Tálalás iskolákban és közösségekben

A GSE célja, hogy fejlessze egyetértést a tanítás és tanulás, hogy támadható, és az értéket a közösségekben, ahol szolgáltatunk. A vizsgálatok során a tanulási környezetek és közösségek, fogadunk etikájának kölcsönös kiszolgáltatottság, amelyben a kutatók és a résztvevõk mint együttműködők a törekvés a mélyebb megértést. GSE kar és a diákok megosszák fejlődik ki megegyezést kutatásban résztvevők, hívja a résztvevők, hogy együtt konstrukció jelentését, és megkönnyítse a párbeszédet, amely elvezet a konstruktív cselekvés.

Folytató tudósok és gyakorlati szakemberek

Minthogy a tudósok foglalkozó gyakorlati közösségek, GSE kar és a diákok megosztani munkánkat a szakmai és akadémiai közönség, és keressük a lehetőséget az együttműködésre a pedagógusok és oktatók más intézmények. Továbbá a GSE szolgál összehívó kritikus beszélgetések, tárhely lakóépületek oktatók a világ minden tájáról, és közzéteszi doboz nélkül, egy szaksajtóban megjelent a felnőttkori tanulás az iskolákban.

Tanulási eredmények

A misszió a GSE fejleszteni reflektív gyakorló vezetők, akik hatékonyan dolgozni a kollégákkal és a közösségek létrehozásának és fenntartásának innovatív, hiteles, és szigorú tanulási környezet minden diák. Ez a közös jövőkép csuklós intézményi tanulmányi eredmények (ILO-k) ~ a gyakorlatig Átgondolt közlése és elmélkedés (IR), Design Méltányos tanulási környezetek (D), és vegyen részt a Vezetés Iskola Change (L) ~, valamint a megfelelő program tanulási az eredmények a M.Ed. programot. Mivel az oktatók és vezetők, diplomások képes lesz:

Gyakorlat Átgondolt közlése és Elmélkedés (IR)

Fényvisszaverő gyakorlat (IR1): átgondolására és kritikusan elemezni a saját gyakorlat, hogy a jövőbeni lépéseket. Connection (IR2): Szintetizálni és csatlakoztassa a vonatkozó elmélet és ösztöndíj a saját gyakorlat. Tudományos közlése (IR3): Design, magatartási és megosztás vizsgálatot, amely foglalkozik a lényegi kérdéseket a gyakorlatban.

Tervezés Méltányos tanulási környezetek (D)

Oktatási Design (D1): A munka a kollégákkal, hogy tervezzen tanulási módszerek, amelyek hangsúlyozzák a személyre szabott, csatlakozzon a világ túl iskolában, és hozzáférést kínálnak, és kihívást jelent, hogy minden tanuló. Programtervezés (D2): Mutassa megértése elosztásának felnőtt és diák forrásokat érinti létrehozását méltányos tanulási környezetek az iskolákban.

Vegyenek részt a Vezetés Iskola Change (L)

Megkönnyítéséről (L1): Támogatás és megkönnyíti a tanárok és diákok közötti párbeszéd javítására összpontosító tanítás és a tanulás. Együttműködés (L2): Engage kollégák és a diákok folyamatos erőfeszítések, amelyek méltányos, megnyerő tanulási környezetek.

Helyszínek

  • San Diego

    2150 Cushing Road

Programok

Az intézmény a következőket is kínálja:

Kérdések