- 4 teljesen felszerelt campus
- 2000 diák
- 7 fok
- Több mint 150 főállású akadémiai és adminisztrátor
- Több mint 200 iparági szakember vendégelőadóként
- Több mint 3600 öregdiák


AFDA
A történelem
Az AFDA-t 1994-ben alapította Garth Holmes, Bata Passchier és Deon Opperman.
A 6 diákból, egy bérelt videomagnóból és egy törött tévéből álló kezdetekből mára a világ egyik vezető intézményévé vált. Az AFDA-nak több mint 1200 hallgatója van, több mint 150 oktatóból és adminisztrátorból álló állandó személyzettel, valamint 4 teljesen felszerelt kampusszal Johannesburgban, Fokvárosban, Durbanban és Gqeberha-ban. Az AFDA Dél-Afrika legjobb filmeseit és színészeit nevelte ki, és jelentősen hozzájárult a fenntartható helyi szórakoztatóipar kialakításához.
Az általános cél
Olyan releváns oktatási intézmény kifejlesztése, amely hozzájárul az afrikai nemzetépítéshez, és jutalmazza az összes érdekelt felet azáltal, hogy ösztönző, szigorú és globálisan integrált tanulási tapasztalatot biztosít, amely produktív, innovatív készségekkel ruházza fel a hallgatókat, lehetővé téve a végzős tanulók számára, hogy fenntartható kreatív iparágakat fejlesszenek ki.
A nevelési ígéret
Olyan fogalmi, perceptuális és konkrét készségeket biztosít a hallgatóknak, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy értelmes narratív fogalmakat és emberi viselkedéseket alkossanak, amelyek relevánsak a célközönség számára, és hogy ezeket a narratívákat a médiumok és az esztétikai formák megfelelő használatával, valamint a foglalkoztatással őszintén és pontosan közöljék. az elkészült termelés pontos és gazdaságos előállításához és értékesítéséhez szükséges erőforrásokat.
AFDA oktatási célok
- Fogalmi, észlelési és konkrét készségek biztosítása, amelyek lehetővé teszik a tanulók számára, hogy értelmes narratív fogalmakat alkossanak, és megértsék, miért lehetnek ezek relevánsak, és milyen hatást gyakorolhatnak a célközönségre és általában a társadalomra.
- Annak megértése, hogy az emberi viselkedés és a kultúra miért azok az ágensek, amelyek révén a narratívák megtestesülnek és érzelmileg relevánssá válnak a célközönség számára.
- Megérteni, hogyan lehet a választott kifejezési médiumot figyelembe venni, és hogyan lehet felhasználni narratívájuk hiteles és pontos előállításához.
- Megérteni, hogyan lehet esztétikai elemeket felhasználni annak a világnak a megfelelő formájának kialakítására és előállítására, amelyben a narratíva játszódik.
- Megérteni, hogyan kell megtervezni és felhasználni az erőforrásokat egy termék gazdaságos előállításához és értékesítéséhez, hogy a befektetés megtérüljön.
Miért az AFDA?
- Az AFDA a nem. 1. film, tv és előadóművészeti iskola a kontinensen
- Az AFDA egy teljes mértékben akkreditált intézmény, amely 20 éves tapasztalattal rendelkezik a felsőoktatásban
- Az AFDA nemzetközileg elismert intézmény, és teljes jogú tagja a CILECT-nek - egy olyan nemzetközi szervezetnek, amely több mint 170 film- és televíziós iskolát képvisel, és amely magában foglalja a USC (LA) és a UCLA (LA), a TISCH (NY), a Columbia (Chicago), a La femis (Párizs), a GVIK (Oroszország), hogy csak néhányat említsünk
- Az AFDA alumnijai díjnyertes képzettek és hálózatba szerveződtek. Továbbra is jelentősen hozzájárulnak a helyi szórakoztatóipar növekedéséhez.
- Az AFDA egy Oscar-díjas intézmény, az első és egyetlen afrikai filmiskola, amely 2006-ban elnyerte a legjobb külföldi diákfilmes filmakadémia díját, 2013-ban pedig döntős volt
- Az AFDA számos dél-afrikai kiváló tudóst és szakembert foglalkoztat.
- Az AFDA egyedülálló tanulási rendszerrel rendelkezik, amely a hallgatók számára hiteles alapképzési & posztgraduális tanulási környezetet biztosít, amely mind helyben, mind külföldön releváns a szakmai lehetőségekhez.
- Az AFDA hallgatóit arra képzik, hogy kereskedelmi szempontból életképes szórakoztató termékeket állítsanak elő a helyi közönség és a globális online piacok számára
- Az AFDA valódi lehetőséget kínál a diákoknak, hogy megtalálják a saját képességeiket, hogy felfedezzék a szenvedélyüket és meghosszabbítsák sikeres szakmai pályájukat
- Az AFDA tanulási folyamata ösztönzi és jutalmazza az innovációt, a vezetői képességeket és a vállalkozói szellemet.
Az AFDA a világ egyik vezető eredményalapú filmiskolája
Az AFDA diplomásai megtanulják, hogyan kell a helyi és nemzetközi piacra szánt hazai termékeket és árucikkeket koncepcionálni, létrehozni és fejleszteni
Az 1994-ig visszanyúló gazdag vállalkozói múltja során az AFDA a maga nemében az egyik vezető intézményként szerzett hírnevet a világon. Bár eredményeink önmagukért beszélnek, folyamatosan megújítjuk elkötelezettségünket egy olyan környezet elősegítése iránt, amely olyan magas színvonalú emberi és szellemi tulajdont fejleszt ki, amely megfelelő készségekkel rendelkezik ahhoz, hogy megbirkózzon a gyorsan bővülő és folyamatosan változó szórakoztatóipar szigorú követelményeivel.
A Johannesburgban, Fokvárosban, Durbanban, Port Elizabeth-ben és Botswanában található, teljesen felszerelt kampuszainkon olyan diplomásokat képzünk, akik hozzájárulhatnak a világ egyik legnagyobb növekedést mutató iparágához: a szórakoztatóiparhoz. A globalizált gazdaságban a kulturális csere értékes valuta. Az AFDA végzőseit megtanítjuk arra, hogy a helyi és nemzetközi piac számára hazai termékeket és árucikkeket fogalmazzanak meg, hozzanak létre és fejlesszenek.
Diákjainkat nemcsak arra tanítják, hogy jövedelmező és fenntartható karriert alakítsanak ki ezen a piacon, hanem arra ösztönzik őket, hogy munkaerő-közvetítőként – a jövő kulturális vállalkozóiként – fejlesszék magukat. Öregdiákjaink szellemi tulajdonuk minőségével, készségeikkel és tehetségükkel újjáélesztették iparágaikat. Honors öregdiákjaink több mint 90%-a a választott szakterületén dolgozik és dolgozik.
Az AFDA filmjeit számos nemzetközi fesztiválon mutatják be, és világszerte sugározzák, és számos rangos díjat nyertek, többek között 2006-ban a Diákakadémia díját és a cannes-i fesztivál döntőjét, 2007-ben pedig a SAFTA (Dél-Afrikai Film- és Televíziós Díjat). Az AFDA teljes jogú tagja a CILECT-nek - az Akkreditált Film- és Televíziós Iskolák Nemzetközi Szövetségének.
Az AFDA fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül változtasson, illetve visszavonja az információkat vagy a tanfolyami ajánlatokat. Amennyiben lehetséges, az AFDA igyekszik értesíteni minden érintett személyt és/vagy szervezetet.
Ön #MadeforAFDA?
Bár az AFDA egyedülálló intézmény, többféle intelligenciát szolgál ki és segít elő. Ha Gardner többszörös intelligenciatesztjeire hivatkozunk - az AFDA választási tárgyak/diszciplínák sokszínűsége mindezeket az intelligenciákat kiszolgálja. Ki vagy te?
Mi teszi egyedivé az AFDA-t?
Az AFDA olyan tanulási rendszert kínál, amely számos tanulási stratégiát és módszertant alkalmaz, többek között a hallgatólagos tanulást, a közelítéssel történő tanulást, a kooperatív tanulást, a scaffold-tanulást és a szocializáción keresztül történő tanulást.
Az AFDA tanulási és értékelési rendszere a Howard Gardner által "többszörös intelligenciaként" definiáltaknak felel meg. Ezek a különböző intelligenciák a következők:
- Vizuális-Térbeli
- Testi-kinesztetikus
- Zenei
- Személyek közötti
- Intraperszonális
- Nyelvi
- Logikai-matematikai
A kreatív iparágak sokrétű specializációt (intelligenciát) igényelnek, amelyek képesek gazdaságilag életképes módon együttműködni a magas termelési színvonal elérése érdekében.
Az AFDA diákjai lehetőséget kapnak arra, hogy felfedezzék és felfedezzék alkalmasságukat és ezáltal karrierútjukat.
Az AFDA olyan tanulási rendszert alkalmaz, amelyet úgy terveztek, hogy a tudásalapú gazdaság és a jövő lehetőségeivel és kihívásaival foglalkozzon. Ez egy piacközeli tanulási rendszer, amely a közönségre és a célpiacra összpontosít.
Eredményalapú tanulási rendszert kínálunk, amely a vezetésre, a kreativitásra, az innovációra és a vállalkozói készségre összpontosítva alapos megközelítést igényel. Ez utánozza az ipart, és hiteles tanulási környezetben zajlik.
Az AFDA a tanuló céljaira összpontosít.
Az AFDA diákjai nem írnak hagyományos vizsgákat. A diákok értékelése egyéni alapon és csapat/csoportos kutatás keretében történik. Az AFDA-n elsősorban az elmélet és a kutatás alkalmazása a szórakoztató tartalmak létrehozásában és bemutatásában vagy a vállalkozói üzleti és diszruptív technológiák fejlesztésében és pénzzé tételében képezi az értékelést.
Az AFDA tanulási folyamata rendkívül hatékony, és olyan képzett diplomások hálózatát hozza létre, akik képesek karriert befutni a szórakoztatóiparban, a médiában és más kreatív iparágakban.

