Kommunikációs tanulmányok mestere: kommunikáció, marketing és reklám (kettős diploma)
Lisbon, Portugália
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje *
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
EUR 680 / per month **
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* 1. fázis és 2. fázis: május 30. határidő 2024.
** nemzetközi hallgatóknak | EU-s és portugál nyelvű országok diákjai: 570,00 €/hó
Bevezetés
A kommunikációs tanulmányok mesterképzése kommunikáció, marketing és reklám szakon a LUMSA Egyetem (Róma, Olaszország) programmal együttműködve, ennek megfelelően biztosítja a kompetenciák és fejlesztési készségek széles skálájának elsajátítását, amelyek lehetővé teszik a hallgatók munkaerőpiaci integrációját. olyan szakembereket keresnek, akik képesek hatékonyan reagálni a különböző szervezeteken belüli stratégiai és operatív marketingkommunikáció irányításával kapcsolatos új igényekre.
Tudásuk legjobb elmélyítése érdekében a hallgatók megismerkednek a marketing és kommunikáció területén rejlő lehetőségekkel, módszerekkel és eszközökkel , hogy kezeljék azokat a lehetőségeket, kihívásokat és aggodalmakat, amelyeket a feltörekvő média és kommunikációs technológiák kiterjedt jelenléte és használata a rendkívül versenyképes piacokon jelent. a mai társadalmakban.
Ez a mesterképzés a hallgatók magas foglalkoztathatósági arányáról híres . Ez a szilárd elméleti képzés és a tudás konkrét esetekre történő alkalmazásának kombinációjából fakad, hogy növelje a hallgatók autonómiáját a szakmai projektek és a tudományos kutatás terén.
Díjak és partnerségek
A piaccal való dinamikus kapcsolat fenntartása érdekében, amely az ismeretek megszerzésére és a szakmai készségek fejlesztésére összpontosít, a kommunikációs tanulmányok mesterképzése számos különböző partnerséget folytat állami és magánszervezetekkel.
E partnerségek révén a Bölcsészettudományi Kar díjakkal és szakmai gyakorlatokkal jutalmazhatja a magas tanulmányi teljesítményt elérő hallgatókat.
Rádio e Televisão de Portugal (RTP)
- Gyakorlat és terepmunka.
OCI - A belső kommunikáció és a vállalati identitás megfigyelőközpontja
- A "Legjobb tudományos munka FCH-UCP" a belső kommunikációról, a vállalati identitásról és a márkaépítésről szóló tudományos tanulmány nyilvános elismerését és elismerését biztosítja.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A piaccal való dinamikus kapcsolat fenntartása érdekében, amely az ismeretek megszerzésére és a szakmai készségek fejlesztésére összpontosít, a Master's program számos különböző partnerséget folytat állami és magánszervezetekkel.
Részletes információkért kérjük, látogassa meg weboldalunkat.
Tanterv
1. év @FCH-CATÓLICA
1. félév
- Média, társadalom és kultúra
- Kutatási módszerek
- Stratégiai marketing
- Hirdető
2. félév
- Kommunikációs felsőfokú tanulmányok
- A digitális marketing stratégiái és mérőszámai
- Fogyasztói magatartás
2. év a LUMSA Egyetemen
3. félév
- Márkamenedzsment és médiatervezés
- Digitális írás és látványtervezés
- Szakdolgozat vagy projekt
4. félév
- Ügyfélkapcsolat-kezelés és marketing
- Szponzorálás és adománygyűjtés
- Webdesign
- Szakdolgozat vagy projekt
Program tandíj
Karrierlehetőségek
A szakmai lehetőségek a főbb kommunikációból, marketingből és reklámozásból adódóan a következők:
- Szervezetek marketing osztályai;
- Reklám- és reklámügynökségek;
- Tanácsadói tevékenység marketing és reklámozás terén;
- Vállalati kapcsolatok belső és külső érdekelt felekkel;
- Belső kommunikáció;
- Márka menedzsment;
- Social Media Management;
- Sajtóirodák.
Tanulói beszámolók
Miért érdemes a CATOLICA - Faculty of Human Sciences egyetemen tanulni?
A hozzáértő és integrált szakemberek felkészítésére törekvő Católica-Human Sciences Master's Degree hallgatói hatalmas hírnévre és múltra támaszkodhatnak, amely megfelelően tükröződik hallgatóinak magas szintű foglalkoztathatóságában. Három MA programunk a világ legjobbjai közé tartozik a művészetmenedzsment, a kommunikációtudományok és a marketing területén.
A tudományos kutatás élvonalából kibontakozó tantervi lehetőségekkel, miközben az üzleti világ valóságához igazodnak, a Humán Tudományok Kara a mesterképzési programok szilárd és változatos skáláját kínálja.
A Católica-Human Sciences programok magasan képzett oktatókat is igénybe vesznek, köztük neves nemzetközi előadókat, akiknek a nemzetközivé válását tovább ösztönzik a diákcserék és az európai kutatói hálózatokba való beilleszkedés.
Mesterképzéseink speciális kiválósági lehetőségeket jelentenek, amelyek felkészítik a hallgatókat a magas színvonalú szakemberekké váláshoz szükséges reflektív gondolkodás kialakítására, etikus képzéssel és magas rangú kutatók és professzorok felügyelete mellett.
Ezenkívül a Católica-Human Sciences hallgatói partnerségek és szakmai gyakorlatok széles skálájához férhetnek hozzá tantervi és tanórán kívüli tevékenységeik javára.