Keystone logo
鞍山师范学

鞍山师范学

鞍山师范学

Bevezetés

鞍山师范学Intézet nappali tagozatos egyetemi főiskola, amely a világ első Emerald Buddhájával, híres ázsiai forró forrásokkal, nemzeti festői Qianshan-nal várja vendégeit Hua Baoyu városában és a kiemelkedő turisztikai város, civilizált városok acélfővárosában - -Anshan City, Liaoning tartomány .

Az iskolát 1958-ban alapították, és 1993-ban alapképzésre emelték. 2004-ben megfelelt az Oktatási Minisztérium alapképzési tanári képesítésének értékelésén. 2011-ben posztgraduális képzési egységként jóváhagyták oktatási mesterképzésre. 2013-ban kínai kormány ösztöndíjasként fogadták el a nemzetközi hallgatók számára Kínában.

Az iskola 61 évvel ezelőtti megalakulása óta az iskola ragaszkodott az iskola mottójához: "mind a bölcsészettudomány, ötvözve az ismereteket, mind a cselekvést" , betartotta az " oktatásközpontú, minőségalapú iskola és a társadalom szolgálata " iskolai vezetésű filozófiáját , és ragaszkodott az " oktató , helyi és alkalmazásorientált" iskola vezetéséhez Helymeghatározás , rendíthetetlenül követi a konnotatív fejlődési utat a minőség javításával, kiváló iskolai vezetési hagyomány kialakításával, és közel 100 000 kiemelkedő diplomát képez a nemzeti alapképzéshez, a gazdasági építéshez és a társadalmi fejlődéshez az egész anyaországban Elülső.

Az iskolának jelenleg 3 campusa van, 750 000 négyzetméteres területtel és 200 000 négyzetméter oktatási és kutatási adminisztratív épülettel. Jelenleg 16 középiskola, 3 állami oktatási és kutatási részleg, valamint 1 kapcsolódó középiskola működik. A befektetett eszközök értéke 431 millió jüan, ebből az oktatási és kutatási felszerelések értéke 129 millió jüan. A könyvtár 1,116 millió könyvből áll.

Az iskolának jelenleg 1133 oktatója és munkatársa van, köztük 760 főállású tanár és 468 fő társult vezető beosztású vagy annál magasabb. 5 embert választanak be a Liaoning tartomány Száztizanezer tehetség projekt "Száz tehetségébe", 4 tartományi szintű oktatócsoport, 3 tartományi szintű szakmai vezető, 7 tartományi szintű tanító tanár, valamint önkormányzati szintű kiemelkedő hozzájárulású szakértők, vezető tehetségek és magas szintű tehetségek 5 fő és 58 fő oktató van.

Az iskolában jelenleg 7 beiratkozási terület van az oktatási mesterek számára, beleértve az óvodai nevelést és a tantárgy oktatást (nyelv, matematika, ideológiai és politikai, kémia, angol, fizika). 51 nappali tagozatos egyetemi hallgató (8 oktatási, bölcsészettudományi, természettudományi, művészeti, menedzsment, mérnöki, jogi és történeti tudományágat ölel fel), 28 felsőfokú szakirányú szak és 28 tartomány vesz részt az alapképzésben. Összesen 18 239 különféle hallgató tanul, köztük 180 posztgraduális, 9 170 általános egyetemi hallgató, 3445 általános főiskolai hallgató és 244 külföldi hallgató. Megalakult a posztgraduális képzés, az alapképzés, a szakképzés, a felnőttképzés és a nemzetközi hallgatói képzés koordinálása. Az iskola szerkezetének fejlesztése.

Az iskolának jelenleg 1 tartományi szintű első osztályú alapképzési modell szak, 1 tartományi szintű modell szak, 2 tartományi szintű modell-szak az alkalmazás-orientált átalakításhoz, 4 tartományi szintű átalakítás-fejlesztési kísérleti szak, 33 tartományi szintű oktatási teljesítménydíj, valamint az Oktatási Minisztérium Az oktatási bizottság 17 kulcsfontosságú építési tanfolyammal, 17 tartományi szintű minőségi tanfolyammal, 3 országos szintű tervezési tankönyvvel és 4 tartományi szintű főiskolai hallgatók campuson kívüli gyakorlati oktatási bázisa van.

A " tizenkettedik ötéves terv" óta az iskola 357 tudományos kutatási projektet hajtott végre a tartományi szint felett, köztük 13 nemzeti projektet, például a Nemzeti Természettudományi Alapítványt, a Nemzeti Társadalomtudományi Alapítványt és a Nemzeti Művészeti Alapítványt. 985 cikket tett közzé a fő folyóiratok felett, köztük az SCI-t, Az EI, a CPCI stb. 460 cikket keresett és gyűjtött, főszerkesztő, 311 könyv és tananyag szerkesztésében vett részt. Az iskola "鞍山师范学School of Technology" -nak adott otthont és az országban jelent meg.

A tehetséggondozás szempontjából az iskola tovább mélyíti a tehetséggondozási modell reformját, erősíti a tanárképzés előnyeit, és erőteljesen elősegíti az alkalmazott tehetségek képzését. Az iskola szilárdan megalapozza a „ teljes létszámú oktatás, a teljes oktatás, a teljes körű oktatás ” fogalmát , átfogóan megvalósítja az átfogó oktatói rendszert és az oktatói oktató rendszert, végrehajtja a főiskolai hallgatók számára a " lefuttatott erkölcsi " önkéntes szolgálatot és erőteljesen elősegíti a hallgatók tudásának, képességeinek és minőségének összehangolását. fejlesztése. Az elmúlt években az iskola egyetemi kulturális tevékenységei, osztályai, klubjai és az egyes diákok egymás után elnyerték a " Kilencedik Főiskolai Egyetem Kulturális Építőipari Kiváló Eredmény Díját", a " Nemzeti Haladó Osztálycsoportot", a " Nemzeti Top 100 Vállalkozói Szövetséget", a " Nemzeti Kiváló Kommunista Ifjúsági Liga Tagját" és egyéb kitüntetéseket. A különböző tudományos és technológiai versenyeken tudományos kutatási projektekben, kiadványokban és díjakban résztvevő hallgatók száma évről évre növekszik. A hallgatói innovációs és vállalkozói versenyeken a díjak száma és szintje tovább emelkedett, a posztgraduális felvételi vizsgák aránya évről évre nőtt, a diplomások év végi foglalkoztatási rátája pedig mindig 95% körül mozgott.

Az iskola teljes mértékben kiaknázza a humán és művészeti tudományok előnyeit a regionális városi kulturális építkezés elősegítése érdekében. A Liu Lanfang Művészeti Kutatóközpontra, a Nemzeti Tanulmányi Központra és a Liren Művészeti Múzeumra támaszkodva végezze el a regionális jellegzetes kultúrák, például a Qianshan-kultúra, az északi kerámia, az Anshan-mesemondás és az ipari örökség kutatását, válogatását és terjesztését. Az iskola aktívan elősegíti a termelés és az oktatás integrációját, az iskola és a vállalkozás együttműködését, együttműködik olyan ismert vállalatokkal, mint a Phoenix Education Group, a ZTE Corporation és a Dane Group a szakmai tehetségek képzése érdekében, és aktívan kapcsolatba lép a regionális kultúrával, turizmussal, sporttal, egészségüggyel és más iparágakkal, és a szociális szolgáltatási képességek jelentősen javultak.

Az iskola kiterjedt nemzetközi csereprogramokat és együttműködést folytat, és aktívan elősegíti a nemzetközi iskoláztatást. Eddig az iskola baráti együttműködési megállapodásokat kötött több mint 100 egyetemmel és oktatási kutatóintézettel több mint 20 országban és régióban, köztük az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Spanyolországban, Lengyelországban, Oroszországban, Ausztráliában, Új-Zélandon, Nigériában, Peruban, Japánban és Dél-Koreában. Számos szempontból jelentős cserékre és együttműködésre került sor, mint például cserék, tanár-diák cserék és kulturális cserék. Az iskola "a kínai kormány nemzetközi ösztöndíjainak befogadó intézményeként Kínában" az iskola több mint 3500 hosszú és rövid távú nemzetközi hallgatót képzett ki több mint 20 országból.

Az elmúlt években az iskola társadalmi befolyása tovább bővült. Ez a Helyi Főiskolák Országos Tanítóképző Szövetségének alelnöki egysége, a felső normál főiskolák " Három Észak" területének szövetkezeti egysége , a tartományi óvoda igazgatói képzési bázisa, a tartományi tanárképző kutatási bázis, valamint a tartományi kultúra és művészet Cserebázis. Az iskola sorozatosan elnyerte " a nemzeti szocialista alapértékek első tételének együttes építése és együttnevelési bázisa", " Liaoning tartomány Ideológiai és erkölcsi építési demonstrációs iskola" és " Liaoning tartomány haladó kollektívája a kínai tanulmányokért " kitüntetéseit is .

A jövő elé nézve az iskola magasan kitartja Hszi Csin-ping gondolatait az új korszakban a kínai jellemzőkkel rendelkező szocializmusról, teljes mértékben megvalósítja a Kínai Kommunista Párt 19. Nemzeti Kongresszusának szellemiségét, és teljes mértékben megvalósítja a Nemzeti Oktatási Konferencia szellemét. Dolgozzon keményen a hasonló intézményekben megkülönböztető tanárképzési jellemzőkkel rendelkező helyi magas szintű alkalmazott egyetemeken!

Helyszínek

  • Anshan

    Ping'an Street,43, , Anshan

    Kérdések