Dual Master's Program a nemzetközi marketingben a digitális környezetben |
Barcelona, Spanyolország
IDŐTARTAM
1 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Oct 2025
TANDÍJ
EUR 14 400 / per year
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
Célok és készségek
A fokozat célja
A Dual Master program a nemzetközi marketingben egy digitális környezetben / nemzetközi marketing és értékesítés menedzsment egy egyéves, teljes munkaidőben foglalkoztatott hivatalos mester (azaz a spanyol kormány által hivatalosan elismert), az európai felsőoktatási térségben (EHEA) működő.
A program célja, hogy szakismereteket nyújtson a marketing területén. Célja az egyetemi főiskolai végzettségű, korlátozott munkatapasztalattal rendelkező hallgatóknak. Egyesíti az akadémiai ismereteket, és egy másik területet ért el a marketingről, felkészítve a diákokat arra, hogy dolgozzanak ebben a fájlban, ami kiváló foglalkoztatási lehetőségeket kínál különböző ágazatokban. A hallgatók megszerzik a készségeket és fejleszti kompetenciáikat, amelyek hasznosak lehetnek a marketing karrierjének fejlesztésében és a jövőben a felső vezetési pozíciók elérésében.
Különös hangsúlyt fektetnek a digitális és nemzetközi marketing és értékesítési menedzsmentre, azzal a céllal, hogy a diákoknak meg kell érteniük, hogy a vállalatok miként tudják sikeresen integrálni a digitális marketinget olyan nemzetközi kontextusokban, amelyek különleges kulturális különbségeket és fogyasztói szokásokat mutatnak.
Tanulási eredmények, készségek és kompetenciák
A Dual Master program a nemzetközi marketingben a digitális környezetben / nemzetközi marketing és értékesítés menedzsmentben lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy a következő ismeretek, készségek és kompetenciák megszerzésére koncentráljanak, különös tekintettel a nemzetközi és digitális marketingre:
- Stratégiai gondolkodásmód kialakítása az új piacok kiválasztása és belépése mögött
- Megfelelő döntéseket kell hozni a külső környezet és a piaci lehetőségek változása alapján
- A nemzetközi márka menedzsment elveinek alkalmazása
- Készítsen kifejezetten nemzetközi piacokra tervezett termékeket
- Optimalizálja a weboldalak, a közösségi média és az online közösségek minőségét és tartalmát
- Hatékony digitális marketing stratégiák kidolgozása
- Digitális stratégiák és promóciós kampányok megvalósítása mobil eszközökön és szociális médiákon keresztül
- Tervezze be az integrált omnichannel elosztási stratégiákat
- Ismerje meg az értékesítési folyamatot a B2B nemzetközi kontextusban
- Szervezzen és koordinálja a nemzetközi értékesítési vezetőket
Az új koncepciók tanulása és alkalmazása során a hallgatók olyan kompetenciákat és átruházható készségeket is szereznek, amelyek alapvető fontosságúak a nemzetközi és digitális marketing kontextusokban való sikeres belépéshez és szakszerű működéshez:
- Csapat menedzsment
- Az információs technológiák integrálása
- Nemzetközi elképzelés
- A változások előrejelzése és kezelése
- Ügyfélorientáció
- Vállalati, etikai és környezetvédelmi felelősség
Munkalehetőségek
A nemzetközi marketing kettős mesterképzése digitális környezetben / nemzetközi marketing
- Erős szakmai tájékozódás azoknak a diákoknak, akik a nemzetközi piacokon működő cég marketingszakértőjévé válásához szükséges készségeket szerezhetnek, vagy olyan vállalkozók számára, akik saját cégüket szeretnék elindítani.
- A doktori értekezés megírására törekvő diákok kutatási fókusza (ebben az esetben 12 kutatási ECTS-t kell kitölteni az opcionális tantárgyak szerint), hogy megkapják a doktori címet. IQS School of Management programja.
Ez a mester felkészíti Önt arra, hogy vállaljon olyan szakmai szerepeket, mint a Termék / Márka Menedzser, Számlakezelő, Kategóriakezelő, Szociális Média Szakértő, Piackutató, Marketingelemző, Tanácsadó, Értékesítési Igazgató, a témához kapcsolódó számos egyéb lehetőség mellett.
Továbbá, miután befejezte a mesterképzését és a Nemzetközi Marketing és Értékesítési Menedzsment Mestere, az IQS Menedzsment Iskolája hozzáférést biztosít a Kar munkaközpontja által kezelt Álláslehetőségek szolgáltatásához.
A mesterképzés elfogadása
Kérelmező profilja
A nemzetközi marketing kettős mesterképzése digitális környezetben / nemzetközi marketing
A mesterképzésre pályázók már megszerzett alapismereteket a marketingről és az alapvető számviteli és vállalati pénzügyekről. Azoknak a tanulóknak, akik nem szereztek ilyen ismereteket, további orientációs üléseket szerveznek (Marketing alapelvek és stratégiák, 6 ECTS és a döntéshozatal elszámolása, 3 ECTS). Szükség esetén megvizsgálja a további akadémiai speciális modulok lehetőségét.
Belépés
Annak érdekében, hogy hozzáférjen a kettős mesterképzéshez a nemzetközi marketingben egy digitális környezetben / nemzetközi marketingben
Az EHEA-n kívül kiállított oklevéllel rendelkező hallgatók is képesek lesznek beiratkozni a mesterképzésbe anélkül, hogy az IQS nek megfelelő iskolai végzettséget kellett volna biztosítani a megfelelő, hivatalosan elismert spanyol egyetemi diplomával. A képesítést kiadó országnak képesnek kell lennie arra, hogy hozzáférést biztosítson a felsőfokú tanulmányokhoz. Ezen az úton történő hozzáférés semmiképpen nem teszi szükségessé az érdekelt személy képesítésének érvényesítését, és annak elismerését más célra, mint a mesterképzésbe való felvételhez nem lehet használni.
Átviteli követelmények
Az Akadémiai Testület Állandó Bizottsága, amely minden egyes kérelmezőt megvizsgál, és megállapítja a kreditek elismerését, az EHEA keretein belül az egyetemi szinten tanulmányozott nemzeti vagy külföldi egyetemi rendszerből származó hallgatók felvételét kezeli.
Az EU tagországaiból vagy azokból az országokból, amelyekben Spanyolország nemzetközi megállapodásokat kötött, a hallgatóknak olyan képesítést kell biztosítaniuk, amely lehetővé teszi számukra, hogy az egyetemi tanulmányokat saját országukban végezzék. Az EU-n kívüli diákok, vagy olyan országok, amelyek nem rendelkeznek megalapozott megállapodással Spanyolországgal, el kellett mennie a megfelelő egyetemi felvételi vizsgán.
Befejezési követelmények
A hallgatóknak meg kell szereznie a mesterképzéshez szükséges összes kreditet.
A tanév során a hallgatóknak általában két lehetőségük van a vizsgák átadására: januárban és júliusban - az első félévben - és júniusban és júliusban - a második félév tantárgyai, vagy a két egymást követő félév utolsó tantárgyai esetében.
Ha a hallgató a második kísérleten nem tart vizsga, további két lehetőség megengedett. Abban az esetben, ha a hallgató még nem kapta meg a tantárgyat, akkor az Akadémiai Állandó Bizottsághoz fordulhat, hogy végleges lehetőséget kapjon a vizsgára, és indokolja álláspontját. Az Akadémiai Testület Állandó Bizottsága megvizsgálja a hallgatói esetet, és kiegészítheti ezt az információt a mester koordinátorával való konzultáció útján. Ha a hallgató a vizsga megszerzésének lehetősége után nem kap átutalást, el kell hagynia a mesterképzést.
Tanterv
Ez a mester különösen fontos témákat biztosít a marketing területére szakosodott hallgatók számára. A kettős mesterképzés: a nemzetközi marketing mestere a digitális környezetben / mester in International
A témakörök a nemzetközi marketing mestere a digitális környezetben / mester in International
A DIGITÁLIS KÖRNYEZETVÉDELEM / NEMZETKÖZI PIACI TERMELÉSBEN TÖRTÉNŐ NEMZETKÖZI PIACI FELHASZNÁLÁS Mestere
Kötelező kurzusok (1. és 2. félév)
- Választani kívánt kurzusok (2. félév)
- Mesterképzés / végső projekt (éves)
- Kötelező kurzusok Master in International Marketing
A DIGITÁLIS KÖRNYEZETBEN TÖRTÉNŐ NEMZETKÖZI FORGALOMBA HOZZÁFÉRÉS * \ t
Modul: Nemzetközi marketing menedzsment
- Nemzetközi marketing stratégia
- Nemzetközi marketing menedzsment szimuláció
- Nemzetközi Brand Management
- Nemzetközi termékfejlesztés
- Globális kiskereskedelmi menedzsment
* Hivatalos mesterfokozat
** A diákok 12 ECTS-t választhatnak a választható kurzusok közül
A DIGITÁLIS KÖRNYEZETBEN TÖRTÉNŐ NEMZETKÖZI FORGALOMBA HOZZÁFÉRÉS * \ t
Modul: Marketing kutatás
- Fejlett piackutatás
- Marketing adatok intelligenciája
- Kvantitatív módszerek
- Minőségi módszerek
* Hivatalos mesterfokozat
** A diákok 12 ECTS-t választhatnak a választható kurzusok közül
A DIGITÁLIS KÖRNYEZETBEN TÖRTÉNŐ NEMZETKÖZI FORGALOMBA HOZZÁFÉRÉS * \ t
Modul: digitális marketing
- Digitális marketing stratégiák
- Social Media Management
- Mobil marketing alkalmazások
- Digitális marketingkommunikáció
* Hivatalos mesterfokozat
A DIGITÁLIS KÖRNYEZETBEN TÖRTÉNŐ NEMZETKÖZI FORGALOMBA HOZZÁFÉRÉS * \ t
Végső projekt (Master Thesis)
- Végső projekt (Master Thesis)
- gyakorlat
* Hivatalos mesterfokozat
** A diákok 12 ECTS-t választhatnak a választható kurzusok közül
A NEMZETKÖZI PIACI MUNKÁK MUNKÁJA
Modul: Értékesítési menedzsment
- Értékesítési technikák az üzleti ügyfelek számára
- Nemzetközi értékesítés menedzsment
*** A Ramon Llull egyetem által elnyert mesterképzés
Szakmai
A vállalaton belüli szakmai gyakorlat opcionális, 6 ECTS kreditet igénylő témakör. A szakmai gyakorlat legalább 300 órát vesz igénybe, és a feltételeket előzetesen tárgyalják, hogy azok megfelelőek legyenek, és teljes mértékben kompatibilisek az órákkal. Ezeket az IQS Management School szervezi. A mesterképzés kezdetén a szakmai karrierosztály vezetője tájékoztatja a diákokat a követendő eljárásról a szakmai gyakorlat folytatása érdekében.
Minőség és akkreditáció
IQS fenntartja az oktatási minőség iránti elkötelezettségét, és számos folyamatot hozott létre az állandó javulás biztosítása érdekében; az IQS Menedzsment Iskola Minőségi Bizottsága egy ilyen intézkedés.
A Master of International Marketing és értékesítési menedzsment hivatalos mesterképzés, és a katalán egyetem minőségbiztosítási ügynöksége (AQU Catalunya) által akkreditált.
Ezen túlmenően az IQS Management School kifejlesztett egy belső ellenőrzési rendszert, amelyet a belső minőségbiztosítási rendszernek (SGIQ a katalán nyelvű rövidítésnek neveznek), amelyet az AQU Catalunya 2012. december 13-án pozitív értékelést kapott.
IQS egy olyan intézmény, amelyet az AACSB (az Egyesült Államok Advance Collegiate Schools of Business Association) akkreditált, az üzleti és számviteli iskolák vezető nemzetközi akkreditációs hálózata. Az IQS Menedzsment Iskola fokozata, mesterképzése és doktori tanulmányai mind akkreditáltak, és nemzetközi elismerést élveznek.
Célkitűzések és kompetenciák
- Stratégiai gondolkodásmód kialakítása az új piacok kiválasztása és belépése mögött.
- Megfelelő döntéseket kell hozni a külső környezet és a piaci lehetőségek változása alapján.
- Hatékony digitális marketing stratégiák kidolgozása.
- A nemzetközi márka menedzsment elveinek alkalmazása.
- Készítsen kifejezetten nemzetközi piacokra tervezett termékeket.
- Optimalizálja a weboldalak, a közösségi média és az online közösségek minőségét és tartalmát.
- Digitális stratégiák és promóciós kampányok megvalósítása mobil eszközökön és szociális médián keresztül.
- Tervezze be az integrált omnichannel elosztási stratégiákat.
- Ismerje meg az értékesítési folyamatot a B2B nemzetközi kontextusban.
- Szervezzen és koordinálja a nemzetközi értékesítési vezetőket.
Kapcsolat a Társasággal
100% szakmai gyakorlat
Minden diák kötelező szakmai gyakorlatokat végez a vállalatoknál.
200 vállalat
Együttműködés a szakmai pályafutással foglalkozó részleggel.
További adatok
- 22,389 m2
- 100% angolul
- 1.300.000 € Ösztöndíjakban
Belépők
Tanterv
Kitöltési követelmények
A hallgatóknak meg kell szerezniük az összes kreditet a mesterképzés megszerzéséhez.
A tanév során a hallgatóknak alapesetben két alkalommal lesz lehetőségük a vizsgára: januárban és júliusban az első félévi tárgyakból, júniusban és júliusban pedig a második félévi tárgyakból, illetve két egymást követő félévet lebonyolító tárgyakból.
Ha egy hallgató a második próbálkozásra nem sikerül sikeresen vizsgát tenni, két további alkalom adható. Abban az esetben, ha a hallgató a tárgyból még mindig nem szerzett átmenőt, álláspontja indoklásával a Tanszék Állandó Bizottságától kérhet záróvizsga-lehetőséget. Az akadémiai tanács állandó bizottsága megvizsgálja a hallgató esetét, és kiegészítheti ezt az információt a mesterkoordinátorral folytatott konzultációval. Ha egy hallgató a vizsgára való többletlehetőséget követően nem szerez sikeres vizsgát, fel kell hagynia a mesterképzéssel.
Tanterv
Ez a mester különösen releváns tárgyakat kínál a marketing területére szakosodott hallgatók számára. A kettős mesterképzés: Nemzetközi marketing mesterképzés digitális környezetben / Nemzetközi és értékesítési menedzsment mesterképzési tanterv 69 ECTS kreditet foglal magában. A program októberben kezdődik és júniusban ér véget.
A nemzetközi marketing digitális környezetben / nemzetközi és értékesítési menedzsment mesterképzés részeként kínált tárgyak a következők:
Nemzetközi marketing mester digitális környezetben / Nemzetközi marketing és értékesítés menedzsment mester
Kötelező tantárgyak (1. és 2. félév)
- Választható kurzusok (2. félév)
- Mesterdolgozat / Záróprojekt (évente)
- Kötelező kurzusok Master in International Marketing & Sales Management
Mester nemzetközi marketingből digitális környezetben*
Modul: Nemzetközi Marketing Menedzsment
- Nemzetközi Marketing Stratégia
- Nemzetközi marketing menedzsment szimuláció
- Nemzetközi márkamenedzsment
- Nemzetközi Termékfejlesztés
- Globális kiskereskedelmi menedzsment
* Hivatalos mesterképzés
**A hallgatók 12 ECTS szabadon választható kurzust választhatnak
Mester nemzetközi marketingből digitális környezetben*
Modul: Marketingkutatás és üzleti intelligencia
- Fejlett piackutatás
- Marketingadat-intelligencia
- Kvantitatív módszerek
- Kvalitatív módszerek
* Hivatalos mesterképzés
**A hallgatók 12 ECTS szabadon választható kurzust választhatnak
Mester nemzetközi marketingből digitális környezetben*
Modul: Digitális marketing
- Digitális marketing stratégiák
- Social Media Management
- Mobilmarketing alkalmazások
- Digitális marketingkommunikáció
* Hivatalos mesterképzés
Mester nemzetközi marketingből digitális környezetben*
Végső projekt (mesterszakdolgozat) és gyakorlat
- Záróprojekt (mesterdolgozat)
- Szakmai gyakorlat
* Hivatalos mesterképzés
**A hallgatók 12 ECTS szabadon választható kurzust választhatnak
Mester nemzetközi marketing és értékesítés menedzsmentből ***
Modul: Értékesítés menedzsment
- Értékesítési technikák üzleti ügyfelek számára
- Nemzetközi értékesítési menedzsment
***A mesterfokozatot az Universitat Ramon Llull ítélte oda
Szakmai gyakorlatok
A vállalati gyakorlat választható tárgy, 6 ECTS kredittel. A szakmai gyakorlatok legalább 300 órát vesznek igénybe, és a feltételeket előzetesen egyeztetik, hogy megfelelőek legyenek, és teljes mértékben összeegyeztethetők legyenek a tanórákkal. Ezeket a IQS School of Management szervezi. A mesterképzés kezdetén a Szakmai Karrier Osztály vezetője tájékoztatja a hallgatókat a szakmai gyakorlat gyakorlásához követendő eljárásról.
A program eredménye
Tanulási eredmények, készségek és kompetenciák
A nemzetközi marketing digitális környezetben / nemzetközi marketing és értékesítés menedzsment kettős mesterprogramja lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy ismereteket, készségeket és kompetenciákat szerezzenek, különös tekintettel a nemzetközi és digitális marketingre, az alábbiak szerint:
- Stratégiai gondolkodás kialakítása az új piacok kiválasztása és belépése mögött
- A külső környezet változásainak és a piaci lehetőségeknek megfelelően hozza meg a megfelelő döntéseket
- Alkalmazza a nemzetközi márkamenedzsment elveit
- Hozzon létre kifejezetten a nemzetközi piacokra tervezett termékeket
- Optimalizálja a weboldalak, a közösségi média és az online közösségek minőségét és tartalmát
- Hatékony digitális marketing stratégiák kidolgozása
- Digitális stratégiák és promóciós kampányok megvalósítása mobileszközökön és közösségi médián keresztül
- Tervezze meg az integrált többcsatornás terjesztési stratégiákat
- Ismerje meg az értékesítési folyamatot B2B nemzetközi kontextusban
- Nemzetközi értékesítési vezetői csapatok szervezése és koordinálása
Az új fogalmak elsajátítása és alkalmazása során a hallgatók olyan kompetenciákat és átadható készségeket is elsajátítanak, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy sikeresen beléphessenek és professzionálisan működhessenek nemzetközi és digitális marketing környezetben:
- Csapat menedzsment
- Az információs technológiák integrációja
- Nemzetközi látásmód
- A változások előrejelzése és kezelése
- Vevőorientáció
- Vállalati, etikai és környezetvédelmi felelősség
Akkreditációk
Karrierlehetőségek
Munkalehetőségek
A nemzetközi marketing digitális környezetben / nemzetközi marketing és értékesítési menedzsment kettős mesterprogramja kettős fókuszú:
- Erős szakmai orientáció azoknak a hallgatóknak, akik a marketingszakemberré váláshoz szükséges készségeket szeretnének megszerezni egy nemzetközi piacokon működő cégnél, vagy olyan vállalkozóknak, akik saját céget alapítanak.
- Kutatási fókusz azon hallgatók számára, akik doktori disszertációt kívánnak írni (ebben az esetben 12 kutatási ECTS-t kell teljesíteniük a választható tárgyakban meghatározottak szerint), hogy elnyerjék a doktori címet a Ph.D. a(z IQS School of Management programja.
Ez a mesterképzés felkészít olyan szakmai szerepek betöltésére, mint a termék-/márkamenedzser, ügyfélmenedzser, kategóriamenedzser, közösségi média specialista, piackutató, marketingelemző, tanácsadó, értékesítési vezető, a témához kapcsolódó számos egyéb lehetőség mellett.
Ezenkívül, miután befejezte a mesterképzést, és megszerezte a nemzetközi marketing és értékesítés menedzsment mesterképzését, a IQS School of Management hozzáférést biztosít a Kar munkaügyi központja által kezelt Álláslehetőségek szolgáltatásához.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.