Máster en Escultura Digital
Madrid, Spanyolország
IDŐTARTAM
10 Months
NYELVEK
Spanyol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Összekevert, Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Sajátítsa el a digitális modellező és textúráló eszközöket filmekhez, reklámokhoz és videojátékokhoz.
A 3D-s modellek és digitális szobrok készítésének fő eszközeit, technikáit és módszereit fogja használni, a hagyományos szobrászat térfogatának vizsgálatától kezdve a nagy felbontású organikus modellezésig és a 3D nyomtatásig mindenre kiterjed.
Szerezzen meg egy magasan képzett profilt, amely lehetővé teszi, hogy a vizuális művészetek és a különböző szórakoztató iparágak, például a film, a reklám, a tárgytervezés vagy a videojátékok területén dolgozzon.
Ezek hivatalos címek?
A mesterképzések esetében olyan speciális képesítésekről van szó, amelyek célja, hogy a hallgatókat összekapcsolják az iparral mind tanárokon, mind vállalati projekteken keresztül.
A Madridi Complutense Egyetem mesterképzései esetében ezek a Madridi Complutense Egyetem által odaítélt továbbképzési programok.
A spanyol egyetemek kétféle mesterképzést kínálnak: egyetemi mesterképzést és továbbképzési mesterképzést. Az első típus azoknak a hallgatóknak szól, akik doktori, majd tanári pályát szeretnének folytatni az egyetemen. A második típus, amely magában foglalja a Voxel School végzettséget is, olyan szakmai képesítésnek készült, amely összeköti a hallgatót az ipari szövettel, hogy ott elhelyezkedjen.
Belépők
Tanterv
1. modul – A 3D modellezés alapjai
Szobrászati alapok és technikák
Ismerje meg a hagyományos szobrászat térfogatának, arányának és anatómiájának alappilléreit. Sajátítsa el az alapvető elméleti alapot, amelyet minden digitális szobrásznak el kell sajátítania.
3D modellezés
Kezdje el a 3D objektumok létrehozását a digitális modellezés szoftvereinek és technológiai eszközeinek megismerésével.
Digitális szobrászat
Ismerje meg a digitális szobrászatban alkalmazott legújabb és legfejlettebb technológiákat, modellezzen szerves, nagy sokszögű karaktereket és tárgyakat nagy részletességgel.
2. modul – Szobrászat és digitális modellezés
Forgatókönyvek és tárgyak modellezése
Modellezze egy digitális projekt forgatókönyveit, járműveit és tárgyait, és alkalmazza a legújabb digitális modellezési módszereket és folyamatokat.
Szövetmodellezés és szimuláció
Tanuljon meg speciális eszközöket használni, és végezzen ruhák és szövetek digitális létrehozását és modellezését. Sajátítsa el ezeket a technikákat hiperrealisztikus szimulációk létrehozásához.
Karakter- és lénymodellezés
Alkalmazza az összes szükséges eszközt és technikát térfogatilag összetett karakterek és lények létrehozásához, amelyek mind művészi megjelenítésre, mind videojátékokban és moziban animációra használhatók.
3. modul – Speciális technikák
Anyagok és textúrák
Használja a pillanat legfejlettebb szoftverét. Hatékonyan textúrálja a 3D objektumokat, és minőségi anyagokat hozzon létre a fotorealisztikus megvilágítású jelenetek létrehozásához.
Világítás és renderelés
Finomítsa digitális alkotásai felületét világítási technikák, atmoszférák és magas szintű renderelés segítségével.
Prototípuskészítés és 3D nyomtatás
Sajátítsa el a szükséges ismereteket a későbbi nyomtatáshoz szükséges 3D-s modellek létrehozásához szükséges technikák és folyamatok kezeléséhez.
4. modul – Projekt Workshop
Szkennelés és fotogrammetria
A legmodernebb eljárásokat és technikákat alkalmazza az objektumok geometriai tulajdonságainak fényképfelvételekből történő meghatározására.
Csoportos projekt
Vegyen részt az iskolában fejlesztés alatt álló videojátékos, animációs, VFX vagy egyéb projektekben, a mesterképzés során megszerzett tudást alkalmazva. Szerezzen értékes tapasztalatokat a különböző részlegekkel való együttműködés során, ahogy az jelenleg az ipari stúdiókban történik.
Demo-Tekercs portfólió
Mesterkurzusokon és felügyelt gyakorlati munkán keresztül dolgozzon ki egy ingyenes, kiváló vizuális és művészi színvonalú projektet, amely bemutató tekercsként szolgál a mesterképzés során megszerzett készségek és ismeretek bemutatására. A minőségi munkavégzés érdekében mindenkor a tanárok támogatása áll az Ön rendelkezésére.
Karrierlehetőségek
La empleabilidad de nuestros estudiantes va de la mano de la del sector. Los estudiantes de Voxel School se forman para entrar directamente en la industria como perfiles de alto rendimiento.
En la actualidad el sector del creative media & entertainment es un sector en auge siendo los artistas digitales un perfil de alta demanda.
En España goza, además, de una muy buena salud generando empleo en todas las áreas que Voxel School desarrolla en sus programas, formulados con la industria para dar una respuesta real a la oferta laboral.
El hecho de tener a la industria dentro de la escuela facilita el acceso de nuestros estudiantes a puestos de trabajo.
Salidas Profesionales
- Felszínre lépő művész
- 3D Generalist
- Karaktermodellező művész
- Digitális szobrász
- Környezet és kellékek modellező művész
A program megvalósítása
- 10 hónap
- Összesen 600 óra
- Napi 3 óra személyesen vagy vegyes üzemmódban.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Az Advanced Digital Video (VFX) és a Motion Graphics mestere
- Madrid, Spanyolország
Nemzetközi mesterképzés a felhasználói élmény és az interaktív médiatervezés területén
- Stockholm, Svédország
MSc in Digital Marketing Management
- Rennes, Franciaország
- Paris, Franciaország