MSc stratégiai digitális marketing
Arden Study Centre, Berlin
Kulcs információ
Campus helye
Berlin, Németország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
12 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 15 000
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
May 2024
Különleges kedvezmény a török állampolgároknak
A török állampolgárok különleges, 6000 eurós kedvezményre jogosultak a posztgraduális programok tandíjából. Általános Szerződési Feltételek érvényesek, kurzusainkkal kapcsolatos további információkért kattintson a linkre.
Bevezetés
A berlini campusunkon megtartott MSc Stratégiai Digitális Marketing kurzus célja, hogy megtanítsa Önnek a kortárs marketingben használatos alapelveket és készségeket. Tekintettel a mai, folyamatosan fejlődő marketingkörnyezet természetére, ez a kurzus ideális mind a pályamódosítóknak, mind a professzionális marketingszakembereknek, akik magasabb szintű beosztásba szeretnének áttérni. A kurzus igény szerinti ismereteket nyújt az adatvezérelt marketing gyakorlatokról, a felhasználói élményről (UX) és a Martechről, valamint a kritikus gondolkodás, a márkaépítés, a vezetés és a digitális kreativitás készségeiről.
Ez a stratégiai digitális marketing mesterképzés célja, hogy különféle marketinges karrierlehetőségeket tárjon fel a legkülönbözőbb ágazatokban. Ez a stratégiai digitális marketing mesterképzés fejleszti az Ön képességét arra, hogy strukturált, stratégiai marketingterveket készítsen digitális taktikákkal és eszközökkel bármely szervezet vagy vállalkozás számára – ez egy nagyon keresett készség a mai munkaerőpiacon. . Lehetősége lesz arra is, hogy elemezze a marketing gyakorlat jelenlegi területeit a valós gyakorlatból vett élő ügyfél-esettanulmányok segítségével. Ez azt jelenti, hogy a kurzus elsajátítja azokat a gyakorlati készségeket, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy reagáljon a marketingtechnológia és a fogyasztói tapasztalatok jövőbeni változásaira, és marketinges ismereteit bármilyen környezethez igazítsa.
Ez a gyakorlat-alapú tanulásra való összpontosítás az, ami kiemeli ezt a mesterképzést. A kurzus egy sor élvonalbeli digitális eszközt és szoftvert is integrál, ami azt jelenti, hogy képes lesz kritikusan értékelni a marketingstratégiák és taktikák alkalmazását a kontextusban, és a diploma megszerzése során mélyreható ismeretekkel rendelkezik arról, hogyan alakíthat ki magas színvonalat. marketingtevékenységeket és sikeresen kezeli a kreatív globális marketingterveket
Modulok
Alapmodulok
- Digitális marketing környezet
- Digitális márkák felépítése és menedzselése
- Kortárs marketingkommunikációs tervezés
- Big Data, Analytics és Martech
- Ügyfél- és felhasználói élmény kezelése
- Közösségi média marketing
- Digitális átalakítási projekt (Capstone Project, 60 kredit)
Miért Arden?
- Az Arden Egyetemet a Quality Assurance Agency for England (QAA) és az Egyesült Királyság kormánya szabályozza.
- Az Arden Egyetemet végzettek 96%-a dolgozik a diploma megszerzése után 6 hónappal,
- 100%-ban angolul tanított,
- Intenzív, lebilincselő és szemtől szembeni oktatás iparági szakértőktől.
- Iparági vonatkozású, 21. századi alkalmazás.
- Több mint 40 nemzetiségű nemzetközi hallgatói csoport.
- Fizetési lehetőségek és előzetes kedvezmények állnak rendelkezésre.
- Tökéletes központi elhelyezkedés Berlinben, közel a kulcsfontosságú vállalati szereplőkhöz.
Tanfolyami követelmények
- Az Egyesült Királyságban szerzett kitüntetéses diplomával vagy azzal egyenértékű képesítéssel kell rendelkeznie, legalább 2:2 arányban.
- Angol nyelvtudás: IELTS 6.0 (nem kevesebb, mint 5.5 bármely elemből); vagy TOEFL iBT 60 - 78; vagy azonos. A DuoLingo angol nyelvvizsga minimum 105-ös pontszámát is elfogadjuk. Alternatív megoldásként elfogadnak egy levelet, amely igazolja, hogy az oktatás angol nyelvű volt.
- A nem szabványos belépést is figyelembe veszik.