MA stratégiai és digitális reklámozásból
Ari'el, Izrael
IDŐTARTAM
2 Years
NYELVEK
Angol,
PACE
Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
14 Aug 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
26 Oct 2025
TANDÍJ
USD 5380 / per year *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Távoktatás, Az egyetemen
* csatolva a CPI-hez - nemzetközi hallgatók; 3847 USD a fogyasztói árindexhez kötve – izraeli állampolgárok
Bevezetés
Érdekelnek a következők:
- Hogyan tervezzünk reklámkampányokat?
- Kreatív online tartalmat készít?
- A történet és a történetmesélés pszichológiája?
- Adatalapú marketing?
- Politikai márkaépítés?
- A digitális vezetés és a közösségi média befolyásolói?
Ezen és sok más lenyűgöző kérdés tanulmányozásához gyere, bővítse látókörét a stratégiai és digitális reklámozásból szerzett felsőfokú végzettségünkkel. Legyen platformok közötti kommunikátor, és sajátítsa el nemcsak az elméleti alapokat, hanem a gyakorlati készségeket is a hatásos és emlékezetes kampányok tervezéséhez. A mai dinamikus média- és hirdetési környezetben való sikerhez szükséges eszközöket úgy tervezték meg, hogy ez a program az írott, szóbeli, vizuális és interaktív kommunikációt hangsúlyozza. Kezdje el azon az úton, hogy vezető szerepet töltsön be ezen az izgalmas területen! Tudja meg, hogyan válhat online mesterszakos hallgatóvá a digitális és stratégiai reklámok területén.
A MA program Stratégiai és Digitális Reklám magában foglalja a kommunikációt, a marketingkommunikációt és a reklámelméleteket a stratégiai és digitális kommunikációs kampányokba és márkaépítési gyakorlatokba egyéni és szervezeti szinten.
A program elvégzése eredményeként a végzett hallgatók képesek lesznek:
- adatvezérelt kampányok kezelésére mind állami, mind magánszervezetek számára
- digitális reklámtartalom létrehozása
- üzeneteket és szövegeket elemezni és értékelni, társadalmi és etikai kérdéseket mérlegelni
- hatékony marketingkommunikációt folytathat több digitális platformon
- erős online jelenlétet teremtenek maguknak
Tanterv
A program magában foglalja a kommunikációt, a marketingkommunikációt és a reklámelméleteket a stratégiai és digitális kommunikációs kampányokba és márkaépítési gyakorlatokba egyéni és szervezeti szinten. A program elvégzésének eredményeként a végzett hallgatók képesek lesznek adatvezérelt kampányok kezelésére mind állami, mind magánszervezetek számára, digitális hirdetési tartalmat készíteni, üzeneteket és szövegeket elemezni és értékelni, társadalmi és etikai kérdéseket mérlegelni, hatékony marketingkommunikációt folytatni. több platformon, és erős online jelenlétet teremtenek maguknak.
1. évfolyam A. félév
- Politikai márkaépítés
- Információ alapú marketing
- Vizualizáció a stratégiai kommunikációhoz
- A reklám alapjai
1. évfolyam B félév
- A digitális vezetés és a közösségi média befolyásolói
- A történet és a történetmesélés pszichológiája
- Retorika és testbeszéd - workshop
- Bevezetés a médiatervezésbe
2. évfolyam A. félév
- Szeminárium a gyakorlati kutatásról
- Globálisan integrált marketingkommunikáció
- Digitális kutatási módszerek
- Etika a digitális korban
- Nemzetközi és kultúrák közötti reklámozás - workshop
2. évfolyam B félév
- Digitális vagyonkezelés
- Szeminárium a gyakorlati kutatásról
- Kreativitás a digitális médiához
- Választható tárgy
Karrierlehetőségek
Szakterülettől vagy iparágtól függetlenül – állami szektor, magánvállalatok, technológiai cégek, kiskereskedők, non-profit szervezetek és még sok más – mindegyik rendelkezik kommunikációs részleggel, és stratégiai és digitális hirdetési szakértőkre van szükségük.
Az Ariel University Stratégiai és Digitális Reklám szakon szerzett mesterképzése felkészít egy izgalmas munkára az Ön által választott területen, például:
- MARCOM – marketingkommunikációs vezető
- Kommunikációs és stratégiai igazgató
- Globális kommunikációs igazgató
- Stratégiai kommunikációért felelős ügyvezető alelnök
- A Social Media igazgatója