
Az ügyfélszolgálat és a támogatás mestere
Panama City, Panama
IDŐTARTAM
NYELVEK
Spanyol
PACE
Kérje a tempót
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Mar 2024
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Átfogóan képezze az ügyfélszolgálat és attitűdök mesterképzésének diplomáját, felruházva ismeretekkel, készségekkel, attitűdökkel és értékekkel, amelyek integrálva lehetővé teszik számukra, hogy kreatívan és dinamikusan kompetensen járjanak el ezen a területen a szakmai gyakorlatban, akiknek sikerül kiépíteniük és szolgáltatásaikat magas szintű kiválóság, értelmezésük, alkalmazásuk és innovációjuk révén.
Arra ösztönzi a hallgatót, hogy szerezzen ismereteket, fedezze fel az erősségeket és gyengeségeket, mutasson be alternatív megoldásokat számos lehetőség felhasználásával, amelyek segítenek megoldani a szolgáltatásokat és az ügyfélszolgálatot érintő problémákat és vitákat.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Európai mesterképzés ügyfélkapcsolati marketingből (MERCURI)
- Katowice, Lengyelország
Master of Design (Smart Service Design) (SSD)
- Hung Hom, Hongkong
Viselkedés- és fogyasztótudományi mester
- São Paulo, Brazília