Keystone logo
AFDA

AFDA

AFDA

Bevezetés

A történelem

AFDA 1994-ben alapította Garth Holmes, Bata Passchier és Deon Opperman.

A kezdetektől fogva, 6 diákkal, bérelt videomagnóval és tönkrement TV-vel, mára a világ egyik vezető intézményévé vált. A(z AFDA több mint 1200 diákot, több mint 150 oktatóból és adminisztrátorból álló állandó személyzetet, valamint 5 teljesen felszerelt kampuszt tartalmaz Johannesburgban, Fokvárosban, Durbanben, Port Elizabethben és Botswanában. Dél-Afrika legkiválóbb filmeseit és színészeit hozta létre napjainkban, és jelentős mértékben hozzájárult a fenntartható helyi szórakoztatóipar fejlesztéséhez.

Az általános cél

Olyan releváns oktatási intézmény kifejlesztése, amely hozzájárul az afrikai nemzetépítéshez, és jutalmazza az összes érdekelt felet azáltal, hogy ösztönző, szigorú és globálisan integrált tanulási tapasztalatot biztosít, amely produktív, innovatív készségekkel ruházza fel a hallgatókat, lehetővé téve a végzős tanulók számára, hogy fenntartható kreatív iparágakat fejlesszenek ki.

Az oktatási ígéret

Olyan fogalmi, perceptuális és konkrét készségeket biztosít a hallgatóknak, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy értelmes narratív fogalmakat és emberi viselkedéseket alkossanak, amelyek relevánsak a célközönség számára, és hogy ezeket a narratívákat a médiumok és az esztétikai formák megfelelő használatával, valamint a foglalkoztatással őszintén és pontosan közöljék. az elkészült termelés pontos és gazdaságos előállításához és értékesítéséhez szükséges erőforrásokat.

AFDA oktatási célok

  1. Fogalmi, észlelési és konkrét készségek biztosítása, amelyek lehetővé teszik a tanulók számára, hogy értelmes narratív fogalmakat alkossanak, és megértsék, miért lehetnek ezek relevánsak, és milyen hatást gyakorolhatnak a célközönségre és általában a társadalomra.
  2. Annak megértése, hogy az emberi viselkedés és a kultúra miért azok az ágensek, amelyek révén a narratívák megtestesülnek és érzelmileg relevánssá válnak a célközönség számára.
  3. Megérteni, hogyan lehet a választott kifejezési médiumot figyelembe venni, és hogyan lehet felhasználni narratívájuk hiteles és pontos előállításához.
  4. Megérteni, hogyan lehet esztétikai elemeket felhasználni annak a világnak a megfelelő formájának kialakítására és előállítására, amelyben a narratíva játszódik.
  5. Megérteni, hogyan kell megtervezni és felhasználni az erőforrásokat egy termék gazdaságos előállításához és értékesítéséhez, hogy a befektetés megtérüljön.

Miért AFDA ?

  1. AFDA a sz. 1 film-, tévé- és előadóiskola a kontinensen
  2. AFDA egy teljesen akkreditált intézmény, 20 éves tapasztalattal a felsőoktatás területén
  3. AFDA egy nemzetközileg elismert intézmény, és teljes jogú tagja a CILECT-nek – egy nemzetközi szervezetnek, amely több mint 170 filmes és televíziós iskolát képvisel, és a következőket foglalja magában: USC (LA) és UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Párizs). ), GVIK (Oroszország), hogy csak néhányat említsünk
  4. AFDA Az öregdiákok díjnyertes képzettséggel rendelkeznek, és hálózatba kötöttek. Továbbra is jelentős mértékben hozzájárulnak a helyi szórakoztatóipar növekedéséhez.
  5. AFDA Akadémia-díjas intézmény, az első és egyetlen afrikai filmiskola, amely 2006-ban elnyerte a legjobb külföldi filmakadémia díját, és 2013-ban a döntős második helyezett lett.
  6. AFDA Dél-Afrika számos vezető akadémikusát és gyakorlóját alkalmazza.
  7. AFDA egyedülálló tanulási rendszerrel rendelkezik, amely hiteles egyetemi és posztgraduális tanulási környezetet biztosít a hallgatóknak, amelyek relevánsak a helyi és külföldi szakmai lehetőségek szempontjából.
  8. AFDA A diákokat arra képezik ki, hogy kereskedelmileg életképes szórakoztató termékeket állítsanak elő a helyi közönségnek és az online globális piacoknak
  9. AFDA valódi lehetőséget kínál a diákoknak, hogy feltérképezzék képességeiket, hogy felfedezzék szenvedélyüket, és kiterjesszék sikeres szakmai útjukat
  10. A AFDA tanulási folyamat ösztönzi és jutalmazza az innovációt, a vezetést és a vállalkozói szellemet.

AFDA a világ egyik vezető eredmény-alapú filmiskolája

AFDA a diplomások megtanítják a helyi és nemzetközi piacra szánt őshonos termékek és áruk koncepciójának meghatározására, létrehozására és fejlesztésére

Az 1994-ig visszanyúló, gazdag vállalkozói múlt során a(z AFDA a maga nemében a világ egyik vezető intézményeként szerzett hírnevet. Bár eddigi tapasztalataink magukért beszélnek, folyamatosan megújítjuk elkötelezettségünket egy olyan környezet elősegítése iránt, amely magas színvonalú emberi és szellemi tulajdont fejleszt a megfelelő készségekkel, hogy megbirkózzon a gyorsan bővülő és folyamatosan változó szórakoztatóipar nehézségeivel.

A Johannesburgban, Fokvárosban, Durbanben, Port Elizabethben és Botswanában található teljesen felszerelt campusainkon végzetteket képezünk ki, hogy hozzájáruljanak a világ egyik legnagyobb növekedésű iparágához: a szórakoztatáshoz. A globalizált gazdaságban a kulturális csere értékes valuta. A AFDA végzett hallgatóit megtanítják belföldi termékek és áruk koncepciójának kidolgozására, létrehozására és fejlesztésére a helyi és nemzetközi piac számára.

Diákjainkat nemcsak arra tanítják, hogy jövedelmező és fenntartható karriert alakítsanak ki ezen a piacon, hanem arra ösztönzik őket, hogy munkaerő-közvetítőként – a jövő kulturális vállalkozóiként – fejlesszék magukat. Öregdiákjaink szellemi tulajdonuk, készségeik és tehetségük minőségével újjáélesztették iparágaikat. Honors öregdiákjaink több mint 90%-a a választott szakterületén dolgozik és dolgozik.

AFDA A filmeket számos nemzetközi fesztiválon kiállítják, és világszerte sugározzák, számos rangos díjat elnyerve, köztük a Student Academy Award díjátadót és a cannes-i fesztivál döntőjét 2006-ban, valamint a SAFTA (Dél-afrikai Film- és Televíziós Díjat) 2007-ben. AFDA a CILECT – az Akkreditált Film- és Televíziós Iskolák Nemzetközi Szövetsége – teljes jogú tagja.

AFDA fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül módosítson vagy visszavonjon információkat vagy tanfolyami ajánlatokat. Ahol lehetséges, AFDA igyekszik értesíteni minden érintett személyt és/vagy szervezetet.

Ön #Madefor AFDA ?

Bár a AFDA egyedülálló intézmény, többféle intelligenciát szolgál ki és segít. Ha Gardner többszörös intelligenciatesztjére hivatkozunk, AFDA választható tantárgyainak/tudományágainak változatos elterjedése megfelel ezeknek az intelligenciáknak. Ki vagy te?

Mitől egyedi AFDA ?

AFDA olyan tanulási rendszert kínál, amely sokféle tanulási stratégiát és módszert alkalmaz, beleértve a hallgatólagos tanulást, a közelítéssel való tanulást, a kollaboratív tanulást, az állványos tanulást és a szocializáción keresztül történő tanulást.

A AFDA tanulási és értékelési rendszere kielégíti azt, amit Howard Gardner „többszörös intelligenciának” minősített. Ezek a különféle intelligenciák a következők:

  • Vizuális-térbeli
  • Testi-kinesztetikus
  • Zenei
  • Személyek közötti
  • Intraperszonális
  • Nyelvi
  • Logikai-matematikai

A kreatív iparágak sokrétű specializációt (intelligenciát) igényelnek, amelyek képesek gazdaságilag életképes módon együttműködni a magas termelési színvonal elérése érdekében.

AFDA a diákok lehetőséget kapnak arra, hogy felfedezzék és felfedezzék rátermettségüket, és ezáltal karrierjüket.

AFDA olyan tanulási rendszert használ, amely a tudásgazdaság és a jövő lehetőségeinek és kihívásainak kezelésére szolgál. Ez egy piachoz kapcsolódó tanulási rendszer, amely a közönségre és a célpiacra összpontosít.

Eredményalapú tanulási rendszert kínálunk, amely a vezetésre, a kreativitásra, az innovációra és a vállalkozói szellemre összpontosítva alapos megközelítést igényel. Ez utánozza az ipart, és hiteles tanulási környezetben zajlik.

AFDA a tanuló céljaira összpontosít.

AFDA a diákok nem írnak hagyományos vizsgákat. A hallgatók értékelése egyéni alapon és csapat-/csoportközpontú kutatásban történik. A( AFDA értékelése elsősorban az elmélet és a kutatás alkalmazása a szórakoztató tartalmak létrehozásában és bemutatásában, illetve a vállalkozói üzlet és a bomlasztó technológiák fejlesztésében és bevételszerzésében.

AFDAA tanulási folyamat rendkívül hatékony, és képzett diplomások hálózatát hozza létre, akik képesek karriert kovácsolni a szórakoztatóiparban, a médiában és más kreatív iparágakban.

Akkreditációk

EFMD Equis AkkreditáltAMBA AkkreditáltAACSB akkreditált

Helyszínek

  • Johannesburg

    41 Frost Avenue, Auckland Park 2092 Johannesburg, South Africa, , Johannesburg

  • Cape Town

    18 Lower Scott Road, Observatory 7925 Cape Town, South Africa, , Cape Town

    • Durban

      2a Highdale Road, Glen Anil 4051 Durban, South Africa, , Durban

      • Port Elizabeth

        Gqeberha, 28 Bird Street, Central 6006, , Port Elizabeth

        Programok

        Kérdések