Keystone logo
Abertay University Szakmai mesterek játékok fejlesztése
Abertay University

Szakmai mesterek játékok fejlesztése

0 Years

Nyelvtanítás iránti kérelem

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Kérje a legkorábbi kezdési időpontot

Tandíj igénylése

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére

Bevezetés

Szakmai Masters in Games Development

Miért válassza ezt a tanfolyamot?

  • Kidolgozzák az alapvető készségek fejlesztése révén alkalmazott projekt munka által támogatott tapasztalt ipari szakemberek
  • Fokozza készségek interdiszciplináris kommunikáció és az együttműködés révén a csapatmunka a diákok és a szakemberek más területein játékok fejlesztése
  • Alkalmazza a fejlődő technológiák és gyakorlatok a saját projektek, és igazolja a munkát vezető ipari adatok
  • Ápolják kapcsolatok fickó fejlesztők, ipari szakemberek és cégek révén a kimutatható készség létrehozását játékok, ipari mentorships és közzétett kutatás.

A skót Központ Excellence in Computer Games Education at Abertay University kínál egyedülálló posztgraduális tapasztalattal, kifejezetten a beszélgetés játékipar partnerekkel, és azonosítják az egyik vezető vezérigazgató as, "A kurzus a játékiparban már várja!". Mint posztgraduális hallgatók, nagyon tehetséges egyének dolgozni játékok fejlesztői csapatok termelése felé innovatív számítógépes játékok megoldásokat. Szorosan együttműködve a csapat teljes munkaidőben alkalmazottak, akik magasan tapasztalt mind a játékiparban, és egyetemi oktatás, és irányítása alatt, és mentori számítógépes játékok ipar képviselői, akkor fejleszteni a szakmai készségek és ismeretek szempontjából lényeges azonosított fejlesztési szerepek az iparág. A tanfolyam ideje alatt a tanulmányok, akkor végül is elvárják, hogy az alkalmazott kiválóság a speciális területen, valamint a szakmaiság, a rugalmasság, a képesség, hogy alkalmazkodjanak a csapat dolgozik helyzeteket, és a kreativitás és az innováció irányába termékek fejlesztését. Mit tanulsz
A cél a MProf a játékok fejlesztése cél, hogy a diplomások a szakmai fejlesztők helyezi őket fejlesztő csapatok, az iparág releváns projekt céljait és a teljesítésre. A csapatok részére magas szintű függetlenség hogyan felelnek meg a játék design rövidnadrág és a megközelítés a fejlesztési folyamatot. Felügyelet, mentori és tudományos támogatást pillantást, hogy hangsúlyozza a döntéseik következményeit és folyamatok, amelyek lehetővé teszik a diákok tapasztalatokat egy szerves és logikus kidolgozása és fejlesztése, a legjobb gyakorlatok. Ezen felül a diákok fejlesszék a figyelmet a terület lehet az innováció és a kutatás, és arra ösztönzik, hogy tegye közzé a munkájukat. A fennmaradó központi eleme a kurzus célja, hogy külön a mítoszok a valóság a munka a játékiparban, és bővíteni a diákok figyelmét a tervezési szempontok tekintetében összehasonlító jelentősége és hatása a narratív és a játékmenet elméletek. Egyedülálló módon, a diákok válassza választható modulok szerte az egész egyetem, amely lehetővé teszi a további fejlesztése az alapvető képességek, ha szükséges, de pontosabban ami lehetőséget ad az egyéni és személyre szabott tanulási tapasztalat révén további tanulmányozása területeken a személyes érdek, mint az üzleti, marketing, pszichológia és az észlelés. Nyitott, rugalmas munkavégzés terek
Az általunk kifejlesztett egy egyedülálló koncepció a tanulási környezet és kreatív inkubátorház, amely magában foglalja módon a tanítás, hogy kiépítésére összpontosítanak általános készségek mellett a téma-specifikus tudás, hogy támogassa a karrierjét és az élet céljait. Úgy tervezték, hogy a szélén a globális tudásalapú gazdaság, ha diplomás. Ez a White Space környezetben egy virágzó központja a tevékenység, a keverés a tehetségét hallgatók, posztgraduális, oktatók, üzletemberek, művészek és a műsorszolgáltatók, a környező diákjaink a buzz a valós munkahelyi környezet, amely lehetővé teszi számukra, hogy megosszák a valós tudás és tapasztalat . Hogyan tanulni és értékelik
Értékelési módszerek egész modulok középpontjában a formatív (állandó) értékelése rendszeres találkozói és beszélgetés ülések helyett vizsgák. Ez lehetővé teszi a diákok, hogy javítsa a bizalmat, kommunikációs készség és az alapvető fegyelem készségek, ahogy haladnak, amely lehetővé teszi számukra, hogy megpróbálja új munkamódszerek és megközelítések, amennyiben és amikor szükség lehet. A hangsúly a hatékony részvétel, mint a csapatmunkára és helyesen azonosítja, és fontossági sorrendbe a projekt legfontosabb követelményeket és kihívásokat. Belépési útvonalak
A pályázóknak rendelkezniük kell legalább felső másodosztályú (2: 1) Kitüntetések mértékben, amely bizonyítja, szakértelem egy következő területeken: Számítógépes játékok Technology, Computer Science, számítógépes játékok tervezése, gyártása Játékok, számítógépes animáció, 3D modellezés, audio termelés. Tengerentúli / EU
Minden pályázó köteles hitelesített igazolást kompetencia angol nyelv.

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok

  • Master of Social Sciences in Game Studies
    • Tampere, Finnország
  • Mester a játékok felhasználói élményében
    • Norrmalm, Svédország
  • Mester a komoly játékokban
    • Norrmalm, Svédország