Keystone logo
Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies

Bevezetés

A Trinity College Dublin egy ambiciózus projektbe kezd, amelynek célja az oktatási és kutatási tevékenységek kiterjesztése három iskolájában: a Schools of Engineering, a Natural Sciences és a Computer Science & Statistics iskolákban. Felismerve az emberiség számára a fenntartható technológiai fejlődés kihívásának kezelésében betöltött jelentőségét, a három iskola bővítését egyetlen stratégiai tevékenységként hajtják végre a „mérnöki, környezeti és feltörekvő technológiák” vagy E3 területén.

Az E3 vízió lehetővé teszi:

  • Célközönség számára kialakított, multidiszciplináris öntöde létrehozása a kutatás és oktatás terén az innovációk megvalósításához a Mérnöki, Természettudományi, Számítástechnikai és Statisztikai Iskolákon belül.
  • Jövőbiztos oktatás új diplomások számára, akik lehetővé teszik a társadalom számára, hogy fenntartható és méltányos módon éljen ezen a bolygón.
  • Ezeknek a kibővített iskoláknak az infrastrukturális és személyzeti igényeinek megalapozása annak biztosítása érdekében, hogy kimeneteik világvezetőek legyenek.
  • A Trinity-n belüli STEM hallgatók számának növekedése 10 év alatt több mint egyharmaddal.

Az E3-mal a Trinity egy olyan társadalom jövőképét mozdítja elő, ahol a technológiai innováció és a természeti tőkénk közötti kölcsönös függőséget a világelső kutatás, oktatás és vállalkozói szellem segíti elő.

Az E3 Írországot a tudományos, technológiai, mérnöki és matematikai kutatási területek élvonalába (STEM diszciplínák) helyezi, amelyek döntő fontosságúak a jövőbeni gazdasági versenyképesség szempontjából. Képzést fog oktatni a mérnökökre és a tudósokra a meglévő és az új technológiai ágazatok foglalkoztatására, felkészíti őket az új vállalkozások létrehozásában való vezetéshez szükséges képességekre és tulajdonságokra, és Írországot globálisan vezető szerepbe helyezi a STEM szakterületen végzett diplomások minősége szempontjából.

Küldetés

Az E3 célja a bolygó természeti erőforrásainak tervezésére és aktív formálására vonatkozó tudás, technológiák és képességek fejlesztése a mérnöki, természettudományi és informatikai tudományok egyedülálló integrációja révén.

Látomás

A technológiai innováció és a természeti tőkekészleteink közötti kölcsönös függőség megerősítése a világelső kutatás, oktatás és vállalkozói szellem révén.

értékek

Előrelátás, innováció, transzdiszciplináris, globális felelősség és kiválóság

Oktatás

A Trinity College a világ egyik vezető egyeteme annak a hosszú történelemnek az eredményeként, hogy az oktatási és kutatási kiválóságra törekszik. Továbbra is épít a hagyományos erősségeire, miközben alkalmazkodik a folyamatosan változó környezethez. Amint megértésünk növekszik, jobban tudjuk, milyen pozitív és negatív hatások vannak életmódunkkal a körülöttünk lévő világra. Az egészség, az automatizálás, a mesterséges intelligencia, az éghajlatváltozás, az energia, a víz és az élelmiszer körüli kihívások természetüknél fogva globálisak, multidiszciplinárisak és összetettek. A szakemberek szerepe e területek fejlődésének megértésében és alakításában egyre fontosabbá válik. Az emberiségnek azonban egyre inkább olyan szakemberekre lesz szüksége, akik tágabb körökben tudják kontextusba helyezni tudásukat, és akik hatékonyan és eredményesen tudnak együttműködni más tudományterületek szakértőivel.

Az új Martin Naughton, az E3 Learning Öntöde E3 hallgatói világszínvonalú fizikai és szellemi közegben fognak tanulni, ahol felhatalmazást kapnak arra, hogy saját tanulási és tanulási környezetük letéteményeseivé váljanak. Az E3-as hallgatók a legkorábbi napoktól az érettségi megszerzéséig a Trinity College, mint a tanítás és a kutatás kiválósági központjának tapasztalataira és erejére támaszkodnak. Fejlesztésük nemzetközi viszonylatban referenciapont lesz a tudományos és technológiai oktatás legjobb gyakorlatai számára. Az együttműködés és a partnerség központi szerepet játszik a pedagógiai megközelítésben. A hallgatók más tudományterületek hallgatóival, tudományos, műszaki és kutatási személyzettel, valamint ipari és külső ügynökségekkel fognak együttműködni. Ezeket az interakciókat projektmunka és szakmai gyakorlatok segítik elő. Az E3 kutatási küldetés kihívásorientált jellege tükröződik az E3 oktatási tapasztalatában. A hallgatói tanulást, különös tekintettel a projektalapú tanulásra, a kutatás során megválaszolt társadalmi kihívásokhoz kell igazítani. A hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy multidiszciplináris munkában vehessenek részt - az alap-, a választható és a tantervi formában, az alkotó iskolák kutatóinak támogatásával és támogatásával. Felhatalmazást kapnak és segítséget nyújtanak a választott tudományterületükhöz kapcsolódó mély technikai ismeretek, valamint a nagy léptékű problémák - kommunikáció, (interdiszciplináris) csapatmunka és vezetés - kezeléséhez szükséges transzverzális készségek fejlesztésében. Az E3 osztály tanulói szenvedélyesek, motiváltak és kíváncsiak lesznek, és elvárják, hogy kihívást jelentjenek és megtámadják őket tanulási tapasztalataik.

Az E3 diplomások az összes alkotó tudományterületen megosztják tapasztalataikat arról, hogy multidiszciplináris környezetben tanultak és dolgoztak, a világ vezető szakértői képezték őket szakterületükön, és részesültek a kategóriájuk legjobb pedagógiájában. Az E3 végzett hallgatók rugalmas, alkalmazkodó és kreatív egyének lesznek, akik mély fegyelmi ismereteket és problémamegoldó szakértelmet hoznak magukkal minden olyan problémához, amely előttük áll. Írországban nagyon keresik őket bennszülött és multinacionális vállalatok, és fel vannak szerelve és készek a nemzetközi környezetben való munkára, ha ez a választott útvonaluk.

Az E3 diplomások:

  • Erős technikai hozzáértéssel kell rendelkeznie a választott szakterületen
  • Legyen kényelmesen és tapasztaltan dolgozni csapatban, ideértve más tudományterületek szakembereit is, a rosszul meghatározott és multidiszciplináris kihívásokkal
  • Legyen képzett kommunikátor számos platformon és változó közönség számára
  • Képes gondolkodni több részletességi és absztrakciós szinten
  • Legyen kényelmes mind gyakorlati, mind elméleti összefüggésekben
  • Tudjon megalapozott és etikus döntéseket hozni, amelyek egyensúlyban tartják a technikai, társadalmi és környezeti szempontokat
  • Legyen képes szembenézni saját ismereteinek korlátaival és kezelni ezeket a korlátokat együttműködéssel és egész életen át tartó tanulással

Helyszínek

  • Dublin

    E3 Trinity College Dublin Dublin 2 Ireland, , Dublin

Kérdések