Művészeti mesterképzés az interkulturális és nemzetközi kommunikációban
Victoria, Kanada
IDŐTARTAM
18 up to 22 Months
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
04 Dec 2024
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
04 Mar 2025
TANDÍJ
CAD 34 472 *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Összekevert, Az egyetemen
* A tandíj költsége az egész programra vonatkozik: $ 31,240 (nemzetközi diákok), $ 24,790 (házi diákok).
Bevezetés
Áttekintés
A Master of Arts interkulturális és nemzetközi kommunikáció egy 36 kredit, on-campus vagy kevert program Royal Roads University . Ez egy innovatív személyes, professzionális és egyetemi fejlesztési program, amelyet olyan hallgatók számára terveztek, akik kommunikációs karriert kívánnak folytatni egyre inkább változatosabb és globalizált világunkban. Ez a program kétféle formátumban érhető el: egy 18 hónapos on-campus program vagy egy kétéves kevert modell, amely az on-campus lakóhelyén online tanulással rendelkezik.
A gyorsan növekvő globális környezetre reagáló stratégiai és független gondolkodású kommunikációs szakemberek növekvő igényeinek kielégítése érdekében a diplomások kifejlesztik a bonyolult körülmények között hatékony kommunikációhoz szükséges készségeket, felhasználva a különböző médiát és kommunikációs műfajokat, és különböző közönségeket különböző kulturális beállítások között. A hallgatók felderítik az interkulturális és a nemzetközi kommunikációs elméletet, a tudományos írás és a kommunikáció, a médiakapcsolatok globális kontextusában, a közügyek és az érdekképviselet, a szociális marketing, és így tovább.
Ki ez
Az interkulturális és nemzetközi kommunikációs program MA a stratégiai és független gondolkodású kommunikációs menedzserek számára, akik arra törekednek, hogy javítsák azon képességüket, hogy segítsenek a szervezeteknek a gyorsan változó globális környezetben való reagálásban, valamint a művészettudományi vagy tudományos alapképzésben részt vevő személyek számára, akik folytatni szeretnék előmozdítják szakmai pályafutásukat az interkulturális vagy nemzetközi szférában. Ez a program célja az interkulturális kommunikáció és a nemzetközi kommunikáció közötti egyensúly az elmélet és a gyakorlat jobb integrálása érdekében.
Blended Delivery Model, 22 hónap
Az Interkulturális és Nemzetközi Kommunikációs Programban az MA kevert szállítási modellje volt az előnyben részesített lehetőség számos jelentős szakmai tapasztalattal rendelkező hallgató számára, és karrierjüket interkulturális és nemzetközi kommunikációban kívánja előmozdítani. A kevert program magában foglalja az on-campus rezidenciát kínáló on-line tanulást, a hallgatók számára is lehetőség nyílik arra, hogy a nyilvánosan hozzáférhető adatokon, nem élő emberi témákon alapuló kutatási papírokat töltsenek be az elmélet és a gyakorlat integrálásához, és bizonyítják, hogy jól ismerik a az interkulturális és a nemzetközi kommunikáció, valamint egy jól fejlett perspektíva, mint globális állampolgár.
On-campus szállítási modell, 18 hónap
Az interkulturális és nemzetközi kommunikációs programban az MA kampuszon belüli szállítási modellje népszerű volt azoknak a hallgatóknak, akik legalább egy éve dolgoznak, és folytatják tanulmányaikat az interkulturális kommunikáció terén.
Az on-campus programban részt vevő hallgatók 18 hónap alatt befejezhetik a programot egy kurzuson alapuló opcióval vagy gyakorlattal . Mindkét lehetőség hangsúlyozza a tapasztalati tanulás fontosságát, és a diákok széles körű kommunikációs készségeket fejlesztenek ki, miközben megtanulják hatékonyan dolgozni más kultúrákból, régiókból és ideológiákból származó egyénekből.
Eredmények
Az Interkulturális és Nemzetközi Kommunikáció MA előkészíti az egyéneket a munkába:
- Nemzetközi vagy multikulturális kormányzati vagy nem kormányzati szervezetek (NGO-k);
- Nemzetközi újságírás és dokumentumfilm-jelentés;
- Többnemzetiségű és multikulturális közösségek;
- Nemzetközi média;
- Interkulturális konfliktuskezelés;
- Nemzetközi kommunikációs vállalkozások;
- Társadalmi marketing és fejlesztési támogatás;
- Nemzetközi kapcsolatok;
- Közösségi aktivizmus;
- Fenntartható nemzetközi és interkulturális fejlődés;
- Kulturális értelmezés és közvetítés;
- További tanulmányok bármelyik ilyen területen.
A Royal Roads University MA Interkulturális és Nemzetközi Kommunikációs Programjának sikeres befejezése után professzionális és nemzetközi szinten bizonyítod a kompetenciádat, és készen állsz arra, hogy szembenézhesd a kommunikációs vezetők előtt álló kihívásokkal a mai gyorsan változó kulturális, társadalmi- gazdasági és politikai környezetben.
Tanterv
Program leírása
Ez a 36 kredites program önkezdőknek és független gondolkodóknak készült; olyan hallgatók, akik az interkulturális vagy nemzetközi kommunikációban szeretnék továbbfejleszteni karrierjüket, beleértve a stratégiai kommunikációt, az egészségügyi kommunikációt és a fejlesztési kommunikációt. A programot az oktatók nyújtják szakmai és gyakorló iparági betekintéssel, funkcionális, valós megértést biztosítva az interkulturális és nemzetközi kommunikációs kérdésekkel kapcsolatos alapvető és haladó fogalmakról.
Az Interkulturális és Nemzetközi Kommunikációs MA program megadja a diplomásoknak azokat a készségeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy hatékonyan kommunikáljanak összetett körülmények között, a különféle média- és kommunikációs műfajok használatával, valamint különböző közönségek bevonásával több kulturális környezetben.
A végzett hallgatók ismerik a nem kormányzati, civil és üzleti szervezeteket, és megértik, hogy a jelentésalkotás és -formálás miként alapvető a kultúra újratermeléséhez.
A tanfolyam témái a következők:
- Interkulturális és nemzetközi kommunikáció
- Interkulturális kompetencia
- Médiakapcsolatok globális kontextusban
- Közügyek és érdekképviselet
- Social Marketing
- Sport a társadalomért
- Kommunikáció az egészségért és a jólétért
Ez a program két formátumban valósul meg: egy 18 hónapos egyetemi program, vagy egy kétéves vegyes program, amely online tanulást foglal magában egy egyetemi rezidensséggel, gyakorlati vagy kutatási tanfolyam lehetőségével. Valamint ez a program interkulturális tereptanulmányi tapasztalattal rendelkezik, hogy biztosítsa, hogy lehetősége legyen a tanulás interkulturális és nemzetközi kontextusban történő alkalmazására.
Ezt a programot a Student Aid BC teljes munkaidősnek ismeri el, ami azt jelenti, hogy a programban részt vevő BC lakosai teljes munkaidőben állami diákhitel-támogatásra jogosultak.
Kinek szól
Az interkulturális és nemzetközi kommunikáció MA programja olyan stratégiai és független gondolkodású kommunikációs menedzserek számára készült, akik szeretnék javítani azon képességeiket, hogy segítsenek a szervezeteknek reagálni a gyorsan változó globális környezetre, valamint olyan művészeti vagy tudományos alapképzéssel rendelkező egyéneknek, akik szeretnének előmozdítsák karrierjüket a szakmai kommunikáció terén az interkulturális vagy nemzetközi szférában. Ez a program úgy készült, hogy egyensúlyt teremtsen az interkulturális kommunikáció és a nemzetközi kommunikáció között, hogy jobban integrálja az elméletet és a gyakorlatot.
Két tanulási modell áll rendelkezésre ehhez a programhoz, amelyek mindegyike hagyományosan kissé eltérő hallgatókat vonz:
- Kétéves vegyes modell – Az erre a lehetőségre hajló hallgatók általában jelentős szakmai tapasztalattal rendelkeznek, és kommunikációs menedzserként és vezetői múlttal rendelkeznek.
- 18 hónapos egyetemi modell – Röviddel az alapképzés befejezése után azok a hallgatók, akik hajlamosak arra, hogy ezt a modellt alkalmazzák, jól ismerik a kommunikáció elméleti vonatkozásait, és rendelkeznek némi releváns kommunikációs szakemberként és kapcsolattartóként végzett munkatapasztalattal.
Rugalmas felvételi eljárásunk révén a tanulmányi követelmények helyett jelentős szakmai tapasztalatot is figyelembe veszünk. További információkért kérjük, látogassa meg a Felvételi feltételek oldalt.
Tanfolyamok
- IICSIP: Gyakornoki felkészítés
- ITAI: Bevezetés az akadémiai integritásba
- IICS515: Interkulturális elmélet és gyakorlat
- IICS551: Szervezeti kommunikáció, kultúra és fejlesztés
- IICS560: Globális gondolkodás és kommunikáció
- IICS565: Médiakapcsolatok globális kontextusban
- IICS575: Társadalmi marketing
- IICS615: Sport a társadalomért
- IICS605: Közművelődés
- IICS621: Interkulturális kommunikációs kompetencia
- IICS625: Kommunikáció az egészségért és a jólétért
- IICS627: A kommunikációs kreativitás és sokszínűség fokozása
- IICS630: Kommunikációs kutatási módszerek
- IICS637: Digitális adatok és közösségi média
- IICS638: Diplomás szeminárium az Interkulturális beállításokban
- IICS645: Migráció- és diaszpóra-tanulmányok globális összefüggésekben
- IICS660: Research Paper in Communication
- IICS670: Interkulturális kommunikáció tanulási projekt
- IICS672: Nemzetközi kapcsolatok és nyilvános diplomácia
- IICS680: Szakmai gyakorlat
- PCOM633: Stratégiai kommunikáció
- PCOM635: Kommunikáció a fejlesztésért és a társadalmi változásért
- PCOM660: Research Paper
Belépők
Képtár
A program eredménye
Az interkulturális és nemzetközi kommunikáció MA felkészíti az egyéneket a következő területeken való munkára:
- Nemzetközi vagy multikulturális kormányzati vagy nem kormányzati szervezetek (NGO-k);
- Nemzetközi újságírás és dokumentumfilm-riporter;
- Többnemzetiségű és multikulturális közösségek;
- Nemzetközi média;
- Interkulturális konfliktuskezelés;
- Nemzetközi kommunikációs vállalkozások;
- Szociális marketing és fejlesztési támogatás;
- Nemzetközi kapcsolatok;
- közösségi aktivizmus;
- Fenntartható nemzetközi és interkulturális fejlődés;
- Kulturális értelmezés és közvetítés;
- További tanulmányok ezen területek bármelyikén.
A végzettek a következőket kapják:
- Az interkulturális és nemzetközi kommunikációval kapcsolatos alapvető és haladó fogalmak ismerete, valamint több módozaton keresztüli sikeres kommunikáció képessége (pl. írásbeli és szóbeli diskurzus, vizuális nyelv, multimodális média) kulturálisan sokszínű környezetben.
- Számítógépes technológia alkalmazásának képessége a kultúra előállításához és reprodukciójához szükséges folyamatok irányításához.
- Hagyományos és új médiák ismerete és működésük változatos közönség körében.
- Kormányzati, nem kormányzati, civil és üzleti szervezetek ismerete és annak megértése, hogy a jelentésalkotás alapvető fontosságú ezek működéséhez.
- A világ globalizációját alakító társadalmi erők megértése, kombinálva annak gyakorlati megértésével, hogy az olyan folyamatok, mint a transznacionalizmus, utazás és turizmus, globális kereskedelem, migráció, diaszpóra, menekültmozgalom, globális identitáspolitika, információáramlás, posztkoloniális kormányzati kapcsolatok, és még sok más, közösségeket formál világszerte.
- A helyi, regionális és nemzeti közösségek kialakulását megalapozó kulturális dinamika megértése olyan kérdések tekintetében, mint a kulturális identitások kialakulása, a nemi integráció formálása, a rasszizálás, a multikulturális politika és oktatás, a ritualizáció, a nyelvvédelem és a kulturális újjáéledés, a multikulturális egészségügyi kommunikációs kampányok, környezeti kultúra, politikai kultúra, bennszülött kormányzás, fenntartható fejlődés és a kultúrák közötti interakció minden formája.
- A kultúra, a nemzetközi és interkulturális kommunikáció, a tárgyalások és a konfliktuskezelés megértése. Képes etikusan kommunikálni változatos és nehéz körülmények között.
A MA Interkulturális és Nemzetközi Kommunikációs program sikeres elvégzése után a Royal Roads University címen, szakmai és nemzetközi szinten is bizonyította kompetenciáját, és készen áll arra, hogy megfeleljen a kommunikációs menedzserek előtt álló kihívásoknak napjaink gyorsan változó kulturális, társadalmi- gazdasági és politikai környezet.
Karrierlehetőségek
Az Interkulturális és Nemzetközi Kommunikáció Master of Arts programja Royal Roads University felkészíti Önt egy olyan karrierre, amelyhez tudásra, készségekre és alkalmazott megközelítésekre van szükség a globális kommunikációs problémák megoldásában. Diplomásaink nemzeti és nemzetközi szinten dolgoznak az állami és a non-profit/nem kormányzati szervezetek (NGO-k) szektorában. A MAIIC végzettségűek vezetik és támogatják a kreatív kommunikációs tevékenységeket a növekvő interkulturális és nemzetközi környezetben.
A diplomások lehetséges gyakorlati területei változatosak, és a következőket foglalják magukban:
- Kommunikációs tisztek kormányzati és nem kormányzati intézmények számára;
- Kommunikációs igazgatók vállalatok és marketingszervezetek számára;
- Hírlevelek, szakmai kiadványok, folyóiratok, használati útmutatók, politikai beszédek hivatásos írói;
- Szervezetfejlesztési és képzési tanácsadók;
- Humán erőforrás képzési és fejlesztési szakemberek;
- Szerkesztők, szabadúszó vagy házon belüli kiadványokhoz vagy levelezéshez;
- Nyomtatott vagy online folyóiratok, magazinok kiadói;
- Kommunikációs készségtanfolyamok tanárai közösségi főiskolákon;
- Médiatanácsadók, tudósítók vagy újságírók;
- PR-tisztek;
- Marketing menedzserek és hirdetők;
- Adminisztratív asszisztensek információalapú produkciós kreditekhez,
- Fejlesztési kommunikációs tanácsadók külföldi segélyből finanszírozott projektekhez.