
MS in Media Ventures – Médiainnováció
Boston, Amerikai Egyesült Államok
IDŐTARTAM
3 Semesters
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
03 May 2025
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Sep 2025
TANDÍJ
USD 30 525 / per semester *
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
* tandíj
Bevezetés
Talán megvan a következő gyilkos alkalmazás, vagy egy hagyományos iparági vezetőt szeretne a következő szintre emelni. Akárhogy is, készen állsz a média jövőjének megteremtésére?
Nem szükséges GRE.
A Boston University Master of Science in Media Ventures megtanítja Önnek az ötletei fejlesztésének készségeit, stratégiáját és folyamatát egy sikeres karrier felépítéséhez - és a média jövőjének megteremtéséhez.
Hiszen a jövő az újítóké. Az álmodozók is cselekvők. A kreativitás a média és a technológia konvergenciájánál kezdődik. Ötletek, amelyek nemcsak átívelnek platformokat, hanem újakat is várnak.
De ez azt is jelenti, hogy tudni kell ezeket az ötleteket alkalmazni. Erről szól a cselekvőnek lenni. És erről szól az MS a Media Venturesben is.
Egy év, két part
A program részeként lehetősége nyílik két szakmai gyakorlat elvégzésére induló vagy hagyományos médiavállalatoknál. Létfontosságú valós tapasztalatot és iparági kapcsolati hálózatot szerezhet.
Az MS in Media Ventures program 12 hónapot vesz igénybe három féléven keresztül. Töltse az őszt Bostonban, órákat vegyen, innovációs készségeit csiszolja, és dolgozza ki szakdolgozati projektjét. Aztán tavasszal irány Los Angeles, hogy megtapasztalja az innovációt a szórakoztatóiparban. A nyári szemeszter során a Media Ventures összes hallgatója szakmai gyakorlatot végez, és iparági kapcsolatokat szerez Los Angelesben.
Ez nem passzív program. A vezető médiavezetők által tervezett MS in Media Ventures tananyag nagyon gyakorlatias és karrierorientált.
Kezdje egy ötlettel, és építse fel a program során. Ismerje meg az ötlettől a piacig vezető folyamatot. Ezután terjessze be a vezető médiavezetőkből és vállalkozókból álló testület elé. A Media Ventures oktatói, a COM öregdiákjai és a bizniszhez értő mentorok egytől egyig felkészítenek a folyamaton.
Program egy pillantással
Amit meg fogsz tanulni:
- Stratégiák, amelyek új ötleteket hoznak a médiapiacra.
- Hogyan használjunk tartalmat és technológiát valami eredeti és nyereséges létrehozásához.
- Gyakorlati vállalkozói eszközökre van szükség egy új vállalkozási koncepció vagy a meglévő termékinnováció teszteléséhez és finomításához.
A tanfolyam a következőket tartalmazza:
- Új ötletek létrehozása
- Média az evolúcióban
- A médiapénz nyomvonala
- Kommunikációs kutatás
- Többplatformos szórakoztató promóció és marketing
- Szórakoztatás és média hangszóró sorozat
- Diplomás szeminárium
- Media Ventures tézisprojekt
- Két gyakornoki tanfolyam
Készen áll arra, hogy kövesse a stratégiai, kreatív pozíciókban dolgozó öregek nyomdokait olyan helyeken, mint a Hulu, az Apple, a YouTube, a Bloomberg, a Twitter és a Pluto TV? Szerezze meg a know-how-t, készségeket és magabiztosságot karrierje következő szakaszának elindításához.
A COM végzős hallgatók több mint 95%-a diplomájához kapcsolódó munkakörben dolgozik.
Célvezérelt
A COM kiemelkedik társaink közül. Karunk olyan kutatók és gyakorlati szakemberek keverékét kínálja, akik támogatják a tanulás tudományágak közötti, gyakorlati megközelítését. Helyszínünk egy elektromos, médiatudatos város szívében fekszik.
De lehet, hogy a COM közös értékei a legfontosabbak. Hiszünk abban, hogy a kommunikáció sokszínűséget, kritikus gondolkodást és kreatív kifejezést igényel. Hiszünk abban, hogy a kommunikációnak az igazságon, a hitelességen, a hatékonyságon és a célon kell alapulnia. Hiszünk abban, hogy a kommunikáció megértést épít az emberek és a társadalom között.
Belépők
Tanterv
A hallgatóknak 40 kreditet kell teljesíteniük.
Fall Semester
- COM CM 722 Kommunikációs kutatás (4 kr)
- COM FT 518 The Media Money Trail (4 kr)
- COM FT 701 Media in Evolution (4 kr)
- COM FT 728 Új ötletek létrehozása (4 kr)
Spring Semester
- COM CM 505 szórakoztató marketing és promóció (4 kr)
- COM CM 564 Karrier a szórakoztatóiparban (4 kr)
- COM FT 856 Graduate Media Ventures szeminárium (4 kr)
- COM FT 953 gyakorlat (4 kr)
A tavaszi szemeszter két szakdolgozat workshopot is tartalmaz. Az első azokra a lépésekre összpontosít, amelyeket a hallgatóknak meg kell tenniük egyéni szakdolgozati projektjeik finomításához. A második egy intenzív műhely a prezentációs készségekről.
Summer Semester
- COM FT 825 szakdolgozat projekt (4 kr)
- COM FT 954 gyakorlat (4 kr)
Ha a körülmények megkívánják, néhány kiválasztott hallgató befejezheti a tavaszi szemesztert Bostonban a következő kurzusok elvégzésével. Minden diáknak azonban Los Angelesben kell lennie a nyáron.
- COM FT 856 Graduate Media Ventures szeminárium (4 kr)
- COM FT 953 gyakorlat (4 kr) vagy CM 732 Ad Lab (4 kr)
- Választható (4 kr)
- Választható (4 kr)
A program eredménye
- A hallgatók megvizsgálják a részletes folyamatokat, amelyek ahhoz szükségesek, hogy egy vállalkozást az ötlettől a sikeres megvalósításig vigyenek. A hangsúly olyan lenyűgöző tartalom létrehozásán van, amely ösztönzi az új médiavállalkozásokat.
- A hallgatók új médiavállalkozást, terméket vagy szolgáltatást dolgoznak ki a koncepciótól a piacig. A hallgatók bemutatják Pitch Deckjüket és/vagy prototípusukat szakdolgozati projektjükként az iparág vezetőinek.
- A hallgatók világosan megértik a stratégiai kihívásokat – a versenyt, a finanszírozási igényeket, a belső erőforrásokat, a külső erőforrásokat és a környezeti nyomást –, amelyekkel minden induló vállalkozásnak szembe kell néznie, különös tekintettel a médiaiparra.