Keystone logo

137 Kommunikáció programs found

Szűrők

  • MA
  • Újságírás és tömegkommunikáció
  • Kommunikáció
Szakirányok
  • Újságírás és tömegkommunikáció (137)
  • Vissza a fő kategóriához
Helyszínek
További helyszínek keresése
Végzettség típusa
Időtartam
Tanulási tempó
Nyelv
Nyelv
Tanulmányi formátum

137 Kommunikáció programs found

MA Programok ban ben Újságírás és tömegkommunikáció Kommunikáció

Sok diák úgy dönt, hogy folytatni MA Kommunikációs megszerzése érdekében a magasabb szintű készségek versenypiacon. Ez a fejlett fok társul kiváló készség sor kutatása és bemutatása az üzleti kommunikáció.

Mi az MA Kommunikációs? A Master of Arts Kommunikációs egy posztgraduális mértékben, hogy a hallgatók korszerű kutatás, az írás, és előadói képesség. A hallgatók általában vizsgálja témák alapján széles körű persze témakörök, amelyek alkalmazzák a tudományos tapasztalat, hogy a karrierjük. A diákok megtanulják a legjobb módszer, hogy összegyűjti az adatokat, és bemutatja az alkalmazható eredményeket írásban és nyilvános beszéd. Az oktatás a diákok megkapják a folyamat a kereső ilyen mértékű előkészíti őket a különböző üzleti kapcsolatok pozíciókat.

Tanfolyamok, mint a stratégia, a szervezeti viselkedés, és az információs technológiák révén számos területen a koncentráció függvényében a diák szakmai érdeklődés. A kutatás, szervezés az anyag, és az eredmények bemutatása, amelyek a módszereket igazodó felé a kurzus téma és a kapcsolódó karrier pálya, a diákok a szaktudás, hogy elhelyezi őket a felső soraiban társaik az üzleti kommunikáció területén.

A hosszú időt vesz igénybe, hogy töltse ki a tanfolyam felé ezt a felsőfokú függően változik a különböző követelményeknek az egyes programok, és ennek eredményeként az ára változik, az intézményekben. A leendő hallgatók ellenőrizni kell minden intézmény, hogy egy világos jövőképet a költségek időben és tandíj kell tölteniük a program.

A tudás és tapasztalat fontos, hogy a különböző vezetői kommunikáció területén, mint például a marketing, a PR és a szervezeti kommunikáció. A diákok használják fokozatot be PR cégek számára, inkább a nyilvánosság szóvivője a szervezet. Lehet írni, vagy jelen válaszokat kérdéseikre, válaszoljon a média kérdéseire élő, vagy kézműves információs anyagok. Marketing lehetőségeket is használható kommunikációs készség; diák használja a kutatási és prezentációs készség, hogy hozzon létre az üzeneteket. Kommunikáció üzenetek ténylegesen szükség van pozíciókat szervezetek is.

&nbsp

A leendő hallgatók megtalálja a megfelelő intézményt, hogy folytassák mértékben keresve a kiterjedt adatbázis az iskolák, és hasonlítsa össze a tanfolyam, helyszín, és a költségek az igényeiknek és karrier célok.Keresés a programok alatt, és közvetlenül a kapcsolatot a felvételi iroda az iskola választott kitöltésével a vezető formában.