MS a reklámozásban
Boston, Amerikai Egyesült Államok
IDŐTARTAM
3 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
03 May 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
USD 30 525 / per semester *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* tandíj
Bevezetés
A reklámozás az innováció élvonalában áll a társadalomban, a technológiában és a kultúrában – a folyamatos változás helyén. Szeretnél odamenni?
Nem szükséges GRE.
A Boston University Master of Science in Advertising programja felkészíti Önt arra, hogy versenyezzen ebben a dinamikus környezetben – nem csak egy nagyszerű első, hanem az azt követő munkáért. Még nem létező állásokra is.
Három féléven keresztül kis, meghitt osztályokban tanulhat magasan képzett reklámszakemberekből álló karral.
Fejleszti azokat a készségeket, amelyekkel kreatív rövid leírásokat és hirdetési terveket alakíthat ki, beleértve a stratégiát, a fiókkezelést, a fogyasztói betekintést, a médiát és a márkaépítési készségeket, valamint művészeti irányítást, szövegírást és videófejlesztést. És élesíteni fogja az írási, prezentációs, tervezési és digitális technikákat, hogy innovatív megoldásokat hozzon létre az ügyfelek kihívásaira.
Vonat a felsővel
Az iparágban elismert szakértők és díjnyertes oktatók mentorálják és tanítják – olyan professzorok, akiknek tapasztalata kiterjed a médiastratégiára, a márkafejlesztésre, a gyártásra, a kreatív irányításra, a művészeti irányításra, a tervezésre és még sok másra.
A COM végzős hallgatók több mint 90%-a talált munkát a diploma megszerzését követő 6 hónapon belül.
Ezek a veteránok kis és nagy cégeknél szerezték meg érdemeiket, beleértve az Arnold Worldwide-ot is; Hill Holliday; MullenLowe; Digitas; és még sokan mások is ismertek szerte a világon. Számos nemzetközileg elismert ügyfél számára készítettek munkát, akik díjat nyertek a Cannes-tól, a MITX-től, az Echo-tól, a Hatch-tól, a OneShow-tól, a Clio-tól és a USA Today-től. Még olyan hirdetéseket is készítettek, amelyek minden idők legjobb 10 Super Bowl helye között vannak.
Célvezérelt
A COM kiemelkedik társaink közül. Karunk olyan kutatók és gyakorlati szakemberek keverékét kínálja, akik támogatják a tanulás tudományágak közötti, gyakorlati megközelítését. Helyszínünk egy elektromos, médiatudatos város szívében fekszik.
De lehet, hogy a COM közös értékei a legfontosabbak. Hiszünk abban, hogy a kommunikáció sokszínűséget, kritikus gondolkodást és kreatív kifejezést igényel. Hiszünk abban, hogy a kommunikációnak az igazságon, a hitelességen, a hatékonyságon és a célon kell alapulnia. Hiszünk abban, hogy a kommunikáció megértést épít az emberek és a társadalom között.
Belépők
Tanterv
Követelmények: Az MS in Advertising program legalább 12 kurzusból/48 kreditből áll. A hallgatóknak át kell adniuk a zárómunka online prezentációjának hivatalos kari felülvizsgálatát is.
Követelmények (összesen 4 tantárgy; 16 kredit):
- COM CM 708 A reklámozás alapelvei és gyakorlata
- COM CM 712 hirdetési stratégia és fogyasztói betekintés
- COM CM 717 A kreatív fejlesztés alapjai
- COM CM 721 Reklámkezelés
Koncentrációs kurzusok (a hallgatóknak legalább 4 kurzust kell elvégezniük; 16 kredit):
- COM CM 511 Művészeti Irány
- COM CM 518 Kreatív videófejlesztés
- COM CM 519 Interaktív marketingstratégiák
- COM CM 527 Brand Experience Marketing
- COM CM 528 Szövegírás
- COM CM 563 Entertainment Marketing
- COM CM 702 Reklám és társadalom
- COM CM 716 Új és hagyományos médiastratégiák
- COM CM 718 Reklámstratégia és fogyasztói betekintés II
- COM CM 726 stratégiai márkamegoldások
- COM CM 732 AdLab
- COM CM 738 Globális marketingkommunikáció
- COM CM 753 Portfóliófejlesztés I
- COM CM 754 Portfóliófejlesztés II
- COM CM 809 Graduate Internship (2 vagy 4 cr)
- COM CM 909 Professional Project (London)
Electives:
A hallgatóknak további 16 kreditet kell felvenniük az alábbi listából, a fenti koncentrációs kurzuslistából, vagy más, 500-as vagy magasabb szintű kurzusokból a BU-n.
- COM CM 501 tervezési stratégia és szoftver
- COM CM 535 Politikai kampányok
- COM CM 539 Egészségügyi kampányok
- COM CM 707 Írás médiaszakértőknek
- COM CM 722 Kommunikációs kutatás
- COM CM 744 Nemzetközi tömegmédia
A program eredménye
A program végén a hallgatóknak képesnek kell lenniük:
- Mutassa be a hatékony reklámozás fejlett megértését és alkalmazását stratégia, írás, prezentáció, tervezés és digitális technikák használatával az ügyfél-alapú projektekhez kidolgozott célok elérése érdekében.
- Mutassa be az ügyfelek problémáira és lehetőségeire innovatív megoldások kidolgozásának gyakorlatát egy olyan hirdetési terv elkészítésével, amely magában foglalja a stratégiát, a fiókkezelést, a fogyasztói betekintést, a médiát és a márkaépítést.
- Mutassa be tudását és kompetenciáit professzionális minőségű stratégiai megoldások és ötletgenerálás eléréséhez olyan területeken szerzett készségekkel, mint a művészeti irányítás, szövegírás és videófejlesztés.
- Mutassa be a reklámtervezés és a fogyasztói betekintés terén szerzett ismereteit és kompetenciáit azáltal, hogy kutatásokat tervez és végez kreatív tájékoztatók és reklámtervezési ismertetők kidolgozására.
- Mutassa be szakmai készségeit azáltal, hogy fiókcsapatokkal dolgozik olyan osztályokban, mint az AdLab.
- Felismerni a reklámozással kapcsolatos etikai és társadalmi felelősségvállalási kérdéseket.
Program tandíj
Karrierlehetőségek
Éld meg, hogy megtanuld.
Ha felgyűri az ingujjat a gyakorlati, valós élményekért, akkor felkészülhet a hirdetési karrierre.
Az AdLab-ban, a világ legrégebbi és legnagyobb, diákok által működtetett hirdetési ügynökségében a hallgatók fiókcsapatokban dolgoznak, valódi kampányokat készítve valódi ügyfelek számára, beleértve a vállalatokat, az induló vállalkozókat és a nonprofit szervezeteket. Az AdClubban, az Amerikai Reklámszövetség BU hivatalos részlegében építheti ki szakmai hálózatait és versenyezhet országos versenyeken.
Az egyetemen kívül segítünk hallgatókat gyakornokokként elhelyezni az ország legkeresettebb ügynökségeihez, mint például a Hill Holiday, a Digitas és a Publicis, valamint számos médiavállalathoz és marketingszervezethez. Egyes hallgatók úgy döntenek, hogy harmadik szemeszterüket külföldön töltik a Boston University London Graduate Mass Communication Summer Programjában, ahol olyan kurzusokat vesznek részt, mint a British Media in the Digital Age és a Global Marketing Communications, és természetesen gyakornokok.
Használja ki Boston előnyeit
A BU egyik legnagyobb erőforrása az elhelyezkedése. A világ legélhetőbb városai közé sorolt Boston „Amerika főiskolai városa”, egy város gazdag történelemmel, miközben az élvonalban marad. Boston az Egyesült Államok legjobb 10 médiapiaca, és a világ legjobb ügynökségeinek, médiavállalatainak és vezető munkaadóinak ad otthont – határtalan lehetőségeket kínálva szakmai gyakorlatokhoz és karrierekhez.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.